BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV gemeente Eindhoven - Feyenoord (zondag 26 februari, 14:30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 20 februari 2012 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 13:42 schreef MMM het volgende:
Bij Feyenoord heeft men goede hoop dat Jordy Clasie en Sekou Cissé tegen PSV weer inzetbaar zijn.
Goeie zaak.
Wim2
 Wim2 - maandag 20 februari 2012 - 18:01   quote  deeplink  
Alles zal afhangen van de vorm van Mulder. Verliezen doen we toch wel van dit psv.
Maar denk minimaal met 4-0. Als psv tegen de graafschap al niet verder komt dan 4-1 laat staan tegen ons.
FR-D@@N
 FR-D@@N - maandag 20 februari 2012 - 18:44   quote  deeplink  
Met lede ogen zag Van Raaij afgelopen weekend aan hoe PSV kansloos onderuit ging bij FC Groningen (3-0). 'Dat was toch eigenlijk doldriest en onbegrijpelijk. Vermoeidheid? Dat vind ik overtrokken. In die mate mag dat niet voorkomen.'

'Dat alles nu dicht bij elkaar staat is leuk voor de competitie, maar het is ook een duidelijke vingerwijzing dat de kwaliteit van het Nederlands voetbal nivelleert. En helaas niet naar boven. De tijd van de echte toppers PSV, Feyenoord en Ajax, die ook in Europa een prestatie konden neerzetten, is voorbij. Dat is toch wel jammer; Europees hebben we niets meer te betekenen', aldus de 76-jarige Hapsenaar.

Zondag wacht de topper tegen Feyenoord, dat maar vijf punten achter PSV staat. De Rotterdammers missen topscorer John Guidetti, maar zullen gebrand zijn op wraak voor de 10-0 vorig jaar. Van Raaij: 'Als we thuis Feyenoord niet aankunnen, dan moeten we onze kampioensaspiraties maar wegleggen. Deze wedstrijd moeten we gewoon winnen.'


Aldus Harry van Raaij in het ad

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 februari 2012 door FR-D@@N --
tomson
 tomson - maandag 20 februari 2012 - 18:45   quote  deeplink  
Heb die lampekap een punt...
Wim2
 Wim2 - maandag 20 februari 2012 - 18:49   quote  deeplink  
En als je punten verspeelt tegen vvv, heracles en utrecht kun je het niet schudden en als je van Feyenoord verliest wel?

Echt ongelooflijk triest waarom zoveel mensen een hekel hebben aan zo'n mooie club als Feyenoord.
bjorn
 bjorn - maandag 20 februari 2012 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 18:01 schreef Wim2 het volgende:
Alles zal afhangen van de vorm van Mulder. Verliezen doen we toch wel van dit psv.
Maar denk minimaal met 4-0. Als psv tegen de graafschap al niet verder komt dan 4-1 laat staan tegen ons.
Verliezen doen we toch wel pfff hou is een keer op met dat negatieve gedoe joh.
Als je nou zegt dat de kans dat winnen niet groot is ok maar je doet net alsof we kansloos zijn.
tomson
 tomson - maandag 20 februari 2012 - 19:51   quote  deeplink  
Ik verwacht een zenuwen wedstrijd. 1-2!
Henny
 Henny - maandag 20 februari 2012 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 19:00 schreef Wim2 het volgende:
O P T I M I S T E N
Wim, de ban van 24 uur voor en tijdens de wedstrijd gaat hard op weg naar een permanente ban op alle topics die met een wedstrijd van Feyenoord te maken hebben. Van het Pisvee van gisteren kan IEDEREEN winnen, dus wij OOK!
TheMenace
 TheMenace - maandag 20 februari 2012 - 21:06   quote  deeplink  
tering gaat iedereen zich nu druk maken om de wedstrijd tegen psv.pfff tegen rkc nec en den haag vvv etc etc dat soort kut verlies partijen vind ik echt erger!maja nu is de eerst volgende wedstrijd belangrijk en tja das tegen psv en uiteraard wil moet en kan feyenoord die winnen!ja als feyenoord niet zo dom had gedaan tegen dat soort kuttegenstanders dan hadden ze nu niet opgefokt rondgelopen maja dat geld ook voor psv!

