BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV gemeente Eindhoven - Feyenoord (zondag 26 februari, 14:30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 20:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet je wat het is... Jij zal inderdaad niet juichen omdat Ajax wint, maar wel omdat PSV verlies toch???
hahaha je probeert er weer je een draai aan te geven maardaar trap ik niet in lol
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 20:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik speel wel de eerste helft, mag jij de tweede.. Doen we de derde samen??
nee ben antialcohol!en ik doe geen enkele helft met jouw!lol
remco k
 remco k - zondag 19 februari 2012 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 20:39 schreef TheMenace het volgende:

[..]

hahaha je probeert er weer je een draai aan te geven maardaar trap ik niet in lol
Whahahahahahahaha, je bent slimmer dan ik dacht.. Whahaha, maar toch is het zo.. Net zoals dat Ajax niet voor jullie blij was, maar omdat PSV verloor, was NAC de tegenstander geweest hadden we net zo hard en om dezelfde reden gejuicht.. Ik weet dat je graag wil geloven dat dit niet zo is, helaas..
remco k
 remco k - zondag 19 februari 2012 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 20:40 schreef TheMenace het volgende:

[..]

nee ben antialcohol!en ik doe geen enkele helft met jouw!lol
Jammer man.. Ik dacht net dat er een vonkje oversprong tussen ons...:-)
tomson
 tomson - zondag 19 februari 2012 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 20:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Jammer man.. Ik dacht net dat er een vonkje oversprong tussen ons...:-)
Volgens mij is het tijd voor jullie de conversatie voort te zetten in het love topic...
remco k
 remco k - zondag 19 februari 2012 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 20:44 schreef tomson het volgende:

[..]

Volgens mij is het tijd voor jullie de conversatie voort te zetten in het love topic...
Whahahaha.. Nee joh, ik ga jullie met rust laten..

Welterusten mensen...
TheMenace
 TheMenace - zondag 19 februari 2012 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 20:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahahaha.. Nee joh, ik ga jullie met rust laten..

Welterusten mensen...
met rust laten?wheohahahaha je hebt teveel overschatting van jezelf nee je hebt gewoon geen gelijk.juichen voor feyenoord omdat feyenoord scoort als 020 supporter blijft triest en is een feit!en ook lachwekkend!

welterusten schat!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door TheMenace --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 februari 2012 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 20:09 schreef remco k het volgende:

[..]

En als jullie tweede staan achter PSV en wij tegen PSV moeten hoop je zeker ook dat PSV wint??

Is toch normaal, je wilt altijd dat de ploegen boven je verliezen...

Maar volgens mij zei ik al dat een gelijk spel het mooist zou zijn, dan kunnen we 4 punten inlopen, anders maar 3
Ik hoop dat iig wel ja
Els
 Els - zondag 19 februari 2012 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 20:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet je wat het is... Jij zal inderdaad niet juichen omdat Ajax wint, maar wel omdat PSV verlies toch???
Juichen is een groot woord, maar als wij kampioen worden doordat Ajax van PSV wint, dan ben ik uiteraard gewoon blij.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 februari 2012 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 22:20 schreef Els het volgende:

[..]

Juichen is een groot woord, maar als wij kampioen worden doordat Ajax van PSV wint, dan ben ik uiteraard gewoon blij.
ieuw, nee ik niet Els, dan ben ik maar een vreemde...
remco k
 remco k - zondag 19 februari 2012 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 22:32 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

ieuw, nee ik niet Els, dan ben ik maar een vreemde...
Dus als jullie voor het eerst in zoveel jaar weer kampioen worden doordat Ajax van PSV zou winnen, dan vier jij het niet??

Er zal toch iemand van PSV moeten winnen als jullie kampioen willen worden..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 februari 2012 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 22:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus als jullie voor het eerst in zoveel jaar weer kampioen worden doordat Ajax van PSV zou winnen, dan vier jij het niet??

