|
|
tomson
|
|
|
Sneue toeteraars daar. Als als je hier van verliest moet je echt stoppen met voetbal zeg. Pfffff |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dr zit geen hond... inderdaad alleen n paar toeters.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 november 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
haha,,ik was pissen.. Psv is heel zwak |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Maar ja, dat was Heracles ook.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zorgelijk voor ze. Ploeg daalt meer en meer naar wanorde. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: 3-0....heb het al ingevuld op de pooler |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Zekerheidje zondag: 2 - 0 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dacht dat jij "neutraal" was ouwe......hoe is het met Louis ?? Kan jij nog steeds die narcist verdedigen ?? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Moet ik jou nou elke keer opnieuw uit gaan leggen dat als neutrale kijker ik een veel betere voorspelling kan doen?
Maar in dit geval ziet iedereen wel dat PSV op dit moment niets voorstelt en dat niets er op kan duiden dat het zondag wel een goede dag zal hebben. Daarvoor zijn teveel spelers in een zeer matige vorm.
quote: hoe is het met Louis ?? Kan jij nog steeds die narcist verdedigen ??
We zijn geplaatst met ook maar een vrij matig elftal, nietwaar? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 november 2013 - 00:02 schreef Boudewijn het volgende:[..] Moet ik jou nou elke keer opnieuw uit gaan leggen dat als neutrale kijker ik een veel betere voorspelling kan doen? Maar in dit geval ziet iedereen wel dat PSV op dit moment niets voorstelt en dat niets er op kan duiden dat het zondag wel een goede dag zal hebben. Daarvoor zijn teveel spelers in een zeer matige vorm. [..] We zijn geplaatst met ook maar een vrij matig elftal, nietwaar? True, maar bij Roemeniƫ heb ik dan ook geen Robben en Van Persie zien rondlopen.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Net de "highlights" van de UEFA cup gekeken. Wat zijn er toch veel spuuglelijke clubs in Europa he... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 november 2013 - 00:06 schreef tomson het volgende:Net de "highlights" van de UEFA cup gekeken. Wat zijn er toch veel spuuglelijke clubs in Europa he... Ik neem niet eens de moeite om in deze fase van de EL de highlights van de andere clubs te kijken. Pas in de knockout fase wordt het aantrekkelijker. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Dat zijn dan ook Nederlanders, zou gek zijn als die voor Roemenie uit zouden komen ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Echt??? Vertel je nu.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahahaaaaaaaaa someone.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
PEC 1-1 tegen RKC Groningen en Heerenveen staan beide achter |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Even bijblijven he.. Heerenveen reeds op voorsprong :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik zag t zojuist...jammer |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En 3-1. Draaien best goed daar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
eigenlijk eindelijk ns logische uitslagen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heracles achter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 november 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kamphuis en Higler drama scheidsrechters....jullie morgen die Makelie, dubbel drama scheids |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voor makelie hou ik me hart vast inderdaad.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Beter zijn ballen....af en toe draaien...schoppen mag ook |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
@FOXSportsnl: Door de uitslagen van vanavond staat #PSV in het rechterrijtje. En dan morgen #FeyPSV... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik hoef zijn ballen niet vast te houden.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik zeg toch....schoppen mag ook Overigens KNVB misschien dit iets voor de opleiding.....
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Stuur ze maar een tape Nenam.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Naar de KNVB ??...man die schieten al in een stuip als Platini niest en Blatter een scheet laat....die zitten niet op een ouwe jood als ik te wachten ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 november 2013 - 22:55 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Naar de KNVB ??...man die schieten al in een stuip als Platini niest en Blatter een scheet laat....die zitten niet op een ouwe jood als ik te wachten ;-) Ghehe..true.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Maar dat ligt weer niet aan de KNVB |
|
|
|