|
|
AFC M&M
|
|
|
De complimenten voor het spel van aisatti de laatste tijd. Ook tegen MU vond ik hem goed spelen en misschien een optie voor de langere tijd en belonen met een nieuw contract? Het zijn wel maar een paar wedstrijden hoe lang hij speelt maar blijft een goed technische speler. Veel beter dan enoh voor dit ajax |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
|
|
|
anti010
|
|
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Ik heb Aissatti nu 2 wedstrijden, Nac en MU op de plaats van Enoh zien spelen en ik moet zeggen dat hij het op die positie goed doet. Ik zou hem daar laten staan.Er zit in ieder geval meer voetbal in.En wat Anita betreft, je zou hem rechtsback kunnen laten staan zolang vd Wiel geblesseerd is.Een alternatief is om van Rhijn rechtsback te laten spelen want die heb ik op AjaxTV in jong Ajax tegen Ado uit een goede wedstrijd zien spelen.Het was me niet duidelijk of hij verdedigende middenvelder was bij Jong Ajax of rechtsback.Nu was Ado onthutsend zwak dat moet ik er wel bij zeggen.Koppers speelde trouwens ook niet onverdienstelijk terwijl hij door Derksen bij voorbaat al weer was afgebrand.We kunnen ons gaan richten op de competitie. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
46ajaxio, Ik begrijp niet dat je Anita als rechtsback wilt laten staan. Hij maakt als verdediger alle fouten die je kunt maken. Dekt op meters afstand, houdt niet zijn verdedigende positie op rechts en heft 3x buitenspel op, door niet een stap naar voren te zetten. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
quote:Op donderdag 16 februari 2012 - 23:04 schreef Ztjes het volgende:46ajaxio, Ik begrijp niet dat je Anita als rechtsback wilt laten staan. Hij maakt als verdediger alle fouten die je kunt maken. Dekt op meters afstand, houdt niet zijn verdedigende positie op rechts en heft 3x buitenspel op, door niet een stap naar voren te zetten. Ik ben het met je eens dat het geen echte back is.Hij is te klein, dekt vaak aan de verkeerde kant en je hebt gelijk dat hij vergeet te stappen.Ik heb dan ook gesteld dat een alternatief van Rhijn is.Die is groter, fysiek wat sterker.Anita komt op het middenveld beter uit de voeten al is hij daar net als Enoh wat onbezonnen.Maakt ook vaak onnodige overtredingen en ik vind dat het met Aissati op het middenveld voetballend beter gaat. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
idd grote respect voor Aissati! |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Laten staan! En onze Enoh terug sturen naar Capetown. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Sorry hoor, maar veel goeds deed ook hij niet. Totaal niet Ajax waardig, net zoals 9 anderen die op het veld stonden gisteren. Wat was het ontluisterend slecht. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 - 08:58 schreef Rogier het volgende:Sorry hoor, maar veel goeds deed ook hij niet. Totaal niet Ajax waardig, net zoals 9 anderen die op het veld stonden gisteren. Wat was het ontluisterend slecht. Dan heb jij een andere wedstrijd bekeken. Je speelt hier tegen een van de grootste clubs van de wereld he kerel. Wat verwacht je dan? Dat we er even overheen lopen? |
|
|
|
|
El Gappo
|
|
|
Jammer om altijd maar dat gejammer te lezen...misschien scheelt het ook als sommige "supporters" zich weer als supporters gaan gedragen ipv alleen maar al het negatieve te zien en elke speler af te branden. Waarom moet Enoh weer terug? Niet gezien hoe hij veel wedstrijden belangrijk is geweest, de enige is met inzet en vechtersmentaliteit, duels wint, waardoor de "mooie voetballers" hun spel weer kunnen spelen? Opbouwend is ie minder, dat is ook waar. Aissati is nu gewoon voor bepaalde wedstrijden ook een optie voor die positie gebleken en dat is mooi, maar die zal in bepaalde wedstrijden ook te kort komen op die plek. En triest om al zo lang elke week te lezen dat elke speler die een mindere wedstrijd achter de rug heeft meteen Ajax onwaardig is...wat is eigenlijk Ajax waardig? Messi, CR7? Wij zijn geen Barca of Madrid en we spelen in de Eredivisie... Het moet zeker beter, maar volgens mij komt dat best in orde...als het maar een keer de tijd krijgt. Coach en spelers, GESTEUND door supporters. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