Er zal toch iemand van PSV moeten winnen als jullie kampioen willen worden..
Tuurlijk vier ik het kampioenschap dan maar dan ben ik blij omdat PSV verloren heeft en niet omdat Ajax gewonnen heeft. Laat ons en Excelsior dan maar van PSV winnen d:-)
Els
 Els - zondag 19 februari 2012 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 22:32 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

ieuw, nee ik niet Els, dan ben ik maar een vreemde...
Dat meen je niet! Als PSV en Feyenoord om het kampioenschap strijden, en PSV moet de laatste wedstrijd tegen Ajax. Feyenoord wordt alleen kampioen als PSV verliest, dan hoop je toch dat PSV verliest?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 februari 2012 - 22:56   quote  deeplink  
Ja tuurlijk wel maar ik zal never voor Ajax kunnen juichen, laten we het dan zo zeggen dat ik blij ben dat PSV verliest en niet blij dat Ajax wint
Els
 Els - zondag 19 februari 2012 - 23:02   quote  deeplink  
Ok, dat begrijp ik.
Ik heb nog een beetje een romantische hang naar het verleden. Ik hou van een competitie waarin Feyenoord en Ajax de dienst uitmaken, en Feyenoord vaker kampioen wordt dan Ajax. Ik zou het fijn vinden als we weer gewoon rivalen waren, en er geen haat meer over en weer was. En we gewoon weer naar Amsterdam kunnen als Feyenoord daar speelt, en zij andersom naar ons. En we elkaar wel wat pesten met de resultaten, maar niet diep kwetsen en beledigen. Je weet wel, in Utopia....
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 februari 2012 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 23:02 schreef Els het volgende:
Ok, dat begrijp ik.
Ik heb nog een beetje een romantische hang naar het verleden. Ik hou van een competitie waarin Feyenoord en Ajax de dienst uitmaken, en Feyenoord vaker kampioen wordt dan Ajax. Ik zou het fijn vinden als we weer gewoon rivalen waren, en er geen haat meer over en weer was. En we gewoon weer naar Amsterdam kunnen als Feyenoord daar speelt, en zij andersom naar ons. En we elkaar wel wat pesten met de resultaten, maar niet diep kwetsen en beledigen. Je weet wel, in Utopia....
Een goede instelling van je Els, wat mij betreft zijn ze weer van harte welkom in de Kuip
King - 010
 King - 010 - maandag 20 februari 2012 - 11:06   quote  deeplink  
Hi FR-Roel,

Je kan bij je post helaas ook Guidetti (geschorst) en Leerdam (geschorst) erbij zetten. Maar niks gevreesd, we spelen gewoon met dezelfde opstelling als toen in de Snelkookpan tegen 020. Toen konden we ze op gelijkspel houden, dus tegen die lampies extra gas geven en kapot spelen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 februari 2012 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 23:02 schreef Els het volgende:
Ok, dat begrijp ik.
Ik heb nog een beetje een romantische hang naar het verleden. Ik hou van een competitie waarin Feyenoord en Ajax de dienst uitmaken, en Feyenoord vaker kampioen wordt dan Ajax. Ik zou het fijn vinden als we weer gewoon rivalen waren, en er geen haat meer over en weer was. En we gewoon weer naar Amsterdam kunnen als Feyenoord daar speelt, en zij andersom naar ons. En we elkaar wel wat pesten met de resultaten, maar niet diep kwetsen en beledigen. Je weet wel, in Utopia....
Utopia? Nah, in Zaanstad kan dat ook nog hoor.

