BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ....En waarom lodeiro nou weer niet?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
anti010
 anti010 - donderdag 16 februari 2012 - 21:51   quote  deeplink  
Ondanks het aardige voetbal van ons aller Ajax, waarom wordt Lodeiro nu niet meer opgesteld. hij is een bijtertje, in vorm, kan scoren. Voor de winterstop en ook daarna was hij een van de weinige die een vuurtje kon opstoken. Ik zeg dus lodeiro terug in het elftal en kan mooi op de plaats van janssen, of ozbiliz. Wat vinden jullie.
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - donderdag 16 februari 2012 - 22:01   quote  deeplink  
omdat Lodeiro 1.40 is en 50 kilo weegt!!! Daar heb je niks aan in dit soort wedstrijden
morkanne
 morkanne - donderdag 16 februari 2012 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2012 - 22:01 schreef echte ajaxfan! het volgende:
omdat Lodeiro 1.40 is en 50 kilo weegt!!! Daar heb je niks aan in dit soort wedstrijden
Als dit de enige criteria zijn had je Verhoeven moeten opstellen.
ktotheb
 ktotheb - donderdag 16 februari 2012 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2012 - 21:51 schreef anti010 het volgende:
Ondanks het aardige voetbal van ons aller Ajax, waarom wordt Lodeiro nu niet meer opgesteld. hij is een bijtertje, in vorm, kan scoren. Voor de winterstop en ook daarna was hij een van de weinige die een vuurtje kon opstoken. Ik zeg dus lodeiro terug in het elftal en kan mooi op de plaats van janssen, of ozbiliz. Wat vinden jullie.
tja, zo kan je voor iedere speler wel bedenken waarom hij zou moeten spelen. Ik denk dat we vandaag gewoon erg tevreden moeten zijn met hou het elftal heeft gespeeld. Ik vond alleen Anita weer erg zwak, maar ja dat is ook geen back. Maar voor Lodeiro geldt wat voor een aantal spelers op gaat, ze zwerven teveel. Hiermee bedoel ik dat Frank ze op teveel posities inzet. Laat Lodeiro voor 1 positie zijn, ik denk middenveld, en laat hem daar spelen. Door hem spits, middenveld, buitenspeler te zetten zal hij, net als alle anderen die zoveel switchen, nooit zijn potentieel halen.
swennos
 swennos - donderdag 16 februari 2012 - 22:15   quote  deeplink  
Misschien dat het aan mij ligt,maar ik ben nou niet zo onder de indruk van lodeiro.
Op het middenveld komt hij te kort .
Als buitenspeler vind ik hem ook niet goed genoeg vanwegen zijn geringe snelheid en actie .
Ik vind hem alleen passen in een 2 spitsen opstelling
anti010
 anti010 - donderdag 16 februari 2012 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2012 - 22:10 schreef ktotheb het volgende:

[..]

tja, zo kan je voor iedere speler wel bedenken waarom hij zou moeten spelen. Ik denk dat we vandaag gewoon erg tevreden moeten zijn met hou het elftal heeft gespeeld. Ik vond alleen Anita weer erg zwak, maar ja dat is ook geen back. Maar voor Lodeiro geldt wat voor een aantal spelers op gaat, ze zwerven teveel. Hiermee bedoel ik dat Frank ze op teveel posities inzet. Laat Lodeiro voor 1 positie zijn, ik denk middenveld, en laat hem daar spelen. Door hem spits, middenveld, buitenspeler te zetten zal hij, net als alle anderen die zoveel switchen, nooit zijn potentieel halen.
Heb je een andere wedstrijd als ik gezien zeker, ik vond Anita een van z'n betere wedstrijd spelen. Maar Lodeiro heeft in of rond de spits meer gebracht dan Sulejmani de afgelopen weken. En nogmaals hij kan het vuurtje opstoken en hij kan goed samen met bulykin.
dege
 dege - donderdag 16 februari 2012 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2012 - 22:33 schreef anti010 het volgende:

[..]

