|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
van Noortwijk maar op doel dan. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, misschien wel ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: heb er nada van gezien deze keer, .. en kun je mij ook laten zien wanneer ik Mulder uitmuntend heb genoemd?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 juli 2013 door sevillana -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
PSV was gisteren heel sterk, of Waregem héél zwak. Ben wel benieuwd tegen ADO. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: In ieder geval de juiste instelling en mentaliteit die ik helaas bij Feyenoord te vaak wel eens mis ... Maar eerst maar eens ADO Den haag afwachten! Als Bruma en Rekik zo blijven spelen kunnen de Vrij en BM Indi hun borst nat gaan maken .. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Beide, ze speelde wel onbevangen, maar ik zag ook zwakke punten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2013 - 08:45 schreef lijdensweg het volgende:[..] In ieder geval de juiste instelling en mentaliteit die ik helaas bij Feyenoord te vaak wel eens mis ... Maar eerst maar eens ADO Den haag afwachten! Als Bruma en Rekik zo blijven spelen kunnen de Vrij en BM Indi hun borst nat gaan maken .. Zo sterk was Waregem niet. Luizenploeg met beperkt technisch vermogen. Psv is nergens bij een tegenstander die er op knalt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als Waregem een beetje meer kwaliteit had gehad had het zo gelijk kunnen staan, zeker omdat PSV te veel kansen liet liggen. Ik heb wel een leuke partij gezien en als ze preciezer in de afronding worden zijn ze zekers gevaarlijk. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2013 - 10:22 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zo sterk was Waregem niet. Luizenploeg met beperkt technisch vermogen. Psv is nergens bij een tegenstander die er op knalt. Weer echt met een 'voetbal' hart gesproken. Jaloezie ? Natuurlijk, we zullen wel zien hoelang men het vol gaat houden ... In ieder geval een leuke wedstrijd gezien van Pisvee |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2013 - 11:38 schreef lijdensweg het volgende:[..] Weer echt met een 'voetbal' hart gesproken. Jaloezie ? Natuurlijk, we zullen wel zien hoelang men het vol gaat houden ... In ieder geval een leuke wedstrijd gezien van Pisvee Wedstrijd van psv wás leuk. Daar zeg ik ook niets over. Waregem was echter in korte combinaties en individueel technisch vermogen abominabel slecht. Verdediging psv ziet er goed uit. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Vond het ook een mooie pot om te zien. Ook leuk om zoveel jonge Nederlandse jongens te zien. Denk alleen niet dat ze dit een heel seizoen volhouden. Zie wel met tranen in mijn ogen het centrum spelen. Met gini als aanvoerder.. na twente begint psv nu verdacht veel op feyenoord te lijken. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2013 - 13:23 schreef kuipje het volgende:Vond het ook een mooie pot om te zien. Ook leuk om zoveel jonge Nederlandse jongens te zien. Denk alleen niet dat ze dit een heel seizoen volhouden. Zie wel met tranen in mijn ogen het centrum spelen. Met gini als aanvoerder.. na twente begint psv nu verdacht veel op feyenoord te lijken. Dat krijg je als je aan het financiële plafond zit in de kuip. Daarom vind ik een nieuw stadion van levensbelang ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Roda degradatie kandidaat. Snavels, gewoon Kudt volk. Samenvatting. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat jij daar naar kijk! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