Overigens: haat heb ik niet jegens 020, voor die wijzijndebeste-houding heb ik een diepe allergie.
Heb ik ook bij Feyenoord-supporters, hier of waar dan ook, die zich groter voordoen dan ze zijn.
Henny
 Henny - maandag 20 februari 2012 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 22:32 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

ieuw, nee ik niet Els, dan ben ik maar een vreemde...
Vertel eens iets nieuws joh...... vreemde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 februari 2012 door Henny --
Henny
 Henny - maandag 20 februari 2012 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 23:02 schreef Els het volgende:
Ok, dat begrijp ik.
Ik heb nog een beetje een romantische hang naar het verleden. Ik hou van een competitie waarin Feyenoord en Ajax de dienst uitmaken, en Feyenoord vaker kampioen wordt dan Ajax. Ik zou het fijn vinden als we weer gewoon rivalen waren, en er geen haat meer over en weer was. En we gewoon weer naar Amsterdam kunnen als Feyenoord daar speelt, en zij andersom naar ons. En we elkaar wel wat pesten met de resultaten, maar niet diep kwetsen en beledigen. Je weet wel, in Utopia....
Ik ook Els, maar op dit moment kunnen ze van mij - zonder uitzondering - allemaal de waterpokken, de mazelen, de bof en de rode hond tegelijk krijgen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 februari 2012 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 11:17 schreef Henny het volgende:

[..]

Vertel eens iets nieuwe joh...... vreemde.
d:-)
Had jij je al voorgesteld in het nieuwelingen topic?
Henny
 Henny - maandag 20 februari 2012 - 11:25   quote  deeplink  
Jij bent agent op het verkeerde moment. We worden overspoeld door nieuwelingen en de forumpolizei is afwezig en dan bij mij ga je forumpolizist spelen..... Het lijkt wel echte politie, onzichtbaar als je ze nodig hebt en aanwezig op het moment dat je prima zonder kan.
tomson
 tomson - maandag 20 februari 2012 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 11:25 schreef Henny het volgende:
Jij bent agent op het verkeerde moment. We worden overspoeld door nieuwelingen en de forumpolizei is afwezig en dan bij mij ga je forumpolizist spelen..... Het lijkt wel echte politie, onzichtbaar als je ze nodig hebt en aanwezig op het moment dat je prima zonder kan.
+1
Henny
 Henny - maandag 20 februari 2012 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 22:32 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

ieuw, nee ik niet Els, dan ben ik maar een vreemde...
Vertel eens iets nieuws joh...... vreemde.
salemi
 salemi - maandag 20 februari 2012 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 23:02 schreef Els het volgende:
Ok, dat begrijp ik.
Ik heb nog een beetje een romantische hang naar het verleden. Ik hou van een competitie waarin Feyenoord en Ajax de dienst uitmaken, en Feyenoord vaker kampioen wordt dan Ajax. Ik zou het fijn vinden als we weer gewoon rivalen waren, en er geen haat meer over en weer was. En we gewoon weer naar Amsterdam kunnen als Feyenoord daar speelt, en zij andersom naar ons. En we elkaar wel wat pesten met de resultaten, maar niet diep kwetsen en beledigen. Je weet wel, in Utopia....
Ik heb de tijd nog meegemaakt dat er in de competitie alleen Feyenoord en Ajax bestonden. PSV kwam uit de provincie (nog steeds natuurlijk) en deed nauwelijks serieus mee. De van de Kerkhofjes werden altijd vreselijk gedold door Wim van Hanegem en anderen. Eigenlijk toen Feyenoord Gullit voor een rotkoopje (800000 gulden) aan PSV verkocht begon het daar te lopen. Daarna hebben ze natuurlijk heel goede spelers gehad. Het probleem met Ajax is dat zij altijd onevenredig veel media-aandacht krijgen. Zij hebben supporters bij de radio en televisiemakers (beste voorbeeld is wel die creap van Jack van Gelder, of de voorzitter van de 020 fanclub heeft een radioprogramma bij de landelijke omroep. Zelfs nu wordt Ajax nog met fluwelen handschoenen aangepakt. Als een andere club in een dergelijke situatie geweest zou zijn, zou die club in de media helemaal met de grond gelijk zijn geworden. Sterker nog, er rukken steeds meer camaraploegen in de richting van de snelkookpan. Eigenlijk hebben zij het aan zichzelf te danken dat zij nergens in het land gepruimd worden. Wannneer je niet in staat bent om de media normaal te gebruiken, roep je dat over je af.
Op zich als voetballiefhebber heb ik niets tegen Ajax. Je moet eerlijk toegeven dat zij ook wel eens goede spelers of goede elftallen hebben. Maar die overdreven aandacht voor die lui maakt me misselijk.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 februari 2012 - 11:54   quote  deeplink  
Stel....De selectie is tot het bot gemotiveerd a.s. zondag.
Zonder Guidetti minder kans? We leveren in, dat wel, maarrr...
Zónder Guidetti zou het óók kunnen zijn dat het middenveld zich meer doet gelden. Tegen 020 ín 020 waren het gesloten blok, het afjagen en het snelle samenspel sterke punten. ER stond een TEAM, niemand versaagde.
Net als toen zijn ook a.s. zondag de kansen er voor de buitenspelers: de backs van psv zijn beiden achilleshiel (denk aan Schaken jegens Willems in De Kuip, schorsing Manolev a.s. zondag).
Verdediging en middenveld moeten in elkaar blijven schuiven en geduldig de gaten zoeken.
Zonder Guidetti is meer variatie óók een kans. EEn onverwachte mogelijk...

