BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het "Tussenstanden-Topic"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 28 juni 2013 - 10:57   quote  deeplink  
Haha, dat zie je inderdaad niet vaak meer tegenwoordig. Die eerste 12 strafschoppen was gewoon een masterclass strafschoppen nemen. Prachtig om te zien. Dan kun je dus doodleuk twee van de beste keepers ter wereld hebben staan, maar die hebben dan geen enkele kans. Zonde dat Bonucci dan zo hard over moet schieten. Die laatste van Spanje van Navas was dan ook weer nagenoeg perfect ingeschoten. Prachtige penaltyserie! En wordt een mooie finale tussen Brazilië en Spanje. Al denk ik dat Spanje redelijk eenvoudig gaat winnen.
VVout
 VVout - vrijdag 28 juni 2013 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 - 10:37 schreef craven het volgende:

[..]

Bonucci
Heb het net gelezen, Italië was best sterk maar de goals wilde niet vallen extra zuur voor hun dus.
craven
 craven - vrijdag 28 juni 2013 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 - 10:57 schreef feyenoord!!! het volgende:
Haha, dat zie je inderdaad niet vaak meer tegenwoordig. Die eerste 12 strafschoppen was gewoon een masterclass strafschoppen nemen. Prachtig om te zien. Dan kun je dus doodleuk twee van de beste keepers ter wereld hebben staan, maar die hebben dan geen enkele kans. Zonde dat Bonucci dan zo hard over moet schieten. Die laatste van Spanje van Navas was dan ook weer nagenoeg perfect ingeschoten. Prachtige penaltyserie! En wordt een mooie finale tussen Brazilië en Spanje. Al denk ik dat Spanje redelijk eenvoudig gaat winnen.
Nou dan mogen ze wel beter spelen als gisteren...
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 28 juni 2013 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 - 13:39 schreef craven het volgende:

[..]

Nou dan mogen ze wel beter spelen als gisteren...
Compleet andere situatie. Het is de finale en de tegenstander is heel anders. Spanje zal ongetwijfeld beter gaan spelen. Let maar op: Spanje gaat gewoon winnen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 juni 2013 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 - 10:37 schreef craven het volgende:

[..]

geen walkover van spanje i.i.g.
jep, zeker de eerste helft had Italië 2-3 keer moeten scoren. In de verlenging zaten ze er wel behoorlijk doorheen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 juni 2013 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 - 14:07 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Compleet andere situatie. Het is de finale en de tegenstander is heel anders. Spanje zal ongetwijfeld beter gaan spelen. Let maar op: Spanje gaat gewoon winnen.
Spanje moest wel diep gaan, Brazilië had er minder voor nodig en heeft bovendien natuurlijk een extra rustdag. Ik moet het nog zien, al is Spanje wel favoriet ja.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 28 juni 2013 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 - 14:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Spanje moest wel diep gaan, Brazilië had er minder voor nodig en heeft bovendien natuurlijk een extra rustdag. Ik moet het nog zien, al is Spanje wel favoriet ja.
Brazilië moet het hebben van Neymar alleen. Daarme kun je het nog redden tegen een Uruguay, maar Spanje is een ander kaliber. Spanje heeft een goed collectief. Die zijn zo op elkaar ingespeeld, waar Brazilië dat veel minder is. Het blijft natuurlijk voetbal, maar ik denk gewoon niet dat het erg problematisch gaat worden voor Spanje.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 juni 2013 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 - 14:44 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Brazilië moet het hebben van Neymar alleen. Daarme kun je het nog redden tegen een Uruguay, maar Spanje is een ander kaliber. Spanje heeft een goed collectief. Die zijn zo op elkaar ingespeeld, waar Brazilië dat veel minder is. Het blijft natuurlijk voetbal, maar ik denk gewoon niet dat het erg problematisch gaat worden voor Spanje.
mwa, ze hebben ook een prima verdediging en een keeper in vorm. Middenveld ben ik alleen niet kapot van. Fred is ook subtop en Hulk is uit vorm. Dus wat dat betreft lijkt Spanje inderdaad de betere kansen te hebben, maar goed, eens zien hoe ze er fysiek voorstaan op zondag.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 28 juni 2013 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 - 14:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mwa, ze hebben ook een prima verdediging en een keeper in vorm. Middenveld ben ik alleen niet kapot van. Fred is ook subtop en Hulk is uit vorm. Dus wat dat betreft lijkt Spanje inderdaad de betere kansen te hebben, maar goed, eens zien hoe ze er fysiek voorstaan op zondag.
Nou, die Julio Cesar zou ik ook alleen fan van worden vanwege zijn misser op het WK 2010. Vind het geen echte topkeeper. Middenveld is het ook net niet. En Fred, tsja, op zich een goede speler, maar niet het niveau wat Brazilië op die plek hoort te hebben. Maar we zullen het inderdaad gaan zien.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 juli 2013 - 00:20   quote  deeplink  
Brazilië al na anderhalve minuut op 1-0. Nu 20 minuten bezig.
infamous psv
 infamous psv - maandag 01 juli 2013 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 - 15:43 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Nou, die Julio Cesar zou ik ook alleen fan van worden vanwege zijn misser op het WK 2010. Vind het geen echte topkeeper. Middenveld is het ook net niet. En Fred, tsja, op zich een goede speler, maar niet het niveau wat Brazilië op die plek hoort te hebben. Maar we zullen het inderdaad gaan zien.
Gekke Fred prikte binnen 2 min al de 1-0 binnen..
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 juli 2013 - 00:45   quote  deeplink  
En 2 - 0 door Neymar.