Heb je een andere wedstrijd als ik gezien zeker, ik vond Anita een van z'n betere wedstrijd spelen. Maar Lodeiro heeft in of rond de spits meer gebracht dan Sulejmani de afgelopen weken. En nogmaals hij kan het vuurtje opstoken en hij kan goed samen met bulykin.
dan zou je al een systeem moeten gaan spelen zoals ajax deed met pantelic en suarez en dat zal de boer zeker niet doen, alhoewel het misschie geen verkeerde optie is, resultaat is in deze fase waar ajax in zit belangrijker als wat anders, naar mijn mening
sebas79
 sebas79 - donderdag 16 februari 2012 - 22:41   quote  deeplink  
quote:

[..]

Anita goed????? Die loopt teed iemand te dekken op de parkeergarage ,zo een afstand zit er tussen. Was echt de slechtste van het veld denkk
Ztjes
 Ztjes - donderdag 16 februari 2012 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2012 - 22:41 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Anita goed????? Die loopt teed iemand te dekken op de parkeergarage ,zo een afstand zit er tussen. Was echt de slechtste van het veld denkk
Anita deed eigenlijk alles fout als verdediger. Dekte op meters afstand. Houdt zijn verdedigende positie niet op rechts. Heft zeker 3 keer buitenspel op in de 1e helft, door niet een stap naar voren te zetten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 februari 2012 door Ztjes --
swennos
 swennos - donderdag 16 februari 2012 - 23:53   quote  deeplink  
quote:

[..]

hij was echt slecht vandaag

Ik heb zelf 10 jaar redelijk hoog hoog gevoetbald op de rechtsback positie ( dus ik weet wel een klein beetje waar ik over praat)
Maar hij verdedigt echt heel slecht.
Hij geeft bijna nooit rugdekking aan het centrum .
Dekt op de man wanneer het niet moet en dekt de ruimte als die op de man moet staan .
Daardoor komt die te laat , en dan wordt je heel makkelijk uitgespeelt
Nee eerlijk waar hij is niet best
swennos
 swennos - donderdag 16 februari 2012 - 23:54   quote  deeplink  
Dat zag je bij het eerste doelpunt
romano
 romano - vrijdag 17 februari 2012 - 00:15   quote  deeplink  
Was vanavond in de arena en dacht vooral: wat een middelmaat bij ajax, allen vertonghen steekt er een beetje bovenuit; we kunnen hier wel een hele hoop neuzelen over die en die maar feit is dat ze volkomen terecht niet meer meedoen om het kampioenschap en in europa totaal niet meedoen; ajax is middelmaat geworden...
AFCAMylife
 AFCAMylife - vrijdag 17 februari 2012 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 00:15 schreef romano het volgende:
Was vanavond in de arena en dacht vooral: wat een middelmaat bij ajax, allen vertonghen steekt er een beetje bovenuit; we kunnen hier wel een hele hoop neuzelen over die en die maar feit is dat ze volkomen terecht niet meer meedoen om het kampioenschap en in europa totaal niet meedoen; ajax is middelmaat geworden...
middelmaat ofniet?! stap op man!

WE doen ook een jaartje niet mee om het kampioenschap en de rest van de prijzen! Ga eens niet zo zeuren en steun je ploeg eens.. je kunt er niet zo gek veel aan doen als je tig blessures hebt, dat kan een jaar gebeuren! volgend jaar staan we er weer, en beter als ooit tevoren! wij zijn ajax wij zijn de beste!
romano
 romano - vrijdag 17 februari 2012 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 00:48 schreef AFCAMylife het volgende:

[..]

middelmaat ofniet?! stap op man!

