|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 23:00 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Toch hebben enkele mensen het heel vaak bij het rechte eind.. Misschien heel veel mazzel, of toch echt inside informatie? Weet je wat het is Hassie.. Als je op ieder gerucht reageert alsof je iemand kent, zit er vanzelf eens wat tussen dat klopt. Op dit forum heb ik het nog nooit meegemaakt dat iemand het vooraf al wist voordat er ook maar iets op het net stond.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 17:44 schreef remco k het volgende:[..] Weet je wat het is Hassie.. Als je op ieder gerucht reageert alsof je iemand kent, zit er vanzelf eens wat tussen dat klopt. Op dit forum heb ik het nog nooit meegemaakt dat iemand het vooraf al wist voordat er ook maar iets op het net stond.. True.. Hier heb ik het ook nog nooit meegemaakt. Hoewel er op ajax1.nl ene Margammor (ofzo) is die het afgelopen 2 jaar heel vaak goed had. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik ken er wel een aantal die weg mogen............en wie komen....Joduh,Apik,Fside,Harry,Guyt,Hashkoppie,Grasmaaier,Baco,Loetje,Ali,Ippie,Missie,AITB,Smokey,Swennos,Sjakie....en nog een aantal |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 20:26 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik ken er wel een aantal die weg mogen............en wie komen....Joduh,Apik,Fside,Harry,Guyt,Hashkoppie,Grasmaaier,Baco,Loetje,Ali,Ippie,Missie,AITB,Smokey,Swennos,Sjakie....en nog een aantal Wordt een topteam man! Whahahahahaha en dan Litmanen als assistent van Frank de Boer! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 20:27 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Wordt een topteam man! Whahahahahaha en dan Litmanen als assistent van Frank de Boer! Heheehehehe inderdaad....maar ben weer weg hier:) |
|
|
|
|
|