|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2013 - 11:37 schreef sevillana het volgende:[..] wat lompe opmerkingen betreft, ....... overigens heb ik het idee dat in jouw geval een goed psych absoluut geen kwaad kan. Kansloos! Hij moet gewoon weer terug naar de inrichting waaruit hij ontsnapt is of lekker weer onder het paard van Sinterklaas gaan hangen! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2013 - 12:01 schreef JanM het volgende:[..] Kansloos! Hij moet gewoon weer terug naar de inrichting waaruit hij ontsnapt is of lekker weer onder het paard van Sinterklaas gaan hangen! Hahaha, dit zijn de enige 2 hersenspinsels die in die zaadcellen van U zijn blijven hangen !! Hahahahahahaha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahahaha 020 .............. hahahahahaha . Sorry dan zijn het 3 zaadcellen ! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2013 - 11:37 schreef sevillana het volgende:[..] wat lompe opmerkingen betreft, ....... overigens heb ik het idee dat in jouw geval een goed psych absoluut geen kwaad kan. Oh is dat zo? Piet piraat ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
krijg wel steeds sterker dat idee ja |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Het heeft bij jou toch ook niet geholpen ... :-) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
appels met (rotte) peren vergelijken |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2013 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat heb ik ook wel eens, een hele text aan het schrijven en als ik klaar ben denk ik, ach laat ook maar :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2013 - 14:50 schreef VVout het volgende:[..] Dat heb ik ook wel eens, een hele text aan het schrijven en als ik klaar ben denk ik, ach laat ook maar :) ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
jawel man! Heb je het niet gevolgd? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Nee, anders hoef ik het niet te vragen aan je??
SchandeLIJK! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ha, lekker.
60' C Oss 1-0 Jong Ajax |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
Dijkshoorn legde de vinger wel behoorlijk op de pijnlijke plek... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Ik denk eerder dat Koeman het uiterste uit de groep wilt halen en ze probeert op scherp te zetten..waarom zou hij een vertrek forceren als hij aan t einde van het seizoen bondscoachschap ambieert? Dan wordt je ook niet serieus genomen... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Welke pijnlijke plek ??? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Afgelopen uit en lekker voor Oss.
90' C Oss 2-0 Jong Ajax |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
0-2 voor Zwolle. Mokotjo ! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Zwolle gaat voor de titel? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2013 - 06:57 schreef lijdensweg het volgende:[..] Psych? Die heb ik nog NOOIT gezien en/of gesproken, waarom denk je dat? Omdat je zelf wel onder behandeling ben? Het valt mij wel op dat je steeds met dezelfde lompe opmerkingen komt! Geen zelfreflexie zeker,zelfs een psych kan jou niet meer helpen ... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mmm oudnieuws maar t klopt wel dus retificeren is overbodig. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
Mokotjo speelt echt heel goed, zoveel rust en overzicht. Is verreweg de beste speler van zwolle. |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
Fernandez twee invalbeurten en twee doelpunten. Goed begin voor een nieuwe spits. Mokotjo is goud waard voor Zwolle tot nu toe. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Van Mokotjo vind ik het jammer dat hij NOOIT een echte kans heeft gekregen maar dat Fernandez weg is ben ik heel blij mee ... ondanks dat ie nu 2 keer heeft gescoord. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 20:40 schreef lijdensweg het volgende:[..] Van Mokotjo vind ik het jammer dat hij NOOIT een echte kans heeft gekregen maar dat Fernandez weg is ben ik heel blij mee ... ondanks dat ie nu 2 keer heeft gescoord. Mokotjo kwam voor mij altijd wel wat sloom over in zijn balbehandeling maar hij bewijst de afgelopen 2 wedstrijden eigenlijk het tegendeel. Over fernandez heb je sowieso gelijk, die moet je alleen gebruiken voor counter voetbal. |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
Trots dat zoveel ex Feyenoorders van betekenis zijn voor hun nieuwe club. Is een compliment voor Feyenoord. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Psv-Nec 4-0 , ze zijn goed bezig in E'hoven met al die 'jonkies' Oh, shit dat mag ik niet zeggen , teveel jonkies is niet goed volgens de 'kenners' hier op dit forum ...
