BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Persoonlijke Vete kost veel geld en speeltijd

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
uitnoord
 uitnoord - maandag 13 februari 2012 - 16:39   quote  deeplink  
El Ham mag om persoonlijke redenen niet spelen van de boer, zelfs in tijden waar ajax het moeilijk heeft, waar blessures de overhand hebben, en zelfs een verkoop word tegengegaan mag El Ham niet invallen.
is deze persoonlijke vete van de Boer het werkelijk waard dat El Ham aan de kant moet blijven, is het het waard dat Ajax miljoenen moet afschrijven omdat frank vind dat hij niet mag spelen.
is frank de Boer dan zoveel belangrijker dan het team en is zijn vete zo belangrijk dat hij zelfs een verkoop dwarsboomt zodat Ajax hem een torenhoog salaris moet blijven betalen

ik zeg:laat hem spelen en laat hij zich zelf in de markt zetten, verkoop hem voor een redelijk bedrag bij echte interesse maar ga niet nodeloos afschrijven en ajax benadelen door hem te weigeren
IdiJoods
 IdiJoods - maandag 13 februari 2012 - 16:51   quote  deeplink  
ga maar terug naar noord.
yngwie
 yngwie - maandag 13 februari 2012 - 17:03   quote  deeplink  
In jong Ajax speelt hij ook nauwelijks. vandaag ook weer geblesseerd. last van zijn bil
marius
 marius - maandag 13 februari 2012 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 februari 2012 - 16:51 schreef IdiJoods het volgende:
ga maar terug naar noord.
46ajaxio
 46ajaxio - maandag 13 februari 2012 - 17:19   quote  deeplink  
Volgens mij is hij geblesseerd in zijn hoofd en mankeert hij lichamelijk niets, die indruk krijg ik zo langzamerhand een ook niet geblesserd in zijn portemonnee, zakkenvuller, dankzij jol.
Stanley
 Stanley - maandag 13 februari 2012 - 17:25   quote  deeplink  
Sorry uitnoord dit is niet het juiste topic om aan te maken.
El... is een uitgekotste gozer en ditto gespreksstof.
uitnoord
 uitnoord - maandag 13 februari 2012 - 17:46   quote  deeplink  
het gaat niet om het feit dat ie uitgekotst word, het gaat er om een vete die er word uitgespeeld over de rug van een team en de club en dat er dan ook nog eens grote bedragen mee gemoeit zijn maakt het zo dat er een vraag rijst, is deze vete het waard
Hummel10
 Hummel10 - maandag 13 februari 2012 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 februari 2012 - 16:39 schreef uitnoord het volgende:
El Ham mag om persoonlijke redenen niet spelen van de boer, zelfs in tijden waar ajax het moeilijk heeft, waar blessures de overhand hebben, en zelfs een verkoop word tegengegaan mag El Ham niet invallen.
is deze persoonlijke vete van de Boer het werkelijk waard dat El Ham aan de kant moet blijven, is het het waard dat Ajax miljoenen moet afschrijven omdat frank vind dat hij niet mag spelen.
is frank de Boer dan zoveel belangrijker dan het team en is zijn vete zo belangrijk dat hij zelfs een verkoop dwarsboomt zodat Ajax hem een torenhoog salaris moet blijven betalen

ik zeg:laat hem spelen en laat hij zich zelf in de markt zetten, verkoop hem voor een redelijk bedrag bij echte interesse maar ga niet nodeloos afschrijven en ajax benadelen door hem te weigeren
Zeg het ook al langer! Dat er geen gesprekken meer geweest zijn is in deze tijd treurig.
Als hij zijn voeten laat spreken is het 1 van de beste spitsen in de eredivisie en je kan hem leuk verkopen= win win
Eide
 Eide - maandag 13 februari 2012 - 17:56   quote  deeplink  
EH heeft zijn keuze gemaakt, werd zelfs nog een keer in genade aangenomen en verprutste het toen weer. Tel daar alle onzin omtrent het teken van zijn contract bij op... nee, EH is een gepasseerd station.
46ajaxio
 46ajaxio - maandag 13 februari 2012 - 17:59   quote  deeplink  
In principe niet, maar je kan als speler en zaakwaarnemer ook te ver gaan met het stellen van eisen,die steeds maar weer werden verhoogd als er een transfer bijna tot stand was gebracht.Dat blijkt wel uit de achtelijke eisen die ze stellen bij het afkopen van het contract, waar ze beginnen met 2 miljoen euro om uiteindelijk genoegen te nemen met 3 ton.Bij wie zitten er dan verschillende steekjes los.Dan heb ik meer respect voor Aissati die zich het schompes heeft gewerkt terwijl hij in een identieke situatie zat.Aan wie ligt het dan.Udinese,Engelse clubs,Espanyol,Fiorentina haakten allemaal af.En nu weer geblesseerd, waarvan.SALARIS INHOUDEN.WERKWEIGERING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
remco k
 remco k - maandag 13 februari 2012 - 18:04   quote  deeplink  
Gaan we weer verder over Mounir?? Volgens mij is het voor de Boer een gesloten boek net als voor Mounir...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Persoonlijke Vete kost veel geld en speeltijd

0.0049250