tering jongens jullie zitten toch niet alweer naar die joden te kijken hea'? over 2 weken zien we die lelijkerds weer.haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 augustus 2013 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2013 - 21:42 schreef TheMenace het volgende:tering jongens jullie zitten toch niet alweer naar die joden te kijken hea'? over 2 weken zien we die lelijkerds weer.haha Ze hebben van die wedstrijd in ieder geval geleerd hoe je een penalty niet moet nemen :) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Barça weer goed bezig tegen Santos ... :-) |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: is toch geen maatstaf? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Voor mij wel! Seizoenkaart vanaf dit seizoen nu ik in Barcelona woon dus ik kan niet wachten om naar mijn andere favoriete club te gaan. Eerst nog Feyenoord thuis en dan weer terug voor een paar jaar ... en af en toe een wedstrijd in de kuip mee pikken. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2013 - 23:18 schreef lijdensweg het volgende:[..] Voor mij wel! Seizoenkaart vanaf dit seizoen nu ik in Barcelona woon dus ik kan niet wachten om naar mijn andere favoriete club te gaan. Eerst nog Feyenoord thuis en dan weer terug voor een paar jaar ... en af en toe een wedstrijd in de kuip mee pikken. Wij kunnen ook niet wachten. Doei! :) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, je zal je hobby missen ... :-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2013 - 23:18 schreef lijdensweg het volgende:[..] Voor mij wel! Seizoenkaart vanaf dit seizoen nu ik in Barcelona woon dus ik kan niet wachten om naar mijn andere favoriete club te gaan. Eerst nog Feyenoord thuis en dan weer terug voor een paar jaar ... en af en toe een wedstrijd in de kuip mee pikken. Vind je het heel erg als ik er geen reet van geloof? Ik heb vrij veel goede vrienden en kennissen in het Spaanse dus ik weet dat niet iedereen zo maar een seizoenskaart van Barca in z'n bezit krijgt! Daar is namelijk sprake van een enorme wachtlijst die vooralsnog tot jarenlang wachten gevuld is.
Verder nog verzinsels?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door sevillana -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 12:59 schreef sevillana het volgende:[..] Vind je het heel erg als ik er geen reet van geloof? Ik heb vrij veel goede vrienden en kennissen in het Spaanse dus ik weet dat niet iedereen zo maar een seizoenskaart van Barca in z'n bezit krijgt! Mag het na 13 jaar op de wachtlijst te hebben gestaan ! Dus vertel mij niet hoe moeilijk het is om aan een seizoenkaart te komen ... |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 13:09 schreef lijdensweg het volgende:[..] Mag het na 13 jaar op de wachtlijst te hebben gestaan ! Dus vertel mij niet hoe moeilijk het is om aan een seizoenkaart te komen ... Wauw das idd lang, mag je volgend jaar weer een seizoenskaart kopen of moet je dan weer op de wachtlijst staan? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 13:13 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Wauw das idd lang, mag je volgend jaar weer een seizoenskaart kopen of moet je dan weer op de wachtlijst staan? Tot ik het weer opzegt. Het is bijna 3 keer zo duur als bij Feyenoord, maar daar krijg je dan ook waar voor je geld! |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 13:19 schreef lijdensweg het volgende:[..] Tot ik het weer opzegt. Het is bijna 3 keer zo duur als bij Feyenoord, maar daar krijg je dan ook waar voor je geld! De sfeer in de Kuip is ook waar voor je geld;-)
Maar ik snap wat je bedoelt, ook Barca wilt net als Feyenoord een nieuw stadion De Kuip en Nou Camp weg...Aparte gedachte
Maar lijkt me wel genieten Messi,Neymar,Iniesta geweldig man! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 13:23 schreef iAmsterdam het volgende:[..] De sfeer in de Kuip is ook waar voor je geld;-) Maar ik snap wat je bedoelt, ook Barca wilt net als Feyenoord een nieuw stadion De Kuip en Nou Camp weg...Aparte gedachte Maar lijkt me wel genieten Messi,Neymar,Iniesta geweldig man! Absoluut krijg je qua sfeer in de kuip waar voor je geld, nu het voetbal en de resultaten nog ;-) |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 13:38 schreef lijdensweg het volgende:[..] Absoluut krijg je qua sfeer in de kuip waar voor je geld, nu het voetbal en de resultaten nog ;-) Laatste 2 jaar zijn de prestaties en het voetbal weer beter dan voorgaande jaren, zie alleen het NL Elftal met al die Feyenoorders Maar je wil prijzen zien natuurlijk dat begrijp ik;-) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 13:09 schreef lijdensweg het volgende:[..] Mag het na 13 jaar op de wachtlijst te hebben gestaan ! Dus vertel mij niet hoe moeilijk het is om aan een seizoenkaart te komen ... okay, dus jij wist 13 jaar geleden al dat je het afgelopen jaar het bedrijf (lees marktkraam?) voor goed geld zou gaan verkopen?
