BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV gemeente Eindhoven - Feyenoord (zondag 26 februari, 14:30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Henny
 Henny - donderdag 23 februari 2012 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2012 - 14:40 schreef arikanari het volgende:
Ik persoonlijk als Twente fan hoop op winst voor Feijenoord, behalve dat ik het een mooiere club vind mag de reden strategisch gezien duidelijk zijn. Ik zeg 0-1, de zuiderlingen zijn hopelijk moe en spelen hopelijk hun slechtste pot tot nu toe in de eredivisie.
Dan wordt het wel meer dan 0-1 als ze de slechtste wedstrijd van het seizoen spelen.
arikanari
 arikanari - donderdag 23 februari 2012 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2012 - 14:46 schreef Henny het volgende:

[..]

Dan wordt het wel meer dan 0-1 als ze de slechtste wedstrijd van het seizoen spelen.
Laten we hopen dat Feijenoord zijn revenge krijgt voor die ene wedstrijd die ik hier bijna niet durf te noemen. Maar je de hint wel van zult begrijpen. 0-1 is een voorzichtige prognose sinds Feijenoord een zeer belangrijke speler zal moeten missen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 februari 2012 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2012 - 11:56 schreef het wonder van .. het volgende:

[..]

mm... volgens mij wonnen we in 2010 !

http://www.youtube.com/watch?v=ipejrDIi890
yup, maar het gaat denk ik om competitiewedstrijden...
Henny
 Henny - donderdag 23 februari 2012 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2012 - 11:56 schreef het wonder van .. het volgende:

[..]

mm... volgens mij wonnen we in 2010 !

http://www.youtube.com/watch?v=ipejrDIi890
Heb je geen jarige dochter zondag a.s.?? 3 punten als verjaardagscadeau zou wel weer erg leuk zijn.
Wim2
 Wim2 - donderdag 23 februari 2012 - 18:17   quote  deeplink  
We gaan winnen. tien! tien! tien! tien! tien! tien!
Henny
 Henny - donderdag 23 februari 2012 - 18:20   quote  deeplink  
Wim, Vriend, blij dat mijn feelgood pillen aanslaan bij jou. Hou het vast man, zie je graag positief.
Sensi
 Sensi - vrijdag 24 februari 2012 - 05:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2012 - 18:20 schreef Henny het volgende:
Wim, Vriend, blij dat mijn feelgood pillen aanslaan bij jou. Hou het vast man, zie je graag positief.
Moet je een feelgood smokertje hebben Henny? We gaan gewoon winnen klaaaaaar!
Henny
 Henny - vrijdag 24 februari 2012 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 05:38 schreef Sensi het volgende:

[..]

Moet je een feelgood smokertje hebben Henny? We gaan gewoon winnen klaaaaaar!
Doe maar even niet.....Ben nu al zo duf als een konijn. Ik zou gewoon om 11 uur moeten beginnen met werken.
kuipje
 kuipje - vrijdag 24 februari 2012 - 09:31   quote  deeplink  
Ik denk dat ze gaan winnen en wel om de volgende redens.

1. Wij zijn Feyenoord
2. Wij hebben iets goed te maken
3. Zij hebben europees gespeeld
4. Kevin Strootman heeft een irritante gore bek
5. ***er Wijnaldum heeft weer last van faalangst
6. Ik verdien 120 euro als ze winnen
7. PSV is een sportvereniging en Mertens gaat per ongeluk handballen
8. Clasie is terug bij feyenoord
9. De gemeente wil opeens zijn geld terug, slaat door op de spelersgroep
10. Het uitvak maakt zoveel lawaai dat het lijkt dat Feyenoord thuisspeelt
11. Erwin is in uitstekende vorm
12. Ron legt weer cross passes over het hele veld met zijn linker
13. Schaken is ook kneusje pieters de baas
14. Geef die bal maar aan cabral
15. Wij zijn FEYENOORD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 februari 2012 door kuipje --
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 24 februari 2012 - 12:46   quote  deeplink  
RT @JanDirkStouten: Afgaande op de training speelt Koeman zondag met Fernandez, Schaken en Cabral voorin. De Vrij vervangt Leerdam rechts achterin. #psvfey
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 24 februari 2012 - 14:49   quote  deeplink  
Uit de mail van Eredivise Live;

"Eredivisie Live pakt uiteraard uit voor dit sleutelduel met de nieuwste snufjes, extra camera's en bijzondere beelden. Voel de emotie en beleef de passie als nooit te voren!"

