BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat of wie kan ajax redden uit deze rare voetbal tijd??

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Sajayden
 Sajayden - zaterdag 18 februari 2012 - 12:56   quote  deeplink  
Het is geen verassing dat de laatst tijd ons ajax niet zo goed speelt als wij gewend zijn van onze Godenzonen..

ik denk niet dat andere coach ajax zou helpen, maar misschien dat een echte goede spits ajax wel helpt, sighie is goede spits, maar veel scoren doet hij ook niet..

Mickey speelt best goed laatste tijd niet perfect maar wel degelijk, lodeiro is leuke invaller maar ik persoonlijk dat hij nog meer moet spelen om echt te ontwikkelen tot ajax niveau..

enige wat ik echt hoop is dat serero meer speeltijd krijgt ik vind hem sowieso *persoonlijk gesproken dan* beter dan aissatti...

wat denken jullie??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 18 februari 2012 - 14:13   quote  deeplink  
We hebben op dit moment niet de juiste buitenspelers die de juiste assists kunnen geven.
Kijk naar Bulykin bij Den Haag....je zou zeggen dat hij er bij Ajax dan meer inschiet....nee want bij Ajax kunnen ze vanaf de zijkanten niet eens een fatsoenlijke bal voor geven...Sigtorsson deed het bij ons ook niet zo goed als bij AZ...onze zijkanten kunnen leuk pielen maar daar heb je niks aan...ik zeg Narsingh en Tadic halen...hoop dat Boerrigter terug komt...maar zal waarschijnlijk blijven sukkelen...Sigtorsson en Bulykin moeten goed aangespeeld worden...die hebben niks aan dat gepiel...
sebas79
 sebas79 - zaterdag 18 februari 2012 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 14:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:
We hebben op dit moment niet de juiste buitenspelers die de juiste assists kunnen geven.
Kijk naar Bulykin bij Den Haag....je zou zeggen dat hij er bij Ajax dan meer inschiet....nee want bij Ajax kunnen ze vanaf de zijkanten niet eens een fatsoenlijke bal voor geven...Sigtorsson deed het bij ons ook niet zo goed als bij AZ...onze zijkanten kunnen leuk pielen maar daar heb je niks aan...ik zeg Narsingh en Tadic halen...hoop dat Boerrigter terug komt...maar zal waarschijnlijk blijven sukkelen...Sigtorsson en Bulykin moeten goed aangespeeld worden...die hebben niks aan dat gepiel...
Bij Den Haag speelde Bully elke week , misschien dat dat er wat mee te maken heeft . hij heeft het hoogste gemiddelde van de eredivisie
Sex/Bier/Rum!
 Sex/Bier/Rum! - zaterdag 18 februari 2012 - 15:12   quote  deeplink  
Lodeiro en Serero zijn spelers van het nationale elftal van respectievelijk Uruguay en Zuid-Afrika.Ik word er stil van als Frank de Boer talenten van ZIJN A1 verkiest als basisspeler van Ajax 1, boven Lodeiro en Serero.Zijn ze in Uruguay en Zuid-Afrika knettergek door Lodeiro en Serero op te stellen of weet Frank de Boer echt alles beter? OK, het zijn voor het moderne voetbal misschien te kleine mannen om fysiek iets op het middenveld tot stand te brengen, maar ze moeten met hun goede techniek, balbeheersing , snelheid en ervaring als nationaal elftalspelers toch wel in staat worden geacht om als buitenspelers ingezet te worden?Lodeiro heeft een schitterende linkertrap, goed voor de linkerflank dus en Serero is geweldig behendig,balvast en doelgericht.Of is Frank de Boer niet in staat om spelers goed te laten funtioneren op een andere plek in het elftal? Als optimist zou ik wensen dat hij deze suggestie overneemt!Ik ben ervan overtuigd dat Lodeiro en Serero niet zullen teleurstellen!Wat zou toch in vredesnaam de reden zijn dat Frank de Boer Serero zelf heeft goedgetest en heeft binnengehaald om hem vervolgens bankzitter te
maken? Serero is toch ook eigenkweek Ajax Capetown? Of is er een verschil tussen opleiding A1 Amsterdam (Ebecilio en Ozbiliz) en Kaapstad? Stuur dan goede Ajax opleiders naar Kaapstad of hou dan maar op met die samenwerking!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 18 februari 2012 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 15:01 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Bij Den Haag speelde Bully elke week , misschien dat dat er wat mee te maken heeft . hij heeft het hoogste gemiddelde van de eredivisie
Hij is een spits die het laatste zetje moet geven, is lang, sterk, helaas niet snel, niet behendig en ontechnisch.
Hij is een spits die voor de goal moet blijven staan. Aanspelen die hap...op de mm nauwkeurig...eigenlijk geen echte Ajaxspits....
Bas Dost kan je vergelijken met hem al is die iets meer technisch...zulke spitsen moeten juist aangespeeld worden...vroegere Ajaxspitsen die nauwkeurig aangespeeld moesten worden waren bijvoorbeeld Ruud Geels en John Bosman....we missen goede vleugelspelers....snap niet dat hier niet wat meer op getraind wordt....een vleugelsspeler is geen vleugelsspeler als hij een bal niet goed voor kan krijgen....een bal juist voorgeven wordt bij de pupillen al geleerd...echt ik wordt daar wel eens moedeloos van....