ja zondag gewoon opstellen , en we winnen weer |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
El Gappo,
Natuurlijk zijn wedstrijden tegen ManU, Real, Barca geen maatstaf. Maar het is ook Ajax onwaardig om gemiddeld 1x in de 5 jaar kampioen te worden en dat ook nog met alle geluk van de wereld en dat inmiddels meer dan 15 jaar lang. |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
een onderschatte speler maar een die als hij het vertrouwen krijgt , nog steeds uit kan groeien tot een grote jongen, vanaf het moment dat hij bij ajax kwam heb ik altijd vertrouwen gehad in hem gehad, ik mag toch hopen dat hij dan ook werkelijk een kans krijgt en zich goed kan laten zien aan de trainer |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
sorry klein foutje, 2 x gehad |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Jongens Aisatti speelde tot nu toe alleen nog wat wedstrijdjes mee in jong Ajax en gisteren vond ik hem degelijk spelen tegen het grote Manchester. Enoh is een koekebakker wat betreft opbouwen en Aisatti moet nu maar eens de kans krijgen de komende weken. Persoonlijk denk ik dat er nog veel rek in zit. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 - 09:06 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Dan heb jij een andere wedstrijd bekeken. Je speelt hier tegen een van de grootste clubs van de wereld he kerel. Wat verwacht je dan? Dat we er even overheen lopen? Ik verwacht dat ze elkaar een bal in de voeten kunnen spelen over 3 meter. Ik verwacht bluf, maar het leek alsof ze het vooraf al helemaal niet zagen zitten. Waar tegen Madrid nog aardig werd gevoetbald, was dat nu helemaal weg.
En dit United komt niet in de buurt bij teams zoals Barcelona of Madrid, en hebben de hele wedstrijd met 3 vingers in hun neus gespeeld. Leek wel of ze op 70% speelden, en nog uiterst simpel zonder zweetdruppels winnen ze. Ik vond het echt schokkend. Alleen Vertonghen kon mee, de rest viel keihard door de mand.
Dat is de wedstrijd die ik zag. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Je mist 7 basisspelers jonge. Er waren er een hoop die gewoon het nivo niet aankonden en wellicht erg onder de indruk waren van de spelers van de tegenpartij. Niet gek als je ziet dat we ongeveer 20 jaar gemiddeld zijn en merendeel nooit op dit nivo gespeeld hebben. De enige die ik slecht vond waren Boilesen en Buly
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 februari 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 - 09:43 schreef Rogier het volgende:[..] Ik verwacht dat ze elkaar een bal in de voeten kunnen spelen over 3 meter. Ik verwacht bluf, maar het leek alsof ze het vooraf al helemaal niet zagen zitten. Waar tegen Madrid nog aardig werd gevoetbald, was dat nu helemaal weg. En dit United komt niet in de buurt bij teams zoals Barcelona of Madrid, en hebben de hele wedstrijd met 3 vingers in hun neus gespeeld. Leek wel of ze op 70% speelden, en nog uiterst simpel zonder zweetdruppels winnen ze. Ik vond het echt schokkend. Alleen Vertonghen kon mee, de rest viel keihard door de mand. Dat is de wedstrijd die ik zag. jij hebt er geen verstand van |
|
|
|
|
El Gappo
