BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geldschieters? Waar zijn ze?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 17 februari 2012 - 15:18   quote  deeplink  
Wie kan me wat meer vertellen over potentiële geldschieters van onze club? In de tijd dat Pim Blokland & co. opstonden (hulde!), werd er bijvoorbeeld ook nog gesproken over een Michel Perridon. Is hierover wat bekend? Gaat hij alsnog meedoen of is hij uit de picture, vooral omdat hij en Blokland niet samen kunnen? Of is dit een fabeltje? Hoe zit dit? En zijn er nog andere financiële geluiden?
Henny
 Henny - vrijdag 17 februari 2012 - 15:20   quote  deeplink  
Ze hadden verdomme Guidetti voor 6 miljoen moeten kopen in de winterstop. Hadden ze zelf ook stukken beter van kunnen worden. Als ik geld genoeg had zou ik hem DIRECT vastleggen.
Marsco
 Marsco - vrijdag 17 februari 2012 - 15:22   quote  deeplink  
Perridon wilde autonomie, volledige zeggenschap over de club in ruil voor geld. Daar is nooit sprake van geweest en heeft volgens mij niet zo veel te maken met Blokland.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 februari 2012 - 15:51   quote  deeplink  
Crisis.
Recessie.
craven
 craven - vrijdag 17 februari 2012 - 15:52   quote  deeplink  
gaat sportief goed, dan voelt men zich minder geroepen??
craven
 craven - vrijdag 17 februari 2012 - 15:53   quote  deeplink  
Daarnaast is feyenoord ruimsschoots gesponsort door een Gluhwein imperium
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 17 februari 2012 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 15:51 schreef Stylzz het volgende:
Crisis.
Recessie.
Ja, maar daar kun je uitkomen hè. Juist daarom had ik gehoopt wat geruchten of zo te horen. Maar ik bespeur dat Perridon dus niet wat zal worden? Stiekem hoop ik dat potentiële geldschieters wachten tot we in de veilige categorie komen voor ze over de brug komen.... Dat zal wel naief zijn, haha....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 februari 2012 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 17 februari 2012 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 15:53 schreef craven het volgende:
Daarnaast is feyenoord ruimsschoots gesponsort door een Gluhwein imperium
Kwartje valt even niet bij mij.. Glühwein?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 februari 2012 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 15:54 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ja, maar daar kun je uitkomen hè. Juist daarom had ik gehoopt wat geruchten of zo te horen. Maar ik bespeur dat Perridon dus niet wat zal worden? Stiekem hoop ik dat potentiële geldschieters wachten tot we in de veilige categorie komen voor ze over de brug komen.... Dat zal wel naief zijn, haha....
Crisis en recessie iedereen zit er midden in hoor.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 17 februari 2012 - 16:24   quote  deeplink  
Ja, maar daarom mag ik wel hopen... al is het tegen beter weten in.... En ik hoopte ook dat er al wat rook geconstateerd was....
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 17 februari 2012 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 16:24 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ja, maar daarom mag ik wel hopen... al is het tegen beter weten in.... En ik hoopte ook dat er al wat rook geconstateerd was....
Staat er iets in de fik dan?
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 17 februari 2012 - 16:37   quote  deeplink  
ik heb gehoord dat de eigenaar van ola ijs feyenoord gaat sponseren. voortaan is er na elke gewonnen thuiswedstrijd een lekker ijsje voor de toeschouwers
finsend
 finsend - vrijdag 17 februari 2012 - 16:40   quote  deeplink  
geldschieters willen altijd wat terug, t zijn praktisch nieuwe leningen... gewoon deze lijn voortzetten
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 17 februari 2012 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 15:55 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Kwartje valt even niet bij mij.. Glühwein?
Jaaa... van een zekere B.
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - vrijdag 17 februari 2012 - 17:37   quote  deeplink  
Geldschieters hebben niet wat wij hebben, het Feijenoord-gevoel. Bij die mensen moet elke Euro die ze er in stoppen zeker € 1,50 opbrengen. Dus dan ga je weer de schuld in. Daarom ben ik ook nog steeds geen fan van die "Vrienden van Feijenoord". Ik vertrouw ze voor geen cent. Ik wacht nog steeds op de ene echte Feijenoorder die het geld heeft om de club belangeloos te helpen. Wat is er trouwens met "ons" miljoen gebeurd? Juist, opgegaan in het grote geheel, dus nooit meer te achterhalen. Het idee van Bram was destijds heel goed, maar daar stak Gudde rap een stokje voor. De supporters mochten eens wat te zeggen krijgen. Waarmee ik niet wil zeggen dat hij geen goede dingen gedaan heeft. Alleen is hij naar de supporters toe een grote Jan met de korte achternaam.
craven
 craven - vrijdag 17 februari 2012 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 17:37 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Geldschieters hebben niet wat wij hebben, het Feijenoord-gevoel. Bij die mensen moet elke Euro die ze er in stoppen zeker € 1,50 opbrengen. Dus dan ga je weer de schuld in. Daarom ben ik ook nog steeds geen fan van die "Vrienden van Feijenoord". Ik vertrouw ze voor geen cent. Ik wacht nog steeds op de ene echte Feijenoorder die het geld heeft om de club belangeloos te helpen. Wat is er trouwens met "ons" miljoen gebeurd? Juist, opgegaan in het grote geheel, dus nooit meer te achterhalen. Het idee van Bram was destijds heel goed, maar daar stak Gudde rap een stokje voor. De supporters mochten eens wat te zeggen krijgen. Waarmee ik niet wil zeggen dat hij geen goede dingen gedaan heeft. Alleen is hij naar de supporters toe een grote Jan met de korte achternaam.
Bram: woehahahahahahaha
tomson
 tomson - vrijdag 17 februari 2012 - 17:40   quote  deeplink  
Bram Mosckowitz?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 17 februari 2012 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 17:40 schreef tomson het volgende:
Bram Mosckowitz?
Neuh, een Bram die zich op dit forum opwierp als geldinzamelaar voor het toen (2010 geloof ik) nog noodlijdender Feyenoord.
Als ik me goed herinner heeft ie zich toen het op een bespreking aankwam NIET laten zien.
Maar dat weet de ouwe hap hier beter dan ik.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 februari 2012 - 18:22   quote  deeplink  
Zoiets. Beroeps leugenaar
tomson
 tomson - vrijdag 17 februari 2012 - 18:26   quote  deeplink  
Een soort Mosckowitz dus :p
Had al zoiets meegekregen in de conversatie met bollebeer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 februari 2012 door tomson --
charlotte
 charlotte - vrijdag 17 februari 2012 - 18:32   quote  deeplink  
het wordt tijd dat lotje de staatsloterij wint dan blijft guidetti in rotterdam
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 februari 2012 - 18:40   quote  deeplink  
Hoofdprijs is niet genoeg op dit moment

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geldschieters? Waar zijn ze?









0.0059330