Tenslotte: die motivatie van de selectie a.s. zondag moet niet lastig zijn. ER ligt nog een klote-resultaat van de vorige uitwedstrijd daar. Goeie doping!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 februari 2012 - 12:04   quote  deeplink  
Sluit me hier helemaal bij aan Henk, het is dus enkel nog hopen op goed nieuws van Clasie.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 februari 2012 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 12:04 schreef RenatoBos het volgende:
Sluit me hier helemaal bij aan Henk, het is dus enkel nog hopen op goed nieuws van Clasie.
Is goeie Renato. Clasie....En dan samen met:
Mulder - de Vrij - Vlaar - BRUNO - Nelom - El Ahmadi - Bakkal - Cabral - Fernandez/Achachbar - Schaken...En Jordy C. dus.
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 februari 2012 - 12:09   quote  deeplink  
Als Clasie niet mee doet, kan je t vergeten.
Die Mokotjo moet echt nooit meer in de basis.
tomson
 tomson - maandag 20 februari 2012 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 12:09 schreef Stylzz het volgende:
Als Clasie niet mee doet, kan je t vergeten.
Die Mokotjo moet echt nooit meer in de basis.
+1,Clasie is de sleutel. Zonder hem heb ik er een hard hoofd in.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 februari 2012 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 12:09 schreef Stylzz het volgende:
Als Clasie niet mee doet, kan je t vergeten.
Die Mokotjo moet echt nooit meer in de basis.
Clasie is minstens zo belangrijk als Guidetti. Het ontbreken van Leerdam is mischien niet zo erg...de Vrij kan dat prima opvangen.
Mokotjo maar een aanpakken en verder buiten basis laten.
Swerts...Wat een teloorgang.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 februari 2012 - 12:11   quote  deeplink  
Mokotjo heeft nu wel genoeg kansen gehad lijkt me, prima bankzitter niets meer of minder.
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 februari 2012 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 12:11 schreef RenatoBos het volgende:
Mokotjo heeft nu wel genoeg kansen gehad lijkt me, prima bankzitter niets meer of minder.
Of op de plek van Bakkal, mits hij dan belooft minstens 1x te proberen de bal vooruit te spelen...
Henny
 Henny - maandag 20 februari 2012 - 12:17   quote  deeplink  
Nee Stylzz, Bakkal was zaterdag idd niet best, maar Mokotjo in topvorm is nog veel minder dan Bakkal in matige vorm.
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 februari 2012 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 12:17 schreef Henny het volgende:
Nee Stylzz, Bakkal was zaterdag idd niet best, maar Mokotjo in topvorm is nog veel minder dan Bakkal in matige vorm.
klopt, maar in geval van blessure of schorsing.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 februari 2012 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 12:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Of op de plek van Bakkal, mits hij dan belooft minstens 1x te proberen de bal vooruit te spelen...
Nee dan zie ik liever bakkal spelen, daarbij denk ik dat hij wel wat wilt laten zien in lampjesstad. Ik ben wel klaar met Mokotjo
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 februari 2012 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 12:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee dan zie ik liever bakkal spelen, daarbij denk ik dat hij wel wat wilt laten zien in lampjesstad. Ik ben wel klaar met Mokotjo
zie boven.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 februari 2012 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 12:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