Is ook wat Cruyff bedoeld...die broodnodige simpele vaardigheden...
sebas79
 sebas79 - zaterdag 18 februari 2012 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 15:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij is een spits die het laatste zetje moet geven, is lang, sterk, helaas niet snel, niet behendig en ontechnisch.
Hij is een spits die voor de goal moet blijven staan. Aanspelen die hap...op de mm nauwkeurig...eigenlijk geen echte Ajaxspits....
Bas Dost kan je vergelijken met hem al is die iets meer technisch...zulke spitsen moeten juist aangespeeld worden...vroegere Ajaxspitsen die nauwkeurig aangespeeld moesten worden waren bijvoorbeeld Ruud Geels en John Bosman....we missen goede vleugelspelers....snap niet dat hier niet wat meer op getraind wordt....een vleugelsspeler is geen vleugelsspeler als hij een bal niet goed voor kan krijgen....een bal juist voorgeven wordt bij de pupillen al geleerd...echt ik wordt daar wel eens moedeloos van....

Is ook wat Cruyff bedoeld...die broodnodige simpele vaardigheden...
Moet De Boer gewoon is een linksbuiten op links zetten ,en een rechtsbuiten op rechts kan je ook wat meer voorzetten verwachten. Kan me niet herrinderen dat Cruijff dat rare gedoe ook deed, zelfs bij de F-jes zetten ze gewoon iemand op zijn goeie positie
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 18 februari 2012 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 15:12 schreef Sex/Bier/Rum! het volgende:
Lodeiro en Serero zijn spelers van het nationale elftal van respectievelijk Uruguay en Zuid-Afrika.Ik word er stil van als Frank de Boer talenten van ZIJN A1 verkiest als basisspeler van Ajax 1, boven Lodeiro en Serero.Zijn ze in Uruguay en Zuid-Afrika knettergek door Lodeiro en Serero op te stellen of weet Frank de Boer echt alles beter? OK, het zijn voor het moderne voetbal misschien te kleine mannen om fysiek iets op het middenveld tot stand te brengen, maar ze moeten met hun goede techniek, balbeheersing , snelheid en ervaring als nationaal elftalspelers toch wel in staat worden geacht om als buitenspelers ingezet te worden?Lodeiro heeft een schitterende linkertrap, goed voor de linkerflank dus en Serero is geweldig behendig,balvast en doelgericht.Of is Frank de Boer niet in staat om spelers goed te laten funtioneren op een andere plek in het elftal? Als optimist zou ik wensen dat hij deze suggestie overneemt!Ik ben ervan overtuigd dat Lodeiro en Serero niet zullen teleurstellen!Wat zou toch in vredesnaam de reden zijn dat Frank de Boer Serero zelf heeft goedgetest en heeft binnengehaald om hem vervolgens bankzitter te
maken? Serero is toch ook eigenkweek Ajax Capetown? Of is er een verschil tussen opleiding A1 Amsterdam (Ebecilio en Ozbiliz) en Kaapstad? Stuur dan goede Ajax opleiders naar Kaapstad of hou dan maar op met die samenwerking!
Ja zeg het maar...ik snap de Boer soms helemaal niet meer zit volo twijfels weet soms niet precies wat te doen....kijk maar naar het opstellen van Bulykin daar heeft hij een week over lopen twijfelen in de aanloop naar Manchester....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 18 februari 2012 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 15:33 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Moet De Boer gewoon is een linksbuiten op links zetten ,en een rechtsbuiten op rechts kan je ook wat meer voorzetten verwachten. Kan me niet herrinderen dat Cruijff dat rare gedoe ook deed, zelfs bij de F-jes zetten ze gewoon iemand op zijn goeie positie
Ja misschien moet hij eerst daar eens mee beginnen....hij kijkt te veel naar van Marwijk en van Basten die deden dat ook....kijk naar Heerenveen daar wordt je toch jaloers op....
gabri
 gabri - zaterdag 18 februari 2012 - 15:40   quote  deeplink  
Dat is simpel . tijd en rustig blijven komt goed. En hopen dat alles weer een beetje fit gaat raken
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 18 februari 2012 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 15:40 schreef gabri het volgende:
Dat is simpel . tijd en rustig blijven komt goed. En hopen dat alles weer een beetje fit gaat raken