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 - 09:27 schreef Ztjes het volgende:El Gappo, Natuurlijk zijn wedstrijden tegen ManU, Real, Barca geen maatstaf. Maar het is ook Ajax onwaardig om gemiddeld 1x in de 5 jaar kampioen te worden en dat ook nog met alle geluk van de wereld en dat inmiddels meer dan 15 jaar lang. Ik bedoel ook niet spelen tegen zulke teams, maar dat sommige verwachten dat Ajax speelt, als zulke teams. Feiten zijn gewoon dat de blessures veel roet in het eten gooien en ik het Ajax wel kwalijk neem, dat ze zich niet meer versterkt hebben. De selectie is gewoon te smal. Ajax waardig worden doe je pas als je op links Boerighter en bv Tadic hebt, centraal Sightorson en bv een Dost/Yilmaz, op rechts Sulejmani/Narsingh. Ed dit op elke linie. Op deze manier ontstaat er weer gezonde concurrentie en worden spelers beter, tilt het team vanzelf het niveau ophoog. En daar achter dan de "talenten/aankomende jeugd". Deze kunnen dan om de beurt hier en daar een beetje invallen en in een degelijk team ervaring op doen. Nu worden jongens in een elftal gebracht wat niet draait en zijn ze te jong en onervaren om een stempel te drukken. Maar volgens mij betekent dit niet, voor allemaal, dat ze Ajax onwaardig zijn. Maar goed, ieder z'n mening, ik zi het allemaal best positief in voor de toekomst. En voor de duidelijkheid, ik zou ook het liefst elka jaar kampioen zijn! |
|
|
|
|
El Gappo
|
|
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 - 10:12 schreef El Gappo het volgende:[..] Ik bedoel ook niet spelen tegen zulke teams, maar dat sommige verwachten dat Ajax speelt, als zulke teams. Feiten zijn gewoon dat de blessures veel roet in het eten gooien en ik het Ajax wel kwalijk neem, dat ze zich niet meer versterkt hebben. De selectie is gewoon te smal. Ajax waardig worden doe je pas als je op links Boerighter en bv Tadic hebt, centraal Sightorson en bv een Dost/Yilmaz, op rechts Sulejmani/Narsingh. Ed dit op elke linie. Op deze manier ontstaat er weer gezonde concurrentie en worden spelers beter, tilt het team vanzelf het niveau ophoog. En daar achter dan de "talenten/aankomende jeugd". Deze kunnen dan om de beurt hier en daar een beetje invallen en in een degelijk team ervaring op doen. Nu worden jongens in een elftal gebracht wat niet draait en zijn ze te jong en onervaren om een stempel te drukken. Maar volgens mij betekent dit niet, voor allemaal, dat ze Ajax onwaardig zijn. Maar goed, ieder z'n mening, ik zi het allemaal best positief in voor de toekomst. En voor de duidelijkheid, ik zou ook het liefst elka jaar kampioen zijn! Ik wil de toekomst ook positief inzien en wij hebben best een aantal talentjes en Ajax-waardige spelers in het A1 en de jeugd. Dat is niet het probleem en ook niet van de laatste jaren. Maar Ajax wil gewoon niet investeren in een 2 á 3 ervaren spelers om de jeugdige spelers in te passen en beter te maken. Waarom stopt de ontwikkeling van Erikson? Er loopt niemand in het veld rond die hem nog wat kan leren. Moet hij de kar trekken? Nee, maar wie dan wel!! En ook koop je spelers als Narsingh, etc., er onstaat dan geen constant spelend team op een top Eredivisie niveau. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 - 09:06 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Dan heb jij een andere wedstrijd bekeken. Je speelt hier tegen een van de grootste clubs van de wereld he kerel. Wat verwacht je dan? Dat we er even overheen lopen? Een van de grootste clubc die niet in hun sterkste opstelling speelden, waarvan 9 spelers er eigenlijk niet heel veel zin in hadden en de ploeg op 70 % van hun kacht en kunnen speelden. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 - 10:36 schreef remco k het volgende:[..] Een van de grootste clubc die niet in hun sterkste opstelling speelden, waarvan 9 spelers er eigenlijk niet heel veel zin in hadden en de ploeg op 70 % van hun kacht en kunnen speelden. Ja en dus? Dat hele europese voetbal slaat nergens meer op natuurlijk. Zolang al die ploegen maar tientallen miljoenen in het rood mogen staan zullen we nooit meer meedoen in de top. Je kan simpelweg nietmeer verwachten van Ajax, dat is de realiteit. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
