|
|
dege
|
|
|
hopenlijk wint vitesse ook nog van twente vandaag, dan is het een uitstekend weekend voor ons ajax, hoop wel dat ajax nog een paar doelpuntjes erin prikt, moet toch wel kunnen nu. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
oke dankje, ik bel ziggo ff op, bullshit dit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 15:51 schreef dege het volgende:hopenlijk wint vitesse ook nog van twente vandaag, dan is het een uitstekend weekend voor ons ajax, hoop wel dat ajax nog een paar doelpuntjes erin prikt, moet toch wel kunnen nu. het is een rare competitie, volgende week spelen we uit mn hoofd tegen excelsior, ware het niet dat we daar de laatste 2 ontmoetingen eerst 2-1 verloren en daarna 2-2 gelijk. zou zomaar volgende week weer kunnen |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 15:51 schreef dege het volgende:hopenlijk wint vitesse ook nog van twente vandaag, dan is het een uitstekend weekend voor ons ajax, hoop wel dat ajax nog een paar doelpuntjes erin prikt, moet toch wel kunnen nu. BONI,BONI,BONI!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 15:53 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] het is een rare competitie, volgende week spelen we uit mn hoofd tegen excelsior, ware het niet dat we daar de laatste 2 ontmoetingen eerst 2-1 verloren en daarna 2-2 gelijk. zou zomaar volgende week weer kunnen Nee, excelsior is nu nog slechter dan ooit.. dat winnen we wel! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Pfffffffffffff ze gaan er met de pet naar gooien!! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Toch te ver achteruit gaan lopen en dan krijg je er dus toch weer 1 tegen. Totaal onnodig |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Helemaal eens man!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hoop dat je gelijk hebt! ik voel namelijk weer nattigheid, helaas elke keer als ik dit seizoen denk hier gaan we verliezen gebeurd het ook! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
weer een goal tegen?? pffffffffff de 0 houden is lastig |
|
|
|
|
dege
|
|
|
corner cadeau geven en als je als keeper zijnde komt op een hoge bal MOET je hem ook hebben, ook deze reken ik vermeer weer aan. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Pfffffffffffffffffffff bijna 4-2!!! Ga voetballen stelletje lamlullen!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Van Rijn geeft onnodig een corner weg en die speler van NEC staat wel erg vrij. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
de grootste zege onder de boer is 5-1, mag wel eens een keer groter worden vind ik |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: Wat een schande die Vermeer |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote: is allemaal waar maar dan moet die niet uit zijn goal komen |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Nee dat niet.. red ons tot 3x goed.. maar hoge ballen zijn waardeloos |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
laat cilessen het dan een keer proberen, al is het maar om vermeer te prikkelen |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Word tijd voor lukoki denk ik |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: maar Vermeer red ons wel gewoon tot 3x toe in de wedstrijd met goede reddingen.. maar soms bakt hij er op momenten niks van.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: helemaal waar, maar ze zijn nu toch wel erg dramatisch aan het voetballe, tijd om in te grijpen, of e nou 4-1 voor staat of niet!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ik zou zeggen, aankomende donderdag in Manchester!! Laat het hem maar eens doen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 16:00 schreef Grasmaaier het volgende:[..] maar Vermeer red ons wel gewoon tot 3x toe in de wedstrijd met goede reddingen.. maar soms bakt hij er op momenten niks van.. helemaal eens, maar hij maakt ook hele lompe fouten, hij hoeft er niet voorgoed uit, maar cilessen heeft nu wel een keer recht op een kans |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 16:01 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik zou zeggen, aankomende donderdag in Manchester!! Laat het hem maar eens doen! dan wordt het 5-0.. ben niet onder de indruk van Cillesen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 16:01 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik zou zeggen, aankomende donderdag in Manchester!! Laat het hem maar eens doen! vind ik dus ook |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ach en anderen niet van Vermeer! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Vermeer heeft katachtige reflexen.. elke wedstrijd opnieuw, zo ook vandaag.
