|
|
van geil
|
|
|
quote: zelfs daar hebben ze grenzen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Iemand die het al zielig begint te vinden? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja had gekund.... ik vind beide kutclubs....zal me worst wezen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wedstrijd heeft wel wat weg van Feyenoord - PSV. Nu speelt PSV met veel druk en agressie. En kwamen ze tegen de verhouding achter. En om de vergelijking compleet te maken, op slag van rust toch nog de 1-1. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Tja dat mag ook, :)
Maar wordt het niet es tijd dat je de Kuip gaat bezoeken, met 15.000 man in een Arena kan toch niet gezellig zijn? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 21:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Wedstrijd heeft wel wat weg van Feyenoord - PSV. Nu speelt PSV met veel druk en agressie. En kwamen ze tegen de verhouding achter. En om de vergelijking compleet te maken, op slag van rust toch nog de 1-1. Eensch. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 21:36 schreef moa het volgende:[..] Tja dat mag ook, :) Maar wordt het niet es tijd dat je de Kuip gaat bezoeken, met 15.000 man in een Arena kan toch niet gezellig zijn? Ben ik allang geweest hoor.....en de Arena zit toch wel gemiddeld 30/40.000 man |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Tijd voor een ander plaatje dan? :)
Blijf het jammer vinden, Ajax had beter in een kleiner stadion kunnen gaan zitten zoals Twente en PSV, dan had het gewoon elke week vol gezeten en had het veel meer sfeer kunnen hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 21:41 schreef moa het volgende:[..] Tijd voor een ander plaatje dan? :) Blijf het jammer vinden, Ajax had beter in een kleiner stadion kunnen gaan zitten zoals Twente en PSV, dan had het gewoon elke week vol gezeten en had het veel meer sfeer kunnen hebben. Die hadden we in de meer...ben ik ook geweest,was niet meer te doen. Arena was in het begin kut....grote betonnen klomp....nu is het een stuk beter.
Ach gaan jullie straks ook krijgen.....al ben ik voorstander voor RDK en niet HNS.....de Kuip is onvervangbaar, maar daar komen jullie nog wel achter |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 21:48 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Die hadden we in de meer...ben ik ook geweest,was niet meer te doen. Arena was in het begin kut....grote betonnen klomp....nu is het een stuk beter. Ach gaan jullie straks ook krijgen.....al ben ik voorstander voor RDK en niet HNS.....de Kuip is onvervangbaar, maar daar komen jullie nog wel achter Er moeten in ieder geval niet de fouten gemaakt worden die bij de Arena en Gelredome gemaakt zijn, die 2 stadions zijn wel een doemscenario. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 21:51 schreef moa het volgende:[..] Er moeten in ieder geval niet de fouten gemaakt worden die bij de Arena en Gelredome gemaakt zijn, die 2 stadions zijn wel een doemscenario. Ajax en de Arena zijn er op vooruit gegaan....Vitesse en het Gelredome kan ik niet over oordelen, ben er nooit geweest....zal niet gebeuren ook |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 21:51 schreef moa het volgende:[..] Er moeten in ieder geval niet de fouten gemaakt worden die bij de Arena en Gelredome gemaakt zijn, die 2 stadions zijn wel een doemscenario. +1 |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 21:58 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ajax en de Arena zijn er op vooruit gegaan....Vitesse en het Gelredome kan ik niet over oordelen, ben er nooit geweest....zal niet gebeuren ook Qua sfeer? Wedstrijdbeleving? Echt geen vooruitgang hoor die Arena.
Wat betreft de inkomsten, ja uiteraard. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 21:58 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ajax en de Arena zijn er op vooruit gegaan....Vitesse en het Gelredome kan ik niet over oordelen, ben er nooit geweest....zal niet gebeuren ook For the record, ik zeg het niet omdat ik voor Feyenoord ben hoor, maar zo'n sfeerloos dood stadion zoals ik de Arena, Gelredome en in mindere mate ook Euroborg beleef... Dat zou echt afgrijselijk zijn als we met zo'n soort stadion geconfronteerd worden in Rotterdam.
De kuip, het legioen, de sfeer de hele atmosfeer van de Kuip is nu gewoon vrijwel de enige stabiele factor binnen Feyenoord die Europese top waardig is. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vitesse heeft het behoorlijk taai op het moment in Eindhoven. De 2-1 van PSV hangt in de lucht... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Oh ja, daar ging dit topic over, PSV drukt idd lekker zou mooi zijn als PSV wint, anders een gelijk spel. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 22:07 schreef moa het volgende:[..] Oh ja, daar ging dit topic over, PSV drukt idd lekker zou mooi zijn als PSV wint, anders een gelijk spel. Gelijkspelletje idd. Zou mooi zijn. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 22:03 schreef moa het volgende:De kuip, het legioen, de sfeer de hele atmosfeer van de Kuip is nu gewoon vrijwel de enige stabiele factor binnen Feyenoord die Europese top waardig is. Dan geef je het antwoord toch al....is moeilijk meenemen in uitwedstrijden of niet soms ?? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wel weer een dreun voor pisvee zeg. Hahaha.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ik zie dat uitsyndroom die de media ons aanpraat niet zo, op het moment heeft elke ploeg het onverklaarbaar lastig in uitwedstrijden, we pakten toch maar mooi 3 punten in Arnhem en hadden het betere van het spel in Alkmaar en Amsterdam.
