|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 februari 2012 - 17:13 schreef AFC M&M het volgende:[..] Dat beleid van 5 miljoen slaat nergens op. Denk je dat je een vervanger van Suarez en Vertonghen voor minder dan 5 miljoen vind? Echt niet! Kijk naar PSV investeren en hebben nu al resultaten daarop. Bovendien als er geld is en je selectie heeft een kwaliteitsimpuls nodig dan moet je echt een keer uitpakken. Ook voor de fans. Wie zie je nou liever in het stadion? Narsingh en Tadic of Ebecilio en Özbiliz? Ik vind dat resultaat wel meevallen, ze staan maar 5 punten boven ons en hebben een zwaarder programma te gaan.. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op woensdag 22 februari 2012 - 18:38 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind dat resultaat wel meevallen, ze staan maar 5 punten boven ons en hebben een zwaarder programma te gaan.. Klopt, maar zie liever Tadic en Narisngh toch komen dan dat ze naar Eindhoven of Enschede vertrekken. Maar misschien is ajax achter de schermen bezig om toch spelers binnen te halen. Bv. Transfervrije spelers als Poulsen en Schöne waarom niet proberen? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Wel grappig, want ik kon mij dat van Suarez niet voor de geest halen! Van Messi daarentegen wel! Daar heb ik hier genoeg bronnen over gezien! Ook op google is echter niets terug te vinden over het feit dat Suarez al eerder werd gescout door Ajax dan Groningen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 februari 2012 - 20:26 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Wel grappig, want ik kon mij dat van Suarez niet voor de geest halen! Van Messi daarentegen wel! Daar heb ik hier genoeg bronnen over gezien! Ook op google is echter niets terug te vinden over het feit dat Suarez al eerder werd gescout door Ajax dan Groningen! Was ten tijde van dat hele van der Zee verhaal, die gaf in een intervieuw volgens mij dat aan als voorbeeld dat er niks met zijn scoutingsraporten werd gedaan..
Dat van Messi was trouwens geen scoutingsrapport, daar is enkel door mister Ajax eens over geroepen in DWDD dat hij Messi met zijn vader eens op zijn kantoor heeft gehad en mister Ajax beweert dat hij het bijna rond had..
Ik dacht daar eerst ook van dat hij gescout was, dat was dus niet waar. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja maar laten wij maar eerlijk zijn,zo,n speler als Tadic is natuurlijk een geweldige speler voor Ajax hij is technisch en heeft overzicht,hij is constant de beste speler van Groningen,maar goed ik denk dat hij te duur is voor Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 18:01 schreef nora het volgende:Ja maar laten wij maar eerlijk zijn,zo,n speler als Tadic is natuurlijk een geweldige speler voor Ajax hij is technisch en heeft overzicht,hij is constant de beste speler van Groningen,maar goed ik denk dat hij te duur is voor Ajax. Messi is dat ook..
Ajax heeft duidelijk gemaakt niet meer dan 5 miljoen voor een speler uit te trekken en daar ben ik erg blij om. Waarom een Narsingh halen als je zeker weten minimaal zo'n vergelijkbare speler voor veel minder uit bijvoorbeeld Brazillie weg kan halen. Hetzelfde geld voor Tadic, Ajax moet Tadic niet van Groningen kopen, maar moeten Tadic zelf ophalen in zijn thuisland.. |
|
|
|
|
GijsLudolph
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 18:05 schreef remco k het volgende:[..] Messi is dat ook.. Ajax heeft duidelijk gemaakt niet meer dan 5 miljoen voor een speler uit te trekken en daar ben ik erg blij om. Waarom een Narsingh halen als je zeker weten minimaal zo'n vergelijkbare speler voor veel minder uit bijvoorbeeld Brazillie weg kan halen. Hetzelfde geld voor Tadic, Ajax moet Tadic niet van Groningen kopen, maar moeten Tadic zelf ophalen in zijn thuisland.. Precies!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Boerrigter, die hebben we al, en die heeft bewezen het niveau bij Ajax aan te kunnen. Tadic doet het bij Groningen geweldig, maar Daley Blind stond bij Groningen ook keer op keer in het elftal van de week en speelde daar fantastisch, bij Ajax lukt het hem ook niet op dezelfde positie als bij Groningen..
Er is geen enkele garantie dat aankopen die bij hun club succesvol zijn, dat die het ook goed doen bij Ajax.. Ik denk dat Mounir, Janssen, Sulejmani, een aantal mooie voorbeelde zijn hiervan.. |
|
|
|