|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 01:02 schreef romano het volgende:[..] Hahaha, jullie denken dat Ajax zo'n geweldige jeugd heeft , nou niet dus. Heb je wel gezien met welke jonge spelers MU donderdag aantrad? De gemiddelde leeftijf van MU was jonger dan die van Ajax. Dus waar hebben we het over? En die jonge spelers van MU waren twee klassen beter dan die van Ajax. Get a life, stelletje pipo's. Ajax mag blij zijn als ze eens in de vijf jaar kampioen van Nederland worden, meer zit er niet in. En al helemaal niet nu JC de scepter gaat zwaaien. En voordat jullie weer heel obligaat gaan roepen dat ik geen echte Ajax-fan ben: ik ben al een fan voordat jullie zijn geboren. Maar deze club is heel erg ziek en JC gaat dat niet verhelpen, sterker, hij gaat het alleen maar verergeren. Jij leest niet veel of wel, want volgens mij roepen we al tijden dat de opleiding juist niet de talenten produceert die we nodig hebben. Weet niet precies wie je nu voor pipo's uitmaakt hoor, maar jou reactie getuigd nu niet meteen van kennis van zaken die hier besproken worden, lijkt meer een klassieke "de plank volslagen misslaan".
En verder, tja, jou mening over JC is de jouwe. Ik denk, als we met z'n allen na 15 jaar concluderen dat de jeugd zwak is, dat verandering goed is. Dus waar jou wantrouw naar JC nu op baseert is snap ik niet helemaal. Evident is dat het al jaren berg afwaarts gaat. Evident is dat de afgelopen besturen geen enkele vorm van visie, durf of ambitie hadden.
Conclusie: het kan niet slechter. Bovendien is JC koning op het gebied van de juiste mensen om zich heen verzamelen. Dat laat hij al jaren bij Barca zien. Er is echt niemand die denkt dat het JC nu een 4 weken wel 180 graden anders gaat. Dat heeft tijd nodig. Als alle opportunisten onder ons (en het zijn er nogal wat) nu eens de rust kunnen bewaren om die tijd te creƫren in plaats van meteen (of zelfs voordat er iets is gebeurt) te oordelen....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
Romano gaat er gemakshalve aan voorbij dat er bij MU weliswaar niet alle topper mee speelden maar er liepen wel minimaal 6 internationals in die wekelijks op hoog niveau spelen en zet dat dan af tegen de spelers die wij in het veld kondenbrengen.Zitten ook wel internationals tussen maar van een lager niveau dan MU.Als Boerigter en Sigi hadden meegedaan praten we toch over een ander niveau.Of je wekelijks tegen topclubs als Chelsea Arsenal, MC.,TH etc speelt is een wereld van verschil en daar wordt je beter van.Niet van potjes tegen Nederlandse clubs met alle respect, alhoewel we daar al moeite mee hebben. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 - 09:34 schreef uitnoord het volgende:een onderschatte speler maar een die als hij het vertrouwen krijgt , nog steeds uit kan groeien tot een grote jongen, vanaf het moment dat hij bij ajax kwam heb ik altijd vertrouwen gehad in hem gehad, ik mag toch hopen dat hij dan ook werkelijk een kans krijgt en zich goed kan laten zien aan de trainer Ben het helemaal eens! Heb altijd wel vertrouwen gehad in hem! Ik vrees alleen dat als van der wiel terug is dat vurnon anita op die plaats gaat komen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 - 09:43 schreef Rogier het volgende:[..] Ik verwacht dat ze elkaar een bal in de voeten kunnen spelen over 3 meter. Ik verwacht bluf, maar het leek alsof ze het vooraf al helemaal niet zagen zitten. Waar tegen Madrid nog aardig werd gevoetbald, was dat nu helemaal weg. En dit United komt niet in de buurt bij teams zoals Barcelona of Madrid, en hebben de hele wedstrijd met 3 vingers in hun neus gespeeld. Leek wel of ze op 70% speelden, en nog uiterst simpel zonder zweetdruppels winnen ze. Ik vond het echt schokkend. Alleen Vertonghen kon mee, de rest viel keihard door de mand. Dat is de wedstrijd die ik zag. Het probleem is dat we met een zwaar gehavend elftal speelden tegen Manchester United! Een van de grootste cubs op het moment. Zij speelde in de eerste helft op 50%, Het enige wat ik jammer vond is dat ajax met de angst in de schoenen speelde, dat was het probleem! Staat hier ons sperskte elftal te voetballen staan we in de rust 2-0 voor! 2de helft zet United ff aan en dan komen we gewoon tekort! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 01:02 schreef Eide het volgende:[..] Tja, weet ik niet remco. Ik denk dat dat eerder het gebrek aan echte kwaliteit is dan een gebrek aan inzet. Ik had echt wel het idee dat ze er vol voor gingen maar een aantal zat gewoon aan z'n top. Koppers speelde zelfs waarschijnlijk boven zijn kunnen. Wel mee eens dat fitheid en fysiek vermogen daar in meespeelt. Mickey lijkt wel een spook als je die ziet, daar schrik ik elke keer van. Anita kan fysiek niet beter etc. Het enige dat ik wil zeggen is dat als je de wedstrijd uit bij Milan vergelijkt tegen die van Manchester op jagen, inzet, fitheid, doorzettingsvermogen druk zette en meer van dat soort termen. Dat dit een wereld van verschil is...
Het veld kort houden en druk op de CV zetten bij balbezit heeft niet veel te maken met kwaliteit, het lukt Utrecht namelijk ook bij Ajax.. |
|
|
|
|
|