|
|
Bosifyable
|
|
|
Dat is grappig, je beheerst de Nederlandse taal op geen enkele manier; niet alleen qua schrijven/typen, je kan daar bovenop ook niet lezen..! Er staat dat jij zou moeten bukken, wat je slijmgedrag bij die snavels verklaart.
Hoe is het eigenlijk met je uitspraak, praat je ook zo raar? Zou het plaatje wel compleet maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 november 2012 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ik heb de pest in naar deze wanvertoning.Dus reageer ik op mafkezen waar ik eigenlijk niet op zou moeten reageren.Zondag zien we elkaar weer. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Dat bedoel ik je woordenschat komt niet verder dan snavels en duitsers.Hoezo slijmgedrag naar die snavels.Omdat ik met Nenam en Hippy door 1 deur kan? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op donderdag 01 november 2012 - 23:30 schreef Bosifyable het volgende:Dat is grappig, je beheerst de Nederlandse taal op geen enkele manier; niet alleen qua schrijven/typen, je kan daar bovenop ook niet lezen..! Er staat dat jij zou moeten bukken, wat je slijmgedrag bij die snavels verklaart. Hoe is het eigenlijk met je uitspraak, praat je ook zo raar? Zou het plaatje wel compleet maken. Ik praat niet raar.Maar dit is internet.In t echt praat ik niet raar ,maar zeg wel waar t op staat. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hahaha, ik dacht dat je een openbaring had een paar minuten terug. Maar toen nam de droeftoeter in je het weer over, en dacht je toch weer te moeten reageren? Manmanman, je bent nog triester dan ik dacht :')
En ik kan je ook gewoon een Tukker noemen, en die neuzen Ajacieden, maar waarom zou ik? Gelukkig zegt het niets over mijn woordenschat, beetje bekrompen gedachte. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
En ik beheers de nederlandse taal niet?Zeker leraar literatuur.Dokwerker. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Maar joh, ff pauze. De loting is op, ff kijken tegen wie de topclubs moeten spelen. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op donderdag 01 november 2012 - 23:41 schreef Bosifyable het volgende:Hahaha, ik dacht dat je een openbaring had een paar minuten terug. Maar toen nam de droeftoeter in je het weer over, en dacht je toch weer te moeten reageren? Manmanman, je bent nog triester dan ik dacht :') En ik kan je ook gewoon een Tukker noemen, en die neuzen Ajacieden, maar waarom zou ik? Gelukkig zegt het niets over mijn woordenschat, beetje bekrompen gedachte. Ja droeftoeter daar weten jullie alles van,Hahaha. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Boehoe, je kan alleen maar schelden. Hoezo nou weer dokwerker, of bruinwerker? :( Treurwilg dat je d'r staat, mensen betichten van schelden, en het zelf doen. Lachertje van de avond. En ik gok dat je dat de komende tijd ook wel zal zijn. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Er zijn nog maar 2 topclubs in de beker ajax en psv. Jonge doe niet zo zielig huilebalk.Wie begint er hier nou met duitsers en neuzen.Wel effe de realiteit onder ogen zien he.Ga nou niet meteen janken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 november 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Te makkelijk. Had wel iets inspiratie verwacht van je.
