|
|
FR-Han
|
|
|
jongens... knuffeltijd!!! hoor allemaal geluiden over afhakers. maatjes die het zat zijn. en dat doet biekkie en chari verdriet! daarom zeg ik een speciaal knuffel topic. zodat als de boel uiteen valt de mensen met weemoed terug denken aan de knuffelbaarheid van biek! (ook kleine tongzoennetjes mogen!) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Valentijnsdag was afgelopen dinsdag ;) |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Ach Han, waar maak je je druk om. Je hebt altijd nog je trouwe vrienden op het Twenteforum. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, die kan ie in zijn zak steken :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eens ik hou van jouw Henk (en Tatjana) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik werd vanochtend wakker met liefde in mijn boxert!!! allemaal door mijn mede forum helden! heerlijk toch! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wakker met woezel en pip in je boxer?
wicked. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
woezelt en pip///helden!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Waarom wel woezelt, en geen pipt! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
omdat het dan pippert zou zijnert... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
wereld topic voor een graf topic... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Volgens mij legt zij in het verkeerde topic! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Er is een fles verdwenen.... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: leuk dat je het meld! als je hem er niet uit krijgt ga je toch effe langs de eerste hulp... |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: hehehe...Ken je het Wesley-boek al? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: nee man... wel het postma boek... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zet het Wesley boek er maar naast. Hahaha! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
In je leven zijn de liefdes die onbereikbaar zijn het mooist. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Of juist frustrerend... |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Het meest frustrerend zijn de liefdes die net niet bereikbaar zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik weet dat ik niet bij je in de buurt woon maar ik voel me toch wel goed bij jouw, je hoeft je daarvoor echt niet te frustreren vriend |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 - 16:04 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik weet dat ik niet bij je in de buurt woon maar ik voel me toch wel goed bij jouw, je hoeft je daarvoor echt niet te frustreren vriend Bedoelde eigenlijk die van Han en Arikanari uit 0.. tja, wat hebben ze daar in enSCHEDE voor kengetal? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 - 16:58 schreef Henny het volgende:[..] Bedoelde eigenlijk die van Han en Arikanari uit 0.. tja, wat hebben ze daar in enSCHEDE voor kengetal? Geen idee maar voor Enschede moet je sowieso 0049 voor het nummer zetten. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 - 16:58 schreef Henny het volgende:[..] Bedoelde eigenlijk die van Han en Arikanari uit 0.. tja, wat hebben ze daar in enSCHEDE voor kengetal? arikanari en ik zijn close!! af en toe streel ik zijn cloaca... (is maar een hele kleine, maar daarom doe ik het voorzichtig) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 - 17:51 schreef FR-Han het volgende:[..] arikanari en ik zijn close!! af en toe streel ik zijn cloaca... (is maar een hele kleine, maar daarom doe ik het voorzichtig) StrelerT.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik hou van jouw John Guidetti! |
|
|
|