Come on Feyenoord!0-10 P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 februari 2012 door TheMenace --
Alexi
 Alexi - maandag 20 februari 2012 - 21:23   quote  deeplink  
We gaan ze gewoon pakke!
Even nog wat rechtzetten toch?
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 20 februari 2012 - 21:25   quote  deeplink  
Volgens Gijp hoeven we niet eens te gaan. Wat een onzin zeg.
Els
 Els - maandag 20 februari 2012 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 21:25 schreef Bosifyable het volgende:
Volgens Gijp hoeven we niet eens te gaan. Wat een onzin zeg.
Misschien kunnen we PSV wijsmaken dat we niet komen?
Wim2
 Wim2 - maandag 20 februari 2012 - 21:44   quote  deeplink  
En hans junior, die zegt dat Feyenoord op veel posities slechtere spelers heeft dan Rkc en spelers als Leerdam, Nelom en Mokotjo, nooit bij een subtopper in de basis zouden staan, en dan die dikke flikker van der Gijp die weer zegt dat Nelom, Leerdam, Mokotjo en Schaken helemaal niets anders doen!! Leerdam en Nelom ontwikkelen zich uitstekend, Mokotjo staat idd even stil maar Schaken is altijd een vaste waarde, speelt soms minder maar bijna iedere wedstrijd voldoende. En maar zeggen alles is afhankelijk van Guidetti, man tyf op. Daar doet ie Clasie en El Ahmadi gwoon duidelijk tekort mee.

Echt ik snap niet waarom ze Feyenoord zou graag in de put willen praten ook wanneer we maar 4 punten van de koploper staan. En dan gaat gijp weer geilen op Barca man tyf dan op uit Nederland
als je de NEderlandse competitie zo slecht vindt. Je mag blij zijn dat zo'n zielige zak nog een baantje krijgt aangeboden.

Vies Homo pragamma.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 20 februari 2012 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 21:47 schreef TheMenace het volgende:

[..]

mijn mening is dat hij dood mag gaan!boeit me niet!das mijn mening ook een mening toch?NIET FOKKEN MET FEYENOORD!

ps normaal gedraag ik me niet zo maja wel als mensen erom vragen dan ben ik keihard!met anderen woorden studio neus en vi opheffen en lekker je bek houden en ga werk zoeken snor met je gijp en andere nerdos!
Om in de Pastoor sfeer te blijven; respectloos, hersenloos, kansloos, ongeloofloos.

Normaal gesproken gedraag je je niet zo, maar zelfs als je de mogelijkheid hebt het er niet 'per ongeluk' uit te floepen in een gesprek, doe je het nu gewoon even dunnetjes over..? Mijn God zeg..
Wim2
 Wim2 - maandag 20 februari 2012 - 21:53   quote  deeplink  
Ja hoor, en dan komt natuurlijk de vraag kan 020 kampioen worden en zeggen ze natuurlijk allemaal weer ja ja ja ja!! Terwijl ze gewoon nog achter Feyenoord. Nogmaals vies anti Feyenoord progamma, waarom kijk ik nog?
TheMenace
 TheMenace - maandag 20 februari 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 21:53 schreef Wim2 het volgende:
Ja hoor, en dan komt natuurlijk de vraag kan 020 kampioen worden en zeggen ze natuurlijk allemaal weer ja ja ja ja!! Terwijl ze gewoon nog achter Feyenoord. Nogmaals vies anti Feyenoord progamma, waarom kijk ik nog?
ach ze veranderen elke week dat weet je toch.als er 1 ploeg is van de zes die slecht is dan is het ajaks wel maja!je ziet het!maar toch effe lekker 4 punten van die neuzen gepakt haha en dat worden er volgend jaar zes!P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 februari 2012 door TheMenace --
Wim2
 Wim2 - maandag 20 februari 2012 - 21:58   quote  deeplink  
Hadden er sowieso 6 moeten hebben in die concert zaal hadden we met 0-6 moeten winnen, dan had ik die kop van waterNEUS wel eens willen zien.

We are Feyenoord we are the best and so fuck all the rest!
TheMenace
 TheMenace - maandag 20 februari 2012 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 21:53 schreef stray het volgende:

[..]