Maar joh, oude jodenschopper, je hebt me een leuk half uurtje bezorgt. Tot de volgende. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 01 november 2012 - 23:44 schreef Aartus het volgende:[..] Er zijn nog maar 2 topclubs in de beker ajax en psv. Jonge doe niet zo zielig huilebalk.Wie begint er hier nou met duitsers en neuzen.Wel effe de realiteit onder ogen zien he.Ga nou niet meteen janken. Hahah! Je laat jezelf wel kennen hè. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op donderdag 01 november 2012 - 23:43 schreef Bosifyable het volgende:[..] Boehoe, je kan alleen maar schelden. Hoezo nou weer dokwerker, of bruinwerker? :( Treurwilg dat je d'r staat, mensen betichten van schelden, en het zelf doen. Lachertje van de avond. En ik gok dat je dat de komende tijd ook wel zal zijn. Zolang ze om me kunnen lachen.Mooi toch. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Jodenschopper?Je moet niet zo maar wat in de wereld helpen.Ik haat die termen van hamas,hamas.....aan t gas.Ik kots op deze gasten die dit zeggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 november 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op donderdag 01 november 2012 - 23:47 schreef Bosifyable het volgende:[..] Te makkelijk. Had wel iets inspiratie verwacht van je. Maar joh, oude jodenschopper, je hebt me een leuk half uurtje bezorgt. Tot de volgende. Mij jodenschopper noemen.Fascist dat je er bent. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Nee nenam ik heb geen last van melancholie,zwaarmoedig zijn die feyenoorders.Ik zeg maar zwaarmoedig want dat andere woord begrijpen ze toch niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 november 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op donderdag 01 november 2012 - 23:18 schreef Bosifyable het volgende:[..] Laat ik maar niet beginnen met jouw Nederlands te verbeteren, kansloze analfabeet :') Kleine tip, begin met je leestekens! En je Engels is ook niet al te goed blijkt maar weer, zal wel door je Duitse roots komen (roots, da's Engels voor afkomst). Wie ik verder ben, je wilt het niet eens weten, maar jouw reactie bevestigt gelukkig mijn vorige post. Dus toch homo? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op donderdag 01 november 2012 - 23:13 schreef Aartus het volgende:[..] Wie ben jij dan wel niet.Bruinwerker,leer is nederlands man ekte ekte.Je bedoelt natuurlijk echte echte topclub.een kampioenschap en een beker? 3 bekers,2 johan cruyf schalen.Minderwaardigheids complex misschien omdat jullie al jaren niks meer winnen.Fuck toch of man.We zijn jullie gewoon voorbij.Je kan toch alleen maar schelden man.Ajax zijn j...n. wij duitsers.gelukkig zaten de meeste nsb,ers in rotjeknor. Ben jij sinds eerste of tweede kampioenschap een internethooligan geworden van Twente? Jullie echte supporters haha 60% wat zich Twente supporter noemt is dat pas na 2009 geworden stel gloryhunters voor wie Amsterdam te ver ligt binnenkort raken jullie weer hoop supporters kwijt dan zijn ze ineens weer voor Vitesse |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Vitesse - ADO '20
FC Den Bosch - SC Cambuur
FC Dordrecht - AZ
FC Groningen - Ajax
Go Ahead Eagles - PEC Zwolle
SC Heerenveen - Feyenoord
NAC Breda - Heracles Almelo
Rijnsburgse Boys - PSV
Tegen wie spelen jullie ? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Jeetje, wat een beperkte woordenschat. Vanaf wanneer ben je gestopt met jezelf te ontwikkelen, vanaf je 13e? Puberende puistenharses :') |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 01 november 2012 - 23:51 schreef Aartus het volgende:Jodenschopper?Je moet niet zo maar wat in de wereld helpen.Ik haat die termen van hamas,hamas.....aan t gas.Ik kots op deze gasten die dit zeggen. En het liedje "Het is koud, het is guur, gooi wat Jeauden op het vuur! Jalalalaaa, lalalaaalala!" is toch gewoon leuk? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 november 2012 - 06:33 schreef Bosifyable het volgende:[..] En het liedje "Het is koud, het is guur, gooi wat Jeauden op het vuur! Jalalalaaa, lalalaaalala!" is toch gewoon leuk? He mafkees...houdt je muil eens... Altijd dat gezeik op je eigen forum dat andere daar niet mogen jennen en hier de hooligan uithangen... Sodemieter op voordat ik me aansteker pak en een bus deo...de enige manier om kakkerlakken te bestrijden... Leuk hoor...echt humor...iemand een gruwelijke dood toewensen...wat is het volgende, iemand zijn ouders kk toewensen?... Of een vakantie in auswitsch...?...ben het zat met dit soort leeghoofden die andere napraten om een beetje stoer te doen... En prive de brave hendrik uithangen... Kappen met dat idiote gezever...