De JEUGD de kans geven zeg ik ( nogmaals ) bij Feyenoord !!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 22:21 schreef lijdensweg het volgende:Psv-Nec 4-0 , ze zijn goed bezig in E'hoven met al die 'jonkies' Oh, shit dat mag ik niet zeggen , teveel jonkies is niet goed volgens de 'kenners' hier op dit forum ... De JEUGD de kans geven zeg ik ( nogmaals ) bij Feyenoord !!! Als je overal de beste jeugd kan wegkopen lukt dat ja... Oh jij weet meer natuurlijk! Jij bent nu in Rotterdam om te onderhandelen om 20 miljoen te schenken wat voor jou eigenlijk maar een fooitje is.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 22:21 schreef lijdensweg het volgende:Psv-Nec 4-0 , ze zijn goed bezig in E'hoven met al die 'jonkies' Oh, shit dat mag ik niet zeggen , teveel jonkies is niet goed volgens de 'kenners' hier op dit forum ... De JEUGD de kans geven zeg ik ( nogmaals ) bij Feyenoord !!! Wij speelden de afgelopen 4 jaar al praktisch met eigen jeugd. PSV met gekochte jeugd met ervaring. Zit verschil in. Maar als PSV t hele jaar zo speelt. Petje af. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 22:24 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als je overal de beste jeugd kan wegkopen lukt dat ja... Oh jij weet meer natuurlijk! Jij bent nu in Rotterdam om te onderhandelen om 20 miljoen te schenken wat voor jou eigenlijk maar een fooitje is.. Wegkopen , hahahahahahaha . Kwestie van scouten en de jeugd de kans geven! Oke Rekik hebben ze gehuurd en Bruma overgenomen. Maar verder? Dat zijn type spelers die ze bij Feyenoord weer in de jeugd hebben lopen en andere jeugdspelers horen gewoon de kans te krijgen ipv die statische spelers als Immers , vormer, Verhoek, Goossens en Schaken ... Daar kan men de vervangers zo uit de jeugd halen. Nu helaas niet meer , maar in de voorbereiding hadden die spelers de kans moeten en kunnen krijgen. Een Slabbekoorn en Idrissi zijn ondanks hun leeftijd spelers die Feyenoord beter kunnen laten spelen maar dan moeten ze wel een kans krijgen . Net zoals Bakkali en Brenet bij PSV die kans wel hebben gekregen. Net zoals die verdediger zoals: Hendriks, niet in de basis wel bij de selectie ondanks zijn jeugdige leeftijd en van de 'oudere' spelers word gewoon afscheid genomen. Daar kan men in R'dam nog een puntje aan zuigen ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2013 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 22:28 schreef Stylzz het volgende:[..] Wij speelden de afgelopen 4 jaar al praktisch met eigen jeugd. PSV met gekochte jeugd met ervaring. Zit verschil in. Maar als PSV t hele jaar zo speelt. Petje af. Daar heb je gelijk in ! En als Cocu geen coach was geworden dan was het nog niet gebeurt denk ik! Gekochte jeugd is alleen Bruma , Rekik is gehuurd en verder veel eigen jeugd. Spelers waar Advocaat geen vertrouwen in had. Het kan snel verkeren, maar ik pleit al jaren ervoor om de jeugd veel meer kansen te geven omdat we bij Feyenoord de talenten ervoor hebben ... Daarom stoor ik mij eraan als men weer wat transfervrije spelers erbij halen: Vormer, Immers, Schaken en ga zo maar door! Het enige wat ik nog een minpuntje van de opleiding vind is het goed opleiden van spitsen ... Dat kan veel beter izm de scouting. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die andere jonge gassies spelen volgens mij ook nog maar kort bij PSV. Alleen locadia niet? Weet niet zeker hoor. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 22:37 schreef lijdensweg het volgende:[..] Daar heb je gelijk in ! En als Cocu geen coach was geworden dan was het nog niet gebeurt denk ik! Gekochte jeugd is alleen Bruma , Rekik is gehuurd en verder veel eigen jeugd. Spelers waar Advocaat geen vertrouwen in had. Het kan snel verkeren, maar ik pleit al jaren ervoor om de jeugd veel meer kansen te geven omdat we bij Feyenoord de talenten ervoor hebben ... Daarom stoor ik mij eraan als men weer wat transfervrije spelers erbij halen: Vormer, Immers, Schaken en ga zo maar door! Het enige wat ik nog een minpuntje van de opleiding vind is het goed opleiden van spitsen ... Dat kan veel beter izm de scouting. Willems is toch ook overgenomen van Sparta?
