|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 10:47 schreef kuipje het volgende:Wel zonde dat Ajax zelfs van Celtic verliest.. Dacht dat ze daar in de voorbereiding nog 5-0 van gewonnen hadden.. Die opmerking van Samaras was wel goud trouwens.. Interviewer: How do you expect ajax will play? Samaras: Probably 4-3-3, the dutch teams play like this for the last 100 years.. Opzich slaat hij wel een spijker op zijn kop, in nederland moet er altijd aanvallend voetbal gespeeld worden, maar nergens ter wereld doen ze dit nog, overal spelen ze met een blok op het middenveld, of zoals arsenal bayern en barca met veel positie wisselingen, word het niet tijd dat ze dit in nederland ook gaan doen? Is moeilijker om je elke wedstrijd optimaal op te stellen naar de aard van de tegenstander en gaat ten koste van automatisme hoor ik iedereen nu al zeggen, maar de opmerking van Samaras zet je ook wel aan het denken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, met de Nederlandse voetbaljuffies leg je het af. Liever aanvallend, is er tenminste nog wat vermaak. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je kan ook aanvallen uit een ander systeem |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 5 middenvelders met veel lopende links en rechts half. 4-1-3-2-1 Of zelfs 4-1-2-1-2 Klassieke 442 met ruit |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Yep, zou zeker kunnen, vraagt echter wel meer dan het huidige talent in de nederlandse competitie kan bieden: Kracht, loopvermogen, schakelsnelheid. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vanuit de jeugd mee beginnen. Visie opbouwen, strategie toepassen. Net bedrijfskunde |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: In bedrijfstak voetbal is een visie zeer beperkt houdbaar. Teveel externe druk, geen geduld om op successen te wachten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Visie kan voor lange termijn, strategie op deelsuccessen. Houd je de stakeholders tevreden.
Zo nu weer normaal hoor :-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zoals uit bij Vitesse was al n hele verbetering. compact voetballen op n kort veld. bij balverovering snelle inname van de hele speelhelft vd tegenstander. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Laten we weer normaal doen idd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sterker nog, dat ging tegen gae de eerste helft briljant |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 - 19:22 schreef van geil het volgende:zoals uit bij Vitesse was al n hele verbetering. compact voetballen op n kort veld. bij balverovering snelle inname van de hele speelhelft vd tegenstander. We gaan het niet over Immers hebben he, van Geil? ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Het verval daarna is dan opmerkelijk. Roept ook de vraag op of GAE nou zo zwak was door zichzelf óf door Feyenoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: niet zo bedoeld..zou immers ook kunnen..moet Koeman t wel tegen m zeggen..
deed hij overigens tegen Guidetti wel vrij snel.!(ik doel op het uit de organisatie lopen,zinloos doorlopen op de keeper) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mwah, denk dat Lexie te weinig het verstand gebruikt. Een dommekracht zogezegd. Maar goed, al vaker gezegd: voor nu redelijk is die inzet en kracht nuttig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
heerenveen verloren bij nec. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Van Basten pissed op Fin. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ok,,veel kansen gemist of zo? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Volgens Marco, te veel en daardoor de wedstrijd verloren. Hij hoort zich als topspeler meer te richten en serieuzer te worden in het afronden van zijn kansen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kunnen ze daar ook weer lijmen... t lijkt er op dat alle titelkandidaten drie punten pakken dit weekend.. maar ja...dat zegt niks. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 - 12:08 schreef van geil het volgende:kunnen ze daar ook weer lijmen... t lijkt er op dat alle titelkandidaten drie punten pakken dit weekend.. maar ja...dat zegt niks. Nou, PEC tegen AZ. Ik weet het nog niet zo net. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Alle titelkandidaten zegt ie, |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
psv op het oog de moeilijkste |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: En AZ ook, en Heerenveen en Groningen en Vitesse en en en... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik ook en een heel, heel klein beetje hoop ik zelfs dat PEC hem zou pakken. Het weerspiegeld de treurige situatie van de ere divisie en eigenlijk alle kleinere competities met hun "top clubs" helaas. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mmmmm, na de eerste helft MU 1 - 2 Stoke van Persie wel weer een doelpuntje gemaakt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
MU - Stoke 2-2, Rooney goed tegen zijn minderwaardigheids-complex. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker el clasico kijken, is L.al terug trouwens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
geen idee.. wat n vreemdelingenlegioen dat Twente |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Super assist van Iniesta op Neymar en hop een goal. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Wat een waardeloze boutpot is dit... En wat een smerige schwalbe van messi |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Niet te zuinig die schwalbe bah... en het niveau absoluut minderwaardig, stel je voor dat Feyenoord zo slecht speelt. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Wat een heerlijke knal van benzema.. had meer verdiend |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Jep, Barca 2 keer zeer goed weggekomen tot nu toe dat van Ronaldo was een wel-niet penalty. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Klopt.. Gun het benzema wel dat hij de classico zometeen beslist.. zou hem goed doen denk ik |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Sanchez lopje ijskoud getrapt, doodsteek. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Klopt.... keepertje stond wel ver uit zijn goal |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ha, ik was al nieuwsgierig hoe het daar was. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Mooi, gewonnen van die homo's uit Madrid !! Een geweldige voetballer Ronaldo maar van die irritante trekjes ... maar eerlijk is eerlijk hij had wel een pingel moeten krijgen . Ik vond het maar een 'saaie' wedstrijd, maar gelukkig gewonnen en dat telt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tjoh.. echt geen enkele club is consistent |
|
|
|