|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Yep, die bedoel ik. Thanks for saving me! ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Kieft zit er. Sowieso kut. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
@mennopot: Jong Ajax, Jong Twente en Jong PSV staan 14e, 16e en 18e in de Jupiler League. Lachen. Wordt steeds maller dat ze niet kunnen degraderen. .........
Kan ook nooit goed voor je ontwikkeling zijjn, vechtvoetbal... Feyenoord goede keuze gemaakt? |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 - 08:51 schreef Stylzz het volgende:@mennopot: Jong Ajax, Jong Twente en Jong PSV staan 14e, 16e en 18e in de Jupiler League. Lachen. Wordt steeds maller dat ze niet kunnen degraderen. ......... Kan ook nooit goed voor je ontwikkeling zijjn, vechtvoetbal... Feyenoord goede keuze gemaakt? Ik weet het niet. In de jeugd wordt heel vaak gewonnen en bovenin meegedaan. Het is ook niet verkeerd om te ervaren wat het is om ook regelmatig te verliezen. Worden jonge spelers m.i. completer van. Maar eerlijk gezegd weet ik niet (precies) wat de reden(en) zijn dat Feyenoord niet meedoet in de JL. Iemand? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 - 10:29 schreef JanM het volgende:[..] Ik weet het niet. In de jeugd wordt heel vaak gewonnen en bovenin meegedaan. Het is ook niet verkeerd om te ervaren wat het is om ook regelmatig te verliezen. Worden jonge spelers m.i. completer van. Maar eerlijk gezegd weet ik niet (precies) wat de reden(en) zijn dat Feyenoord niet meedoet in de JL. Iemand? volgens mij een budget kwestie.
Overigens hebben we allemaal zelf gevoetbald en ook wel eens in een elftal gezeten dat elke week verloor, daar word je weinig beter van hoor. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 - 10:29 schreef JanM het volgende:[..] Ik weet het niet. In de jeugd wordt heel vaak gewonnen en bovenin meegedaan. Het is ook niet verkeerd om te ervaren wat het is om ook regelmatig te verliezen. Worden jonge spelers m.i. completer van. Maar eerlijk gezegd weet ik niet (precies) wat de reden(en) zijn dat Feyenoord niet meedoet in de JL. Iemand? Kost teveel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gerucht: Feyenoord speelt vanmiddag om 14.00 een oefenduel met Excelsior op Varkenoord. Geen toegang voor publiek. [via @Lunatic_News] |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
kan geen tussenstand vinden, wel meerdere bevestigingen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Opstelling van Excelsior is enige wat bekend is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord heeft het oefenduel tegen Excelsior met 4-1 gewonnen. Immers, Manu, Verhoek en Te Vrede scoorden namens Feyenoord. (Via Rijnmond) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Feyenoord verslaat Excelsior in geheim oefenduel 15-10-2013 | 15:38
Een elftal bestaande uit enkele basisspelers en een aantal reserves van Feyenoord heeft in een oefenduel met 4-1 gewonnen van een beloftenelftal van Excelsior. Het duel werd in het geheim op Varkenoord afgewerkt.
Feyenoord-trainer Ronald Koeman liet tegen Excelsior onder meer Mathijsen, Vormer, Nelom, Immers, Schaken en Armenteros opdraven. Bij Excelsior deden geen basisspelers van het eerste elftal mee. Uiteraard ontbraken de Oranje- en Jong Oranje-internationals bij Feyenoord.
Feyenoord kwam al snel op voorsprong door doelpunten van Lex Immers en Elvis Manu. Niet veel later moest Excelsior-doelman Boy de Jong het veld verlaten met een hoofdwond. Vlak voor de pauze was het Rangelo Janga die namens de Kralingers scoorde. Na een korte rustperiode was het invaller Wesley Verhoek die de marge weer op twee bracht, waarna Mitchell te Vrede de 4-1 maakte.
5' 1-0 Immers
9' 2-0 Manu
38' 2-1 Janga
50' 3-1 Verhoek
54' 4-1 Te Vrede
Opstelling Feyenoord 1e helft: Lamprou, Van Deelen, Mathijsen, Vormer, Nelom, Immers, Goossens, Bakkal, Schaken, Armenteros, Manu
Opstelling Feyenoord 2e helft: Lamprou, Van Deelen, Mathijsen, Vormer (75' Dekker), Kongolo, Singh, Bakkal (75' Houben), Sleegers, Verhoek, Te Vrede, Cissé
Basisopstelling Excelsior: de Jong; Eekman, Mattheij, Bommeleijn, Paque; Brito, de Reuver, Berkvens; Janga, Auassar, Kalisse. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
er deden geen basisspelers van Excelsior mee........ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
0-1 bij Turkije. 5 nieuwe spelers. De Feyenoorders vallen me tegen de eerste helft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en Bmi er uit,jammer maar terecht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Wat een schijtert is die Sneijder... Durft niet te juichen tegen 'zijn' Turkije, bang dat hij wordt afgemaakt door het publiek! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als wij n Mickey mouse competitie hebben.. wat hebben die turken dan?? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Ligt eraan hoeveel van de turkse spelers in de turkse competitie spelen. Bij NL is dat maar een klein aantal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
geen idee.maar ze kunnen er niets van. allemaal rennen door elkaar,totaal geen technische baggage en/of overzicht. Oranje speelt met n B elftal wat t wel best vindt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik tel overigens veel eredivisiespelers. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 - 21:50 schreef van geil het volgende:geen idee.maar ze kunnen er niets van. allemaal rennen door elkaar,totaal geen technische baggage en/of overzicht. Oranje speelt met n B elftal wat t wel best vindt. Voorste linie A Middelste linie B Achterste linie C |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 - 21:11 schreef Boudewijn het volgende:Wat een schijtert is die Sneijder... Durft niet te juichen tegen 'zijn' Turkije, bang dat hij wordt afgemaakt door het publiek! Hij is bang dat hij morgen aan een Turkse sleutelbos hangt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, vond Janmaat wel weer een positieve indruk maken. Clasie had af en toe goede passes, maar je ziet dat hij het nog niet echt gewend is om snel te moeten spelen. Mist internationale ervaring.