Voor de rest is het vrij veel eigen jeugd inderdaad. Lijkt me goede zaak voor NL's voetbal.
Overigens zal PSV in het verloop van het seizoen ook nog wel eens meemaken dat de lage gemiddelde leeftijd tegen zich werkt. We zullen wel zien hoe hoog ze eindigen. Ik schat in dat Ajax te sterk is, maar verder zijn ze denk ik het sterkst. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 22:43 schreef Stylzz het volgende:Die andere jonge gassies spelen volgens mij ook nog maar kort bij PSV. Alleen locadia niet? Weet niet zeker hoor. Depay, Bakkali, Hendrix, Zoet, Locadia zijn volgens mij eigen jeugd spelers of jong gescout ... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wijnaldum Rekik Bruma
Hoe bedoel je eigen jeugd de kans geven? Fer Castaignos Ebucilio Ake van La parra
Wat een druiloor die L Alleen als je geld heb zoals pisvee ,kan je overal de jeugd weglokken.. Fons Sporen de kinderlokker association |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die bakkali hebben ze toch net? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan hebben ze die goed gescout in Belgïe ... Waar was Johan Boskamp dan ? Was een leuke voor Feyenoord geweest ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bakkili Maher ,nog 3 kinderen achterin de verdediging nieuw. Wat ze met die ouwe Koreaan moeten ?Geen idee maar die houd vast ook van jonge jochies.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 22:53 schreef Leon FR1908 het volgende:Wijnaldum Rekik Bruma Hoe bedoel je eigen jeugd de kans geven? Fer Castaignos Ebucilio Ake van La parra Wat een druiloor die L Alleen als je geld heb zoals pisvee ,kan je overal de jeugd weglokken.. Fons Sporen de kinderlokker association Rekik, Bruma, Ebicilio, Aké en van La Parra, hebben die eens kans gekregen bij feyenoord dan? Toen die tijd was er waarschijnlijk de verkeerde coach op de verkeerde plaat op het verkeerde tijdstip ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op jonge leeftijd warm gemaakt door buitenlandse clubs met veel flappen in een tijd dat de kloof tussen Varkenoord en de Kuip groter dan de Grand Canyon was... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 22:57 schreef lijdensweg het volgende:[..] Rekik, Bruma, Ebicilio, Aké en van La Parra, hebben die eens kans gekregen bij feyenoord dan? Toen die tijd was er waarschijnlijk de verkeerde coach op de verkeerde plaat op het verkeerde tijdstip ... Mag je op je 15de ook al eredivisie spelen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 22:55 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dan hebben ze die goed gescout in Belgïe ... Waar was Johan Boskamp dan ? Was een leuke voor Feyenoord geweest ! Maar doet Psv het nu beter met de jeugd of hebben ze gewoon een 30 miljoen meer te besteden.. Jou grootste kunst is altijd om veel te schrijven maar geen antwoord te geven. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 23:00 schreef Stylzz het volgende:Op jonge leeftijd warm gemaakt door buitenlandse clubs met veel flappen in een tijd dat de kloof tussen Varkenoord en de Kuip groter dan de Grand Canyon was... lijkt met wat dichter bij de waarheid |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 23:10 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Maar doet Psv het nu beter met de jeugd of hebben ze gewoon een 30 miljoen meer te besteden.. Jou grootste kunst is altijd om veel te schrijven maar geen antwoord te geven. idd |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 21:42 schreef eko-sporter het volgende:Trots dat zoveel ex Feyenoorders van betekenis zijn voor hun nieuwe club. Is een compliment voor Feyenoord. Maar ook de doodsteek voor Feyenoord! |
|
|
|