BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Boilesen opnieuw geblesseerd!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Gruber
 Gruber - vrijdag 17 februari 2012 - 14:14   quote  deeplink  
http://www.nu.nl/sport/2743447/ajax-zonder-boilesen-nec.html

Het is toch niet te geloven....

Laten we hopen dat het meevalt....
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 17 februari 2012 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 14:14 schreef Gruber het volgende:
http://www.nu.nl/sport/2743447/ajax-zonder-boilesen-nec.html

Het is toch niet te geloven....

Laten we hopen dat het meevalt....
Denk dat het uit voorzorg is. Hij maakte namelijk geen geblesseerde indruk.
46ajaxio
 46ajaxio - vrijdag 17 februari 2012 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 14:18 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Denk dat het uit voorzorg is. Hij maakte namelijk geen geblesseerde indruk.
Hier wordt je toch niet goed van.Nou dan Koppers maar weer opstellen.PFFF
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 17 februari 2012 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 14:48 schreef 46ajaxio het volgende:

[..]

Hier wordt je toch niet goed van.Nou dan Koppers maar weer opstellen.PFFF
Is normaal hoor.

Is de inspanning. Binnen 1 week 60 minuten in Jong-Ajax en zeker 20 minuten tegen Manchester United.. Dat hakt er wel in als je sinds September al geen minuut op het veld gestaan hebt.
Gruber
 Gruber - vrijdag 17 februari 2012 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 14:54 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Is normaal hoor.

Is de inspanning. Binnen 1 week 60 minuten in Jong-Ajax en zeker 20 minuten tegen Manchester United.. Dat hakt er wel in als je sinds September al geen minuut op het veld gestaan hebt.
Nee daar moet je dus voor worden klaargestoomd!Inderdaad 60 min en 20 minuutjes. Dat is echt geen aanslag op je lichaam hoor.
46ajaxio
 46ajaxio - vrijdag 17 februari 2012 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 15:02 schreef Gruber het volgende:

[..]

Nee daar moet je dus voor worden klaargestoomd!Inderdaad 60 min en 20 minuutjes. Dat is echt geen aanslag op je lichaam hoor.
Maar de kop luidde Ajax zonder Boilesen tegn NEC.
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 17 februari 2012 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 15:02 schreef Gruber het volgende:

[..]

Wel als je na 5 maanden je de spier waaran je geblesseerd bent geweest, weer volledig belast.

Een spier die getraind is, en een tijdje 'stil ligt', heeft tijd nodig te herstellen. Dit is niet meer dan een logische reactie..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 februari 2012 door Booya4Afca --
Brandje
 Brandje - vrijdag 17 februari 2012 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 15:46 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Wel als je na 5 maanden je de spier waaran je geblesseerd bent geweest, weer volledig belast.

Een spier die getraind is, en een tijdje 'stil ligt', heeft tijd nodig te herstellen. Dit is niet meer dan een logische reactie..
Onzin!! Dan is hij te snel gebracht, of was nog niet fit genoeg of heeft te veel inspanning gehad. Maar dit bewijst het falen van de staf!!
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 17 februari 2012 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 15:52 schreef Brandje het volgende:

[..]

Onzin!! Dan is hij te snel gebracht, of was nog niet fit genoeg of heeft te veel inspanning gehad. Maar dit bewijst het falen van de staf!!
Inderdaad. Nu roept Frank weer dat Derk en Greg zelf moet aangegeven wanneer ze weer kunnen spelen. Is dit de omgekeerde wereld, de staf en de medici moeten dit bepalen met eventuele extra onderzoeken (scans, etc.) of kunnen we ons dan achter de speler verschuilen als het weer fout gaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 februari 2012 door Ztjes --
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 17 februari 2012 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 15:52 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch? Het had beter geweest als hij na Maandag een volle week rust zou hebben genomen. Maar daar dacht de Boer dus anders over...

Resultaat, spier zegt "bekijk jij het ff, ff een versnelling lager".
46ajaxio
 46ajaxio - vrijdag 17 februari 2012 - 16:44   quote  deeplink  
Ik heb ook het interwiew van Frank gehoord m.b.t. de wedstrijd van aankomende zondag waarbij hij zei dat sigi vooruitgang boekt en het sneller gaat als verwacht, terwijl er bij Boerigter weer een scan wordt gemaakt. Met greg gaat het ook niet goed. Ik heb de indruk dat Greg niet wil om zijn transfer niet in gevaar te brengen, maar bewijs heb ik daar niet voor. Het was inderdaad beter geweest om Boilesen niet te laten spelen ten MU, ook al was het maar een kwartier.Dus wie neemt de beslissing, medische staf of technische staf of speler.Het scheelt natuurlijk ook of een team draait.Sta je bovenaan, heb je bijna nooit blessures, bij Ajax is er een ware blessuregolf en komt er steeds 1 bij vanwege de smalle selectie en overbelasting van relatief jonge spelers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 februari 2012 door 46ajaxio --
nora
 nora - vrijdag 17 februari 2012 - 17:05   quote  deeplink  
Greg vertrouw ik niet volgens mij speelt er meer achter.
hippy
 hippy - vrijdag 17 februari 2012 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 17:05 schreef nora het volgende:
Dat is werkweigering...dat geloof ik niet
46ajaxio
 46ajaxio - vrijdag 17 februari 2012 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 17:05 schreef nora het volgende:
Dat gevoel deel je dus met mij, dat hij niet wil spelen om zijn transfer niet in gevaar te brengen.Dat is toch eigenlijk te gek voor woorden.Dan moet hij ook maar niet geselecteerd worden voor het Nederlands elftal voor de EK, maar dat zou anderzijds weer kapitaalsvernietiging zijn of hij is door Valencia of een andere club onder druk gezet.Nou dan zou ik zeggen Frank niet meer opstellen en van Rhijn RB laten spelen.Het moet maar eens afgelopen zijn die spelletjes van die spelers en zaakwaarnemers.Laten ze gaan shoppen bij PSV TWENTE en laat ons met rust.
46ajaxio
 46ajaxio - vrijdag 17 februari 2012 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 17:29 schreef hippy het volgende:

[..]