gebruik je verstand is ff man (als je t kan vinden)
mensen die naar studio neus en vi kijken neem ik niet serieus!HAHA
Wim2
 Wim2 - maandag 20 februari 2012 - 22:05   quote  deeplink  
Je kan toch wel voor je club opkomen. Mensen die je club zwart maken en je spelers afkraken, en zeggen dat rkc beter is dan Feyenoord is toch gewoon onzin, waarom hebben wij dan bijna twee keer zo veel punten. Dat is echt niet allemaal de verdienste van Guidetti want die moest ook op gang komen. Je hebt het gevoel als het bij hen over Feyenoord gaat ze alleen maar alles in een kwaad daglicht willen zetten en niets eens hun best doen om wat fatsoenlijks eruit te gooien. Met name van der Gijp. Zo spreek je toch niet over Feyenoord? En dan ben je daar woest om natuurlijk.
Wim2
 Wim2 - maandag 20 februari 2012 - 22:08   quote  deeplink  
Kan het helemaal met TheMenace vinden dat hij er ook genoeg van heeft dat die gasten van vi Feyenoord behandelen als een amteurclubje dat niets kan. Ze wisselen zo graag mogelijk van onderwerp als het over Feyenoord gaat en spreken voor de rest alleen maar overdreven negatief en ook nog enorme bullshit. Daar ben ik ook kwaad van. Heb zin om mijn fucking schoen in dat gezicht van van der Gijp te duwen. Laat hem maar lekker depressief zijn maar ga dat niet bij ons hetzelfde proberen te doen.
Els
 Els - maandag 20 februari 2012 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 22:05 schreef Wim2 het volgende:
Je kan toch wel voor je club opkomen. Mensen die je club zwart maken en je spelers afkraken, en zeggen dat rkc beter is dan Feyenoord is toch gewoon onzin, waarom hebben wij dan bijna twee keer zo veel punten. Dat is echt niet allemaal de verdienste van Guidetti want die moest ook op gang komen. Je hebt het gevoel als het bij hen over Feyenoord gaat ze alleen maar alles in een kwaad daglicht willen zetten en niets eens hun best doen om wat fatsoenlijks eruit te gooien. Met name van der Gijp. Zo spreek je toch niet over Feyenoord? En dan ben je daar woest om natuurlijk.
Iedereen mag zijn eigen mening hebben, dat ik van Feyenoord hou wil niet zeggen dat een ander er ook van moet houden. Daarnaast waren ze heel reëel over Guidetti. Hun kritiek op de ontwikkeling van Feyenoord en Koeman deel ik niet. Wel is het nodig dat Feyenoord de volgende stap in de ontwikkeling gaan zetten. Het positiespel moet beter, het tempo moet omhoog en de concentratie moet er altijd zijn.
Mijn Pavlov reactie is om boos te worden op iedereen die negatief is over Feyenoord, maar het staat zo dom om tegen de tv te gaan schelden. Dus ik luister, schrap wat ik belachelijk vind en denk na over wat er overblijft.
Misschien is Genée negatief over Feyenoord, maar de rest niet. Vd Gijp had een oom die voor Feyenoord speelde, komt uit het Rijnmond gebied en is bevriend met Mario Been, de vader van Hansie heeft een zeer sterke band met Feyenoord en sr heeft bij mijn weten nooit zitten hyperventileren bij PSV, dus de liefde voor Feyenoord zal ws groter zijn. Ook Derksen werkt in het Rijnmondgebied, dus anti zal hij echt niet zijn. In de optredens bij Rijnmond zie je ook niet dat hij een hekel aan Feyenoord zou hebben.
van geil
 van geil - maandag 20 februari 2012 - 23:03   quote  deeplink  
gewoon punten stelen daar............
slim op de counter en 1 3
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 februari 2012 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 18:01 schreef Wim2 het volgende:
Alles zal afhangen van de vorm van Mulder. Verliezen doen we toch wel van dit psv.
Maar denk minimaal met 4-0. Als psv tegen de graafschap al niet verder komt dan 4-1 laat staan tegen ons.
Jij bent en blijft een doemdenker, jammer Wim.
remco k
 remco k - maandag 20 februari 2012 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 23:02 schreef Els het volgende:
Ok, dat begrijp ik.
Ik heb nog een beetje een romantische hang naar het verleden. Ik hou van een competitie waarin Feyenoord en Ajax de dienst uitmaken, en Feyenoord vaker kampioen wordt dan Ajax. Ik zou het fijn vinden als we weer gewoon rivalen waren, en er geen haat meer over en weer was. En we gewoon weer naar Amsterdam kunnen als Feyenoord daar speelt, en zij andersom naar ons. En we elkaar wel wat pesten met de resultaten, maar niet diep kwetsen en beledigen. Je weet wel, in Utopia....
Een mooie droom Els..
Els
 Els - dinsdag 21 februari 2012 - 10:34   quote  deeplink  
Vlaar: We zijn die 10-0 nog niet vergeten

Als we nog iets willen, moeten we winnen

Feyenoord reist zondag naar Eindhoven voor de topper met PSV. Bij winst kunnen de Rotterdammers zich daadwerkelijk mengen in de strijd om de titel en nemen zij bovendien revanche voor de smadelijke 10-0 van vorig seizoen.

