|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Lol, Klaassen donker rood, maar commentator vind het geen geel. Gaat keurig voor de bal met zn gestrekte been op de knie van die ander. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2013 - 21:27 schreef moa het volgende:Lol, Klaassen donker rood, maar commentator vind het geen geel. Gaat keurig voor de bal met zn gestrekte been op de knie van die ander. haha, van mij mag ie rood krijgen hoor. ;)
Maar ik vond het ook niks. Was nauwelijks een overtreding. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2013 - 21:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] haha, van mij mag ie rood krijgen hoor. ;) Maar ik vond het ook niks. Was nauwelijks een overtreding. Het was niet heel hard nee, maar het was wel een gestrekt been en hij kwam niet in de buurt van de bal, er zijn zat Nederlandse scheidsrechters die voor mindere vergrijpen rood geven.
Heb het idee naar Ajax TV te kijken ofzo, de neutrale kijker kan het commentaar beter uit zetten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2013 - 21:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] haha, van mij mag ie rood krijgen hoor. ;) Maar ik vond het ook niks. Was nauwelijks een overtreding. Kwats, je behoort elke kans aan te grijpen om een snavel er af te kunnen sturen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zij Mulder nou dat ze gas gaven..???? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Haha, van mij mogen de snavels best winnen, we kunnen de punten goed gebruiken gezien de matige resultaten van alle Nederlandse ploegen in Europa. Celtic is natuurlijk wel een veel sympathiekere en mooiere club dan die joden in die half lege betonbak. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2013 - 21:40 schreef moa het volgende:[..] Haha, van mij mogen de snavels best winnen, we kunnen de punten goed gebruiken gezien de matige resultaten van alle Nederlandse ploegen in Europa. Celtic is natuurlijk wel een veel sympathiekere en mooiere club dan die joden in die half lege betonbak. Ga jij eens een half uur in de hoek staan.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
@11tegen11: Ajax dominating the irrelevant stats once again: 68% possession, 86% pass completion and 7 shots with very low scoring potential... #ajacel |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die speelt ff 10 man uit die schot.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ga nu ook kijken. Come on You bhoys! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Veel plezier man..!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ga wat anders kijken..doei.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zullen ze eerst eens vooruit moeten gaan lopen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Laat maar weten als het weer gelijk is.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kansloos elftal dat Celtic. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die Samaras rookt hele goeie wiet volgens mij !! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die elleboogstoot op Blind zijn kop was goud waard.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: die schijnt hier op t forum te zitten.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
4-1, hattrick Finbogasson.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
5-1 gruwelijk doelpunt Zyech |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
5-2 heb er 1 gemist..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe, maar hij was mooi.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
eagles staan voor bij roda.. 1-2 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vitesse en groningen gewonnen. dus drie punten n must om aan te haken |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
LIJKt me geen probleem morgen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vorige week PEC al zien spelen, nu weer. Mooi middenveld hoor met Mokotjo, Klich en Saymak (de beste van de 3)
Achenteh ook weer sterk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
vlijmscherpe counter. Twente dolblij dat ze ooit die Castaignos gehaald hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe..
Oef weer bijna Guyon.. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Mokotjo is de beste speler bij PEC Zwolle en Fernandez pakt weer zijn doelpunt mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Twente was de betere ploeg. Toch staat t 1-0.
Goh.. |
|
|
|