Nieuwste snufjes..? Gaan ze weer met die scheidsrechter praten, of wat voor ongein kunnen we verwachten?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 februari 2012 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 14:49 schreef Bosifyable het volgende:
Uit de mail van Eredivise Live;

"Eredivisie Live pakt uiteraard uit voor dit sleutelduel met de nieuwste snufjes, extra camera's en bijzondere beelden. Voel de emotie en beleef de passie als nooit te voren!"

Nieuwste snufjes..? Gaan ze weer met die scheidsrechter praten, of wat voor ongein kunnen we verwachten?
Nee nee, eerste minuten wordt een willekeurige speler gekozen om te schoppen, zonder dat daar een straf op staat. Ene D. M. schijnt die speler te worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 februari 2012 door T-FeYeN00rD --
boes
 boes - vrijdag 24 februari 2012 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 14:49 schreef Bosifyable het volgende:
Uit de mail van Eredivise Live;

"Eredivisie Live pakt uiteraard uit voor dit sleutelduel met de nieuwste snufjes, extra camera's en bijzondere beelden. Voel de emotie en beleef de passie als nooit te voren!"

Nieuwste snufjes..? Gaan ze weer met die scheidsrechter praten, of wat voor ongein kunnen we verwachten?
De hele wedstrijd live comentaar van Fred "lispel" Rutten en Harry "mompel" van Raaij in een pop-up venstertje rechts boven in je beeld.
Els
 Els - vrijdag 24 februari 2012 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 14:49 schreef Bosifyable het volgende:
Uit de mail van Eredivise Live;

"Eredivisie Live pakt uiteraard uit voor dit sleutelduel met de nieuwste snufjes, extra camera's en bijzondere beelden. Voel de emotie en beleef de passie als nooit te voren!"

Nieuwste snufjes..? Gaan ze weer met die scheidsrechter praten, of wat voor ongein kunnen we verwachten?
Alle spelers moeten na het handjes schudden nog even langs Jan-Joost van Gangelen en krijgen EL-bretels. Over het shirt natuurlijk, kan het ook minder makkelijk uit.
tomson
 tomson - vrijdag 24 februari 2012 - 17:43   quote  deeplink  
Ik ga toch voor de optie van T...Demonstratietje rollen en kermen.
RobinHood010
 RobinHood010 - vrijdag 24 februari 2012 - 22:19   quote  deeplink  
Rutten: "Feyenoord in een andere fase"
PSV krijgt zondag bezoek van Feyenoord. Trainer Fred Rutten neemt alleen genoegen met een overwinning op de Rotterdammers, die volgens hem in een "andere fase" zitten.

PSV is momenteel koploper van de Eredivisie. Feyenoord staat op de vijfde plaats met vier punten minder dan de Eindhovenaren. Toch is er een groter verschil tussen de twee clubs dan de ranglijst doet vermoeden, meent Rutten.

"Wij zijn een topclub en blijven een topclub", zei Rutten vridjag. "Wij worden altijd bekeken door een bril: PSV moet altijd winnen. Met alle respect wat er de afgelopen jaren bij Feyenoord is gebeurd, zij zitten in een andere fase."

"Ze mogen alles, niet alleen individueel maar ook als team", vervolgt de PSV-trainer. "In eigen stadion worden wij afgeschilderd als favoriet en daar kan ik wel mee leven."

Bij de ploeg van trainer Ronald Koeman ontbreekt John Guidetti. Daar wil Rutten niet te lang bij stilstaan. "Wij zijn ook niet afhankelijk van één speler. Met het beleid dat Feyenoord voert, met creatief inkopen of huren van spelers die een toegevoegde waarde hebben, vind ik wel dat ze op de goede weg zijn. Je kunt zien zien dat spelers zich op een dusdanige manier ontwikkelen dat het team beter wordt."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 februari 2012 door RobinHood010 --
Sensi
 Sensi - zaterdag 25 februari 2012 - 04:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 09:31 schreef kuipje het volgende:
Ik denk dat ze gaan winnen en wel om de volgende redens.