nou heeft ie 1x meegedaan , en wil meneer aisatti naar spanje , ja ik zeg wachten tot 5dec dan kun je mee in de zak , rotop met die gasten , jeetje krijg hier een hard lulletje van zeg |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Die gozer heeft een verkeerd merk tv... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
En het maakt hem ook niet uit naar welke spaanse club ,al staan die 15e of 16e.Zakkenvullers zijn het.Transfervrij en euri als die nog bestaan in eigen zak/zaakwaarnemer stoppen.En wij maar opleiden voor jan d.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 februari 2012 door 46ajaxio -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 - 10:38 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Ja en dus? Dat hele europese voetbal slaat nergens meer op natuurlijk. Zolang al die ploegen maar tientallen miljoenen in het rood mogen staan zullen we nooit meer meedoen in de top. Je kan simpelweg nietmeer verwachten van Ajax, dat is de realiteit. Gretigheid,, fitheid en de wil om te winnen.. Hmmmmmmmm heb je daar zoveel geld voor nodig?? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Rogier heeft gelijk over de passing hoor. Heb me groen en geel zitten ergeren aan de korte passes die totaal niet aan kwamen of veel te zacht werden ingespeeld. Hard inpassen was ooit het handelsmerk van Ajax' huisstijl. Denk maar eens terug aan Escudé die zijn thuisfront wist te melden dat een pass bij Ajax gelijk stond aan een schot in Frankrijk.
Betreft Aissatti: Die jongen is gewoon een prima voetballer, waar je als Ajax nog heel veel plezier van zou kunnen hebben. Vergeet daarbij niet dat hij 23 is, dus nog heel wat jaren mee zou moeten kunnen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 - 20:08 schreef remco k het volgende:[..] Gretigheid,, fitheid en de wil om te winnen.. Hmmmmmmmm heb je daar zoveel geld voor nodig?? Klopt ook het "geloof" hebben om te winnen miste ik....hebben ze bij Ajax een Psygoloog of is de Boer een manusje van alles ??? Jong of oud ze kwamen allen te kort... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik geloof niet dat ManU op halve kracht speelde en met hun bank mis je mannen als Evra en Giggs eigenlijk niet. ManU speelde geen beste pot, en dan krijgen zelfs zij het voetballend lastig.
Ajax heeft momenteel 2 spelers die dit niveau aan kunnen. Jan Vertonghen en Christian Eriksen. Eriksen verzuipt momenteel omdat hij de ballen nergens kwijt kan maar laat met zijn acties wel zien dat hij goed is. Jan was gewoon heel goed gister. De rest is Europese middenmoot. Daar kan je mee overwinteren in Europa and daarna is het wel klaar.
Ik heb gister een Ajax gezien dat probeerde te voetballen. Een Ajax wat drukt durfde te zetten en wat zo nu en dan het beste voetbal liet zien wat Ajax heeft gespeeld sinds de 0-0 thuis tegen OL. Ik heb ook een Ajax gezien dat met geen mogelijkheid een goal had gemaakt omdat het voorin aan alle kanten kaliteit mist. Ik heb ook een Ajax gezien waar eindelijk het middenveld in balans was met de verguisde de Jong en Aissati.
Kortom, ik zag een Ajax dat wel wil maar niet kan. Ik ben er van overtuigd dat als Boerrichter en Siggie terug zijn dat het weer een heel ander verhaal wordt. En als we dan één of twee echte versterkingen weten aan te trekken dan komt het echt wel goed.