Anyway, de oude kuip verlaten of verbouwen is inderdaad een moeilijke keuzen, feit blijft dat we in een nieuw of verbouwd onderkomen makkelijk 10.000-15.000 extra kaarten zullen verkopen per wedstrijd en dat we een kleine 100 extra skyboxen zullen verhuren, dat scheelt gewoon meer dan een miljoen per wedstrijd. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Er is maar 1 klassieker Tomson....zal altijd zo blijven |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Leerrdam als beul. 3-1... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Eens kijken hoe snel een stadion leeg kan lopen -_- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ben benieuwd of Cocu na vanavond nog trainer van PSV is, het begint de spuigaten wel uit te lopen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Je kan veel zeggen maar ze zitten er allemaal nog, de Arena was alleen zo vol bij de begrafenis van Hazes. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 22:23 schreef moa het volgende:[..] Je kan veel zeggen maar ze zitten er allemaal nog, de Arena was alleen zo vol bij de begrafenis van Hazes. Het viel me ook al op ja. Ik heb het hier anders ook wel eens leeg zien stromen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Bedoel je met hier Eindhoven? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 22:14 schreef moa het volgende:[..] Ik zie dat uitsyndroom die de media ons aanpraat niet zo, op het moment heeft elke ploeg het onverklaarbaar lastig in uitwedstrijden, we pakten toch maar mooi 3 punten in Arnhem en hadden het betere van het spel in Alkmaar en Amsterdam. Anyway, de oude kuip verlaten of verbouwen is inderdaad een moeilijke keuzen, feit blijft dat we in een nieuw of verbouwd onderkomen makkelijk 10.000-15.000 extra kaarten zullen verkopen per wedstrijd en dat we een kleine 100 extra skyboxen zullen verhuren, dat scheelt gewoon meer dan een miljoen per wedstrijd. Ik ben in de Meer geweest en regelmatig in de Arena.....ook in de Kuip. Ik als niet Feijenoorder maar wel als meelezer.......tsja ik ga voor RDK.
Wie geeft jullie de garantie dat als je bv 65.000 zitplaatsen heb, dat die daadwerkelijk gevuld zijn....sportief is op dit moment jullie prioriteit, niet een gloed nieuw stadion en je staat 8ste.
Die 50.000 dat is het legioen die vul je wel....maar die + 15.000 zijn de glory hunters dus die komen naar prestatie... heb je die niet....tsja dan wordt het moeilijk.
Niks ten nadelen van het legioen hoor....maar zo zie ik het.
Eerst maar een keer de Coolsingel en Europees......dan denken over een nieuw stadion....voorlopig zien de bouwers $$ tekens en gaat niks naar Feijenoord
Is mijn mening...ik gun Feijenoord het beste....PSV en Vitesse niet |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Het ging toch over het PSV stadion :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 22:23 schreef moa het volgende:[..] Je kan veel zeggen maar ze zitten er allemaal nog, de Arena was alleen zo vol bij de begrafenis van Hazes. Flauw..... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Was niet gemeen bedoeld :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 22:29 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik ben in de Meer geweest en regelmatig in de Arena.....ook in de Kuip. Ik als niet Feijenoorder maar wel als meelezer.......tsja ik ga voor RDK. Wie geeft jullie de garantie dat als je bv 65.000 zitplaatsen heb, dat die daadwerkelijk gevuld zijn....sportief is op dit moment jullie prioriteit, niet een gloed nieuw stadion en je staat 8ste. Die 50.000 dat is het legioen die vul je wel....maar die + 15.000 zijn de glory hunters dus die komen naar prestatie... heb je die niet....tsja dan wordt het moeilijk. Niks ten nadelen van het legioen hoor....maar zo zie ik het. Eerst maar een keer de Coolsingel en Europees......dan denken over een nieuw stadion....voorlopig zien de bouwers $$ tekens en gaat niks naar Feijenoord Is mijn mening...ik gun Feijenoord het beste....PSV en Vitesse niet Feyenoord is wel toe aan een nieuw stadion, in de rust blijft 85% op zijn plek zitten omdat het vrijwel onmogelijk is een biertje en een burger te halen bij de dramatische catering.
De Business units zijn ook een drama, er is al jaren een ellenlange wachtlijst voor deze units maar er is gewoon geen aanbod. Terwijl de vraag en het geld er wel is.
Wat betreft de supportersvakken zal de Kuip sowieso uitverkocht zijn tegen PSV, Ajax, Vitesse, Twente, AZ, en ander ploegen die er toe doen. Tegen de overige ploegen zullen we het idd. moeten doen met 55.000-60.000 bezoekers, maar lege stoelen kosten je geen geld. 100 skyboxen die je niet verhuurd maar waarvoor de klanten wel in de rij staan zijn gewoon een miljoen aan inkomsten die je per wedstrijd misloopt. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|