BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat is je leukste stadion ervaring ?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 14 februari 2012 - 20:53   quote  deeplink  
Leek mij een leuke vraag,Mijn leukste moment was :
Mat oude vader naar het stadion (Lang geleden) waar iemand op het vak een hap nam van zijn rookworst.uit de rookworst kwam een straal vet>die precies in zijn buurman zijn oog belandde.de man werd afgevoerd naar de EHBO.
Ik heb hier verschrikkelijk om moeten lachen.
(dit verhaal met worst is niet erotisch bedoeld)
Ik ben benieuwd of jullie ook vreemde en grappige verhalen hebben over het stadion.En zijn soms vreemde bezoekers en voorvallen.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 14 februari 2012 - 20:55   quote  deeplink  
Met FR-Roel heb je iig altijd bekijks in het stadion. Mensen maken spontaan ruimte, en laten ons met rust.

Zolang ik mijn dampmasker op heb, heb ik nergens last van.
tomson
 tomson - dinsdag 14 februari 2012 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 februari 2012 - 20:55 schreef Bosifyable het volgende:
Met FR-Roel heb je iig altijd bekijks in het stadion. Mensen maken spontaan ruimte, en laten ons met rust.

Zolang ik mijn dampmasker op heb, heb ik nergens last van.
Stadion was ook al leeg Zondag toen we weggingen Bosi. Roel z'n schuld?
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 14 februari 2012 - 21:01   quote  deeplink  
Denk het man. Volgens mij wen je er na een tijdje wel aan.

Maar om het topic van piet niet gelijk te vergallen; Sowieso vind ik het elke keer dat ik in het stadion ben geweldig, of ik het nou zo koud heb, zoals zondag, of helemaal weggespoeld word door regen zoals tegen Groningen vorig jaar. Mijn eerste en mooiste herinnering was de eerste keer binnen komen lopen, toen het stadion nog vol zat met Open Dagen, prachtig gezicht was dat als klein ventje. Nu ben ik nog steeds zo klein, dus blijft imposant.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 14 februari 2012 - 23:04   quote  deeplink  
LUL!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 februari 2012 - 23:40   quote  deeplink  
Sneeuwballengevecht,, olympique thuis, bekerfinale tegen Roda, 4-2, enz.....
van geil
 van geil - woensdag 15 februari 2012 - 00:30   quote  deeplink  
1992 feyenoord monaco
we zongen,we pakken stephanie ANAAL,,,,
en zij maar zwaaien als ze haar naam hoorde...:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 februari 2012 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 februari 2012 - 18:02   quote  deeplink  
Het afscheid van Kipprich is een van mijn dierbaarste momenten
sevillana
 sevillana - woensdag 15 februari 2012 - 18:12   quote  deeplink  
jaren 60, samen met een vriendje destijds springen van vreugde na (weer) een doelpunt op de houten bankjes achter het doel, . . mooi was die tijd . . .
Alexi
 Alexi - woensdag 15 februari 2012 - 19:12   quote  deeplink  
1 Van de leukste momenten was wel toen ik met een van mijn maatjes in de jaren 70,
eieren naar binnen hadden gesmokkeld, en achter het doel stonden van Jan Jongbloed en hem bekogelde met die eieren..,op een gegeven moment bleven er ook heel en begon ie terug te gooien.......,we wonnen wel die zondag!
Maar of dat door de eieren kwam?
Henny
 Henny - woensdag 15 februari 2012 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 februari 2012 - 19:12 schreef Alexi het volgende:
1 Van de leukste momenten was wel toen ik met een van mijn maatjes in de jaren 70,
eieren naar binnen hadden gesmokkeld, en achter het doel stonden van Jan Jongbloed en hem bekogelde met die eieren..,op een gegeven moment bleven er ook heel en begon ie terug te gooien.......,we wonnen wel die zondag!
Maar of dat door de eieren kwam?
Weet je de koppen nog in de krant; Eienoord!

Ik heb gezien dat er een grote "getinte heer" met een zeer dure lammy coat stond die werd geraakt en "not amused" was.
Henny
 Henny - woensdag 15 februari 2012 - 19:50   quote  deeplink  
Een ijsbal op het oog van Wim Jansen

07 december 1980

Wim Jansen verlaat het veld nadat hij door een sneeuwbal is geraaktOp 07 december 1980 maakt Wim Jansen zijn debuut voor Ajax. Uitgerekend tegen zijn oude club Feyenoord maakt Jansen zijn opwachting voor de Amsterdammers. Mede op voorspraak van Cruijff was Jansen naar Amsterdam gehaald.

