|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 november 2012 - 20:53 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Haha ja tis een mooie naam Maarja we kunnen discuseren wat we willen over De Kuip maar er zijn maar 2 vijf sterren stadions in NL en dat is onze historisch mooie Kuip en de moderne ArenA En ja internationale wedstrijden worden er niet meer gespeeld omdat je te lang moet wachten op je kroketje Of als t regent je nat word Er files zijn als er 45.000 man naar t stadion rijden Maar neem van mij aan ik kom overal in Nederland en er zullen bij alle stadions files ontstaan zodra er 45.000 aankomt T was ook maar een geintje red devil.We hebben hier met 30000 man al files.En die van ikea kan ik wel waarderen.Een beetje jennen mooi toch. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 november 2012 - 21:46 schreef tomson het volgende:Ach .. Volgende week moet twente tegen fietstas. Dan is volgens Aartus alles bij fietstas weer boeh en bah.... Tomson gewoon een beetje slap ouwehoeren.Meer doe ik niet.Zondag komt feyenoord.T zal me testosteron spiegel wel zijn.Die zal nu wel een beetje te hoog zijn.Neem t niet zo serieus. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 'Stamppot ben je gek of zo'
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 november 2012 - 16:42 schreef Aartus het volgende:Nu worden we op t feyenoord forum plotseling de nieuwe joden genoemd.Eerst moffen en nu joden.Dat is toch niet met elkaar te rijmen...... Of ligt t iq daar echt zo laag.....hahaha zelden zulke zielige figuren meegemaakt. Wat hebben die een minderwaardigheidscomplex..... Wat een calimero gedrag daar zeg!!!!!! Gelukkig kun je altijd nog je hart luchten bij je vrienden van 020 |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 november 2012 - 22:01 schreef Aartus het volgende:[..] T was ook maar een geintje red devil.We hebben hier met 30000 man al files.En die van ikea kan ik wel waarderen.Een beetje jennen mooi toch. Snap ik gozer Ja 30.000 man over die provinciale wegen is ook geen doen maarja welk stadion is wel te bereiken zonder file Willem 2 hooguit omdat er niemad komt |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Bij Ajax sta je op de A1 en A2 ook in de file en de A2 is 5 baans :) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ach ja Nenam dat gelul over files.Dan ga je toch eerder van huis...Ik zet m,n auto altijd in een wijk in enschede en moet effe 20 minuten lopen...Maar de meeste willen hun auto zo dicht bij t stadion parkeren.....Ja dan kom je in de file....Maar als je te beroerd bent om effe een stukje te lopen...moeten ze ook niet klagen....je kunt ook je auto ook in t centrum parkeren en dan effe 5 minuten de trein nemen...Ik weet ieder geval alle files te ontwijken!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hier in het westen sta je altijd in de file.....ga binnenkort verhuizen naar brabant,daar komen de agenten nog op een varken voorbij,kijk mijn ogen uit :) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op woensdag 07 november 2012 - 23:11 schreef Nenam_tiL het volgende:Hier in het westen sta je altijd in de file.....ga binnenkort verhuizen naar brabant,daar komen de agenten nog op een varken voorbij,kijk mijn ogen uit :) Echt Nenam ga je echt naar brabant???Ik kom ook wel eens in t westen...Omdat m.n broer er woont...Ik word gek daar op die autobaan van die drukte...Ben altijd blij dat ik weer terug ben in twente...Een stuk rustiger...Zo zal t in brabant ook wel zijn. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op woensdag 07 november 2012 - 23:11 schreef Nenam_tiL het volgende:Hier in het westen sta je altijd in de file.....ga binnenkort verhuizen naar brabant,daar komen de agenten nog op een varken voorbij,kijk mijn ogen uit :) Heeft t een reden dat je naar brabant verhuist?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Er kan maar één reden zijn vriend......een vrouw |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Geen goede reden...;)))...jij gaat gewoon voor de biertjes...of niet..??...;))) En dat er dan een leuke vrouw is is bijzaak, toch..???...;)))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 november 2012 door hippy -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Aha.....Boefje!!!!!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op donderdag 08 november 2012 - 11:15 schreef hippy het volgende:[..] Geen goede reden...;)))...jij gaat gewoon voor de biertjes...of niet..??...;))) En dat er dan een leuke vrouw is is bijzaak, toch..???...;))) Ja maar je hebt natuurlijk wel iemand nodig...... die je de biertjes uit de koelkast brengt!!!!
P.S.Zei ik vorige week niet dat we er toch iedere keer weer intrapten..... Hier is t bewijs!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 november 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Hippy...Ik ben er al weer ingetuind.....Nu Nenam.....T wachten is nu op jouw vriend. Ik wens in ieder geval Nenam heel veel geluk....Hoop dat je nu de juiste getroffen hebt. Maar denk er aan brabantse nachten zijn lang.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 november 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 08 november 2012 - 12:06 schreef Aartus het volgende:Hippy...Ik ben er al weer ingetuind.....Nu Nenam.....T wachten is nu op jouw vriend. Ik wens in ieder geval Nenam heel veel geluk....Hoop dat je nu de juiste getroffen hebt. Maar denk er aan brabantse nachten zijn lang. Die zijn rete lang ouwe,val zowat om van de slaap gebrek |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 08 november 2012 - 11:15 schreef hippy het volgende:[..] Geen goede reden...;)))...jij gaat gewoon voor de biertjes...of niet..??...;))) En dat er dan een leuke vrouw is is bijzaak, toch..???...;))) Mwah draai het maar om ouwe,de biertjes zijn bijzaak.....heb genoeg gezopen in mijn leven,vooral de laatste 4 jaar,stond geen rem op |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op donderdag 08 november 2012 - 12:18 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Mwah draai het maar om ouwe,de biertjes zijn bijzaak.....heb genoeg gezopen in mijn leven,vooral de laatste 4 jaar,stond geen rem op Ja ik ken dat....Toen ik alleen was.... Precies t zelfde...Er stond geen rem op...Maar ook dat was een leuke tijd!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
mwah soms wel soms niet ouwe....ik leefde naar het weekend toe,dan had ik mijn dochter |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja dat had ik ook ...Ik leefde naar ook t weekend toe... Dan heb ik mijn dochters...Ze komen ook wel door de week eens bij me...Gezellig een hapje mee eten...Ze wonen dicht bij me....En ze kunnen goed overweg met mijn nieuwe vrouw. De oudste bijna 13 jaar heeft een tijdje bij mij gewoond.....Ze kan niet goed met haar moeder overweg...En ze begint een beetje te puberen...Ze is een echt papa kindje. En als ze niet komt belt ze me wel of sms,en...Ja dat vind ik wel mooi dat ik toch nog zo veel contact met ze heb.En ik neem haar wel eens mee naar Fc Twente...Vind ze geweldig...De kleinste 9 jaar is vorige week tegen den bosch voor t eerst naar de grolsch veste geweest...Een actie van school...Die hadden veel kaarten opgekocht...Ze vond t geweldig...Nu wil ze een Fc Twente agenda,pet,sjaal enz...Plotseling ook besmet met t twente virus...Ze wist trouwens niet eens dat we verloren hadden...Was voor haar maar bijzaak...Mooi toch? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Die van mij is net 7 geworden en al aardig besmet met het Ajax virus,niet fanatiek maar ze is voor Ajax en vraagt altijd wat Ajax gedaan heeft. Ik zie haar alleen op zaterdag,het waarom ga ik niet allemaal neer schrijven,is een lang verhaal |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op donderdag 08 november 2012 - 15:55 schreef Nenam_tiL het volgende:Die van mij is net 7 geworden en al aardig besmet met het Ajax virus,niet fanatiek maar ze is voor Ajax en vraagt altijd wat Ajax gedaan heeft. Ik zie haar alleen op zaterdag,het waarom ga ik niet allemaal neer schrijven,is een lang verhaal Het waarom alleen op zaterdag hoef ik ook niet te weten.... Gaaf toch dat ze nu al besmet is met t ajax virus.... Ook een papa kindje????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 november 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ja het is een echt papa kindje,mijn papa is de beste zegt ze altijd :) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja...Ik ken t ...papa is de beste....de sterkste...de slimste...enz.. Als die exen van ons nu ook zo hadden gedacht..... Maar die dachten er blijkbaar toch anders over...hahaha. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 08 november 2012 - 16:13 schreef Aartus het volgende:[..] Ja...Ik ken t ...papa is de beste....de sterkste...de slimste...enz.. Als die exen van ons nu ook zo hadden gedacht..... Maar die dachten er blijkbaar toch anders over...hahaha. Ik ga voor geen miljoen terug ouwe |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ik nog niet voor t dubbele maat....Ik heb t nu goed!! |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote:Op donderdag 08 november 2012 - 12:18 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Mwah draai het maar om ouwe,de biertjes zijn bijzaak.....heb genoeg gezopen in mijn leven,vooral de laatste 4 jaar,stond geen rem op Dat kun je beter laten, een biertje op zijn tijd is goed, maar met teveel wordt je ook niet oud. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En hij gaat er stom van lullen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Doe ik zonder ook wel ouwe......moet jij wel weten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 november 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Nou ik ben terug Uit de grolsch veste...Jullie zullen naar een half uur wel overgeschakelt hebben op een andere zender....Man man man...Wat een draak van een wedstrijd weer zeg....Laat ik er maar niets meer over zeggen.... T was gewoon kut!!!!!!! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op woensdag 07 november 2012 - 23:11 schreef Nenam_tiL het volgende:Hier in het westen sta je altijd in de file.....ga binnenkort verhuizen naar brabant,daar komen de agenten nog op een varken voorbij,kijk mijn ogen uit :) Zo gek is t hier ook niet hor dat ze op varkes zitte |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote:Op donderdag 08 november 2012 - 23:58 schreef Aartus het volgende:[..] Nou ik ben terug Uit de grolsch veste...Jullie zullen naar een half uur wel overgeschakelt hebben op een andere zender....Man man man...Wat een draak van een wedstrijd weer zeg....Laat ik er maar niets meer over zeggen.... T was gewoon kut!!!!!!! Ja we liggen er uit, dat gaan we nooit meer halen. Wel jammer, geen beker, geen Europa. Moeten ze zich maar bewijzen in de eredivisie. Ben benieuwd wat het gaat worden tegen Vitesse. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 november 2012 - 12:56 schreef arikanari het volgende:[..] Ja we liggen er uit, dat gaan we nooit meer halen. Wel jammer, geen beker, geen Europa. Moeten ze zich maar bewijzen in de eredivisie. Ben benieuwd wat het gaat worden tegen Vitesse. Ari ook in de competitie word t niets...We hebben maar 2 goede wedstrijden gespeeld....Fc Groningen en Feyenoord thuis...T was gister gewoon een straf om in de grolsch veste te zitten...Er zit geen vertrouwen,geen passie,geen strijdlust...Niks van dat alles zit er in....Man man wanneer gaan we eens voetballen???? |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 november 2012 - 14:21 schreef Aartus het volgende:[..] Ari ook in de competitie word t niets...We hebben maar 2 goede wedstrijden gespeeld....Fc Groningen en Feyenoord thuis...T was gister gewoon een straf om in de grolsch veste te zitten...Er zit geen vertrouwen,geen passie,geen strijdlust...Niks van dat alles zit er in....Man man wanneer gaan we eens voetballen???? We staan met het slechte spel nog steeds eerste, dus wat dat betreft kan het alleen nog maar beter worden. Positief blijven Aartus, positief. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 november 2012 - 15:12 schreef arikanari het volgende:[..] We staan met het slechte spel nog steeds eerste, dus wat dat betreft kan het alleen nog maar beter worden. Positief blijven Aartus, positief. T word hoog tijd dat fer terugkomt....Die missen we echt.....Dat was de motor van Fc Twente...Die bracht er tempo in en nam iedereen op sleeptouw!!!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ja Ari...We hebben geluk dat de concurrentie nou ook niet zo geweldig speelt... Er steekt momenteel geen club er echt bovenuit!!!! |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 november 2012 - 16:56 schreef Aartus het volgende:[..] T word hoog tijd dat fer terugkomt....Die missen we echt.....Dat was de motor van Fc Twente...Die bracht er tempo in en nam iedereen op sleeptouw!!!! Nou en die komt langzaam weer terug, we missen een Bjelland en Fer echt wel, die oude gasten zijn er wat dat betreft toch echt wel uit. Als die twee weer goed gaan spelen na de winterstop zie ik het nog wel zitten. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 november 2012 - 19:16 schreef arikanari het volgende:[..] Nou en die komt langzaam weer terug, we missen een Bjelland en Fer echt wel, die oude gasten zijn er wat dat betreft toch echt wel uit. Als die twee weer goed gaan spelen na de winterstop zie ik het nog wel zitten. Het probleem is nu dan ook dat we een echte leider missen..... En Fer is die leider....Die neemt t elftal bij de hand....dus tot aan de winterstop.... Zorgen dat we bij blijven....En roeien met de riemen die je hebt!!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Chadli volgende week terug op t veld....Volgens de regionale pers!!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Wat mot ik metn brommers kiekn.Die tied hek al had... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Is het al weekend...pfff.... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: De balen hippy???Neem de rest van de week maar vrij..Ik regel t wel met je baas. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Bitchfight op het Twenteforum !!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 december 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Die belgische tuinkabouter..Dries Mertens doet zondag ook niet mee.Scheelt misschien weer een penaltie tegen..Met z.n vallende ziekte.Alhoewel met Van Boekel als scheidsrechter weet je t nooit..Die kwakzalver.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Marc69
|
|
|
Ik dacht dat dit een twente forum was .... Moet ik maar op zoek naar iets anders. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Er staat hier duidelijk offtopic topic. maar als jij een account aanmaakt om te zeggen dat je elders gaat kijken veel succes ermee. Daaaag :) |
|
|
|