Dat wordt een moeilijk WK daar in Brazilie :(
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 juli 2013 - 00:47   quote  deeplink  
Geweldige wedstrijd tot nog toe! Onwaarschijnlijke redding van David Luiz en vlak daarna knappe goal van Neymar..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 juli 2013 - 00:47   quote  deeplink  
2-0 en rust dus.
VVout
 VVout - maandag 01 juli 2013 - 00:51   quote  deeplink  
Een lekkere wedstrijd tot nu toe met stevige duels.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2013 door VVout --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 juli 2013 - 01:14   quote  deeplink  
3-0 vlak na rust door Fred. Spanje kreeg daarna een penalty. Naastgeschoten door Ramos.
infamous psv
 infamous psv - maandag 01 juli 2013 - 01:17   quote  deeplink  
Is Fred niks mocht Pelle vertrekken..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 juli 2013 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 01:17 schreef infamous psv het volgende:
Is Fred niks mocht Pelle vertrekken..
433.NL | Feyenoordþ@433Feyenoord2m
#Feyenoord had de transferrechten van #Fred, alleen werd hij destijds niet goed genoeg bevonden. #braspa
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 juli 2013 - 01:21   quote  deeplink  
Fred mag komen als bankvulling! ;)

Hij heeft trouwens een afkoopclausule van 2 miljoen euro in zijn contract staan.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 juli 2013 - 01:24   quote  deeplink  
FREDJE!
infamous psv
 infamous psv - maandag 01 juli 2013 - 01:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 01:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

433.NL | Feyenoordþ@433Feyenoord2m
#Feyenoord had de transferrechten van #Fred, alleen werd hij destijds niet goed genoeg bevonden. #braspa
Weet ik.. Is wel al tig jaar geleden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 juli 2013 - 01:27   quote  deeplink  
rood Pique! Shakira kijkt niet gelukkig.. ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 juli 2013 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 01:24 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Weet ik.. Is wel al tig jaar geleden.
jep.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 juli 2013 - 01:51   quote  deeplink  
Afgelopen! 3-0.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 juli 2013 - 02:05   quote  deeplink  
Kuipers overigens naar behoren gefloten. Aantal lastige beslissingen, maar ik geloof dat zijn belangrijkste keuzes te verdedigen zijn.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 juli 2013 - 02:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 02:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Kuipers overigens naar behoren gefloten. Aantal lastige beslissingen, maar ik geloof dat zijn belangrijkste keuzes te verdedigen zijn.
Inderdaad, hij heeft bij de Fifa een streepje voor.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 juli 2013 - 02:08   quote  deeplink  
Neymar speler van het toernooi geworden. Weinig op aan te merken. Wat minder duikelen in het vervolg, maar goede speler.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 juli 2013 - 02:10   quote  deeplink  
oh nee, dit is voor de topscorers.

1 Torres 2 Fred 3 Neymar
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 juli 2013 - 02:10   quote  deeplink  
Torres en Fred allebei 5. Maar Torres geloof ik 4 tegen Tahiti.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 juli 2013 - 02:11   quote  deeplink  
Julio Cesar keeper van het toernooi. Niet slecht voor de keeper van een degradant! (QPR).. ;)
infamous psv
 infamous psv - maandag 01 juli 2013 - 02:12   quote  deeplink  
Paulinho verrassing van het toernooi.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 juli 2013 - 02:12   quote  deeplink  
Speler van het het toernooi:

