|
|
IdiJoods
|
|
|
Gewoon, omdat het een kutkakkerlakkenkrant is |
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Slaat inderdaad nergens op!!
Verbaasde me ook heel erg over dit artikel van gister:
http://www.ad.nl/ad/nl/1058/Europa-League/article/detail/3185100/2012/02/16/United-wrijft-het-er-nog-maar-eens-in-Ajax-is-RKC-van-Europa.dhtml
De rest van Nederland is nu eenmaal nog steeds stinkend jaloers op onze club. Bij een verlies van Ajax wordt dan gelijk alles uit de kast gehaald om dit er in te wrijven. Lees ook reacties onder het bericht, waarin mensen het hebben over dat United met een B elftal speelde, en dat het een schande is dat Ajax zo weinig punten haalt voor Nederland in Europa.
Ronduit zielig want objectief kijken naar een pot van Ajax kunnen deze mensen niet, dit inclusief de journalisten van het AD en van Hanagem die elke week over Ajax moet schrijven nu het iets minder gaat in Amsterdam. Opeens is iedereen het Zagreb-debacle vergeten, speelt United plots met een B-elftal (dit terwijl toch algemeen bekend is dat bij Ajax de halve basis ontbreekt) en is het ook nog een schande om te verliezen van een club die al jaren bij de top 5 beste teams ter wereld hoort. Voor deze mensen en ook voor ons geldt gelukkig dus nog steeds....
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!!!! |
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
Precies, wie haalde eindelijk eens de voorronde van C.L. Godverdomme genoeg punten gescoord. Winstpartijen in de C.L. afgelopen 2 edities in de poulefases.
De tering met ze.
AFCA |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij hebben e gewoon gelijk. Of wouden jullie met droge ogen beweren dat we gelijkwaardig zijn aan Madrid of United....???
Die ploegen speelde me ons zonder voluit te moeten gaan voor de winst. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 - 10:35 schreef remco k het volgende:Volgens mij hebben e gewoon gelijk. Of wouden jullie met droge ogen beweren dat we gelijkwaardig zijn aan Madrid of United....??? Die ploegen speelde me ons zonder voluit te moeten gaan voor de winst. +1
Als United 90 minuten gas geeft staat het 0-5 na de wedstrijd |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 - 10:35 schreef remco k het volgende:Volgens mij hebben e gewoon gelijk. Of wouden jullie met droge ogen beweren dat we gelijkwaardig zijn aan Madrid of United....??? Die ploegen speelde me ons zonder voluit te moeten gaan voor de winst. Is Arsenal dan het VVV van Europa? Die krijgen pak slaag van een team dat minder is dan United, en spelen ook nog met een bijna complete selectie.
Het gaat gewoon om het feit dat er zo ontzettend denigrerend over Ajax wordt gesproken. Ik kan daar iig niet tegen!!
Teksten als het RKC van Europa slaat werkelijk nergens op!!
Tegen clubs als Real en United komt Ajax inderdaad veel te kort! Echter was het ook niet zo dat tegen Madrid 2 goals werden afgekeurd? Een Lyon, Arsenal of Inter kan ook Ajax prima weerstand tegen bieden. Het is geen schande om met een veredeld Jong Ajax te verliezen van United. Ik kan er gewoon heel slecht tegen dat zo'n journalist dan met dit soort teksten komt.
Puur door omkoping staat Ajax niet te ballen tegen Apoel!! Ajax heeft in de CL het gewoon ok gedaan, en vervolgens pech met de loting. |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Artikel is idd wat overdreven, maar ff twee dingen;
1) Van Nijnatten, schrijver van het stuk, is geen kakkerlak maar een NAC'er. Stuk minder erg, niet ? 2) Van Nijnatten's stukjes zijn vaak genoeg ook positief over Ajax.
Wat me wel stoort van het AD is die belachelijke steun van Ten Have cs. Maar ook dat is meer het AD dan Van Nijnatten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 - 10:56 schreef Gruber het volgende:[..] Is Arsenal dan het VVV van Europa? Die krijgen pak slaag van een team dat minder is dan United, en spelen ook nog met een bijna complete selectie. Het gaat gewoon om het feit dat er zo ontzettend denigrerend over Ajax wordt gesproken. Ik kan daar iig niet tegen!! Teksten als het RKC van Europa slaat werkelijk nergens op!! Tegen clubs als Real en United komt Ajax inderdaad veel te kort! Echter was het ook niet zo dat tegen Madrid 2 goals werden afgekeurd? Een Lyon, Arsenal of Inter kan ook Ajax prima weerstand tegen bieden. Het is geen schande om met een veredeld Jong Ajax te verliezen van United. Ik kan er gewoon heel slecht tegen dat zo'n journalist dan met dit soort teksten komt. Puur door omkoping staat Ajax niet te ballen tegen Apoel!! Ajax heeft in de CL het gewoon ok gedaan, en vervolgens pech met de loting. Bij Arsenal 1 wedstrijd, is wel wat anders he.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 - 11:03 schreef Cyprioot het volgende:Wat me wel stoort van het AD is die belachelijke steun van Ten Have cs. Maar ook dat is meer het AD dan Van Nijnatten. Oh, laat eens wat van dat soort berichtgeving zien dan? Het is mij nooit opgevallen... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vind de vergelijking met RKC ongepast. Is niet netjes naar RKC toe, en niet naar Ajax. Maar als het AD bedoelt dat Ajax aardig mee kan doen in Europa maar tegen de top ruim tekort komt heeft het natuurlijk wel gelijk.
Over het algemeen is het AD voor Nederlandse maatstaven best een aardige krant. Maar wel erg kritisch, overigens niet alleen naar Ajax. Maar ja, dit was niet zo'n briljant kopje. |
|
|
|