|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 15:20 schreef ktotheb het volgende:[..] Ajax speelt met buitenspelers, dus in een systeem waarin er ook voorzetten zouden moeten komen. Dat is hoe Ajax wil spelen. Wat kan je nu met een voorzet? Ehm..........welke voorzetten? Zowel van links als rechts is dat een drama! Al weken! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: Totaal niet mee eens, hij vertraagd constant het spel en geeft ook nog eens veel slechte passes de laatste tijd. Net achter de man, net te laat. Hij moet sneller en simpeler spelen, let maar eens op, altijd als hij aan de bal komt gaan hij ermee lopen. Nooit eens 1x raken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Een behoorlijke eerste helft, ook niet meer dan dat! Eindelijk gaan de kansen erin! Helaas moet er godverdomme weer een speler geblesseerd eraf, hopelijk niet te erg. Wordt daar echt para van! Wel lekker, PSV 3-0 verloren en ook AZ met 3-0 achter, straks met een beetje geluk nog 5 punten achter, en eerlijk is eerlijk, als bij ons de goede spelers terug gaan keren kan het toch nog een redelijk seizoen worden! Hopelijk geeft Ajax in de 2de helft nog een paar keer gas, vaak zie je bij dit soort tussenstanden dat het geloof bij de tegenstander weg is en de thuisploeg zelf niet meer wil. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 15:20 schreef ktotheb het volgende:[..] Ajax speelt met buitenspelers, dus in een systeem waarin er ook voorzetten zouden moeten komen. Dat is hoe Ajax wil spelen. Wat kan je nu met een voorzet? Sulejmani en Ă–zbiliz kunnen beide geen voorzet geven |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 15:23 schreef Luis_suarez_19 het volgende:Een behoorlijke eerste helft, ook niet meer dan dat! Eindelijk gaan de kansen erin! Helaas moet er godverdomme weer een speler geblesseerd eraf, hopelijk niet te erg. Wordt daar echt para van! Wel lekker, PSV 3-0 verloren en ook AZ met 3-0 achter, straks met een beetje geluk nog 5 punten achter, en eerlijk is eerlijk, als bij ons de goede spelers terug gaan keren kan het toch nog een redelijk seizoen worden! Hopelijk geeft Ajax in de 2de helft nog een paar keer gas, vaak zie je bij dit soort tussenstanden dat het geloof bij de tegenstander weg is en de thuisploeg zelf niet meer wil. Uit voorzorg werd er net gezegd.. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 15:21 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ehm..........welke voorzetten? Zowel van links als rechts is dat een drama! Al weken! Dat de voorzetten momenteel niet erg best zijn ben ik het mee eens. Maar feit blijft dat je met buitenspelers speelt en dan is je systeem daar wel op gericht. Het ontbreken van goede voorzetten komt in mijn ogen trouwens ook door het ontbreken van backs die daar een rol in spelen. Van der Wiel en Boilesen geven zelf voorzetten en komen ook mee op om de buitenspelers in staat te stellen een voorzet te geven. De backs van dit moment doen dat niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: mmm oke, ja vind dat toch jammer! Had hem wel een hattrick zien maken! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 15:24 schreef ktotheb het volgende:[..] Dat de voorzetten momenteel niet erg best zijn ben ik het mee eens. Maar feit blijft dat je met buitenspelers speelt en dan is je systeem daar wel op gericht. Het ontbreken van goede voorzetten komt in mijn ogen trouwens ook door het ontbreken van backs die daar een rol in spelen. Van der Wiel en Boilesen geven zelf voorzetten en komen ook mee op om de buitenspelers in staat te stellen een voorzet te geven. De backs van dit moment doen dat niet. klopt wel! maar een goede voorzet moet je zelf geven, dat komt niet door een back. het feit is gewoon dat sulejmani veel te egoistisch is, en vaak zoveel loopt met de bal dat hij energie tekort komt en ook inzich voor een voorzet, en ozbiliz wil teveel dingen die niet kunnen, echter zie ik wel potentie bij hem! toch 2 assists geloof ik |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
t wordt nog 5-0 denk ik.. 1x Sulejmani 1x Eriksen |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
haha wat een geldige gozer zeg die suk |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 15:28 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] klopt wel! maar een goede voorzet moet je zelf geven, dat komt niet door een back. het feit is gewoon dat sulejmani veel te egoistisch is, en vaak zoveel loopt met de bal dat hij energie tekort komt en ook inzich voor een voorzet, en ozbiliz wil teveel dingen die niet kunnen, echter zie ik wel potentie bij hem! toch 2 assists geloof ik Helemaal eens met wat je zegt, hoewel ik er wel bij blijf dat backs wel degelijk een grote invloed kunnen hebben op het aanvalsspel over de flanken |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En sowiezo echte buitenspelers hebben we er eigenlijk 1!!! en dat is Boerrigter, een buitenspeler moet de achterlijn opzoeken, je ziet het niet veel meer! Hoe meer buitenspelers naar binnentrekken, des te meer zie je vaak dat een echte spits niet in het spelletje voorkomt, kijk matavz bij PSV, het voorbeeld ervan |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Humberto Tan: ''op t moment dat die bal van je voet gaat, weet je al dat hij zit ofniet?''