© anp Aanvoerder Ron Vlaar denkt dat de nummer 5 van de eredivisie inmiddels zover is dat de ploeg PSV in Eindhoven kan verslaan. 'Maar dan moet wel alles kloppen', zegt Vlaar in AD Sportwereld.

'We hopen dat Jordy Clasie weer fit is, wij kunnen hem heel goed gebruiken. Als we nog iets willen met het oog op de hoofdprijzen, moeten we een resultaat halen in Eindhoven.'

Maar jullie spelen in Eindhoven wel zonder Guidetti.
'We speelden in de Arena tegen Ajax ook zonder Guidetti. Toen deed Guyon Fernandez het als spits erg goed. Daar slaagden wij erin om heel goed druk te zetten. We waren destijds de baas in Amsterdam. Maar ik geef toe, John Guidetti was toen nog niet de spits die hij nu is geworden.'

Speelt de 10-0 nederlaag nog in jouw achterhoofd?
'Tsja, die 10-0 zal deze week hier en daar wel worden opgerakeld, ook al hebben we PSV sindsdien al twee keer verslagen. Wij zijn die nederlaag nog niet vergeten, dat is duidelijk.' (Redactie)

Bron: AD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 februari 2012 door Els --
Henny
 Henny - dinsdag 21 februari 2012 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 10:34 schreef Els het volgende:
Vlaar: We zijn die 10-0 nog niet vergeten

Maar jullie spelen in Eindhoven wel zonder Guidetti.
'We speelden in de Arena tegen Ajax ook zonder Guidetti. Toen deed Guyon Fernandez het als spits erg goed. Daar slaagden wij erin om heel goed druk te zetten. We waren destijds de baas in Amsterdam. Maar ik geef toe, John Guidetti was toen nog niet de spits die hij nu is geworden.'

En Vlaar was toen niet de verdediger die hij gelukkig nu weer is geworden!
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 21 februari 2012 - 11:22   quote  deeplink  
Was Vlaar toen niet al geblesseerd?
VFRfan12
 VFRfan12 - dinsdag 21 februari 2012 - 11:38   quote  deeplink  
ik hoop dat ze die mertens de tribune intrappen
Henny
 Henny - dinsdag 21 februari 2012 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 11:22 schreef Bosifyable het volgende:
Was Vlaar toen niet al geblesseerd?
Mijn opmerking over Vlaar wees terug naar 020 uit van dit seizoen, waarin hij zich kinderlijk eenvoudig door jandeneus liet verslaan in de lucht bij de gelijkmaker.

Tegen Pisvee uit was hij er vorig seizoen niet bij.

Ik snap de verwarring na de "ongelukkige quote".

Vlaar staat er eindelijk weer en straalt ook weer iets uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 februari 2012 door Henny --
FR-D@@N
 FR-D@@N - dinsdag 21 februari 2012 - 12:44   quote  deeplink  
ZEIST - De wedstrijd in de eredivisie zondag tussen PSV en Feyenoord staat onder leiding van scheidsrechter Richard Liesveld. Dat heeft de KNVB dinsdag laten weten. De arbiter krijgt in Eindhoven assistentie van Berry Simons en Rob van de Ven. Tom van Sichem fungeert als vierde official.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 februari 2012 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 11:38 schreef VFRfan12 het volgende:
ik hoop dat ze die mertens de tribune intrappen
Ik hoop dat jij je even netjes voorsteld in het Nieuwelingentopic. Kun je alles over ons lezen, praat wat aangenamer toch. In ieder geval alvast welkom.
Henny
 Henny - dinsdag 21 februari 2012 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 12:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij je even netjes voorsteld in het Nieuwelingentopic. Kun je alles over ons lezen, praat wat aangenamer toch. In ieder geval alvast welkom.
hehe... eindelijk weer scherp, zo ken ik je weer. Welkom terug Herr Kommisar der ForumPolizei.
sevillana
 sevillana - dinsdag 21 februari 2012 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 15:14 schreef Henny het volgende:

[..]

hehe... eindelijk weer scherp, zo ken ik je weer. Welkom terug Herr Kommisar der ForumPolizei.
idd, eindelijk, . . . . 't werd wel weer eens tijd ook hè? :)
Henny
 Henny - dinsdag 21 februari 2012 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 15:34 schreef sevillana het volgende:

[..]

idd, eindelijk, . . . . 't werd wel weer eens tijd ook hè? :)
Zeer zeker. Volgende taak: het opsporen en terugbrengen van de vermiste personen die hier zo node gemist worden.
sevillana
 sevillana - dinsdag 21 februari 2012 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 15:37 schreef Henny het volgende:

[..]

Zeer zeker. Volgende taak: het opsporen en terugbrengen van de vermiste personen die hier zo node gemist worden.
tsja, . . misschien lezen ze wel mee en bedenken ze zich tzt
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 21 februari 2012 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 12:44 schreef FR-D@@N het volgende:
ZEIST - De wedstrijd in de eredivisie zondag tussen PSV en Feyenoord staat onder leiding van scheidsrechter Richard Liesveld. Dat heeft de KNVB dinsdag laten weten. De arbiter krijgt in Eindhoven assistentie van Berry Simons en Rob van de Ven. Tom van Sichem fungeert als vierde official.
tsja, ik vraag me af waarom ze onze vriend Gözübüyük niet eens een topwedstrijd geven...

Kwam toevallig een scheidsrechtersklassementje tegen. Staat ie ruimschoots bovenaan, Liesveld daarentegen...

34ybl6v.jpg
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 21 februari 2012 - 18:21   quote  deeplink  
Beide grensrechters komen uit regio Eindhoven. De één uit Son en Breugel, dan ander Bladel. Kijken of het van enige invloed zal zijn, je hoopt van niet, "maor ge wit ooit nooit nie".
Suijltje
 Suijltje - dinsdag 21 februari 2012 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 18:21 schreef Bosifyable het volgende:
Beide grensrechters komen uit regio Eindhoven. De één uit Son en Breugel, dan ander Bladel. Kijken of het van enige invloed zal zijn, je hoopt van niet, "maor ge wit ooit nooit nie".
"Da's heulemaol waor jungske", we motte ze geweun opvreutuh!!!
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 21 februari 2012 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:19 schreef Suijltje het volgende:

[..]

"Da's heulemaol waor jungske", we motte ze geweun opvreutuh!!!
"Kiek hum es himmel ut zenne dak gaon, we zalle die boeren es ekkes laoten zien wie d'n baas is in dat Eindhovuh!!"
Suijltje
 Suijltje - dinsdag 21 februari 2012 - 19:25   quote  deeplink  
Hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! det''s te spiriet man!
tomson
 tomson - dinsdag 21 februari 2012 - 19:26   quote  deeplink  
Alaaf :)
RobinHood010
 RobinHood010 - dinsdag 21 februari 2012 - 19:33   quote  deeplink  
Die boertjes gaan eraan met 1-3
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 21 februari 2012 - 19:34   quote  deeplink  
Ga hier wel ff in de kroeg kijken. Ken de mensen goed, wordt vanzelf wel duidelijk wanneer ik zonder te betalen moet vertrekken :)
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 21 februari 2012 - 19:36   quote  deeplink  
En dit is, wellicht, over het randje? Of er ook nog net tegenaan?

http://t.co/F2ooPNQ3
tomson
 tomson - dinsdag 21 februari 2012 - 19:39   quote  deeplink  
Zullen we zeggen: OP t' randje?
Els
 Els - dinsdag 21 februari 2012 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:36 schreef Bosifyable het volgende:
En dit is, wellicht, over het randje? Of er ook nog net tegenaan?

http://t.co/F2ooPNQ3
De rand is inmiddels al niet meer in zicht.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 21 februari 2012 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:45 schreef Els het volgende:

[..]

De rand is inmiddels al niet meer in zicht.
Die zocht ik. Maar het plaatsen 'waard'.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 21 februari 2012 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:45 schreef Els het volgende:

[..]

De rand is inmiddels al niet meer in zicht.
Sluit ik me bij aan.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 21 februari 2012 - 20:23   quote  deeplink  
Te ver? Zelfregulering?
tomson
 tomson - dinsdag 21 februari 2012 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 20:23 schreef Bosifyable het volgende:
Te ver? Zelfregulering?
Zijn we dan een dag te laat mee. Gister veel grotere bagger gezien.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV gemeente Eindhoven - Feyenoord (zondag 26 februari, 14:30 uur)









0.0079817