Dat is werkweigering...dat geloof ik niet
Maar als je zegt dat je pijn hebt is het dan verantwoord om hem te laten spelen met de kans dat de vermeende blessure verergert. Want wie krijgt dan de zwarte Piet toegespeeld.De medische staf of de Technische staf die hem tegen het advies van de medische staf,wat die ook moge voorstellen,in toch laten spelen en je hebt de kans dat hij er met de pet naar gooit. Stel dan een 200% gemotiveerde en fitte van Rhijn op, want Ligeon is er nog niet aan toe.En over Anita hebben we het al gehad.
remco k
 remco k - vrijdag 17 februari 2012 - 20:13   quote  deeplink  
Koppers deed het trouwens prima gister tegen Nani..
46ajaxio
 46ajaxio - vrijdag 17 februari 2012 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 20:13 schreef remco k het volgende:
Koppers deed het trouwens prima gister tegen Nani..
Dat ben ik met je eens.Ik weet niet of jullie AT5 kunnen ontvangen maar ik zat net naar AT5 te kijken en te luisteren wat Frank te zeggen had.Boilesen is niet aan de zelfde hamstring geblesseerd maar nu aan zijn andere been.Voorts zou Janssen weer meetrainen en met Greg en Boerrigter is het nog even afwachten,aldus Frank bij AT5.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 18 februari 2012 - 00:18   quote  deeplink  
Boilesen verstapte zich in de wedstrijd. Dat was vrij duidelijk in beeld ook.
46ajaxio
 46ajaxio - zaterdag 18 februari 2012 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 00:18 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Boilesen verstapte zich in de wedstrijd. Dat was vrij duidelijk in beeld ook.
Is me niet opgevallen
Gruber
 Gruber - zaterdag 18 februari 2012 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 15:46 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Neem aan dat je zelf ook wel eens geblesseerd geweest bent? In geval van hamstring moet je eerst paar weken rustig aan doen om vervolgens je hamstring weer aan te sterken door training en belasting. Op het moment dat de staf en Boilesen beslissen dat hij weer wedstrijden kan gaan spelen, ben je er dus zeker van dat je hamstring weer sterk genoeg is. Speelt vervolgens eerst 60 minuten en vervolgens maar 20 min. Als dan je hamstring het meteen weer begeeft heb je simpelweg iets niet goed gedaan.

Die logische reactie waar jij het over hebt slaat nergens op, want die belasting komt niet pas in de wedstrijden die je gaat spelen, maar ook allang al bij krachttraining en trainingen op het veld. De spier ligt inderdaad een tijdje stil, maar in een revalidatieproces werk je er juist aan die spier weer volledig op te bouwen zodat de spier 60 en 20 minuten voetbal weer aan kan. Is dus absoluut geen logisch gevolg!
nora
 nora - zaterdag 18 februari 2012 - 12:07   quote  deeplink  
Wat is er in godsnaam aan de hand met Ajax ,er gebeuren toch vreemde dingen met onze club al die blessures wat gebeurd er allemaal achter de schermen ??? ik heb een raar gevoel over al deze blessures o.a Greg hij speelt en dan ineens komt er naar buiten dat hij al een tijd last van zijn lies heeft en dat hij niet eerder speelt als het genezen is ,maar dit duurt wel heel erg lang ,ik weet niet of dat misschien met de mislukte transfer naar Valencia te maken heeft maar ik hen een slecht gevoel daar over.
remco k
 remco k - zaterdag 18 februari 2012 - 21:53   quote  deeplink  
Snap de reacties van velen niet zo goed.. Het gaat namelijk niet om dezelfde hamstring volgens de Boer, maar om de andere, en dit is puur uit voorzorg..
El Gappo
 El Gappo - zaterdag 18 februari 2012 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 12:07 schreef nora het volgende:
Wat is er in godsnaam aan de hand met Ajax ,er gebeuren toch vreemde dingen met onze club al die blessures wat gebeurd er allemaal achter de schermen ??? ik heb een raar gevoel over al deze blessures o.a Greg hij speelt en dan ineens komt er naar buiten dat hij al een tijd last van zijn lies heeft en dat hij niet eerder speelt als het genezen is ,maar dit duurt wel heel erg lang ,ik weet niet of dat misschien met de mislukte transfer naar Valencia te maken heeft maar ik hen een slecht gevoel daar over.
Tja, denk dat het een combinatie is van vette pech en een onervaren, wellicht tikkeltje eigenwijze trainerstaf? En dan daarbij een paar mensen die in de pers/praatprogramma's wat roepen en een hele kudde achteraan loopt.
Denk je nou echt dat Greg fit is, maar niet speelt wegens een transfer? Denk zoiets in bij je eigen werkgever...denk ook dat sommige blessures de schuld zijn van de staf, maar andere niet. Hoort bij sport toch? Blijf bij wat ik vaker gezegd heb, de selectie is te smal...het tweede garnituur komt niet in de buurt van de basis 11. Achter of naast Boerighter hoort een Tadic/Assaidi(bijvoorbeeld uiteraard), Micky/Narsingh(ook bijvoorbeeld), etc.
Dan kan je als trainer ook jongens rust geven zonder echt te verzwakken...
Hoop dat dit volgend jaar beter gaat worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Boilesen opnieuw geblesseerd!

0.0050680