|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 - 18:42 schreef Bosifyable het volgende:1 down, 4 to go. Roel, Renato, tomson, wakker worden! En wie zich geroepen voelt, meld het ook ff. ik heb het ook maar even gedaan,dit taalgebruik word niet meer getolereerd...
de snotmod |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Leon en Renato//zelfreguleerders!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Bosi///tyfushond d:-) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
heb ik iets gemist ????????????????????? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ook das een BAN onoplettendheid ! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: D@@n//Onoplettende! |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: graag gedan kerel ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: hahah ja dat krijg je met nachtdiensten |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Nee he, hebben we haar nu gemist? Dat levert vele teleurstellingen op. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Renato geeft aan een zeer select gezelschap bijles foto's plakken. Stuur een PB en hij helpt je graag. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 - 14:56 schreef Stylzz het volgende:[..] Hoeft ook niet, gewoon gaan zingen met ze, zo gebeurd :) Ik woon in de kop van NH, ben 1 van de weinige Feyenoorders in de buurt, maar we tonen het met trots :) Dan heb jij beter werk verricht. Nee pappa, dat is geen leuk liedje, je moet een kinderliedje zingen...... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 - 19:53 schreef Henny het volgende:[..] Dan heb jij beter werk verricht. Nee pappa, dat is geen leuk liedje, je moet een kinderliedje zingen...... Kop houden kind!!!! Eerst het hand in Hand. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 - 19:53 schreef Henny het volgende:[..] Renato geeft aan een zeer select gezelschap bijles foto's plakken. Stuur een PB en hij helpt je graag. +1 |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: En terecht. Dat zijn er dan 4. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Met een eigenwijze moeder kun je ook een eigenwijs kind verwachten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bosi wil ook een ban, meelopert. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Bosi is mijn beste vriend. Jullie moeten allemaal lief zijn tegen Bosi!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 februari 2012 door Henny -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe ik loop voor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Provocatie ook een ban |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Mooi weer buiten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 februari 2012 door Henny -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ajb
quote: Waarom wil je dit bericht melden?
Provocatie |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Nee hoor, alleen de post wordt dan verwijderd. Er staat toch zeker geen ban op zodra je iemand een tyfushond noemt? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Hé rondkruipende nageboorte, niet zo hè ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Je bent te vriendelijk Bosi.
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ehr, nee. Blijkbaar dacht jij (en Stylzz) dat ik op een ban hoopte. En dat verergerde je nog even door het levenslang te maken. Nee, je wordt bedankt! ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 - 20:41 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ehr, nee. Blijkbaar dacht jij (en Stylzz) dat ik op een ban hoopte. En dat verergerde je nog even door het levenslang te maken. Nee, je wordt bedankt! ;) ik dacht niets, ik insinueer slechts. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 - 20:41 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ehr, nee. Blijkbaar dacht jij (en Stylzz) dat ik op een ban hoopte. En dat verergerde je nog even door het levenslang te maken. Nee, je wordt bedankt! ;) Graag gedaan. We kunnen ook gaan zelfreguleren! |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 - 20:27 schreef Bosifyable het volgende:[..] Nee hoor, alleen de post wordt dan verwijderd. Er staat toch zeker geen ban op zodra je iemand een tyfushond noemt? Zeker niet als je de waarheid spreekt zoals bij mij. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Niet het geval. Ik blijf liever 'schoon'. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Wil je dan uitleggen aan de simpelen der aarde, waaronder ik, wat dan de bedoeling was.
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Je mag mij gerust zo noemen als je wil, ik weet zeker dat er minimaal 1 is die daar zo overdenkt (en daar bedoel ik jou niet mee). |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Je quote net de tekst waarin staat wat de bedoeling was. Dus idd, simpel.
En waarom zou ik de waarheid spreken als ik je een tyfushond zou noemen? Waarom voelde je je überhaupt aangesproken? Beetje laag zelfbeeld Henny? |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Een laag zelfbeeld leid ik niet aan. Ik denk alleen dat Boudewijn wel eens in dergelijke termen gedacht zal hebben een week geleden. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Dus jouw bedoeling was alleen om de post te laten verdwijnen.
Als soort van test? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Komt redelijk zeker van zijn eigen gelijk over. Dus denk niet dat Boudewijn een laag zelfbeeld heeft. Maar whatever.
Gefeliciteerd dochter van het wonder van..! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Zelfregulering man! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 - 18:42 schreef Bosifyable het volgende:1 down, 4 to go. Roel, Renato, tomson, wakker worden! En wie zich geroepen voelt, meld het ook ff. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Ik had mijn posts al ge edit als zelfregulering. |
|
|
|