Voor iedereen die roept dat Ajax geloof miste, ben eens benieuwd waar jullie dat op baseren want ik heb eindelijk de mannen weer eens zien knokken voor elke bal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 februari 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 - 00:42 schreef Eide het volgende:Ik geloof niet dat ManU op halve kracht speelde en met hun bank mis je mannen als Evra en Giggs eigenlijk niet. ManU speelde geen beste pot, en dan krijgen zelfs zij het voetballend lastig. Ajax heeft momenteel 2 spelers die dit niveau aan kunnen. Jan Vertonghen en Christian Eriksen. Eriksen verzuipt momenteel omdat hij de ballen nergens kwijt kan maar laat met zijn acties wel zien dat hij goed is. Jan was gewoon heel goed gister. De rest is Europese middenmoot. Daar kan je mee overwinteren in Europa and daarna is het wel klaar. Ik heb gister een Ajax gezien dat probeerde te voetballen. Een Ajax wat drukt durfde te zetten en wat zo nu en dan het beste voetbal liet zien wat Ajax heeft gespeeld sinds de 0-0 thuis tegen OL. Ik heb ook een Ajax gezien dat met geen mogelijkheid een goal had gemaakt omdat het voorin aan alle kanten kaliteit mist. Ik heb ook een Ajax gezien waar eindelijk het middenveld in balans was met de verguisde de Jong en Aissati. Kortom, ik zag een Ajax dat wel wil maar niet kan. Ik ben er van overtuigd dat als Boerrichter en Siggie terug zijn dat het weer een heel ander verhaal wordt. En als we dan één of twee echte versterkingen weten aan te trekken dan komt het echt wel goed. Voor iedereen die roept dat Ajax geloof miste, ben eens benieuwd waar jullie dat op baseren want ik heb eindelijk de mannen weer eens zien knokken voor elke bal. Vooral het verhaal van je middenveld boeit me erg en gaat de komende tijd zeker onder een vergrootglas bekeken worden. Zal het dan toch echt zo zijn dat de positie van Enoh ingevuld moet worden door een voetballer, en dat Janssen hier gewoon niet thuishoort ondanks dat het een geweldige voetballer is..
Ik miste persoonlijk ook de gretigheid, en dat vind ik vooral terug in hoe men de wedstrijd start. Ik verwacht een Ajax wat er echt vol op klapt en constant de druk vooruit zet op de Cv van Manutd.. dat gebeurde niet en de druk werd pas gegeven als Manutd over de middellijn kwam.. Het overrompelen, de eerste klap is een daalder waard, dat is wat ik mis.. En ik denk dat een groot gedeelte daarvan te wijten valt aan het niet 100% fysiek in orde zijn van vrijwel alle spelers..Niemand oogt 200% fit... |
|
|
|
|
dennis s
|
|
|
ik ben al heel lang fan van Aissatti vond hem al goed toen ie bij psv speelde ik vind dat ie nu maar eens echt een kans moet krijgen van frank de boer want Aissatti brengt zeer veel voetbal en zoals we nu al 2 wedstrijden zien de verdedeging heeft het ook een stuk makelijker dus bij deze een oproep @ frank de boer en het ajax bestuur doe jullie best om Aissatti tebehouden voor ajax want het is een zeer goeie en leergierige voetballer hoop echt dat ie blijft |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 - 00:59 schreef remco k het volgende:[..] Ik miste persoonlijk ook de gretigheid, en dat vind ik vooral terug in hoe men de wedstrijd start. Ik verwacht een Ajax wat er echt vol op klapt en constant de druk vooruit zet op de Cv van Manutd.. dat gebeurde niet en de druk werd pas gegeven als Manutd over de middellijn kwam.. Het overrompelen, de eerste klap is een daalder waard, dat is wat ik mis.. En ik denk dat een groot gedeelte daarvan te wijten valt aan het niet 100% fysiek in orde zijn van vrijwel alle spelers..Niemand oogt 200% fit... Ik vond juist dat er eindelijk weer een met discipline werd gespeeld. Als je dan een middenveld van ManU onder druk kan zetten dan doe je het wat dat betreft gewoon goed. Ik vond juist dat Ajax eindelijk grip had op de ruimtes die werden weggeven.
