|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schoolreisje voor Fischer geslaagd..
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, leedvermaak die gozert, nee hoor. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: en verre van objectief |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Yep, zie bij Feyenoord ook maar al te vaak Leo Driessen verslag doen van de wedstrijd, die lul is op en top snavel, dat kan toch niet.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
psv achter tegen lutjebroek |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
beetje raar.jong fris en fruitig begonnen t seizoen. en nu met park matavz en toivonen weer zo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even hoor is psv nu echt beter als Feyenoord ,,,,,,,,,,,,,,!,,,,,,,,,,,,,,,,, |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Matavz speelt al n tijd , Park net ingevallen en Toivonen speelt ipv Wijnaldum.. Mr het fris en fruitig gevoel is gone op het moment. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 20:27 schreef piet de paler het volgende:Even hoor is psv nu echt beter als Feyenoord ,,,,,,,,,,,,,,!,,,,,,,,,,,,,,,,, Weten we binnenkort pas.. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
Hahaha wat een club is het ook he...Half leeg stadion. Lekker sfeertje daarzo in EHV...zoals altijd. Hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
SCHANDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
deed schaars ook niet mee? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik dacht toen ik er naar toe zapte eerst dat ze uit speelden.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
toch zorgelijk wat er allemaal gebeurt. we worden het nieuwe luxemburg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En maar lachen om Krasnodar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Arrogantie ten top. Instelling en dat lege stadion. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: En terecht.. Zoals je nu ook om PSV kan lachen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het Nederlandschen voetbal is net als zijn departement van defensie erg zwak. Jammer moet ik nu verplicht Marseille fan worden.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja maar zondag zal ook niet gaan meevallen...hopelijk een gelijkspelketje |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Hoop ik na vanavond ook... SCHANDE!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kan ook zo maar 3-0 worden..maar ook 0-3 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mwah geen Wijnaldum en geen Rekik en geen publiek,en dan is t ook nog eens kloteweer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: die twee had ik er graag bij gehad |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Opgewonden standjes die haifaianen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
hahahahahaha, lekker verdedigd.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tenenkrommend slecht dit. Niet om aan te zien. Vergeleken met dit speelt Feyenoord als Barcelona.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat spelen die Zwitserse ploegen eigenlijk goed, CL of EL ze zijn daar allemaal aan het winnen man. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En ondertussen wint Been met 0-1 bij Dynamo Kiev.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, hebben de smaak te pakken inderdaad.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ook 2-0 verloren toch, van FC Emmenthaler of zo iets ? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ach, wat heet goed ? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: was getekend, ... Mario |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Chelsea - Basel bv. zeer matig ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Ik vind dat de Nederlands trainers van topclubs in de eredivisieclubs twee structurele fouten maken:
1. Ze geven de spelers zoveel taken mee voor een wedstrijd dat alle creativiteit uit een elftal wordt geramd en spelers gedwongen worden tijd te nemen om na te denken over wat ze nu behoren voor een volgende balbehandeling. 2. Omdat hun club naar behoren presteert in de eredivisie, denken ze het zich te kunnen permiteren om enkele basisspelers tijdens een internationale wedstrijd rust te kunnen geven. Terwijl ze eigenlijk op volle sterkte moeten aantreden om een kans op een overwinning te hebben. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2013 - 09:13 schreef sportverteller het volgende:Ik vind dat de Nederlands trainers van topclubs in de eredivisieclubs twee structurele fouten maken: 1. Ze geven de spelers zoveel taken mee voor een wedstrijd dat alle creativiteit uit een elftal wordt geramd en spelers gedwongen worden tijd te nemen om na te denken over wat ze nu behoren voor een volgende balbehandeling. 2. Omdat hun club naar behoren presteert in de eredivisie, denken ze het zich te kunnen permiteren om enkele basisspelers tijdens een internationale wedstrijd rust te kunnen geven. Terwijl ze eigenlijk op volle sterkte moeten aantreden om een kans op een overwinning te hebben. Op 1: Als een speler goed genoeg is voert hij zijn taken met links uit en heeft hij plenty tijd en vermogen over creatief te zijn. Een goede speler neemt een trainer sowieso niet te ernstig in dat opzicht, dat is al door menig oud voetballer uitgesproken in diverse interviews.
Op 2: Als je al wilt winnen zeker en dan doel je zeker op PSV maar die zijn volgens mij zich al weer op de eredivisie aan het concentreren, anders kan je je opstelling tijdens een EL wedstrijd toch niet zo verzwakken. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
ferfan