|
|
TheMenace
|
|
|
quote: nee we moeten rekeining houden met de schijdsrechters! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
6-0, dit zet de prestatie van Feyenoord ook weer in een ander daglicht. Ze zijn kennelijk beter dan we dachten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zegt nog iets meer over Utrecht. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 18:19 schreef Gerard49 het volgende:6-0, dit zet de prestatie van Feyenoord ook weer in een ander daglicht. Ze zijn kennelijk beter dan we dachten. weer zo een domme opmerking.hier is geen scheidsrechter aan te pas gekomen schat.! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Ook dat, maar ik leg het liever uit in ons voordeel. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Over 6-0 gesproken. Barca is ook weer lekker op gang. Vandaag begonnen thuis tegen Levante. Het is nu rust, maar het staat..jawel, 6-0. En dat terwijl Alba, Iniesta en Neymar niet eens meedoen. Messi dan weer wel, die ook al twee keer scoorde, waarvan wel 1 strafschop. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Hij bedoelt dan ook dat Feyenoord het dus helemaal niet zo slecht heeft gedaan. We stonden immers gewoon eerst voor en het was 1-1 toen we een strafschop en rood tegen kregen. Eigenlijk deden we het dus helemaal niet zo slecht. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 20:08 schreef feyenoord!!! het volgende:Over 6-0 gesproken. Barca is ook weer lekker op gang. Vandaag begonnen thuis tegen Levante. Het is nu rust, maar het staat..jawel, 6-0. En dat terwijl Alba, Iniesta en Neymar niet eens meedoen. Messi dan weer wel, die ook al twee keer scoorde, waarvan wel 1 strafschop. Saaie 2e helft dan.. :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tweede helft maar 1 keer gescoord daar. Kutwedstrijd dus.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
1 kans Milan 1 goal. 0-1. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Als PSV naar de EL moet, krijgt Feyenoord dan minder geld uit het EL potje? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Er is prijzengeld, das afhankelijk van de prestaties en onafhankelijk van het aantal deelnemers uit een land. TVgelden worden volgens mij inderdaad per land verdeeld. In ieder geval bij de CL. Denk toch ook EL. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Psv heeft goed gespeelt en nog belangerijker is dat hun elftal een stuk sympathieker overkomt... Zou leuk zijn voor ze als ze stunten in milaan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Leuk voor PSV en Nederland, nu in Milaan afmaken die pastadraaierts, gaaf.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 augustus 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Idd fris voetbal, leuk, jong en naar voren gericht. Gun ze de groepsfase wel. Maar wel met 3 Feyenoorders. Dat knaagt toch. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 - 23:14 schreef FR-Henk het volgende:Idd fris voetbal, leuk, jong en naar voren gericht. Gun ze de groepsfase wel. Maar wel met 3 Feyenoorders. Dat knaagt toch. Kan je toch trots op zijn... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waar zouden jullie zijn zonder Feyenoord.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gun ze dat startgeld niet. Verder wel leuk dat zo'n jonge ploeg een aardige pot voetbal speelt. Maar laat ze toch maar uitgeschakeld worden volgende week. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, want ze kozen niet voor hún club.
Maar ik zeg het dan maar...Op deze manier mag je club wel hoog eindigen. Na Feyenoord en Go Ahead. En PEC... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 - 23:44 schreef Bosifyable het volgende:Gun ze dat startgeld niet. Verder wel leuk dat zo'n jonge ploeg een aardige pot voetbal speelt. Maar laat ze toch maar uitgeschakeld worden volgende week. we zitten gelukkig al in de Europa League poule mochten we verliezen ;) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 - 23:46 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee, want ze kozen niet voor hún club. Maar ik zeg het dan maar...Op deze manier mag je club wel hoog eindigen. Na Feyenoord en Go Ahead. En PEC... Bedankt Henk.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Jullie hebben Excelsior en wij hebben Feyenoord.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En Cocu mag ik wel.
En nu weer genoeg hierover. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: EL winnen en je hebt iets meer dan de helft van het startgeld in de CL. Yay? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee Henk, vertel wat heb jij met Cocu gedaan? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
We gaan weer op die tour.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Elk jaar zonder is ook niet alles..Yay? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Heb z'n neus wat omhoog getakeld. Maar serieus...Hij is okee. Geen praatjes maker.
Die de Boer...Daar word ik moe van. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Altijd nog beter dan iets met PSV te maken te hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 - 00:03 schreef FR-Henk het volgende:[..] Heb z'n neus wat omhoog getakeld. Maar serieus...Hij is okee. Geen praatjes maker. Die de Boer...Daar word ik moe van. In dat opzicht eens.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha Heerenveen - Ajaks weer 2-2, cool. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mooi man 3-2, zo terug komen van 0-2 super. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dankzij marchanderende Vink in de eerste helft speelt 020 nog met 11 |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ik kijk niet, maar geloof je zomaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ook die verslaggever laat steeds meer openlijk zijn voorkeur voor Ajaks blijken, fucking irritant man.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 augustus 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
In de rug lopen is geen overtreding, klote scheids. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mooie wedstrijd gezien en die neuzen laten punten liggen, gg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het is jammer 3-2 was nog mooier geweest en op het laatst had het ook 4-3 kunnen worden, was echt tot de laatste minuut bizar spannend. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Dat klote wijf van mij, zit weer z`n kut programma te kijken, jammer heb dus een leuke wedstrijd gemist. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daarom zit ik mooi achter mijn laptop en heb via firstrow lekker de wedstrijd gevolgd. Ik kan die kut programma's echt niet verteren. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 22:26 schreef VVout het volgende:Daarom zit ik mooi achter mijn laptop en heb via firstrow lekker de wedstrijd gevolgd. Ik kan die kut programma's echt niet verteren. Maar zondag mijn beurt, eerst Feyenoord en dan Spa! :))) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Spa, jep eindelijk vakantie weer voorbij. Ik hoop echt dat die vingert tien keer de bocht uit vliegt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 23:26 schreef VVout het volgende:Spa, jep eindelijk vakantie weer voorbij. Ik hoop echt dat die vingert tien keer de bocht uit vliegt. (?) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: F1 had een korte pauze en zondag rijden ze weer in Spa, die vingert is dat irritante jochie uit Heppenheim die veel te vaak wint en dan raad maar gaat elke keer die kudt vinger de lucht in. |
|
|
|