1. Wij zijn Feyenoord
2. Wij hebben iets goed te maken
3. Zij hebben europees gespeeld
4. Kevin Strootman heeft een irritante gore bek
5. ***er Wijnaldum heeft weer last van faalangst
6. Ik verdien 120 euro als ze winnen
7. PSV is een sportvereniging en Mertens gaat per ongeluk handballen
8. Clasie is terug bij feyenoord
9. De gemeente wil opeens zijn geld terug, slaat door op de spelersgroep
10. Het uitvak maakt zoveel lawaai dat het lijkt dat Feyenoord thuisspeelt
11. Erwin is in uitstekende vorm
12. Ron legt weer cross passes over het hele veld met zijn linker
13. Schaken is ook kneusje pieters de baas
14. Geef die bal maar aan cabral
15. Wij zijn FEYENOORD
Amen vriend.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 februari 2012 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 22:19 schreef RobinHood010 het volgende:
Rutten: "Feyenoord in een andere fase"
PSV krijgt zondag bezoek van Feyenoord. Trainer Fred Rutten neemt alleen genoegen met een overwinning op de Rotterdammers, die volgens hem in een "andere fase" zitten.

PSV is momenteel koploper van de Eredivisie. Feyenoord staat op de vijfde plaats met vier punten minder dan de Eindhovenaren. Toch is er een groter verschil tussen de twee clubs dan de ranglijst doet vermoeden, meent Rutten.

"Wij zijn een topclub en blijven een topclub", zei Rutten vridjag. "Wij worden altijd bekeken door een bril: PSV moet altijd winnen. Met alle respect wat er de afgelopen jaren bij Feyenoord is gebeurd, zij zitten in een andere fase."

"Ze mogen alles, niet alleen individueel maar ook als team", vervolgt de PSV-trainer. "In eigen stadion worden wij afgeschilderd als favoriet en daar kan ik wel mee leven."

Bij de ploeg van trainer Ronald Koeman ontbreekt John Guidetti. Daar wil Rutten niet te lang bij stilstaan. "Wij zijn ook niet afhankelijk van één speler. Met het beleid dat Feyenoord voert, met creatief inkopen of huren van spelers die een toegevoegde waarde hebben, vind ik wel dat ze op de goede weg zijn. Je kunt zien zien dat spelers zich op een dusdanige manier ontwikkelen dat het team beter wordt."
Wat een ontzettend arrogante kwast die Rutten, jammer dat hij niet toe kan geven dat Feyenoord een echte topclub is.
van geil
 van geil - zaterdag 25 februari 2012 - 11:50   quote  deeplink  
tering t begint alweer te kriebelen...........
please 3 punten
Els
 Els - zaterdag 25 februari 2012 - 11:52   quote  deeplink  
Voor het eerst in lange tijd lijkt de ontmoeting tussen PSV en Feyenoord weer op die van een echte topper. Na 22 speelrondes is het gat tussen de koploper en de Rotterdammers slechts vier punten. Een grote verrassing vindt ook Karim El Ahamdi.

"Niemand had kunnen voorspellen dat het verschil maar vier punten zou bedragen", zegt El Ahmadi in gesprek met Voetbal International. "Dat iedereen in de top zo dicht bij elkaar staat maakt de competitie wel heel leuk. De topploegen kunnen iedere week wel punten laten liggen. Ik hoop dat het nog lang zo dicht bij elkaar blijft staan, dat betekent namelijk dat wij ook nog meedraaien."

Vorig jaar was er nooit sprake van een evenwichtige topper en won PSV met maar liefst 10-0 van Feyenoord. "Laat ik vooropstellen dat ik niet denk dat ons huidige team zoiets laat gebeuren. We zaten toen in een andere fase. Maar in je achterhoofd speelt het natuurlijk wel. Ik vind PSV overigens dé favoriet voor de titel. Ze laten geregeld heel goed voetbal zien en beschikken over de nodige topspelers", aldus de Marokkaanse middenvelder.
Sensi
 Sensi - zaterdag 25 februari 2012 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 11:50 schreef van geil het volgende:
tering t begint alweer te kriebelen...........
please 3 punten
+ een paar beteuterde gezichten van de thuisploeg. Opeten die handel. TIEN TIEN TIEN TIEN
van geil
 van geil - zaterdag 25 februari 2012 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 11:52 schreef Sensi het volgende:

[..]