klopt, maar in geval van blessure of schorsing.
Dan is hij een redelijke stand-in, dus voorlopig maar op de bank. Als Clasie er niet bij is dan denk ik dat hij er wel in zal staan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 februari 2012 door RenatoBos --
Henny
 Henny - maandag 20 februari 2012 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 12:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee dan zie ik liever bakkal spelen, daarbij denk ik dat hij wel wat wilt laten zien in lampjesstad. Ik ben wel klaar met Mokotjo
Ik ook vreemde.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 20 februari 2012 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 12:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Clasie is minstens zo belangrijk als Guidetti. Het ontbreken van Leerdam is mischien niet zo erg...de Vrij kan dat prima opvangen.
Mokotjo maar een aanpakken en verder buiten basis laten.
Swerts...Wat een teloorgang.
Het meespelen van Clasie is vitaal idd. Leerdam missen we denk ik niet echt. Die begon het seizoen goed, maar ik vind hem de laatste tijd niet goed spelen. Als Clasie er niet bij is moet Koeman denk ik nog serieus gaan overwegen om De Vrij als verdedigende middenvelder op te stellen. Anders komen we echt te veel power tekort. Bakkal gaat weinig ballen veroveren, Mokotjo evenmin. El Ahmadi kan het wel, maar dat gaat hem pas echt goed af met een bijtertje naast hem. Mokotjo/Dani/Swerts kan dan op rechstback.

Hup kleine grote man. Hup Clasie.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 februari 2012 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 12:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Het meespelen van Clasie is vitaal idd. Leerdam missen we denk ik niet echt. Die begon het seizoen goed, maar ik vind hem de laatste tijd niet goed spelen. Als Clasie er niet bij is moet Koeman denk ik nog serieus gaan overwegen om De Vrij als verdedigende middenvelder op te stellen. Anders komen we echt te veel power tekort. Bakkal gaat weinig ballen veroveren, Mokotjo evenmin. El Ahmadi kan het wel, maar dat gaat hem pas echt goed af met een bijtertje naast hem. Mokotjo/Dani/Swerts kan dan op rechstback.

Hup kleine grote man. Hup Clasie.
Eens met T, de Vrij kunnen we ook nog op het middenveld plaatsen mocht Clasie het niet halen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 februari 2012 - 13:08   quote  deeplink  
Fuck, Dani hebben we óók nog....Zit díe nog wel eens op de reservebank?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 20 februari 2012 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 13:08 schreef FR-Henk het volgende:
Fuck, Dani hebben we óók nog....Zit díe nog wel eens op de reservebank?
Tegen RKC nog dacht ik...
Roy15
 Roy15 - maandag 20 februari 2012 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 13:08 schreef FR-Henk het volgende:
Fuck, Dani hebben we óók nog....Zit díe nog wel eens op de reservebank?
Tegen RKC zat hij voor de eerste keer weer op de bank.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 februari 2012 - 13:15   quote  deeplink  
Mooi zie hem liever dan Swerts maar laten we die keuze maar aan onze trainers over
MMM
 MMM - maandag 20 februari 2012 - 13:42   quote  deeplink  
Bij Feyenoord heeft men goede hoop dat Jordy Clasie en Sekou Cissé tegen PSV weer inzetbaar zijn.
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 februari 2012 - 13:43   quote  deeplink  
Einstein is op een feestje, komt er iemand naar hem toe.
Einstein vraagt: Wat is jouw IQ?
250, zegt die persoon.
Dus begint Einstein te praten over kwantische natuurkunde, blackholes, singulariteit en ruimtetijd...
Na een tijdje komt er een ander naar hem toe en Einstein vraagt hem ook: Wat is jouw IQ?
150, zegt de persoon.
Dus begint Einstein te praten over Internationaal recht, ethische conflicten met genetische manipulatie...