Aissati vond ik een verademing als CVM. Positioneel erg sterk en met hem eindelijk voetballend vermogen in de opbouw. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 - 00:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Klopt ook het "geloof" hebben om te winnen miste ik....hebben ze bij Ajax een Psygoloog of is de Boer een manusje van alles ??? Jong of oud ze kwamen allen te kort... psygoloog???????????????????? |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Laten we met zijn allen niet vergeten dat het aan het begin vh seizoen al de bedoeling was om met een voetballende CVM te spelen; Janssen. Met Janssen lukte dat niet, vreemd genoeg viel De Boer toen van zijn geloof door Enoh daarvoor in de plaats op te stellen. Wellicht dat De Boer nu alsnog zijn zin krijgt, namelijk een voetballende CVM die wel functioneert, nl Aissati. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 - 15:15 schreef Cyprioot het volgende:Laten we met zijn allen niet vergeten dat het aan het begin vh seizoen al de bedoeling was om met een voetballende CVM te spelen; Janssen. Met Janssen lukte dat niet, vreemd genoeg viel De Boer toen van zijn geloof door Enoh daarvoor in de plaats op te stellen. Wellicht dat De Boer nu alsnog zijn zin krijgt, namelijk een voetballende CVM die wel functioneert, nl Aissati. Functioneert redelijk...maar liever zie ik daar Jan Vertonghen...laat Jantje maar doorschuiven... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Ik speel liever met een echte 10, maar als je met punt achteruit speelt, dan moet daar wel een voetballer staan, zoals Aissati, en geen Enoh die alles afbreekt! Dus Aissati gewoon laten staan! |
|
|
|
|
AJAX-Brabander
|
|
|
waarom moet remco k altijd andere mening hebben als de rest van de wereld/forum?? |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
IK ben er ook voor om Aissati te laten staan i.p.v. Enoh.Er zit tenminste voetbal in en Jan schuift ook veel meer in.Ik weet niet of dat door Aissati komt maar het valt wel op.Ik denk dat Eriksen zich ook prettiger voelt met een voetballer bij hem in de buurt.Enoh denkt niet vooruit maar draait bijna altijd terug en brengt de verdediging in problemen.Met Boerigter en Sigi kan het alleen maar nog beter gaan. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Maar dan moet ajax nu wel een gesprek aangaan om het contract te verlengen. Aisatti zelf zegt dat hij niemand heeft gehoord en er dus van uit gaat aan het eind van het seizoen transfervrij vertrekt |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Maar wie moeten die gesprekken voeren.Ik vertrouw het vd Aat niet toe.Moeten die gesprekken gevoerd worden door het technisch hart en wat wil Frank??? |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 - 20:27 schreef 46ajaxio het volgende:Maar wie moeten die gesprekken voeren.Ik vertrouw het vd Aat niet toe.Moeten die gesprekken gevoerd worden door het technisch hart en wat wil Frank??? Ja, Van der Aat moet ook maar de eer aan zichzelf houden en vertrekken. De gesprekken nemen denk ik plaats met Bergkamp, Jonk, en Frank |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 - 20:27 schreef 46ajaxio het volgende:Maar wie moeten die gesprekken voeren.Ik vertrouw het vd Aat niet toe.Moeten die gesprekken gevoerd worden door het technisch hart en wat wil Frank??? Dat is in het concept de taak van de Technisch Hart waarij de financieel directeur de financiele mogelijkheden in het oog houdt en de financieel technische kant voor zijn rekening neemt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 - 13:08 schreef Eide het volgende:[..] Ik vond juist dat er eindelijk weer een met discipline werd gespeeld. Als je dan een middenveld van ManU onder druk kan zetten dan doe je het wat dat betreft gewoon