Knap hoor, zo'n vooruitziende blik ... ;) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 14:06 schreef sevillana het volgende:[..] okay, dus jij wist 13 jaar geleden al dat je het afgelopen jaar het bedrijf (lees marktkraam?) voor goed geld zou gaan verkopen? Knap hoor, zo'n vooruitziende blik ... ;) 2,5 jaar geleden hebben we samen het bedrijf verkocht en tot vorige zomer er bij betrokken gebleven ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 13:50 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Laatste 2 jaar zijn de prestaties en het voetbal weer beter dan voorgaande jaren, zie alleen het NL Elftal met al die Feyenoorders Maar je wil prijzen zien natuurlijk dat begrijp ik;-) Het voetbal is nog steeds te voorspelbaar helaas ... ;- ) |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Vond het met Guidetti vaak verrassend en met wervelend voetbal Met Pele soms wat voorspelbaar maar het werkte wel hij scoorde veel, En Boetius en Vilhena Waren verre van flegmatiek kan altijd beter maar waar Feyenoord vandaan komt die mindere periode Dat moet je niet vergeten, dus vergeleken met die periode gaat het geweldig de laatste 2 jaar...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
Feyenoord kan wel wat meer creativiteit en bluf gebruiken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 14:28 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Vond het met Guidetti vaak verrassend en met wervelend voetbal Met Pele soms wat voorspelbaar maar het werkte wel hij scoorde veel, En Boetius en Vilhena Waren verre van flegmatiek kan altijd beter maar waar Feyenoord vandaan komt die mindere periode Dat moet je niet vergeten, dus vergeleken met die periode gaat het geweldig de laatste 2 jaar... Jij snap het. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 14:28 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Vond het met Guidetti vaak verrassend en met wervelend voetbal Met Pele soms wat voorspelbaar maar het werkte wel hij scoorde veel, En Boetius en Vilhena Waren verre van flegmatiek kan altijd beter maar waar Feyenoord vandaan komt die mindere periode Dat moet je niet vergeten, dus vergeleken met die periode gaat het geweldig de laatste 2 jaar... Maak er dan wel Pellè van. Nu lijkt het net alsof een niet al te intelligente amsterdammer meekrabbelt.. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 16:50 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Maak er dan wel Pellè van. Nu lijkt het net alsof een niet al te intelligente amsterdammer meekrabbelt.. Sorry dat ik een spelfout maakte;-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat ADO kan ook alleen tegen Feyenoord hun best doen he.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zie nu heel twitter ontploffen hoe goed Pisvee is, maar dat ADO is toch gewoon om te janken. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Ze treffen het wel de eerste wedstrijden van Psv Ado,Go Ahead,Nec,Heracles,Cambuur zo tank je wel zelfvertrouwen;-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die Bakkali is wel een duikelaartje..
PSV is redelijk, maar ADO is vooral erg laat wakker. Knallen er pas in bij 3-0 achter. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 20:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Die Bakkali is wel een duikelaartje.. PSV is redelijk, maar ADO is vooral erg laat wakker. Knallen er pas in bij 3-0 achter. Ado kan zich maar echt voor 1 club opladen;-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
2-3..... Nog eentje aub
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door tomson -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2013 - 23:18 schreef lijdensweg het volgende:[..] Voor mij wel! Seizoenkaart vanaf dit seizoen nu ik in Barcelona woon dus ik kan niet wachten om naar mijn andere favoriete club te gaan. Eerst nog Feyenoord thuis en dan weer terug voor een paar jaar ... en af en toe een wedstrijd in de kuip mee pikken. Terug voor een paar jaar ja...?
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
hahaha ziet ie dr zo uit ? |
|
|