|
|
Stylzz
|
|
|
Van harte Leon! Het levende bewijs dat klein groots kan zijn.
Gefeliciteerd! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha okay. Gefeliciteerd Leon!!!!! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Gefeliciteerd! Ik heb geen idee met wat maar toch gefeliciteerd pik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Ok dan =) Kon ik niet weten als redelijk nieuwkomer. Hoeveel lentes jong? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hé gefeliciteerd hè, gappie ;)
Fijne dag vandaag, evenkleine kale vriend! |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Van Harte Leon...hoe oud geworden?? |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Van harte proficiat vriend Leon! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Gefeliciteerd en op nog vele jaren |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Gefeliciteerd Leon!!!
Hoeveel lentes jong? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
van harte gefeliciteerd!! eindelijk even oud als lang!! in inches dan.... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
42 is hij geworden... ouwe vent al man... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Het is als met goeie wijn....proficiat Leon! |
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
Leon, welgemeende felicitaties vanuit 't Gooi |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Offtopic: Er zijn grenzen Han. Dan ben ik in november ook oud. Ontopic: Gefeliciteerd ouwe reus. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: niet lullig bedoeld, maar denk dat stylzz, milo, ftid, craven, enz enz... het er wel mee eens zijn dat alles ouder dan 34/35 fossiel is... ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 15 februari 2012 - 09:21 schreef FR-Han het volgende:[..] niet lullig bedoeld, maar denk dat stylzz, milo, ftid, craven, enz enz... het er wel mee eens zijn dat alles ouder dan 34/35 fossiel is... ;-) Klopt! |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op woensdag 15 februari 2012 - 09:21 schreef FR-Han het volgende:[..] niet lullig bedoeld, maar denk dat stylzz, milo, ftid, craven, enz enz... het er wel mee eens zijn dat alles ouder dan 34/35 fossiel is... ;-) Han, ik heb wel eens een "road down memory lane gesprek" gehad hier en het bleek dat er onwijs veel van ons 40-42 zijn en vrijwel allemaal naar Parkzicht gingen. Erg grappig.
Weet dat je het niet lullig bedoelde en zo interpreteerde ik het ook niet. Leeftijd interesseert me geen zier. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 15 februari 2012 - 09:32 schreef Henny het volgende:[..] Han, ik heb wel eens een "road down memory lane gesprek" gehad hier en het bleek dat er onwijs veel van ons 40-42 zijn en vrijwel allemaal naar Parkzicht gingen. Erg grappig. Weet dat je het niet lullig bedoelde en zo interpreteerde ik het ook niet. Leeftijd interesseert me geen zier. ik ben 34, ik ging ook naar Park ;) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: maar jij was 14 toen je al baardgroei had en 2 meter was... die uitsmijters waren bang van jou ipv andersom... ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 15 februari 2012 - 09:46 schreef FR-Han het volgende:[..] maar jij was 14 toen je al baardgroei had en 2 meter was... die uitsmijters waren bang van jou ipv andersom... ;-) haha, wel zo ongeveer ja :P |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Held der helden?hahahaha pfffffffffffffff 43 is het Han.. Bedankt voor de felicitaties mensen. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dan liegt je facebook man... hahahaha. had al op je facebook gezet dat je eindelijk 40 bent geworden... ;-) weer een jaarring op je boomstam... lol |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Begrijp ik als je de 40 voor bij ben haha drama |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Waar een kleine man groot in kan zijn: LEON//HELD gefeliciteerd met je verjaardag gozert!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 februari 2012 door craven -- |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: Gefeliciteerd Leon!! |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Het gaat me altijd om hoe oud ik me voel. Dat is de hele week 18 en op zondagmorgen rond de 100! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
he leon,,,,,gefeliciteerd man!!!!!!!!! van harte |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Ehhh.. foutje bedankt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 februari 2012 door Henny -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
en uh . . . . , wie het kleine niet eert die is het grote niet . . . . . |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Leon, gefeliciteerd gozer! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Van Harte Gefeliciteerd Leon//held! |
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nogmaals dank allen... :) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 15 februari 2012 - 09:21 schreef FR-Han het volgende:[..] niet lullig bedoeld, maar denk dat stylzz, milo, ftid, craven, enz enz... het er wel mee eens zijn dat alles ouder dan 34/35 fossiel is... ;-) eens, kun je afschrijven. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Van harte kerel!
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Hier gaat de volgende tweedeling van komen. Stelletje infantielen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waar is het respect voor 'oudere' mensen gebleven!!! Hebben die lui geen fatsoenlijke opvoeding genoten? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
EdjeNL