|
|
|
thomASS
|
|
|
Sulejmani pfff die jongen is om te janken. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Onze mannen hebben een aardige pot gespeeld. Helaas was het eindresultaat wat minder, maar United is en blijft een ploeg die normaal gesproken mee zou doen om de CL te winnen.
Het team in het geheel valt niets te verwijten. Verdediging stond prima, het middenveld was contstant aanspeelbaar, echter onze aanvallers kwamen te kort.
Verdediging:
Anita : Liet zich vaak te makkelijk uitkappen, de mindere van de 4. Alderweireld: Speelde solide, al was zijn passing soms wat slordig. Vertonghen: Terrecht MOTM, fel in de duels, pakte zijn momenten om mee op te komen. Helaas is die van de zomer weg Koppers: Verdedigend prima, opbouwend wat minder. Boilesen: Viel aardig in, ben blij dat hij zijn minuten heeft kunnen maken, smaakt naar meer. Van Rhijn: Hier gaan we nog meer van horen in de toekomst.
Middenveld:
Aissati: Niets meer dan lof voor deze jongen. Heeft van ontzettend ver moeten komen. Maar bleef knokken om de Boer zijn ongelijk te bewijzen. Als het aan mij ligt blijft hij daar staan, en kan Enoh de bank warmhouden.
Eriksen: Na Vertonghen de beste op het veld. Contstant aanspeelbaar, altijd zoekend naar de voetballende oplossing. Heeft alleen een probleem, het elftal heeft totaal geen diepgang waardoor hij zich wat minder kan profileren in de passing.
de Jomg: Op het middenveld deed hij het best aardig. In de spits was hij echter onzichtbaar. Uiteindelijk denk ik dat de Jong toch de kind van de rekening wordt, en terecht.
Aanval:
Sulejmani : WAARDELOOS. Heeft in 90 minuten 1 goede voorzet gegeven. Totaal geen diepgang, duft zijn tegenstander niet op te zoeken...
Bulykin: Wat ie deed, deed ie goed. Al had hij het moeilijk tegen Ferdinand. Maar de enige die een voldoende haalde (in de aanvalslinie).
Ozbilliz: Komt te kort. In tegenstelling van Sulejmani durft hij wel de tegenstander op te zoeken, echter lukt het niet om door middel van een actie zijn directe tegenstander uit te spelen en de bal voor te zetten.
Lukoki: Te licht voor dit soort wedstrijden. Is snel en behendig, maar zodra hij de duels aan moet gaan wordt het ontzettend lastig.
Kortom, gezien de afgelopen weken was dit onze beste wedstrijd. Als je zo speelt in de Eredivisie, dan zou je tegen weinig ploegen tegen problemen aanlopen. Echter hebben sommige (Vertonghen) moeite zich op te laden tegen RKC. Je ziet dat een United altijd wat extra krachten weet los te weken bij onze Jan.
Helaas wordt het volgende week slechts een formaliteit. Desalnietemin denk ik dat onze jongens (supporters) er een feestje van zullen maken. Helaas ben ik niet een van de 3700 gelukkige. Want ontdanks het resultaat, gaat het een top avond worden. Daar ben ik van overtuigd! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Manchester heeft een aardig team, maar ik vind het een aanfluiting wat ze gister hebben laten zien...daar zit zoveel meer in, maar hun spelopvatting stuit me echt tegen de borst..er straalt geen plezier vanaf en dat vind ik toch erg triest...het is klote dat er zoveel geblesseerde zijn bij Ajax anders had ik het nog wel willen zien tegen United...
Ajax heeft een uitstekende voetbalfilosofie en daar mag nooit meer van afgeweken worden...het is de juiste speelwijze, maar bij een gebrek aan kwaliteit is deze speelwijze kwetsbaar....het is dus zaak om de Jeugdopleiding te perfectioneren en het aan en verkoopbeleid moet beter...daarbij mag het nooit voorkomen dat er zoveel geblesseerde zijn..puur een fout van de technische staf.. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Wees nu allemaal een beetje reƫel, Manchester mocht gisteren niet te dik winnen. De volgende wedstrijd in Engeland moeten er ook als het kan betalende bezoekers komen... |
|
|
|
|
|