goed. Ik vond juist dat Ajax eindelijk grip had op de ruimtes die werden weggeven. Aissati vond ik een verademing als CVM. Positioneel erg sterk en met hem eindelijk voetballend vermogen in de opbouw. Daar ben ik het ook niet mee oneens, maar het felle, het onverzetbare. de echte fitheid en het geloof.. Dat is iets dat ontbreekt in mijn ogen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Omdat daar een forum voor is. En omdat IK die mening dan heb... Een mening hebben is iets anders dan wel of geen gelijk hebben.. |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Laten we eerst morgen even afwachten hoe het gaat na een europese wedstrijd.Als Aisatti en trouwens het hele middenveld zo functioneert als tegen MU dan heb ik er alle vertrouwen in als ze maar scherp beginnen en zich niet zoals tegen Utrecht af laten troeven.Laten we maar met hetzelfde team beginnen.Als het goed afloopt en waarom zou dat niet kunnen, zelfs met dit team, dan moet er maar eens met Ismael gesproken worden, tenzij Frank het anders ziet.Remco geeft aan dat hij de felheid mist en daar kan je hem geen ongelijk in geven. Je kan het niet alleen afschuiven op de jeugd.We hebben nu eenmaal te maken met de vele blessures dus moet je de jeugd wel opstellen.Wees blij dat we nog wat jeugd hebben alhoewel je achter sommigen vraagtekens moet plaatsen, maar daar hebben we het al over gehad.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 februari 2012 door 46ajaxio -- |
|
|
|
|
romano
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:43 schreef 46ajaxio het volgende:Laten we eerst morgen even afwachten hoe het gaat na een europese wedstrijd.Als Aisatti en trouwens het hele middenveld zo functioneert als tegen MU dan heb ik er alle vertrouwen in als ze maar scherp beginnen en zich niet zoals tegen Utrecht af laten troeven.Laten we maar met hetzelfde team beginnen.Als het goed afloopt en waarom zou dat niet kunnen, zelfs met dit team, dan moet er maar eens met Ismael gesproken worden, tenzij Frank het anders ziet.Remco geeft aan dat hij de felheid mist en daar kan je hem geen ongelijk in geven. Je kan het niet alleen afschuiven op de jeugd.We hebben nu eenmaal te maken met de vele blessures dus moet je de jeugd wel opstellen.Wees blij dat we nog wat jeugd hebben alhoewel je achter sommigen vraagtekens moet plaatsen, maar daar hebben we het al over gehad. Hahaha, jullie denken dat Ajax zo'n geweldige jeugd heeft , nou niet dus. Heb je wel gezien met welke jonge spelers MU donderdag aantrad? De gemiddelde leeftijf van MU was jonger dan die van Ajax. Dus waar hebben we het over? En die jonge spelers van MU waren twee klassen beter dan die van Ajax. Get a life, stelletje pipo's. Ajax mag blij zijn als ze eens in de vijf jaar kampioen van Nederland worden, meer zit er niet in. En al helemaal niet nu JC de scepter gaat zwaaien. En voordat jullie weer heel obligaat gaan roepen dat ik geen echte Ajax-fan ben: ik ben al een fan voordat jullie zijn geboren. Maar deze club is heel erg ziek en JC gaat dat niet verhelpen, sterker, hij gaat het alleen maar verergeren. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 - 21:59 schreef remco k het volgende:[..] Daar ben ik het ook niet mee oneens, maar het felle, het onverzetbare. de echte fitheid en het geloof.. Dat is iets dat ontbreekt in mijn ogen.. Tja, weet ik niet remco. Ik denk dat dat eerder het gebrek aan echte kwaliteit is dan een gebrek aan inzet. Ik had echt wel het idee dat ze er vol voor gingen maar een aantal zat gewoon aan z'n top. Koppers speelde zelfs waarschijnlijk boven zijn kunnen.
Wel mee eens dat fitheid en fysiek vermogen daar in meespeelt. Mickey lijkt wel een spook als je die ziet, daar schrik ik elke keer van. Anita kan fysiek niet beter etc. |
|
|
|