WE doen ook een jaartje niet mee om het kampioenschap en de rest van de prijzen! Ga eens niet zo zeuren en steun je ploeg eens.. je kunt er niet zo gek veel aan doen als je tig blessures hebt, dat kan een jaar gebeuren! volgend jaar staan we er weer, en beter als ooit tevoren! wij zijn ajax wij zijn de beste!
Zeker lid van de EO met dat positieve toontje? Doe niet zo zielig man met je te verstoppen achter blessures. Als je de beste bent heb je ook een goede reservebank. En zeker vergeten dat we vorig jaar met het grootste geluk en één echt goede wedstrijd kampioen zijn geworden? Je ploeg steunen is een ding, maar je ogen sluiten voor wat je ziet is een ander verhaal. Zou je ook eens moeten proberen.
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 17 februari 2012 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Ook goedemorgen. Onder welke steen heb jij de afgelopen 15 jaar gezeten?

AFCA heeft trouwens een punt. Waarom zo EMO doen na een wedstrijd tegen de rijkste club ter wereld?
Dacht je echt dat we United wel even zouden pakken???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 februari 2012 door Booya4Afca --
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 17 februari 2012 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 08:09 schreef romano het volgende:

[..]

Zeker lid van de EO met dat positieve toontje? Doe niet zo zielig man met je te verstoppen achter blessures. Als je de beste bent heb je ook een goede reservebank. En zeker vergeten dat we vorig jaar met het grootste geluk en één echt goede wedstrijd kampioen zijn geworden? Je ploeg steunen is een ding, maar je ogen sluiten voor wat je ziet is een ander verhaal. Zou je ook eens moeten proberen.
We zijn al een jaar of 10 de beste niet meer....
alibabba
 alibabba - vrijdag 17 februari 2012 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Middelmaat ja, maar er zijn wel 5 basisspelers geblesseerd...met Janssen, Sightorsson, Boilesen, Boerrigter en vd.Wiel zou het er heel anders voorstaan..nu er zoveel geblesseerd zijn, zie je dat Ajax ver is weggezakt...allemaal onder het wanbeleid van CoroneP, vd.ZaaT, vd.Loog en weet ik allemaal wat..tijd dus voor nieuwe gezichten, want noem mij eens waardige spelers na Sneijder en vd.Vaart...

Wat er met Ozbiliz aan de hand is weet ik niet, maar ik heb hem in de voorbereiding een paar wedstrijden zien spelen...daar zie je helemaal niets meer van terug...het lijkt wel of het hem helemaal niets interesseert..vanuit de basis is er wel zoveel mis..als je ziet wat er allemaal misgaat in de passing...het is echt Ajax-onwaardig...

Eerst riep men om Bulykin en nu weer Lodeiro....laat ik voorop stellen dat ik Bulykin helemaal niks vind als VOETBALLER..het is net een houthakker die er wel eens 1 inschiet...totaal niet Ajax-waardig..
Debiewl
 Debiewl - vrijdag 17 februari 2012 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2012 - 22:01 schreef echte ajaxfan! het volgende:
Bulykin is lekker wat 1.90 ofzo maar wel 150kilo.
Die gast is zo langzaam als een kameel.
remco k
 remco k - vrijdag 17 februari 2012 - 22:20   quote  deeplink  
De Boer werd afgeschoten omdat hij Boulykin niet opstelde, nu stelt hij hem op en gaat men hem afschieten omdat hij Loderio niet opstelt???
sebas79
 sebas79 - vrijdag 17 februari 2012 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 22:20 schreef remco k het volgende:
De Boer werd afgeschoten omdat hij Boulykin niet opstelde, nu stelt hij hem op en gaat men hem afschieten omdat hij Loderio niet opstelt???
Nee, omdat hij Bully niet opstelde, Lodeiro niet, Enoh wel , Blind wel ,Cillissen niet, Vermeer wel, El Ham niet ,Anita wel ,en de Jong wel... en de rest niet aan het voetballen krijgt
remco k
 remco k - vrijdag 17 februari 2012 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 22:35 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Nee, omdat hij Bully niet opstelde, Lodeiro niet, Enoh wel , Blind wel ,Cillissen niet, Vermeer wel, El Ham niet ,Anita wel ,en de Jong wel... en de rest niet aan het voetballen krijgt
Ik zou zeggen lees het allemaal eens terug, dit was juist het grote knelpunt..
romano
 romano - zaterdag 18 februari 2012 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 17:54 schreef alibabba het volgende:

[..]