Als het zo simpel was stonden we nu niet op de 6e plaats...echt Ajax onwaardig...je mag niet alles op blessures uitleggen....wij zijn Ajax...wij hebben een naam in de wereld...dan is onze SELECTIE TOCH NIET BREED GENOEG....een beursgenoteerd bedrijf waarvan zijn selectie niet breed genoeg is ???? Overigens verloren we dit seizoen al bij VVV uit...zoveel blessures hadden we toen nog niet....
AFCAMylife
 AFCAMylife - zaterdag 18 februari 2012 - 16:02   quote  deeplink  
Hoeveel topics gaan we hier nog over openen?!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 18 februari 2012 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 16:02 schreef AFCAMylife het volgende:
Hoeveel topics gaan we hier nog over openen?!
lig jij daar wakker van dan ?
remco k
 remco k - zaterdag 18 februari 2012 - 17:35   quote  deeplink  
Ik denk?? Nog zo'n zelfde topic als al zo velen hier....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 18 februari 2012 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 17:35 schreef remco k het volgende:
Ik denk?? Nog zo'n zelfde topic als al zo velen hier....
Dat dacht ik ook maar goed ga me daar niet te druk om maken...dat doen er al genoeg hier...lopen hier genoeg Boudewijntjes rond...
Jongens laat Boudewijn dit bepalen..
remco k
 remco k - zaterdag 18 februari 2012 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 17:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook maar goed ga me daar niet te druk om maken...dat doen er al genoeg hier...lopen hier genoeg Boudewijntjes rond...
Jongens laat Boudewijn dit bepalen..
Sociale controle op dit sooort dingen is niet verkeerd volgens mij..
Sajayden
 Sajayden - zaterdag 18 februari 2012 - 23:19   quote  deeplink  
wouww, is dit echt zo erg nog zo'n topic?? ik denk dat alle topics hetzelfde zijn hierop, dus als je het leest en je vind het nix, schrijf je,
je eigen originele topic maar!!!
En ik hoop dat je veel positieve reacties krijgt
Danielson 1448
 Danielson 1448 - zaterdag 18 februari 2012 - 23:38   quote  deeplink  
Voor mij is het sleutelwoord "zelfvertrouwen" ook als er veel spelers geblesseerd
zijn dan moeten we thuis van dit Utrecht winnen.Je zag het tegen Man united,
Vermeer gooit die bal verkeerd uit en het hele elftal gaat raar doen, vanaf dat moment zie je hele rare beslissingen ook van Frank de Boer.Haalt ie Buly eruit
weer de Jong in de spits.Ik zeg je laat Buly staan het is geen wereld spits
maar dat is de Jong helemaal niet.
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 19 februari 2012 - 10:25   quote  deeplink  
Niet zieken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door verbrande harry --
Wim
 Wim - zondag 19 februari 2012 - 10:51   quote  deeplink  
Alles wat nu boven de grauwe middelmaat uitsteekt en weg kan of mag vertrekt einde seizoen.
Spelers met elan,kwaliteit of talent laten Ajax voorlopig links liggen, er is daar teveel gebeurd en er zijn genoeg andere betere en vooral leukere clubs voorhanden, die van hun diensten gebruik willen maken.
Het feest is een beetje over, het geld verdiend uit eerdere transfers vloeit zo weg, wordt besteed aan afkoopsommen, rechtzaken en niet renderende grootverdieners.
swennos
 swennos - zondag 19 februari 2012 - 11:24   quote  deeplink  
Clarence seedorf
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 februari 2012 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 11:24 schreef swennos het volgende:
Clarence seedorf
Clarence heel graag...maar gaat richting USA denk ik.....knip opentrekken en binnen halen die kanjer zou ik zeggen...
Ztjes
 Ztjes - zondag 19 februari 2012 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 11:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Clarence heel graag...maar gaat richting USA denk ik.....knip opentrekken en binnen halen die kanjer zou ik zeggen...
Nee, Clarence gaat voor zijn vrouwtje in Brazilie spelen. Let maar op.
swennos
 swennos - zondag 19 februari 2012 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 11:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