1 Neymar
2 Iniesta
3 Paulinho
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 juli 2013 - 02:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 02:12 schreef infamous psv het volgende:
Paulinho verrassing van het toernooi.
Deed het prima inderdaad. Rond of zo goed als rond met Tottenham.
infamous psv
 infamous psv - maandag 01 juli 2013 - 02:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 02:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Deed het prima inderdaad. Rond of zo goed als rond met Tottenham.
Klopt..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 juli 2013 - 02:16   quote  deeplink  
Casillas trouwens winnaar fairplay award.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2013 door T-FeYeN00rD --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 01 juli 2013 - 02:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 00:24 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Gekke Fred prikte binnen 2 min al de 1-0 binnen..
En toch blijf ik erbij dat Fred niet het absolute topniveau heeft. En daardoor eigenlijk net onder het niveau zit wat Brazilië hoort na te streven. Maar met 5 goals heeft hij het zeker niet slecht gedaan, al bijft Neymar natuurlijk de ster van Brazilië.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 01 juli 2013 - 02:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 01:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Afgelopen! 3-0.
Ik begrijp dus dat Brazilië met 3-0 heeft gewonnen? Knap van die Brazilianen. Ik heb de wedstrijd niet gezien en kan zodoende niet oordelen of het wel of niet verdiend is, maar op zich zegt de uitslag ook wel wat. En dan moet ik, na wat ik eerder beweerd heb in dit topic, ook eerlijk zijn en sportief mijn 'verlies' pakken. Ik geef eerlijk toe, ik had dit niet verwacht. In mijn ogen is Spanje de betere ploeg, maar met 3-0 ga ik er vanuit dat Brazilië beter was en verdiend gewonnen heeft. En daarmee heb jij gelijk gekregen en zat ik ernaast. En zodoende moet ik dat ook ruiterlijk toegeven.

Afijn, het is een mooi toernooi geweest. De felicitaties naar Brazilië! Ze zijn goed op weg richting volgend jaar. En Spanje zal over een paar jaar wellicht weer op jacht kunnen naar die ene ontbrekende titel van de Confederations Cup. Ik hoop dat alle spelers nu goed kunnen uitrusten, zodat we komend jaar weer van ze kunnen genieten op de Europese velden.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 juli 2013 - 02:57   quote  deeplink  
Het was een zeer verdiende overwinning. Gespeeld met passie en strijd waardoor Spanje continue onder druk kwam.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 01 juli 2013 - 03:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 02:57 schreef Boudewijn het volgende:
Het was een zeer verdiende overwinning. Gespeeld met passie en strijd waardoor Spanje continue onder druk kwam.
Dan zat ik er volkomen naast met mijn voorspelling. Ik zal morgen eens een samenvatting bekijken, dan kan ik er zelf ook (een klein beetje) over oordelen. Het positieve is wel weer dat dit alle andere landen ook weer hoop geeft om Spanje te verslaan. De titel van Spanje volgend jaar wordt hiermee weer iets minder vanzelfsprekend. Er zullen, met name in de vorm van Brazilië, Duitsland en Argentinië toch echte uitdagers zijn op het WK volgend jaar.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 juli 2013 - 04:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 02:55 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ik begrijp dus dat Brazilië met 3-0 heeft gewonnen? Knap van die Brazilianen. Ik heb de wedstrijd niet gezien en kan zodoende niet oordelen of het wel of niet verdiend is, maar op zich zegt de uitslag ook wel wat. En dan moet ik, na wat ik eerder beweerd heb in dit topic, ook eerlijk zijn en sportief mijn 'verlies' pakken. Ik geef eerlijk toe, ik had dit niet verwacht. In mijn ogen is Spanje de betere ploeg, maar met 3-0 ga ik er vanuit dat Brazilië beter was en verdiend gewonnen heeft. En daarmee heb jij gelijk gekregen en zat ik ernaast. En zodoende moet ik dat ook ruiterlijk toegeven.

Afijn, het is een mooi toernooi geweest. De felicitaties naar Brazilië! Ze zijn goed op weg richting volgend jaar. En Spanje zal over een paar jaar wellicht weer op jacht kunnen naar die ene ontbrekende titel van de Confederations Cup. Ik hoop dat alle spelers nu goed kunnen uitrusten, zodat we komend jaar weer van ze kunnen genieten op de Europese velden.
Is goed joh! ;)

Overwinning van Brazilië was dik verdiend. Er hadden meer goals kunnen vallen, aan beide kanten overigens. 5-2 had wellicht meer recht gedaan aan de kansen, maar goed, het verschil was er en de eindstand is denk ik niet geflatteerd.

