|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha idd zelfs Smolov verkies ik nog boven luuk de jong bv |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
nounou nou ze mogen die scheidsrechter wel bedanken!wat een lachertje haha
je ziet wat er in het publiek zit he?bijlmertoeschouwers.ik heb ze gezien.
finale wordt spanje-italie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 09 juni 2013 - 19:48 schreef TheMenace het volgende:nounou nou ze mogen die scheidsrechter wel bedanken!wat een lachertje haha je ziet wat er in het publiek zit he?bijlmertoeschouwers.ik heb ze gezien. finale wordt spanje-italie Schei uit, die kutmoffen van jou waren helemaaaaal niks :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 09 juni 2013 - 19:48 schreef TheMenace het volgende:nounou nou ze mogen die scheidsrechter wel bedanken!wat een lachertje haha je ziet wat er in het publiek zit he?bijlmertoeschouwers.ik heb ze gezien. finale wordt spanje-italie Nee, dat wordt een halve finale |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Goed was alleen de uitslag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: lijkt me goed genoeg op n ek |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Maar of het ook voor de finale goed genoeg is? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
0-1 voor Oranje met rust. Rood voor China in de 13de minuut, RvP vanaf 11 meter. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Oke, hoe heet die chinees die rood heeft gehad?? ;) |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Qin Sheng? 2de helft begonnen trouwens, gelijk bal op de paal en lat. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
0-2, mooie aanval en hakje van Sneijder in het doel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nelom speelde btw eerste helft. Schaken en Janmaat zijn er tweede helft ingekomen. RVP, De Guzman, Vlaar en Tiendalli begonnen in de basis. Kuyt is ingevallen.
Tot zover de (ex)-Feyenoorders. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Jaja, zo heten ze allemaal! :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Matig Oranje tegen 10 man China als ik eerlijk ben. de Guzman speelde echt niet lekker en Kuyt ook al niet als invaller. Robben mwah, hij kwam op links niet echt langs meer de tweede helft. Sneijder beetje man van de wedstrijd en hij kwam er pas de 2de helft in moet je nagaan hehe. Ik denk dat Oranje onder 21 nog van dit elftal zou winnen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 - 16:04 schreef Sensi het volgende:Matig Oranje tegen 10 man China als ik eerlijk ben. de Guzman speelde echt niet lekker en Kuyt ook al niet als invaller. Robben mwah, hij kwam op links niet echt langs meer de tweede helft. Sneijder beetje man van de wedstrijd en hij kwam er pas de 2de helft in moet je nagaan hehe. Ik denk dat Oranje onder 21 nog van dit elftal zou winnen. Viel me ook op dat Vlaar bij momenten niet vooruit durfde te verdedigen.. tegen 10 man notabene... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Heb niet gekeken, moet gewoon werken :( |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik heb ook gewerkt, ik heb ook gewerkt..!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Whahahahaa, NatuurLIJK eens met T. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik had het over T, varkenskop.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
He gaan jullie ff lekker samenwonen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
Net goed voor Jong oranje. Wie wisselt er nou elf spelers. 2-0 Spanje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 juni 2013 door piet -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Totaal niet de intentie gehad om voor de groepswinst te gaan dus. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zeldzaam treurig niveau. Klein half uur gezien, NL wordt bij tijd en wijlen weggespeeld en creert vrijwel niets. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Onbegrijpelijk inderdaad. Een paar spelers rust geven, okee, maar 11 spelers??? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Er zit totaal geen spelpatronen in Jong-Oranje.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Meer kwaliteit aan de kant van Spanje en die coach laat de belangrijke spelers staan in plaats van alle spelers te wisselen. Die Cor Pot is een domme coach.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 juni 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Zit vol verbazing te kijken hoe dramatisch Verdediging is een aanfluiting Alleen die depay speelt wel aardig |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het mes nog een keer rondgedraaid. 3-0..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 juni 2013 door tomson -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Daarvoor had neus hoesen de 2-1 moeten maken. Wat een kans.
En die Nuytinck loopt er weer slap achteraan bij de 3-0, ongelooflijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 juni 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 12 juni 2013 - 19:32 schreef MMM het volgende:[..] Meer kwaliteit aan de kant van Spanje en die coach laat de belangrijke spelers staan in plaats van alle spelers te wisselen. Die Cor Pot is een domme coach. Idd maar ik had ook oog voor Clasie,kan die jongen niet voorlopig een spreek verbod opgelegt worden.. Speelde als een natte krant. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
alle Feyenoorders vallen tegen.tot nu toe.
helaas |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: boeiuh!ze bwaren het beste dit keer voor Feyenoord volgend jaar!
Feyenoord MOET kampioen worden! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 12 juni 2013 - 20:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Idd maar ik had ook oog voor Clasie,kan die jongen niet voorlopig een spreek verbod opgelegt worden.. Speelde als een natte krant. Niet zijn beste wedstrijd inderdaad, al waren er nog een hoop minder dan hij... |
|
|
|