|
|
de bluffer
|
|
|
quote: is het gelukt, 020 lopen naar huis |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Eigenlijk wel jammer, want hier worden die kleuters tieners van ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik had niks anders verwacht |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hey Vogel...zeg het is |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Frons de. Hoer jankt om kaarten.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahahaha....touché ouwe |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Nu nog verliezen bij Ijsselmeervogels |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jan Mulder,hahahahahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Boudewijn heeft ook pijn...post frustraties op t Gay-forum |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dubbel triest dan....tis een FeijenoorderT...die Boudewijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dus je vind n Gay forum t 020 forum ,,oke |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Heb je ze al op, ze waren zeker wel lekker |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik hoop dat zondag AFC verliest dan is J v G gelukkig rustig |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
020, Joden, Gay, Snavel, Wegrenners forum....het boeit me geen hol hoe je het noemt ouwe.....mij zal je het nooit kakkie of 010 forum horen noemen....voor mij zijn jullie gewoon Feijenoorders
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 december 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 23:22 schreef Nenam_tiL het volgende:020, Joden, Gay, Snavel, Wegrenners forum....het boeit me geen hol hoe je het noemt ouwe.....mij zal je het nooit kakkie of 010 forum horen noemen....voor mij zijn jullie gewoon Feijenoorders wie is die ouwe ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet gezien, nix gemist. Jammer enerzijds voor 020 en ned. ranking. Anderzijds moet 020 niet teveel miljoentjes binnen slepen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Klasse TOPPER dit mag ik lezen |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Ik post altijd mijn frustraties als een NL club in Europa verliest... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dit is echt KUIP en 010 taal |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die spreek en ken ik niet |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Oogjes dicht en snaveltjes toe! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
wat een zaadpartij zeg, dit waren duidelijk de zwakste teams in de cl en ze hebben daar allebei helemaal niks te zoeken. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 23:45 schreef Gerard49 het volgende:wat een zaadpartij zeg, dit waren duidelijk de zwakste teams in de cl en ze hebben daar allebei helemaal niks te zoeken. Je hebt nu eenmaal geen 16 barca's of bayern's Gerard....dus heb je zwakkere ploegen....des te knapper dat ze zich bij de laatste 16 knokken.....of het nu Feijenoord of Ajax is....liever geen Vitesse of Psv....maakt mij niet uit.
Helaas is het niet gelukt |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 23:45 schreef Gerard49 het volgende:wat een zaadpartij zeg, dit waren duidelijk de zwakste teams in de cl en ze hebben daar allebei helemaal niks te zoeken. Nou, Celtic was ook niet best...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 december 2013 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: niet best ok, maar die zie ik liever spelen dan dat Italiaanse antievoetbal. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 23:33 schreef FR-Henk het volgende:Niet gezien, nix gemist. Jammer enerzijds voor 020 en ned. ranking. Anderzijds moet 020 niet teveel miljoentjes binnen slepen. Jammer voor Ajax, helemaal niet jammer voor de Nederlandse ranking, punten in EL tellen even zwaar, de kans dat Ajax in de CL nog potten had kunnen breken is nihiel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2013 - 23:22 schreef Nenam_tiL het volgende:020, Joden, Gay, Snavel, Wegrenners forum....het boeit me geen hol hoe je het noemt ouwe.....mij zal je het nooit kakkie of 010 forum horen noemen....voor mij zijn jullie gewoon Feijenoorders Ja anders krijg je pikstraf, logisch |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens, nl voetbal nu 7 magere jaren in de cl, komen nu 7 vette. Die van ons ;-) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Hahaha juist!
Fey-Gro 1-2 :))) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Neh, Groningen niet. Zwolle, mwah. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dit is de keiharde waarheid:
Italiaanse media eensgezind: '020 onvolwassen'
Auteur: Wout Stravers Gepubliceerd:12 december 2013 om 09:38Categorie:Reactie
De Italiaanse kranten loven donderdag de onverzettelijkheid van AC Milan, dat met een man minder stand hield tegen 020. De Italianen blijven daardoor actief in de Champions League.
In alle kranten was doelman Christian Abbiati de grote man, zocht de NOS uit. 'Tien leeuwen overleven dankzij een super-Abbiati', schrijft La Gazzetta dello Sport. De krant zag dat Milan in de beginfase verrast werd door het 'klassieke totaalvoetbal van het dynamische 020'.
Dat de Amsterdommers geen raad wisten met de overtalsituatie wijt de roze sportkrant aan de jeugdigheid. 'Een onvolwassen tegenstander die niet in staat was te profiteren van de man-meer-situatie', aldus de krant, die Milan prijst. 'Zonder overdrijving een heroïsche overwinning.'
De Corriere dello Sport viel eveneens op dat 020 onervaren was. '020 was in de aanval, de Rossoneri verdedigden met karakter. Gelukkig is de ploeg onvolwassen en wisten ze zich geen raad met hun dominantie.'
Maar het lag natuurlijk weer aan de scheids en het anti-voetbal volgens De Hoer whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ze hebben gewoon nagelaten uit één van die kansen een goal te maken wat het ook gewoon uitstraalde. Ik miste de uitstraling om Milan af te maken en lieten zich op onvolwassen manier in de luren leggen door b.v. Balotelli. Ik vind het echt bizar hoe mensen daar tot op het bot getreiterd werden. Het resultaat mag er dan ook zijn voor Milan, door vroeg een man te missen en met 10 man te staan gewoon door omdat ze de nul hielden. |
|
|
|