|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
sevillana Quiroz Hotjumper Els Ftid Leon FR1908 Jappie_FEY MMM FR-Roel craven Bosifyable Milo Phyxsius FR-Han cc-tje EdjeNL Arie.Klooster moa Suijltje piet de paler kuipje raket RenatoBos JanM hoogvliet010 van geil ovi KKL Rene Koster Xapter tomson Henny Wim2 FR-D@@N T-FeYeN00rD Maximus De vrouw van Het wonder van rich Arnhem boes En al die anderen....
Feyenoord is van ons! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 08:39 schreef Stylzz het volgende:sevillana Quiroz Hotjumper Els Ftid Leon FR1908 Jappie_FEY MMM FR-Roel craven Bosifyable Milo Phyxsius FR-Han cc-tje EdjeNL Arie.Klooster moa Suijltje piet de paler kuipje raket RenatoBos JanM hoogvliet010 van geil ovi KKL Rene Koster Xapter tomson Henny Wim2 FR-D@@N T-FeYeN00rD Maximus De vrouw van Het wonder van rich Arnhem boes En al die anderen.... Feyenoord is van ons! ik vroeg het me al af. eens! |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
NO ONE LIKES US, WE DON'T CARE!!! |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
|
|
|
boes
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Kuttopic. De belangrijkste namen missen |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: whehehe das meestal zo lol! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: tering wij worden als al die anderen mensen gezien.......tering en we doen zo ons best.....maja das emotie hea!?weet je wat het is ik denk dat wij er meer wakker van liggen als menigeen hiero daarom worden wij niet genoemd!maja BOEIUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!het interesseert me helemaal geen ene k reet!!!!!!!!!!!SPERMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 12:18 schreef TheMenace het volgende:[..] tering wij worden als al die anderen mensen gezien.......tering en we doen zo ons best.....maja das emotie hea!?weet je wat het is ik denk dat wij er meer wakker van liggen als menigeen hiero daarom worden wij niet genoemd!maja BOEIUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!het interesseert me helemaal geen ene k reet!!!!!!!!!!!SPERMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Ik heb nog nooit iemand zo fanatiek zien beweren dat iets hem niet interesseerd. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: haha lol knipoog..... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Misschien dat je wel in die lijst was opgenomen als je nog onder je oude naam postte ;) |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 12:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Misschien dat je wel in die lijst was opgenomen als je nog onder je oude naam postte ;) ach denk het niet.ik ben veels te emotieloos euuh emotioneel P: dus jah en kan er niet tegen als er zeker niet gestreden en gewerkt wordt!maja genoeg gesegd!
op naar het gloeilampendorp!
COME ON FEYENOORD! |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het is onmogelijk om iedereen te noemen. Het zijn er gelukkig veel en worden er alleen maar meer. Feyenoord wordt weer gigantischer. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
FEYENOORDER VOOR HET LEVUHHH! |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Het is ook alleen maar goed dat we ons weer superkut voelen na een domper. Vorig jaar begon het te wennen en haalde ik zelfs soms mijn schouders op. NOOIT MEER ZO! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 13:20 schreef Henny het volgende:Het is ook alleen maar goed dat we ons weer superkut voelen na een domper. Vorig jaar begon het te wennen en haalde ik zelfs soms mijn schouders op. NOOIT MEER ZO! |
|
|
|