Iets later komt er weer iemand naar hem toe.
Einstein vraagt: Wat is jouw IQ?
100, antwoordt de persoon.
Dus begint Einstein te praten over de regering, de loonmatigingen, en benzine prijzen...

Nog iets later komt er weer iemand naar hem toe.
Einstein vraagt: Wat is jouw IQ ?
50, antwoordt de persoon.
Dus begint Einstein te praten over Idols, Big-Brother, Starmaker, Jouw vrouw, mijn vrouw...

Komt er daarna nog iemand naar hem toe.
Einstein vraagt: Wat is jouw IQ ?
10, antwoordt de persoon.
Daarop vraagt Einstein hem:

En? nog een beetje naar je zin bij PSV/Ajax/de KNVB?.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 20 februari 2012 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 14:59 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Ik zeg inpakken en wegwezen!
Ik herhaal!
Inpakken & wegwezen!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 februari 2012 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 13:43 schreef Stylzz het volgende:
Einstein is op een feestje, komt er iemand naar hem toe.
Einstein vraagt: Wat is jouw IQ?
250, zegt die persoon.
Dus begint Einstein te praten over kwantische natuurkunde, blackholes, singulariteit en ruimtetijd...
Na een tijdje komt er een ander naar hem toe en Einstein vraagt hem ook: Wat is jouw IQ?
150, zegt de persoon.
Dus begint Einstein te praten over Internationaal recht, ethische conflicten met genetische manipulatie...

Iets later komt er weer iemand naar hem toe.
Einstein vraagt: Wat is jouw IQ?
100, antwoordt de persoon.
Dus begint Einstein te praten over de regering, de loonmatigingen, en benzine prijzen...

Nog iets later komt er weer iemand naar hem toe.
Einstein vraagt: Wat is jouw IQ ?
50, antwoordt de persoon.
Dus begint Einstein te praten over Idols, Big-Brother, Starmaker, Jouw vrouw, mijn vrouw...

Komt er daarna nog iemand naar hem toe.
Einstein vraagt: Wat is jouw IQ ?
10, antwoordt de persoon.
Daarop vraagt Einstein hem:

En? nog een beetje naar je zin bij PSV/Ajax/de KNVB?.
Hahaha! Issu goed!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 februari 2012 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 13:43 schreef Stylzz het volgende:
Einstein is op een feestje, komt er iemand naar hem toe.
Einstein vraagt: Wat is jouw IQ?
250, zegt die persoon.
Dus begint Einstein te praten over kwantische natuurkunde, blackholes, singulariteit en ruimtetijd...
Na een tijdje komt er een ander naar hem toe en Einstein vraagt hem ook: Wat is jouw IQ?
150, zegt de persoon.
Dus begint Einstein te praten over Internationaal recht, ethische conflicten met genetische manipulatie...

Iets later komt er weer iemand naar hem toe.
Einstein vraagt: Wat is jouw IQ?
100, antwoordt de persoon.
Dus begint Einstein te praten over de regering, de loonmatigingen, en benzine prijzen...

Nog iets later komt er weer iemand naar hem toe.
Einstein vraagt: Wat is jouw IQ ?
50, antwoordt de persoon.
Dus begint Einstein te praten over Idols, Big-Brother, Starmaker, Jouw vrouw, mijn vrouw...

Komt er daarna nog iemand naar hem toe.
Einstein vraagt: Wat is jouw IQ ?
10, antwoordt de persoon.
Daarop vraagt Einstein hem:

En? nog een beetje naar je zin bij PSV/Ajax/de KNVB?.
+1

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5892
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV gemeente Eindhoven - Feyenoord (zondag 26 februari, 14:30 uur)









0.0138580