Op 07 december was het erg slecht weer. Het had fors gesneeuwd. Toch vond de wedstrijd doorgang. De sneeuw zou tijdens de wedstrijd een belangrijke spelen. Wim Jansen werd al tijdens de warming up geraakt door een ijsbal.

Het linkeroog van Jansen was vol geraakt.
Als een blok sloeg Mister Feyenoordtegen de grond. Met uiterste precisie had een Rotterdamse toeschouwer een tot ijsbal geknede hoop sneeuw in het linker oog van Wim Jansen gemikt. Jansen wenste zich echter nog niet over te geven, maar Ajax had met het incident wel het laatste restje zelfvertrouwen zien wegvloeien.

Want dat zijn worp zijn weerslag heeft gevonden op het spel van Ajax, was na achttien minuten al duidelijk, toen Wim Jansen in de tunnel verdween en Piet Hamberg zijn opwachting maakte.. Jansen verklaarde achteraf: "Ik wilde per se spelen. Ik zag na die knal van die ijsbal de hele tijd al wazig, maar na een kwartier zag ik niets meer".

Schrijvers: Toen we om half twee het veld inspecteerden, smeet een volwassen man ons met sneeuwballen om de oren. Het leek wel of ie gek was geworden. Toen proefde je al iets van die gespannen sfeer, maar dat het bijna een uur later hierop zou uitdraaien, had ik niet verwacht. In Groningen was het een mes, hier een stuk ijs. Je vraagt je af waar het naar toe moet. Zeker is dat we toch wat van ons stuk waren gebracht. Wimpie werd op de bank in de kleedkamer behandeld, wilde perse spelen, maar zag al wazig met één oog. Na een kwartier zag hij niets meer. Schandalig om op zon manier te reageren". Schrijvers wenste geen excuses over het sneeuwveld op te voeren. Er was te spelen'', concludeerde hij nuchter. Maar nu komen er eens bijna zestig duizend mensen, zijn wij met z'n allen bereid er iets moois van te maken, en gebeurt, dit. Weet je dat de animo om wekelijks in dergelijke entourages te moeten spelen, langzaam wegebt'?

Het jonge Ajax kwam de klap niet meer te boven. Het verloor niet alleen Jansen, maar ook de wedstrijd. Feyenoord speelde beter en won terecht met 4-2.

Auteur: Maurice Beerthuyzen | Bron: VI, Goeie Ouwe tijd, Sportgeschiedenis.weblog | Update: 14-08-2009
boes
 boes - woensdag 15 februari 2012 - 20:03   quote  deeplink  
De meeste indruk gemaakt: ongeveer 10 jaar geleden. De eerste keer dat ik met een maat meeging naar de Kuip, ik wist niet wat ik zag! dat heeft wel echt indruk op mij gemaakt!

Het meest speciale moment: Vorig jaar ben ik door omstandigheden maar 1 wedstrijd naar de Kuip geweest, dit was samen met mijn toen hoogzwangere vriendin die voor de eerste keer met me meeging. Dit was de 5-1 tegen Groningen.

Mooiste wedstrijd qua sfeer: Uiteraard was dat 29 januari 2012, de wedstrijd tegen 020 die we wonnen met 4-2
tomson
 tomson - woensdag 15 februari 2012 - 20:08   quote  deeplink  
1e keer is altijd overdonderend he? Vond Feyenoord-Rosenborg ook te gek.
Die blijdschap door te zijn naar de 2e ronde toen,geweldig!
boes
 boes - woensdag 15 februari 2012 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 februari 2012 - 20:08 schreef tomson het volgende:
1e keer is altijd overdonderend he? Vond Feyenoord-Rosenborg ook te gek.
Die blijdschap door te zijn naar de 2e ronde toen,geweldig!
1e keer was magisch, we zaten helemaal bovenin, toen ik na de trappen de deuren doorliep en de volle kuip zag viel me bek open van verbasing. Ik wist niet wat ik zag.