Middelmaat ja, maar er zijn wel 5 basisspelers geblesseerd...met Janssen, Sightorsson, Boilesen, Boerrigter en vd.Wiel zou het er heel anders voorstaan..nu er zoveel geblesseerd zijn, zie je dat Ajax ver is weggezakt...allemaal onder het wanbeleid van CoroneP, vd.ZaaT, vd.Loog en weet ik allemaal wat..tijd dus voor nieuwe gezichten, want noem mij eens waardige spelers na Sneijder en vd.Vaart...

Wat er met Ozbiliz aan de hand is weet ik niet, maar ik heb hem in de voorbereiding een paar wedstrijden zien spelen...daar zie je helemaal niets meer van terug...het lijkt wel of het hem helemaal niets interesseert..vanuit de basis is er wel zoveel mis..als je ziet wat er allemaal misgaat in de passing...het is echt Ajax-onwaardig...

Eerst riep men om Bulykin en nu weer Lodeiro....laat ik voorop stellen dat ik Bulykin helemaal niks vind als VOETBALLER..het is net een houthakker die er wel eens 1 inschiet...totaal niet Ajax-waardig..
Mijn god, wat een slap gelul. Heefts Janssen dit seizoen ooit het verschil gemaakt? Of S., B. en vdW.? Alleen Boerrigter heeft het vermogen om het verschil te maken. Waarom heeft Ajax Strootman niet gekocht, samen met Mertens? Dan was het nu een ander verhaal geweest. Maar het feit dat ze die twee niet hebben gekocht bewijst de onkunde van de technische staf en scouting.
alibabba
 alibabba - zaterdag 18 februari 2012 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 01:27 schreef romano het volgende:

[..]

Mijn god, wat een slap gelul. Heefts Janssen dit seizoen ooit het verschil gemaakt? Of S., B. en vdW.? Alleen Boerrigter heeft het vermogen om het verschil te maken. Waarom heeft Ajax Strootman niet gekocht, samen met Mertens? Dan was het nu een ander verhaal geweest. Maar het feit dat ze die twee niet hebben gekocht bewijst de onkunde van de technische staf en scouting.
Zeg ik ergens dat Janssen het verschil heeft gemaakt?? Met die 5 spelers speelde Ajax in het begin van het seizoen goed voetbal en had het er na 5 wedstrijden 4 gewonnen en 1 gelijk, waarbij vooral Sightorsson doeltreffend was...daarbij zijn het 5 spelers die in goeie doen Ajax absoluut beter maken..

En als Strootman en Mertens nu bij Ajax hadden gespeeld, had jij geluld dat Ajax Boerrigter, Janssen en Sightorsson had moeten halen...jij bent een enorme opportunist met je slap gelul;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 februari 2012 door alibabba --
frank2910
 frank2910 - zaterdag 18 februari 2012 - 09:06   quote  deeplink  
Vermeer moet gewisselt worden. Vind hem echt niet goed. Donderdag maakte hij weer een blunder!! vind hem slecht!!!!
alphenaar1951
 alphenaar1951 - zaterdag 18 februari 2012 - 11:06   quote  deeplink  
Ik snap het ook allemaal niet meer war de boer uitspookt. Hij blijft maar vasthoden aan zijn opstellingen terwijl sommige spelers Ajax onwaardig zijn (Anita, Jansen, sulejami, ozbilitz, ebecilio). Lodeiro viel me in december zeker positief op. Blijft jagen, is aanspeelbaar en toont werklust. Dat kan je zeker van een Jansen en sulejami niet zeggen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ....En waarom lodeiro nou weer niet?

0.0056781