|
|
van geil
|
|
|
Perez toont zijn ware gezicht:) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ga een stukkie met de hond wandelen en dan pitten, n8. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 - 22:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Viel me ook op ja, oog voor de juist oplossing en de techniek om die pass te kunnen geven. Maar goed, in het land der blinden... ik zag m voor t eerst.. als hij vaker zo speelt............. ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Idiote competitie voor idioten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Met dubbele stress tegen Heracless |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: haha, ik ga ook niet voor mijn lol RKC kijken.. heb hem wel vaker gezien, maar te weinig om wat over te zeggen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
NAC heeft wel gedaan wat Feyenoord heeft na gelaten, scoren tegen GAE ... dan zie je bij NAC een makkelijke 5-0 overwinning !!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 01:16 schreef lijdensweg het volgende:NAC heeft wel gedaan wat Feyenoord heeft na gelaten, scoren tegen GAE ... dan zie je bij NAC een makkelijke 5-0 overwinning !!! 2 uitdoelpunten moet voldoende zijn. Vind het kwalijker dat we zo makkelijk goals weggeven. En uiteraard hadden we er ook meer moeten maken. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
We hadden al kampioen kennen zijn ! :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: precies, 1-1 met de gelijkmaker in de laatste minuut |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 01:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] 2 uitdoelpunten moet voldoende zijn. Vind het kwalijker dat we zo makkelijk goals weggeven. En uiteraard hadden we er ook meer moeten maken. Als je druk blijft zetten op die manier komt je tegenstander ook niet aan scoren toe. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Ik was vanmorgen wat somber, dus ben even op het Ajax forum geweest. Ik heb de reacties na de wedstrijd tegen RKC gelezen en ben weer helemaal blij. Moet ik vaker doen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 08:16 schreef sportverteller het volgende:Ik was vanmorgen wat somber, dus ben even op het Ajax forum geweest. Ik heb de reacties na de wedstrijd tegen RKC gelezen en ben weer helemaal blij. Moet ik vaker doen. Kon het zelfs niet laten ze daar te bedanken voor de mogelijkheid dat het een mooi weekend gaat worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
P$V gaat de winnaar van dit weekend zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook bij hun kun je dat pas aan einde wedstrijd zeker weten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekker Pluim.. Wat een kans... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Roda krijgt wel de kansen.. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Hebben alleen weing scorend vermogen. Maar ze voeren de druk goed op, dus wie weet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan wel eens een go aheadje worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Niet verrassend. Beste man bij Roda. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahahahaaaaa depay wat een loosert.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Laat maar doorgaan voor de winst Koempels.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
roda is zowaar gewoon beter |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
dat had ook rood kunnen zijn |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Beetje flauw eigenlijk die rode kaart. Die 2de gele was ook wat ongelukkig. Maar goed, tis wel lekker voor ons! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 14:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Beetje flauw eigenlijk die rode kaart. Die 2de gele was ook wat ongelukkig. Maar goed, tis wel lekker voor ons! ???? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik vond het ongelukkig. Duidelijk een overtreding, maar was niet met opzet, had wellicht met een laatste waarschuwing er af kunnen komen. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 14:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik vond het ongelukkig. Duidelijk een overtreding, maar was niet met opzet, had wellicht met een laatste waarschuwing er af kunnen komen. klopt.. maar ik ben er niet rauwig om.. is toch hun beste speler
ps. die josefzoon is echt een waardeloze speler |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
T is niet waar hè, 1-1 waar gaat dit heen :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 14:08 schreef kuipje het volgende:[..] klopt.. maar ik ben er niet rauwig om.. is toch hun beste speler ps. die josefzoon is echt een waardeloze speler Josefzoon is niet goed genoeg inderdaad, aan de andere kant. Beter hebben ze niet op de bank. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos