|
|
cc-tje
|
|
|
Eens of on eens...?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 februari 2012 door cc-tje -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ben klaar met alles wat ook maar een vergelijking maakt met 020. |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
Is geen vergelijking, een vast staand feit! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jij je zin, cc, ben gewoon 020 moe. Heb ik snel met plastic people. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Vind het een belediging voor Feyenoord om ze met 020 te vergelijken, doe daar ook niet meer aan mee. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Beetje onzin topic dit zeg |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
Trotse mannen hoor, doe idd maar een slotje, beetje jammer dit... |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
oppleuren met die zwijnekoppen,United op 30% naar 0-2 en nog hebben ze praatjes,hahaha |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
wat een joden topic zeg! gauw een slotje op deze trieste kut topic. sorry marco. maar dit is feyenoordforum onwaardig |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
020 wtf is dat?! Pfff ben er ook wel weer klaar mee. |
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
Wij weten wat Feyenoord is, that's all what matters. They will never understand the love we have.;-) |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
T wordt zo wel heel gezellig op t forum |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
tis hier altijd gezellig,de algehele afbranders familie viert hier hoogtij |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je hebt gelijk cc. Maar t is niet relevant. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 - 18:37 schreef Frannie het volgende:Wij weten wat Feyenoord is, that's all what matters. They will never understand the love we have.;-) ja toch! want je engels komt beter over dan je nederlands.... |
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
Oh jij weet het dus niet, wat doe je hier dan xD |
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
Hehe zeiken doe je maar bij je vent xD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 februari 2012 door Frannie -- |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
xD Omg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 februari 2012 door Frannie -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
sterren vervagen en vallen uiteindelijk naar . . . :) |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: Ben er klaar voor! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eens man +1 :)
Goed topic maat.Feyenoord for evert |
|
|
|
|
cacciatore
|
|
|
Zijn wel een beetje uitgebluste sterren die Feyenoorders. Wordt tijd dat ze weer eens kampioen worden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 15:22 schreef cacciatore het volgende:Zijn wel een beetje uitgebluste sterren die Feyenoorders. Wordt tijd dat ze weer eens kampioen worden Mag ik vragen wat je hiermee bedoelt en onder welke vlag je vaart ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 15:22 schreef cacciatore het volgende:Zijn wel een beetje uitgebluste sterren die Feyenoorders. Wordt tijd dat ze weer eens kampioen worden Hey jager was dat nou voor opmerking, uitgebluste sterren, onzin.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Toettoet abführen..!!!!! |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 15:22 schreef cacciatore het volgende:Zijn wel een beetje uitgebluste sterren die Feyenoorders. Wordt tijd dat ze weer eens kampioen worden Tu sei sicuramente un ebreo..??? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 15:22 schreef cacciatore het volgende:Zijn wel een beetje uitgebluste sterren die Feyenoorders. Wordt tijd dat ze weer eens kampioen worden je hebt zelf een uitgebluste anus! parkeerplaatspootjood |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 15:22 schreef cacciatore het volgende:Zijn wel een beetje uitgebluste sterren die Feyenoorders. Wordt tijd dat ze weer eens kampioen worden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik vind het raar volk die snavels, maken ze op headliner een account aan en dan komen ze eerst naar het feyenoordforum, begrijp dat stinkvolk echt niet gelukkig.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wou het nog vriendelijk vragen..Er is anders beslist hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We zullen hem niet meer zien die weglopert |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Mooi woord "parkeerplaatspootjood"..., met een lelijke betekenis. Lijkt me dus wel van toepassing hier... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 16:12 schreef Arie.Klooster het volgende:Mooi woord "parkeerplaatspootjood"..., met een lelijke betekenis. Lijkt me dus wel van toepassing hier... Als ik het google krijg ik helaas niets.. |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
heb ff gegooled zie hier een parkeerplaatspootjood |
|
|
|