BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - NEC ( zo.19-02-2012 ): 4-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 20 februari 2012 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 22:47 schreef Eide het volgende:

[..]

Wacht even hoor. Dus de verdedigers laten een vent lopen, die ongedekt naar de tweede paal mag, juist daar waar de bal komt als de OVER de keeper heen gaat... en dan is het de fout van de keeper? Uhm. Nee, gewoon nee. Dat is zoeken naar een stok om mee te slaan. Maar het klopt niet. De goal was gewoon een verdedigingsfout.
Mee eens, al zit Vermeer natuurlijk ook niet goed als hij onder die bal doorgaat, de eerste fout en de grootste wordt door Vertonghen gemaakt die ook tegen United fout zat bij beide tegengoals, bij de eerste gaat ie achter de Jong staan en bij de wteede hapt hij terwijl het helemaal niet nodig was..
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 21 februari 2012 - 07:54   quote  deeplink  
We hoeven geen specifieke fouten/blunders van Vermeer te zoeken. Alleen het feit dat hij te onrustig is om zijn verdediging te organiseren spreekt al in zijn nadeel. Iedere keeper maait wel eens onder een bal door, dat gebeurt nu eenmaal. Maar ik kan me niet voorstellen dat de Ajax verdediging er erg gerust op is wanneer er een hoekschop voor het eigen doel geslingerd wordt.
Eide
 Eide - dinsdag 21 februari 2012 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 07:54 schreef Ikke_tikkie het volgende:
We hoeven geen specifieke fouten/blunders van Vermeer te zoeken. Alleen het feit dat hij te onrustig is om zijn verdediging te organiseren spreekt al in zijn nadeel. Iedere keeper maait wel eens onder een bal door, dat gebeurt nu eenmaal. Maar ik kan me niet voorstellen dat de Ajax verdediging er erg gerust op is wanneer er een hoekschop voor het eigen doel geslingerd wordt.
Dat ben ik zonder meer met je eens en dat is ook de reden dat ik echt wel verwacht dat Vermeer op enig moment het veld moet gaan ruimen voor Cillisen of een andere doelman. Er wordt alleen een beetje goedkoop op Vermeer gereageerd terwijl ik omgekeerd ook echt wel situaties kan herinneren waar hij Ajax op de been heeft gehouden. En als ik momenteel naar de eredivisie kijk valt het niveau van de keepers gewoon tegen, laten we eerlijk zijn.
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 februari 2012 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Helemaal eens!
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 februari 2012 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 12:57 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat ben ik zonder meer met je eens en dat is ook de reden dat ik echt wel verwacht dat Vermeer op enig moment het veld moet gaan ruimen voor Cillisen of een andere doelman. Er wordt alleen een beetje goedkoop op Vermeer gereageerd terwijl ik omgekeerd ook echt wel situaties kan herinneren waar hij Ajax op de been heeft gehouden. En als ik momenteel naar de eredivisie kijk valt het niveau van de keepers gewoon tegen, laten we eerlijk zijn.
De spijker op z'n kop!
remco k
 remco k - dinsdag 21 februari 2012 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Klopt zeker..
Ajx
 Ajx - woensdag 22 februari 2012 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 22:47 schreef Eide het volgende:

[..]

Wacht even hoor. Dus de verdedigers laten een vent lopen, die ongedekt naar de tweede paal mag, juist daar waar de bal komt als de OVER de keeper heen gaat... en dan is het de fout van de keeper? Uhm. Nee, gewoon nee. Dat is zoeken naar een stok om mee te slaan. Maar het klopt niet. De goal was gewoon een verdedigingsfout.
Als een keeper uitkomt, moet hij hem hebben! Als hij was blijven staan, had hij hem met zijn reflex hem nog best kunnen hebben! Nu gaat hij er onderdoor!! Dat kan gewoon niet als je uitkomt!
remco k
 remco k - donderdag 23 februari 2012 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 21:21 schreef Ajx het volgende:

[..]

Als een keeper uitkomt, moet hij hem hebben! Als hij was blijven staan, had hij hem met zijn reflex hem nog best kunnen hebben! Nu gaat hij er onderdoor!! Dat kan gewoon niet als je uitkomt!
Wie maakt daar de eerste fout?? Vertonghen door niet juist te coachen en niet juist te dekken, daarna moet Vermeer die bal hebben als ie komt, maar Vertonghen maakt de eerste fout, staat die gewoon bij de doelpunten maker dan is er niks aan de hand..
nora
 nora - donderdag 23 februari 2012 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 21:21 schreef Ajx het volgende:

[..]

Weetje waarom het een fout van de keeper is omdat hij gewoon weer verkeerd opgesteld staat,zoals gewoonlijk als hij goed had gestaan had hij er niet onderdoor gesprongen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - NEC ( zo.19-02-2012 ): 4-1

0.0161621