Cillesen vind ik de wat lompere keeper die soms een goede redding heeft. (bekerwedstrijden en oefenwedstrijden) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: schande dat er vanaf de 4-0 niet meer gevoetbald word, de ene na de andere fout van de verdediging. Daardoor krijgt Vermeer het drukker en drukker, maakt 1 fout...doelpunt. Blijf erbij dat die gast van NEC nooit zo vrij had mogen staan, wanneer die gedekt zou worden had Vermeer lekker in zijn doel kunnen blijven. Nu moest ie achter een bal aan waar die niet bij kon. Heeft voor de rest een goede wedstrijd gekeepd. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: klopt ook.. eigen mening |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 16:03 schreef baco74 het volgende:[..] schande dat er vanaf de 4-0 niet meer gevoetbald word, de ene na de andere fout van de verdediging. Daardoor krijgt Vermeer het drukker en drukker, maakt 1 fout...doelpunt. Blijf erbij dat die gast van NEC nooit zo vrij had mogen staan, wanneer die gedekt zou worden had Vermeer lekker in zijn doel kunnen blijven. Nu moest ie achter een bal aan waar die niet bij kon. Heeft voor de rest een goede wedstrijd gekeepd. als hij er niet achteraan gegaan was, dan had hij hem gered |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 16:03 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Vermeer heeft katachtige reflexen.. elke wedstrijd opnieuw, zo ook vandaag. Cillesen vind ik de wat lompere keeper die soms een goede redding heeft. (bekerwedstrijden en oefenwedstrijden) oke, goed onderbouwt grassie! ik vind cilessen wel goed, van mij mag hij een kans krijgen |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 16:03 schreef baco74 het volgende:[..] schande dat er vanaf de 4-0 niet meer gevoetbald word, de ene na de andere fout van de verdediging. Daardoor krijgt Vermeer het drukker en drukker, maakt 1 fout...doelpunt. Blijf erbij dat die gast van NEC nooit zo vrij had mogen staan, wanneer die gedekt zou worden had Vermeer lekker in zijn doel kunnen blijven. Nu moest ie achter een bal aan waar die niet bij kon. Heeft voor de rest een goede wedstrijd gekeepd. Helemaal eens man! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Lukoki of Aissati voor Ă–zbiliz |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 16:05 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] oke, goed onderbouwt grassie! ik vind cilessen wel goed, van mij mag hij een kans krijgen haha dankje! Hij is ook zeker goed, maar denk dat hij vanaf volgend seizoen gaat keepen |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Heerlijk geschoten van Miralem |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Had gehoopt op Lukoki, maarja dit mag ook |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 16:03 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Vermeer heeft katachtige reflexen.. elke wedstrijd opnieuw, zo ook vandaag. Cillesen vind ik de wat lompere keeper die soms een goede redding heeft. (bekerwedstrijden en oefenwedstrijden) Qua katachtige reflexen heb je helemaal gelijk, maar hij oogt ook vaak nerveus en maakt daardoor fouten die de verdediging in problemen brengen! Andersom natuurlijk ook!
Cillisen heb ik nog niet vaak in actie gezien, en wat mij betreft mag hij donderdag aantreden! Ik denk dat Ajax de opgelopen achterstand donderdag niet gaat goedmaken en waarom zou je je 2e keeper dan niet even aan het werk zetten? |
|
|
|
|
dege
|
|
|
sulejmani meent ook dat hij dwars door een man kan schieten, sorry, hij kan me nog steeds niet bekoren. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
en nu kunnen ze wel weer voetballen |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 16:07 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Qua katachtige reflexen heb je helemaal gelijk, maar hij oogt ook vaak nerveus en maakt daardoor fouten die de verdediging in problemen brengen! Andersom natuurlijk ook! Cillisen heb ik nog niet vaak in actie gezien, en wat mij betreft mag hij donderdag aantreden! Ik denk dat Ajax de opgelopen achterstand donderdag niet gaat goedmaken en waarom zou je je 2e keeper dan niet even aan het werk zetten? over dat laatste ben ik het helemaal eens. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 16:07 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Qua katachtige reflexen heb je helemaal gelijk, maar hij oogt ook vaak nerveus en maakt daardoor fouten die de verdediging in problemen brengen! Andersom natuurlijk ook! Cillisen heb ik nog niet vaak in actie gezien, en wat mij betreft mag hij donderdag aantreden! Ik denk dat Ajax de opgelopen achterstand donderdag niet gaat goedmaken en waarom zou je je 2e keeper dan niet even aan het werk zetten? weetje, ik vind vermeer wel iets van isaksson hebben, op de lijn echt geweldig, maar als het over hoge ballen gaat en meevoetballen komen ze ernstig tekort! vind vermeer wel beter dan isaksson, maar qua trekjes lijken ze wel op elkaar |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Toch weer een slappe tweede helft, toch nog een nare nasmaak... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
We konden net weer voetballen (na wissel aissati) maar snap niet dat we dat niet de hele 2e helft kunnen vasthouden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: gauw een biertje drinken is de nasmaak zo weg |
|
|
|