|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wedstrijd loopt aardig paralel met PEC - Feyenoord. Petrolul zal dus wel 1-2 vlak voor tijd maken.. ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 21:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Wedstrijd loopt aardig paralel met PEC - Feyenoord. Petrolul zal dus wel 1-2 vlak voor tijd maken.. ;) Kop dicht, probeer ik nog steeds te verwerken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tja twee maal geel is rood, maar hebben meer ploegen met 10 spelers het betere van de wedstrijd gebracht, |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Mi scusi.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 21:39 schreef VVout het volgende:Tja twee maal geel is rood, maar hebben meer ploegen met 10 spelers het betere van de wedstrijd gebracht, tja, vond het ook nogal makkelijk gegeven. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Wel beter als ze doorgaan voor de UEFA punten voor Nederland....... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Klopt. Van mij mogen ze lekker daar de punten pakken en zich afmatten voor de competitie. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
heee, Vitesse speelt net als Feyenoord. Alles lang op Pellè. Maar dan zonder Pellè. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Moet fietstas beter zijn best doen, petrolul brengt met 1 counter 10 keer zoveel als het blok waar fietstas tegen aan loopt elke keer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Geen Bony meer, dat doet pijn. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 21:47 schreef VVout het volgende:[..] Moet fietstas beter zijn best doen, petrolul brengt met 1 counter 10 keer zoveel als het blok waar fietstas tegen aan loopt elke keer. Zie t nog wel fout gaan ook...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 augustus 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat zijn die betonnen hoeken toch oerlelijk hé van de Dome. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van Ginkel wordt misschien nog wel meer gemist. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die commentator is wel erg enthousiast over Van der Struijk. Kan er toch vrij weinig van. Schiet bovendien elk voorzet het stadion uit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Dat merk je zeker gezien t spelbeeld.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 21:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Wedstrijd loopt aardig paralel met PEC - Feyenoord. Petrolul zal dus wel 1-2 vlak voor tijd maken.. ;) Dit dus. ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die petrolul zocht het ook wel op, of niet dan en 2-3 terwijl ik dit schijf, daaaaaaaaaaaaaag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nog een keeper die matiger is dan Muldertje |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die nr 7 maar naar Feyenoord halen... ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Theo heeft wel betere teksten dan De Vrij.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gna, zonde voor de UEFA rating, daar zakken we weer op deze manier maar ik zit weer naar sorry's en maars te luisteren van Theo, ga dus een filmpje kijken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Net zo vervelend, alleen een andere kop. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Helemaal niks voor Kelvin en z'n fietstasjes |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, vind hem wel scherper en concreter dan De Vrij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoek van de keeper, zei Theo. Klopt. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Is er nog iemand die Piet naar Feyenoord wil halen dan? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
jep + 'om je kapot te schamen' en 'geen behoorlijke aanval gezien'. Das wat anders dan 'het mag niet gebeuren'. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Laat Pietje maar in Arnhem zitten.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Altijd beter dan Erwin Mulder , hahaha. Maar ja dat is ELKE keeper!
Is weer lekker gesteld met de NL clubs in Europa, niet dat Feyenoord er ook iets in te zoeken heeft als je verleist van PEC Zwolle .... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
meer dan terechte overwinning van petro.......die scheidsrechter had bijna de boel besodemieterd met zijn tweede gele kaart geven aan petro terwijl het zeker geen rood was en nog eens die vrije trap die rood had moeten wezen voor fietstas en die muur stond niet op afstand en petro kreeg geen vrije trappen mee.hij leek een beetje op die turk guzobyoek die ook zomaar buitenspel gaf terwijl het geen buitenspel was van pelle (dat was maar 1 fout)(hoe slecht het ook was natuurlijk...)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 augustus 2013 door TheMenace -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 22:24 schreef lijdensweg het volgende:[..] Altijd beter dan Erwin Mulder , hahaha. Maar ja dat is ELKE keeper! Is weer lekker gesteld met de NL clubs in Europa, niet dat Feyenoord er ook iets in te zoeken heeft als je verleist van PEC Zwolle .... ajaks heeft ook niks te zoeken in de cl maar die speelt er toch ook?? voor 6 wedstrijden hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 augustus 2013 door TheMenace -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja dat is waar. Moeten we maar een beetje gaan hopen dat het beter gaat na dat debacle in Zwolle. Elke keer heb ik de hoop dat ze er iets van leren ... Steeds weer blijkt het een droom die NOOIT uitkomt ! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 22:30 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ja dat is waar. Moeten we maar een beetje gaan hopen dat het beter gaat na dat debacle in Zwolle. Elke keer heb ik de hoop dat ze er iets van leren ... Steeds weer blijkt het een droom die NOOIT uitkomt ! tjah ik bgijp wat je bedoelt. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Het is ook een LIJDENSWEG om Feyenoord supporter te zijn ... De trouwbelofte komt hier heel goed van pas ! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 22:24 schreef lijdensweg het volgende:[..] Altijd beter dan Erwin Mulder , hahaha. Maar ja dat is ELKE keeper! Is weer lekker gesteld met de NL clubs in Europa, niet dat Feyenoord er ook iets in te zoeken heeft als je verleist van PEC Zwolle .... konden we op wachten, .. beetje 'n Mulder-fobie, wat zegt je psych er eigenlijk over? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 22:51 schreef lijdensweg het volgende:[..] Het is ook een LIJDENSWEG om Feyenoord supporter te zijn ... De trouwbelofte komt hier heel goed van pas ! ja ik vat je helemaal |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Psych? Die heb ik nog NOOIT gezien en/of gesproken, waarom denk je dat? Omdat je zelf wel onder behandeling ben? Het valt mij wel op dat je steeds met dezelfde lompe opmerkingen komt! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2013 - 06:57 schreef lijdensweg het volgende:[..] Psych? Die heb ik nog NOOIT gezien en/of gesproken, waarom denk je dat? Omdat je zelf wel onder behandeling ben? Het valt mij wel op dat je steeds met dezelfde lompe opmerkingen komt! Koop eens een spiegel! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2013 - 22:24 schreef lijdensweg het volgende:[..] Altijd beter dan Erwin Mulder , hahaha. Maar ja dat is ELKE keeper! Is weer lekker gesteld met de NL clubs in Europa, niet dat Feyenoord er ook iets in te zoeken heeft als je verleist van PEC Zwolle .... asgrauw. azijnslikker. doemdenker.
Enzovoort...Laat de club los man. Word je vrolijker van. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2013 - 06:57 schreef lijdensweg het volgende:[..] Psych? Die heb ik nog NOOIT gezien en/of gesproken, waarom denk je dat? Omdat je zelf wel onder behandeling ben? Het valt mij wel op dat je steeds met dezelfde lompe opmerkingen komt! wat lompe opmerkingen betreft, ....... overigens heb ik het idee dat in jouw geval een goed psych absoluut geen kwaad kan. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dinsdag laat hij weer los Henk: dan is hij gewoon weer voor Barca en 020! |
|
|
|