Indi speelde niet super, maar ook niet slecht. Had de indruk dat zijn wissel ook iets met zijn gele kaart te maken had. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
inpakken,wegwezen.. prima voorronde... alles gewonnen,,,een gelijk.dat is echt TOP. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Inderdaad. Je kan zeggen wat wil, maar dat is een prima resultaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
10 wedstrijden 28 punten doelsaldo 29 plus....... niet normaal |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 - 22:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mwa, vond Janmaat wel weer een positieve indruk maken. Clasie had af en toe goede passes, maar je ziet dat hij het nog niet echt gewend is om snel te moeten spelen. Mist internationale ervaring. Indi speelde niet super, maar ook niet slecht. Had de indruk dat zijn wissel ook iets met zijn gele kaart te maken had. Janmaat had een geweldige actie achter zijn standbeen langs volgens mij. Werd helaas niet herhaald. Verschil in handelingssnelheid tussen Clasie en Sneijder was te groot, maar als Clasie de lijn doortrekt denk ik dat Van Gaal hem wel de voorkeur boven karatekid De Jong gaat geven volgend jaar! BMI en De Vrij zullen echt aanzienlijk beter moeten gaan spelen!
Krijg het m'n bek bijna niet uit maar die Cilissen stond goed te keepen. Gelukkig was Blind reteslecht! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 - 22:22 schreef JanM het volgende:[..] Janmaat had een geweldige actie achter zijn standbeen langs volgens mij. Werd helaas niet herhaald. Verschil in handelingssnelheid tussen Clasie en Sneijder was te groot, maar als Clasie de lijn doortrekt denk ik dat Van Gaal hem wel de voorkeur boven karatekid De Jong gaat geven volgend jaar! BMI en De Vrij zullen echt aanzienlijk beter moeten gaan spelen! Krijg het m'n bek bijna niet uit maar die Cilissen stond goed te keepen. Gelukkig was Blind reteslecht! eens. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En Zwitserland heeft gewonnen en volgens mij las ik ergens dat NL dan niet tot de 8 groepshoofden gaat behoren? Iemand meer info? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Volgens mij strijden Nederland, Italië, Uruguay en Colombia om de laatste 2 plekken. Nederland en Italië staan praktisch gelijk. Verschillende bronnen plaatsen de 1 boven de ander. Is even afwachten. Komt NL boven Italië, dan moet 1 van de wedstrijden van Colombia of Uruguay gunstig uitvallen. En anders allebei. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Het Nederlands elftal is volgend jaar groepshoofd op het WK als Uruguay en/of Colombia niet winnen in de Zuid-Amerikaanse kwalificatiegroep.
Argentinië moet thuis tegen Argentinië, dat zonder een aantal sterren aantreed. Colombia, dat net als Argentinië al is geplaatst voor het WK, moet op bezoek bij Paraguay.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 oktober 2013 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Uitslag:
Paraguay - Colombia , 1 - 2 Uruguay - Argentinië , 3 - 2
Dus GEEN groepshoofd!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 oktober 2013 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heeft de hele top9 zich al geplaatst dan? |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Clasie speelde een prima wedstrijd. Goede balbehandeling en vaak snelle voortzettingen. Hij moest veel corrigeren, ook omdat Sneijder steken liet vallen in in de uitvoering van zijn verdedigende taken. Sneijder gaf Clasie ook ziekenhuisballen, maar Clasie kwam daar toch prima uit. Janmaat speelde een goede eerste helft, in de tweede helft was hij, zoals gebruikelijk, wat minder zichtbaar. Martins Indi werd gewisseld vanwege zijn gele kaart. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die lijst is belachelijk, Zwitserland staat hoger. Haha.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 oktober 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Op het WK zal Oranje ingedeeld worden bij één van de landen uit het rijtje Spanje, Duitsland, Argentinië, Colombia, België, Uruguay, Zwitserland en Brazilië. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ojee, straks komen we nog bij Zwitserland in de poule. Kunnen we gelijk de eerste vlucht terug wel boeken denk ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 oktober 2013 door Gerard_FR -- |
|
|
|