+ een paar beteuterde gezichten van de thuisploeg. Opeten die handel. TIEN TIEN TIEN TIEN
:).................
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zaterdag 25 februari 2012 - 12:45   quote  deeplink  
ik denk dat feyenoord dit wil winnen.

*betrouwbare bron*
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 25 februari 2012 - 13:07   quote  deeplink  
Wij winnen ook.
Inpakken & wegwezen.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 25 februari 2012 - 13:09   quote  deeplink  
http://www.feyenoordleven.nl/?p=12370

Is een link, naar het nieuwe shirt van Guidetti haha.
Deze kan hij in iedergeval nie aftrekken hahaha.
ik zie de humor er wel in.
dr love
 dr love - zaterdag 25 februari 2012 - 13:15   quote  deeplink  
ik hoo dat feyenoord de punten pakt al heb ik er een hard hoofd in weer een flinke afstraffing, ik zou 4-4-2 spelen middenveld cabral-clasie-el hamadi-schaken
spits: achabar-g.fernandes, en anders kansloos
dr love
 dr love - zaterdag 25 februari 2012 - 13:17   quote  deeplink  
mocht feyenoord toch winnen deze wedstrijd dan kunnen we zeker denken aan de landstitel of zeker de 2e plaats
skipabeat
 skipabeat - zaterdag 25 februari 2012 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 13:17 schreef dr love het volgende:
mocht feyenoord toch winnen deze wedstrijd dan kunnen we zeker denken aan de landstitel of zeker de 2e plaats
denken en dromen mag altijd!
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 25 februari 2012 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 13:32 schreef skipabeat het volgende:

[..]

denken en dromen mag altijd!
In welk opzicht heeft 'ie ongelijk? Als, met de nadruk op als, Feyenoord wint, draai je overduidelijk mee.
Suijltje
 Suijltje - zaterdag 25 februari 2012 - 13:39   quote  deeplink  
*Denk* toch echt dat Feyenoord wint, *hoop* op de Coolsingel is een streven........lig er 's nachts wakker van!
Wordt wel een zware pot morgenmiddag!(0-1/1-2)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 februari 2012 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 13:39 schreef Suijltje het volgende:
*Denk* toch echt dat Feyenoord wint, *hoop* op de Coolsingel is een streven........lig er 's nachts wakker van!
Wordt wel een zware pot morgenmiddag!(0-1/1-2)
Zal niet gemakkelijk worden maar ook ik heb er een goede hoop op zeker nu Jordy er bij is.
dr love
 dr love - zaterdag 25 februari 2012 - 14:23   quote  deeplink  
ik ben pas tevreden als feyenoord min. 2e plaats eindigd dat is ongeveer wel feyenoord waardig, ik heb natuurlijk wel es kritisch geuit, maar ik vindt het zeker knap en prestatie waardig hoe feyenoord uit de dal klimt zonder grote multi investeerders stand weten te houden onder zeer grote druk in de portwereld kijk maar es naar andere voetbalclubs
kijk maar es naar ajax prestatie zwaar onder maats na vertek van loui van gaal, en financieel krijgen ze wel rugdekking van de overheid of bank/verzekering maatschapij, en dat zelfde geldt voor psv dus met andere woorden groot spelen en denken terwijl je eigenlijk nog erg afhankelijk bent van buiten investeerders dat noem ik geen top club runnen, wat bij feyenoord is gebeurd zijn we ook niet blij geweest maar je ziet dat de reus sneller dan verwacht uit de diepe dal klimt en ik geloof ook zeker dat we weer zeker binnen 3 jaar weer de grote topclub worden en geen achtelijke aankopen meer gaan doen en al die grootverdiener buiten boord houden die achteraf weer terug willen komen om te voetballen of een andere functie wat absuluut niet nodig is mijn volle comlimenten aan van geel en iedereen die feyenoord een waardige en serieus een warm hart toe draagt.
tomson
 tomson - zaterdag 25 februari 2012 - 14:24   quote  deeplink  
Maar gelukkig loopt de wereld niet op z'n einde deze keer :)
dr love
 dr love - zaterdag 25 februari 2012 - 14:28   quote  deeplink  
gasten kunnen je dit nog volgen hahahahahahahahahha ik ben pas afgestudeerd als bachelor economie man geweldig, heb mij ook aangemeld als bamkdirecteur naam fritski bank.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 februari 2012 - 14:38   quote  deeplink  
Nee je bent niet te volgen d:-)
dr love
 dr love - zaterdag 25 februari 2012 - 14:47   quote  deeplink  
dan wordt het voor jou hoog tijd om verder te studeren hahahahahahahahihihihihihhi.
tomson
 tomson - zaterdag 25 februari 2012 - 14:50   quote  deeplink  
Ben jij wel de ECHTE dr. love? (sinds 30 01 2012)
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 25 februari 2012 - 15:00   quote  deeplink  
Daar zeg je wat gozer! Volgens mij was de ander ook 'dr. Love' als ik me niet vergis.