Er zijn nog wel 2 dingen die ik nog graag van me bucketlist wil strepen, ik ben nog nooit bij een avondwedstrijd geweest, en nog geen Europese wedstrijd.
De 1e wordt waarschijnlijk de wedstrijd tegen NAC 31 maart, de 2e hopelijk volgend seizoen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 februari 2012 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 februari 2012 - 20:16 schreef boes het volgende:

[..]

1e keer was magisch, we zaten helemaal bovenin, toen ik na de trappen de deuren doorliep en de volle kuip zag viel me bek open van verbasing. Ik wist niet wat ik zag.

Er zijn nog wel 2 dingen die ik nog graag van me bucketlist wil strepen, ik ben nog nooit bij een avondwedstrijd geweest, en nog geen Europese wedstrijd.
De 1e wordt waarschijnlijk de wedstrijd tegen NAC 31 maart, de 2e hopelijk volgend seizoen.
Volgens mij wonen we vlak bij elkaar. Kunnen wel eens car poolen
tomson
 tomson - woensdag 15 februari 2012 - 20:20   quote  deeplink  
Zaterdag RKC,ook avondwedstrijd.. Over NAC gesproken,de kampioenswedstrijd
1999,wij kampioen,zij degradeerden. Prachtig weer toen trouwens. Ook niet mis!
Edit: enige smetje was de 2-2. Maar de vreugde was er niet minder om!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 februari 2012 door tomson --
boes
 boes - woensdag 15 februari 2012 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 februari 2012 - 20:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Volgens mij wonen we vlak bij elkaar. Kunnen wel eens car poolen
Volgens mij wonen we sinds kort in dezelfde gemeente, hier hebben we het al eens over gehad haha. Carpoolen kan altijd. Zodra ik weet dat ik weer heen ga meld ik me wel weer in het grote ontmoet topic.
boes
 boes - woensdag 15 februari 2012 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 februari 2012 - 20:20 schreef tomson het volgende:
Zaterdag RKC,ook avondwedstrijd.. Over NAC gesproken,de kampioenswedstrijd
1999,wij kampioen,zij degradeerden. Prachtig weer toen trouwens. Ook niet mis!
Edit: enige smetje was de 2-2. Maar de vreugde was er niet minder om!
A.s. zaterdag wordt hem niet voor mij, ik ben net geopereerd aan mijn stembanden dus ik moet stil zijn, zie je mij al staan met een bord in mijn handen waarop staat "juich".
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 15 februari 2012 - 20:24   quote  deeplink  
Boes sleurt Stylzz wel mee Varkenoord op.
tomson
 tomson - woensdag 15 februari 2012 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 februari 2012 - 20:24 schreef boes het volgende:

[..]

A.s. zaterdag wordt hem niet voor mij, ik ben net geopereerd aan mijn stembanden dus ik moet stil zijn, zie je mij al staan met een bord in mijn handen waarop staat "juich".
Zou wel humor wezen,met een heel vak :)
boes
 boes - woensdag 15 februari 2012 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 februari 2012 - 20:24 schreef Bosifyable het volgende:
Boes sleurt Stylzz wel mee Varkenoord op.
yep, ik weet de weg. lol
boes
 boes - woensdag 15 februari 2012 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 februari 2012 - 20:24 schreef tomson het volgende:

[..]

Zou wel humor wezen,met een heel vak :)
+1
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 februari 2012 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 februari 2012 - 20:26 schreef boes het volgende:

[..]

yep, ik weet de weg. lol
Ik wens je succes :)
boes
 boes - woensdag 15 februari 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 februari 2012 - 20:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik wens je succes :)
Niks voor jou dan? ff buurten op Varkenoord.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 februari 2012 - 21:15   quote  deeplink  
Op zich wel hoor. Alleen dat slepen word nix
boes
 boes - woensdag 15 februari 2012 - 21:28   quote  deeplink  
Oke, dan wordt er niet gesleept..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 februari 2012 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 februari 2012 - 21:28 schreef boes het volgende:
Oke, dan wordt er niet gesleept..
Spaar je rug.
Suijltje
 Suijltje - woensdag 15 februari 2012 - 21:51   quote  deeplink  
Mijn moment: Toen ik in de VIP-box op 4 december 2011 kwam, naar buiten(binnen?) keek, en het spandoek als eerste zag hangen met de tekst "Djee, you never walk alone", dat IS en BLIJFT mijn mooiste ervaring!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat is je leukste stadion ervaring ?









0.0063500