En Spanje komt wel weer terug. Die hebben teveel kwaliteit om afgeschreven te worden voor het WK. Wellicht moeten er wel 1-2 spelers verdwijnen. Met name Villa en Xavi, maar ook Xabi Alonso en Puyol, die er niet bij waren, lijken niet meer het niveau te hebben, maar voor de eerstgenoemde spelers staat er voldoende klaar. Thiago Alcantara is qua spel haast een kopie van de Xavi van 1 jaar terug, alleen mist hij nog ervaring. En voor Villa lijken er met bijvoorbeeld Jesus Navas en Mata ook goede vervangers klaar te staan. Spanje heeft een tik gekregen, maar zijn nog altijd favoriet voor het WK. Of ten minste een der favorieten.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 01 juli 2013 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 04:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Is goed joh! ;)

Overwinning van Brazilië was dik verdiend. Er hadden meer goals kunnen vallen, aan beide kanten overigens. 5-2 had wellicht meer recht gedaan aan de kansen, maar goed, het verschil was er en de eindstand is denk ik niet geflatteerd.

En Spanje komt wel weer terug. Die hebben teveel kwaliteit om afgeschreven te worden voor het WK. Wellicht moeten er wel 1-2 spelers verdwijnen. Met name Villa en Xavi, maar ook Xabi Alonso en Puyol, die er niet bij waren, lijken niet meer het niveau te hebben, maar voor de eerstgenoemde spelers staat er voldoende klaar. Thiago Alcantara is qua spel haast een kopie van de Xavi van 1 jaar terug, alleen mist hij nog ervaring. En voor Villa lijken er met bijvoorbeeld Jesus Navas en Mata ook goede vervangers klaar te staan. Spanje heeft een tik gekregen, maar zijn nog altijd favoriet voor het WK. Of ten minste een der favorieten.
Ik schrijf ze ook zeker niet af. Maar ze zijn nu toch iets minder hoog favoriet. Alhoewel ze het nog steeds zijn. En er kan inderdaad nog van alles gebeuren. Spelers erbij, vervangen, op elkaar inspelen. En zo kunnen ze zomaar alsnog het WK winnen. We gaan het zien!
VVout
 VVout - maandag 01 juli 2013 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 16:05 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ik schrijf ze ook zeker niet af. Maar ze zijn nu toch iets minder hoog favoriet. Alhoewel ze het nog steeds zijn. En er kan inderdaad nog van alles gebeuren. Spelers erbij, vervangen, op elkaar inspelen. En zo kunnen ze zomaar alsnog het WK winnen. We gaan het zien!
Wie? bedoel je België.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 01 juli 2013 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 16:21 schreef VVout het volgende:

[..]

Wie? bedoel je België.
Nee, die gaan het echt niet redden. Nederland red het nog eerder dan België, ondanks dat ze veel goede spelers hebben. Had het eigenlijk over Spanje. Hoewel die met het huidige team ook nog gemakkelijk het WK kunnen winnen, maar dat ze iets meer moeite krijgen, is wel duidelijk. Maar ze kunnen altijd nog spelers als Thiago en Isco erbij halen natuurlijk. Voor zover ze nog geen gruwelijk goed team hebben natuurlijk
VVout
 VVout - maandag 01 juli 2013 - 18:35   quote  deeplink  
Haha, dat zullen we nog wel zien dan.

jpeg
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 01 juli 2013 - 20:08   quote  deeplink  
Haha, inderdaad. Begrijp me niet verkeerd, ik heb zojuist een samenvatting bekeken en Brazilië heeft meer dan verdiend gewonnen. Speelden erg goed en leuk voetbal van wat ik er nu van gezien heb. Vond ze een stuk overtuigender dan in de voorgaande wedstrijden. Maar Spanje kan je nooit afschrijven. Let maar op: volgend jaar staat Spanje er gewoon weer en doen ze gewoon mee om de titel. Samen met Brazilië, Duitsland en Argentinië en wellicht nog meer landen.
VVout
 VVout - maandag 01 juli 2013 - 20:13   quote  deeplink  
Ik vond het echt heerlijk hoe die de bal van de lijn afhaalde,gg.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 juli 2013 - 22:56   quote  deeplink  
Spanje is en blijft altijd een kanshebber..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 06 juli 2013 - 14:56   quote  deeplink  
Feyenoord Rotterdamþ@Feyenoord1m
Doelpunt Feyenoord! Op aangeven van Cissé zet Verhoek Feyenoord op voorsprong. De aanvaller plaatst de bal fraai in de rechterhoek: 0-1.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 06 juli 2013 - 14:56   quote  deeplink  
Tegen de SC dus. Kwart wedstrijd gespeeld.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 juli 2013 - 17:38   quote  deeplink  
Ik mis er nog zes T, zeker te moe jij..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het "Tussenstanden-Topic"

0.0654850