|
|
arikanari
|
|
|
quote: klopt maar had verwacht dat hij ze geleidelijk zou inbrengen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als het maar niet op alfabetische volgorde gaat dan. :) |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
Ja begint er op te lijken. En met Herr Aartus een nieuwe kompaan, dat er nog vele mogen volgen. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Heb ik persoonlijk niets op tegen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Inderdaad, Aartus is een goede gozerT.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: voel ik provocaties opkomen maatje. haha |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Maldita sea, lo que paso aqui no es una cosa que me gusta. Jue puta. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Inderdaad, ze kunnen hier ook best een cafe openen.. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Ja dat dacht ik ook zo, moet ik maar eens gaan doen dan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 augustus 2012 door arikanari -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Net zo orgineel als die van AJAX, PSV en Feijenoord. Met ons eigen cafe hebben we eindelijk aansluiting bij de grote DRIE. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De kroegentocht word groter en groter..jammer dat cafe 'de snavelt' alleen homo's toelaat, tja als we om die reden niet binnen mogen dan niet toch.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
kos klauwen met geld die cafe-onzin... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 02 augustus 2012 - 23:08 schreef RenatoBos het volgende:De kroegentocht word groter en groter..jammer dat cafe 'de snavelt' alleen homo's toelaat, tja als we om die reden niet binnen mogen dan niet toch.. Bekkie spoelen ouwe..hoewel kom er amper nog |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote:Op donderdag 02 augustus 2012 - 23:08 schreef RenatoBos het volgende:De kroegentocht word groter en groter..jammer dat cafe 'de snavelt' alleen homo's toelaat, tja als we om die reden niet binnen mogen dan niet toch.. Denk dat me maar uit deze discussie hou als je het goed vindt?? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Bang van die gekke Nenam zeker? |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Nee absoluut niet, maar ga niemand homo noemen hiero. Tenzij ze er om vragen uiteraard. Lijkt mischien raar maar heb nog wel basis principes. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Was ook weer een flauw geintje uiteraard. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ti's er aardig stil..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 augustus 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Je tikt dit ook aardig vroeg, ben je al weer aan het werk ofzo? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt ja maar heb het maar een uur volgehouden, ik moest samen met een contactgestoord persoon werken was geen doen, hij begon al binnen het uur op mijn zenuwen te werken en heb ik dus de rest van de dag gesnipperd.. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 augustus 2012 - 17:06 schreef RenatoBos het volgende:Klopt ja maar heb het maar een uur volgehouden, ik moest samen met een contactgestoord persoon werken was geen doen, hij begon al binnen het uur op mijn zenuwen te werken en heb ik dus de rest van de dag gesnipperd.. Haha, altijd lastig werken met zulke personen. Wat voor werk doe je dan, als ik vragen mag? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik werk in de haven op een ro-ro terminal..wij hebben circa 65.000 parkeerplaatsen hier in Vlissingen en daar staan allemaal nieuwe auto's..wij verschepen de merken Ford en Volvo naar Engeland en een beetje naar Duitsland en distribueren Jaguar en Range/LandRov door Europa.. Voornamelijk dus boten/treinen laden en lossen, best wel gevarieerd werk en je rijd in de leukste auto's daar.. Focus RS 350 PK..
Jaguar sport 580 PK
VROEM VROEM d:-))
Nu i's het wat rustig en krijg je andere karweitjes als graspollen steken, ook best lekker met dit weer maar niet met zo'n eikel die alleen maar averechts werkt en geen woord zegt.. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 augustus 2012 - 17:26 schreef RenatoBos het volgende:Ik werk in de haven op een ro-ro terminal..wij hebben circa 65.000 parkeerplaatsen hier in Vlissingen en daar staan allemaal nieuwe auto's..wij verschepen de merken Ford en Volvo naar Engeland en een beetje naar Duitsland en distribueren Jaguar en Range/LandRov door Europa.. Voornamelijk dus boten/treinen laden en lossen, best wel gevarieerd werk en je rijd in de leukste auto's daar.. Focus RS 350 PK.. [ afbeelding ] Jaguar sport 580 PK [ afbeelding ] VROEM VROEM d:-)) Nu i's het wat rustig en krijg je andere karweitjes als graspollen steken, ook best lekker met dit weer maar niet met zo'n eikel die alleen maar averechts werkt en geen woord zegt.. Ok, klinkt goed. Op die collega na dan. Wat is de vetste bak waar je in gereden hebt? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De vetste bak vind ik toch wel die Focus RS limited edition, de bovenste foto dus, die kleur dat mat grijs/zwart is zo vet.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
oh zo,n collega had ik ook gek werd ik ervan,naar zo,20jaar wist ik geloof ik eindelijk z,n naam,was ook, zo,n eikel.deed de hele dag geen bek open,t woord samenwerken kende ie niet,deed gewoon wat ie zelf wou. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
een tukker vroeg aan renato komen er bij jullie veel duitse toeristen,waarop renato antwoorde ja maar gelukkig niet zoveel als in 1940. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Al die tupperware auto's post hij geen foto's van hoor.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: O NEE O NEE O NEE
Hierzo jankerT..d:-) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
is die van jezelf renato,je laat er geen gras over groeien,gelijk een antwoord klaar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij bent me te scherp, ga eens aan de despo's d:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee ik rij Opel want wir leben Auto's hè.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hmmmm heeft het een reden..?? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
verek tom nu je t zegt volgens mij een duits kenteken,renato wat maak je me nou,zeker een geintje van je of niet? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
ari bij de echografie,duurt wel lang daar,straks krijgt ie een drieling,moeten we dit jaar nog beginnen met de uitbouw van t stadion,3 tukkertjes erbij.word dit forum ook weer wat groter. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
oke renato dus je rijdt opel,ik dacht al renato met een duits kenteken,kan haast niet waar zijn. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
trouwens wel een duits merk renato,heb je ook een foto van je opel nu je toch bezig bent,laat m effe zien. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 augustus 2012 - 23:23 schreef Aartus het volgende:ari bij de echografie,duurt wel lang daar,straks krijgt ie een drieling,moeten we dit jaar nog beginnen met de uitbouw van t stadion,3 tukkertjes erbij.word dit forum ook weer wat groter. Nee is lang reizen hiero, ben zeker 1 uur onderweg naar het ziekenhuis. moesten ook nog effe langs de bank (daar zit je hier sowieso een uur) ja en dan nog terug. Alleen de bank in het centrum was tot zo laat los. Dat is een buurt waar je iets later liever niet komt. Maar goed alles weer overleeft, zit nou lekker aan de lokale schultenbrau. Was mijn middagje wel weer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 augustus 2012 - 23:36 schreef Aartus het volgende:trouwens wel een duits merk renato,heb je ook een foto van je opel nu je toch bezig bent,laat m effe zien. Nee heb ik niet sorry.. |
|
|
|