Dubbel account!!
tomson
 tomson - zaterdag 25 februari 2012 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 14:28 schreef dr love het volgende:
gasten kunnen je dit nog volgen hahahahahahahahahha ik ben pas afgestudeerd als bachelor economie man geweldig, heb mij ook aangemeld als bamkdirecteur naam fritski bank.
Begin ook te twijfelen,in de deze post zelfs 1 komma en 1 punt aangetroffen :D
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 februari 2012 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 14:28 schreef dr love het volgende:
gasten kunnen je dit nog volgen hahahahahahahahahha ik ben pas afgestudeerd als bachelor economie man geweldig, heb mij ook aangemeld als bamkdirecteur naam fritski bank.
Waar koop je zo'n diploma nou?
VFRfan12
 VFRfan12 - zaterdag 25 februari 2012 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 12:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij je even netjes voorsteld in het Nieuwelingentopic. Kun je alles over ons lezen, praat wat aangenamer toch. In ieder geval alvast welkom.
wrm moet ik me voorstellen, dat is toch niet nodig
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 februari 2012 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 15:23 schreef VFRfan12 het volgende:

[..]

wrm moet ik me voorstellen, dat is toch niet nodig
Hoeft niet, mag wel. Suit yourself.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 25 februari 2012 - 16:26   quote  deeplink  
effe off topic weet iemand nog een gratis link voor de wedstrijd te bekijken op mijn laptop ?
VakkieC
 VakkieC - zaterdag 25 februari 2012 - 16:44   quote  deeplink  
Ben je zo'n sloeber die niet eens eredivisie live kan betalen?
VakkieC
 VakkieC - zaterdag 25 februari 2012 - 16:47   quote  deeplink  
Als Feyenoord morgen van PSV wint, dan wordt Feyenoord zowiezo kampioen.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 25 februari 2012 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 16:44 schreef VakkieC het volgende:
Ben je zo'n sloeber die niet eens eredivisie live kan betalen?
Bij deze opmerking kan, en mag, je best even wat uitleg geven. Wat geeft jou het recht direct conclusies te trekken over de financiële situatie van een ander? En hierbij ook maar gelijk diegene te beledigen, zonder dat je weet waar je het over hebt.
VakkieC
 VakkieC - zaterdag 25 februari 2012 - 16:56   quote  deeplink  
Erg he?
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 25 februari 2012 - 17:02   quote  deeplink  
Je komt op deze manier een beetje zielig over, that's all.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 februari 2012 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 14:47 schreef dr love het volgende:
dan wordt het voor jou hoog tijd om verder te studeren hahahahahahahahihihihihihhi.
Die tijd ben ik allang voorbij loverboy
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 februari 2012 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 14:50 schreef tomson het volgende:
Ben jij wel de ECHTE dr. love? (sinds 30 01 2012)
F@ck ja jij hebt gelijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV gemeente Eindhoven - Feyenoord (zondag 26 februari, 14:30 uur)









0.0099008