Suk: ''euh.. ja.. euh.. is heel goed.. hasjkanlvelnaijfepin.. euh.. ja |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hoop het, vrees alleen dat ze gas terugnemen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: heeft ook nooit een echte kans gehad he! |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Is ook een bagger spits hoor.. scoort nu wel erg goed en mooi, maar was bij Ajax nooit doorgebroken |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 15:29 schreef ktotheb het volgende:[..] Helemaal eens met wat je zegt, hoewel ik er wel bij blijf dat backs wel degelijk een grote invloed kunnen hebben op het aanvalsspel over de flanken tuurlijk, je zag het vaak onder martin jol he, van der wiel en anita, die gingen constant diep en vaak ook emanuelson destijds, nu hebben we daar niet de spelers voor vind ik, koppers moet gewoon nog wennen en van rhijn is geen back! als van der wiel terug is en anita op links komt (iets wat ik betwijfel of het echt gebeurd) en dan weer met boerrigter en sulejmani, zou het weer kunnen! |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 15:31 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Is ook een bagger spits hoor.. scoort nu wel erg goed en mooi, maar was bij Ajax nooit doorgebroken dat zou kunnen maar ik denk dat je beter suk kan hebben als lodeiro |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 15:31 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Is ook een bagger spits hoor.. scoort nu wel erg goed en mooi, maar was bij Ajax nooit doorgebroken Ben ik het mee oneens! Heeft inderdaad nooit een echte kans gehad, maar kan wel degelijk voetballen! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 15:32 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ben ik het mee oneens! Heeft inderdaad nooit een echte kans gehad, maar kan wel degelijk voetballen! Ja kan zeker wel voetballen, maar voor Ajax is hij niet goed genoeg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 15:31 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Is ook een bagger spits hoor.. scoort nu wel erg goed en mooi, maar was bij Ajax nooit doorgebroken betwijfel het, je kan op 4 of 5 invalbeurten weinig zeggen vind ik! zelfde dat ik mensen hoor zeggen koppers, ozbiliz, eriksen, van rhijn dat wordt niks! geef jongens de tijd!!! we laten als spelers gaan waarvan ik denk, waarom?? zoals sergio padt, had hem liever gezien dan pizzahoofd of tom broere enzo! Ik vind het suk niet zo slecht doen, ik zal nooit zeggen dat hij was doorgebroken maar een echte kans heeft hij niet gehad, dan is het moeilijk oordelen |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Onterechte gele kaart! Was een schwalbe van Lodeiro! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 15:32 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] tuurlijk, je zag het vaak onder martin jol he, van der wiel en anita, die gingen constant diep en vaak ook emanuelson destijds, nu hebben we daar niet de spelers voor vind ik, koppers moet gewoon nog wennen en van rhijn is geen back! als van der wiel terug is en anita op links komt (iets wat ik betwijfel of het echt gebeurd) en dan weer met boerrigter en sulejmani, zou het weer kunnen! Precies dat diepgaan van de backs is heel belangrijk. Ik vind wel dat we daar de spelers voor hebben (Greg en Boilesen), maar die zijn er niet bij. Ik hoop toch niet dat Anita weer op linksback komt, dat is gewoon echt geen back. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: daar zit je mis, lodeiro is een 10 en suk een 9, kan je niet vergelijken, vergeet ook niet dat lodeiro in de spits staat omdat sigi en buly er niet zijn nu |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: had hem toch meer willen zien, dan kan je vind ik iets beter oordelen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Is een broer van me.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Suarez 2 .. maar ook dat hoort er soms bij |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Tja....... lopen er op dit moment meer van rond bij Ajax! Maar een echte kans om hem te beoordelen hebben we niet gehad! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Mee eens, maar ik zeg het wel gewoon! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Eriksen.. wat een techniek |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 15:35 schreef ktotheb het volgende:[..] Precies dat diepgaan van de backs is heel belangrijk. Ik vind wel dat we daar de spelers voor hebben (Greg en Boilesen), maar die zijn er niet bij. Ik hoop toch niet dat Anita weer op linksback komt, dat is gewoon echt geen back. vind anita als verdedigende middenvelder prima, en dan de jong en eriksen het middenveld, en janssen thuis lekker zichzelf later rukken achter zn pc! |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote: heb je misschien wel gelijk maar ook op 10 vind ik hem tekort komen |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hoe kan je dat nou weer zeggen? heeft hij bij ajax ooit echt 5 wedstrijden op 10 gevoetbald??? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Sulejmani erg zwak hoor.. wisselen voor Lukoki, mag wel minuten maken van mij |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Nee en dat zal ook een reden hebben . Hij mist iets in zijn spel Hij heeft niet wat bijvoorbeeld eriksen heeft ( al speelt hij niet op zijn best ) |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Lekker hoor!!!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Jammer.. als Siem daar niet had gestaan, had Ricardo van Rhijn zijn eerste goal in Ajax 1 gemaakt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door Grasmaaier -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Hoewel ik het Siem ook wel gun.. speelt heel aardig |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Serero erin, dat vind ik leuk. Die krijgt mij nog wat te weinig minuten dit seizoen. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Wissel: Eriksen eruit, Serero erin |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
mijn Eredivisie live valt uit, 4-0 geworden?? praat me ff bij? Ajax nog volop op jacht naar goals? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ajax lijkt het allemaal wel goed te vinden zo! Wedstrijd is gespeeld en ze laten NEC weer komen! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 15:48 schreef Luis_suarez_19 het volgende:mijn Eredivisie live valt uit, 4-0 geworden?? praat me ff bij? Ajax nog volop op jacht naar goals? Staat inderdaad 4-0 en Ajax vind het wel een beetje goed zo! Is te zien in het spel en de strijd! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 15:48 schreef Luis_suarez_19 het volgende:mijn Eredivisie live valt uit, 4-0 geworden?? praat me ff bij? Ajax nog volop op jacht naar goals? 4-0 Siempie.. Ajax blijft aanvallen, maar nog geen grote kans.
NEC in de counter gevaarlijk |
|
|
|