ik hoop het niet
Ik weet dat die al heeft gezegt dat hij niet naar Nederland komt , maar ik denk echt dat hij een van de weinigen is die ajax balans kan geven.
Al is het alleen maar de rust die deze man uitstraald.
dege
 dege - zondag 19 februari 2012 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 12:56 schreef Sajayden het volgende:
Het is geen verassing dat de laatst tijd ons ajax niet zo goed speelt als wij gewend zijn van onze Godenzonen..

ik denk niet dat andere coach ajax zou helpen, maar misschien dat een echte goede spits ajax wel helpt, sighie is goede spits, maar veel scoren doet hij ook niet..

Mickey speelt best goed laatste tijd niet perfect maar wel degelijk, lodeiro is leuke invaller maar ik persoonlijk dat hij nog meer moet spelen om echt te ontwikkelen tot ajax niveau..

enige wat ik echt hoop is dat serero meer speeltijd krijgt ik vind hem sowieso *persoonlijk gesproken dan* beter dan aissatti...

wat denken jullie??
Dat de spelers van ajax maar eens de mouwen opstropen en knokken voor iedere centimeter op het veld, daar zouden ze al een heel stuk mee winnen want vele wedstrijden verliezen ze niet op techniek maar op vechtlust.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 februari 2012 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:27 schreef swennos het volgende:

[..]

ik hoop het niet
Ik weet dat die al heeft gezegt dat hij niet naar Nederland komt , maar ik denk echt dat hij een van de weinigen is die ajax balans kan geven.
Al is het alleen maar de rust die deze man uitstraald.
Klopt hij brengt evenwicht bij Ajax vanwege zijn uitstraling...we hebben hem hard nodig op het middenveld en voor onze jonge selectie...let op die kan nog enkele jaren mee bij Ajax...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 februari 2012 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 12:35 schreef dege het volgende:

[..]

Dat de spelers van ajax maar eens de mouwen opstropen en knokken voor iedere centimeter op het veld, daar zouden ze al een heel stuk mee winnen want vele wedstrijden verliezen ze niet op techniek maar op vechtlust.
Het komt vaak gemakzuchtig over ja....
Rogier
 Rogier - zondag 19 februari 2012 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 12:56 schreef Sajayden het volgende:

wat denken jullie??
Beetje moeilijk scoren voor Sightorsson als je al maanden geblesseerd bent. Volgens mij heeft hij aardig wat gescoord in de paar wedstrijden dat hij speelde en ook nog assists.

verder kunnen we 100 topics hierover openen....we zullen toch tot einde van het seizoen moeten wachten totdat er iets kan veranderen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat of wie kan ajax redden uit deze rare voetbal tijd??

0.0086920