|
|
VVout
|
|
|
Bojan er af, heeft nog niet veel gebracht die gozert. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
90sec spelen.hamstring blessure. Hoe serieus was dan je warming up... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vond hem wel verbeteren dat laatste wedstrijden. Heeft hetzelfde probleem als Armenteros. Is geen buitenspeler, maar wordt wel zo gebruikt. Tot de laatste wedstrijden dan. Centraal kan hij zich wel onderscheiden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 september 2013 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
come on eagles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2013 - 20:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vond hem wel verbeteren dat laatste wedstrijden. Heeft hetzelfde probleem als Armenteros. Is geen buitenspeler, maar wordt wel zo gebruikt. Tot de laatste wedstrijden dan. Centraal kan hij zich wel onderscheiden. Stond nu en vorige wedstrijd in de spits |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Daarom ook de laatste 2 zinnen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Komen ze weer goed weg, net niet over de doellijn??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Scheidsrechter heeft alleen kaarten voor gae |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De hele week stevig getraind dus kan gisteren al op het randje gezet zijn? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Genoeg snavel gezien. Tijd voor wat anders |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: wees maar blij. we zullen aan de bak moeten met t doelsaldo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wou eigenlijk PEC zien, maar ging niet bij mij op firstrow. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ga filmpje kijken plezier en n8. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zal wel weer niet waar zijn Leerdam maakt de 0-1 met Fietstas. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
De clubleiding van AZ heeft trainer Gertjan Verbeek zondag ontslagen. Dat liet een woordvoerder van de club uit Alkmaar weten. Op een persconferentie om 12.30 uur in het AFAS Stadion geeft de leiding tekst en uitleg over het plotselinge vertrek van de trainer. © anp.
Het elftal van Verbeek boekte zaterdag nog een knappe overwinning op PSV (2-1). Het vertrek van de 51-jarige trainer zou te maken hebben met verstoorde onderlinge verhoudingen binnen de club. - Tja, Verbeek blijft wel een personality hè |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Oh Bosifyable was me voor. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jep, en het staat weer geLIJK in Nijmegen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Real Madrid 0-1 Atlético Madrid
Foutje van Real. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Begin te denken dat fietstas kampioen wordt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk t niet. Kudt club. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Er wordt al 3 jaar een kutd club kampioen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De nieuwe kampioen is nu onmogelijk te voorspellen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
leuk dat t tegen 020 gebeurt. maar die penalty was echt n lachertje.en de scheids wist niet hoe snel hij m op de stip moest leggen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zag ik toch anders. Vd Hoorn (hij alweer) pakte als eerste Balotelli's shirt vast. Dom, onhandig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ok,ik kan er mee leven...
hahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ah dan is het goed. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 22:46 schreef FR-Henk het volgende:Zag ik toch anders. Vd Hoorn (hij alweer) pakte als eerste Balotelli's shirt vast. Dom, onhandig. Had het idee dat het toch vooral Balotelli was. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: was iig niet handig van die van der Hoorn, ben absoluut geen liefhebber van Balotelli, maar duidelijk een gevalletje van gebrek aan ervaring volgens mij .. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 23:27 schreef sevillana het volgende:[..] was iig niet handig van die van der Hoorn, ben absoluut geen liefhebber van Balotelli, maar duidelijk een gevalletje van gebrek aan ervaring volgens mij .. Dat zeker. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 23:27 schreef sevillana het volgende:[..] was iig niet handig van die van der Hoorn, ben absoluut geen liefhebber van Balotelli, maar duidelijk een gevalletje van gebrek aan ervaring volgens mij .. Geen liefhebber? Is toch lachen om die bezig te zien.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: als een boer met kiespijn? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee hoor, ik vind het een geniale hufter om te zien, kleuren het voetbal.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
az moet ook weer met krachten smijten miste al drie 100 procent kansen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
1-0.wat speelt az de tweede helft goed voetbal. maar slordig in de afronding,en met zeer veel energie. kan wel ns punten kosten in het weekend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
deze wedstrijd ook al.94e minuut 1-1 |
|
|
|