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 november 2012 door hippy -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 november 2012 - 07:34 schreef hippy het volgende:[..] He mafkees...houdt je muil eens... Altijd dat gezeik op je eigen forum dat andere daar niet mogen jennen en hier de hooligan uithangen... Sodemieter op voordat ik me aansteker pak en een bus deo...de enige manier om kakkerlakken te bestrijden... Leuk hoor...echt humor...iemand een gruwelijke dood toewensen...wat is het volgende, iemand zijn ouders kk toewensen?... Of een vakantie in auswitsch...?...ben het zat met dit soort leeghoofden die andere napraten om een beetje stoer te doen... En prive de brave hendrik uithangen... Kappen met dat idiote gezever... Grappig dat je me beschuldigt van van alles wat niets met het liedje te maken heeft :') En ik iemand een gruwelijke dood toewensen; een zin voor je mij daar op aanspreekt, wens je het mij ook toe.. Dus joh, hippy, niet zo zielig doen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik vraag me trouwens af of 'Bommen op Rotterdam' ook zo erg is, of spreek je daar ook je mede toeschouwers op aan? Geloof ik toch niet, treurnicht. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 november 2012 - 07:57 schreef Bosifyable het volgende:[..] Grappig dat je me beschuldigt van van alles wat niets met het liedje te maken heeft :') En ik iemand een gruwelijke dood toewensen; een zin voor je mij daar op aanspreekt, wens je het mij ook toe.. Dus joh, hippy, niet zo zielig doen. Dat was een voorbeeld joh...begrijpend lezen... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 november 2012 - 07:58 schreef Bosifyable het volgende:Ik vraag me trouwens af of 'Bommen op Rotterdam' ook zo erg is, of spreek je daar ook je mede toeschouwers op aan? Geloof ik toch niet, treurnicht. Wat jij niet gelooft is niet belangerijk voor mij... Ik weet wel beter van mezelf... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Bosifyable, laten we nou gewoon lief zijn tegen elkaar en over de leuke dingen van voetbal en het leven praten... Dat bedoelde ik te zeggen...kwam er misschien een beetje lomp uit, maar het was goed bedoeld...:)) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik vind het nog steeds leuker om een Tukker Duitser of een Jeauden te jennen, dus ik pas.
Overigens vind ik jou nog niet zo heel irritant op het Feyenoord forum, al hebben je mede toeschouwers daar wel een handje van. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 november 2012 - 09:04 schreef Bosifyable het volgende:Ik vind het nog steeds leuker om een Tukker Duitser of een Jeauden te jennen, dus ik pas. Overigens vind ik jou nog niet zo heel irritant op het Feyenoord forum, al hebben je mede toeschouwers daar wel een handje van. Jennen is best...humor is goed, maar dat kan ook netter...:))) Het zal wel ff een tijdje duren voor ik daar weer mag komen...;)))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 november 2012 door hippy -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Pffffff gaat lekker hier,precies de verkeerde die elkaar aanpakken. Jongens er zijn zat andere om te dissen. Hippy als je een ban bij Feijenoord hebt,hou je hem voorlopig wel.....ik zit aan mijn derde,al is die laatste min of meer op eigen verzoek |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 november 2012 - 10:50 schreef Nenam_tiL het volgende:Pffffff gaat lekker hier,precies de verkeerde die elkaar aanpakken. Jongens er zijn zat andere om te dissen. Hippy als je een ban bij Feijenoord hebt,hou je hem voorlopig wel.....ik zit aan mijn derde,al is die laatste min of meer op eigen verzoek Jezelf in bescherming genomen??...;))... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 november 2012 - 10:50 schreef Nenam_tiL het volgende:Pffffff gaat lekker hier,precies de verkeerde die elkaar aanpakken. Jongens er zijn zat andere om te dissen. Hippy als je een ban bij Feijenoord hebt,hou je hem voorlopig wel.....ik zit aan mijn derde,al is die laatste min of meer op eigen verzoek Lol, je hebt juist een goede aan mij :') |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Min of meer,kan me soms niet inhouden op bepaalde personen,dan wordt het een slachtpartij |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat geloof ik graag,zie je regelmatig posten,dat ik een lach niet kan onderdrukken |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 november 2012 - 09:06 schreef hippy het volgende:[..] Jennen is best...humor is goed, maar dat kan ook netter...:))) Het zal wel ff een tijdje duren voor ik daar weer mag komen...;))) Daar moet je helemaal niet meer willen komen. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Oh joh...lekkah discussieren...lekkah toch... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 november 2012 - 05:05 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Ben jij sinds eerste of tweede kampioenschap een internethooligan geworden van Twente? Jullie echte supporters haha 60% wat zich Twente supporter noemt is dat pas na 2009 geworden stel gloryhunters voor wie Amsterdam te ver ligt binnenkort raken jullie weer hoop supporters kwijt dan zijn ze ineens weer voor Vitesse Twente supporter sinds 1971.En dat zal altijd zo blijven. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Wat kan een mens een hoop onzin uitkramen in zo een korte tijd... Ik sta verbaasd... Niet jouw reactie hoor, maar waar jij op reageert...;))) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ik moet wel zeggen ze kunnen daar niet veel hebben.Als ze weten dat je voor een andere club bent krijg je er gelijk een paar op je nek.Al zitten er ook wel goede tussen.Discusseren ok,maar t moet niet omslaan in haat.Maar ach ik had gister sowieso de pest in na dat gepruts van Twente.Volgende keer na een nederlaag beter niet meer op internet komen. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 november 2012 - 12:37 schreef hippy het volgende:[..] Wat kan een mens een hoop onzin uitkramen in zo een korte tijd... Ik sta verbaasd... Niet jouw reactie hoor, maar waar jij op reageert...;))) Ach laat ze.In de kuip zaten onder Pim Verbeek en later Gunther Benngston ook maar 7000 man.Zijn ze vergeten denk ik. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 november 2012 - 12:40 schreef Aartus het volgende:[..] Ik moet wel zeggen ze kunnen daar niet veel hebben.Als ze weten dat je voor een andere club bent krijg je er gelijk een paar op je nek.Al zitten er ook wel goede tussen.Discusseren ok,maar t moet niet omslaan in haat.Maar ach ik had gister sowieso de pest in na dat gepruts van Twente.Volgende keer na een nederlaag beter niet meer op internet komen. Ik heb niet gekeken(nieuwe game op ps3 uit, dus heb als een zombie zitten gamen), tegen wie moesten jullie?.... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 november 2012 - 12:44 schreef Aartus het volgende:[..] Ach laat ze.In de kuip zaten onder Pim Verbeek en later Gunther Benngston ook maar 7000 man.Zijn ze vergeten denk ik. En de meeste die zo praten, kunnen nog maar pas hun bed drooghouden tijdens het slapen.... Het is allemaal papegaaiengedrag..:)) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 november 2012 - 06:30 schreef Bosifyable het volgende:[..] Jeetje, wat een beperkte woordenschat. Vanaf wanneer ben je gestopt met jezelf te ontwikkelen, vanaf je 13e? Puberende puistenharses :') 3 jaar later dan jij dus. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Een echte man heeft niet veel woorden nodig... Zijn aanwezigheid zegt genoeg...;))) Jaahhaahaaa...denk daar maar eens over na..;))) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 november 2012 - 12:45 schreef hippy het volgende:[..] Ik heb niet gekeken(nieuwe game op ps3 uit, dus heb als een zombie zitten gamen), tegen wie moesten jullie?.... Wil je niet weten we zijn er uitgevlogen tegen Fc Den Bosch thuis 1-2.We dachten dat klusje wel even met t b elftal te klaren.we zijn de wedstrijd geeindigt met 9 man.Twee keer rood boyota en castaignos.Wel terechte rode kaarten trouwens.Die castaignos mogen ze van mij een enkeltje rotterdam geven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 november 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Twee keer rood...gewoon een offday neem ik aan...? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Castaignos zou toch 3x tegen Feyenoord gaan scoren op voorzetten van Cabral? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 november 2012 - 06:33 schreef Bosifyable het volgende:[..] En het liedje "Het is koud, het is guur, gooi wat Jeauden op het vuur! Jalalalaaa, lalalaaalala!" is toch gewoon leuk? Dat bedoel ik dus.Hij is drie jaar eerder gestopt met zich te ontwikkelen.Er is niemand die mij wijs kan maken dat volwassen mensen met hun volle verstand dit zeggen. |
|
|
|