|
|
Stylzz
|
|
|
T was ook heel verstandig om continu de ballen er hoog in te pompen. Hilarisch, ventjes tegen kerels. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En dan dat geworstel om de bal aan de zijlijn of cornervlag en telkens weer het onderspit delven. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 11:17 schreef VVout het volgende:[..] Ze hebben gewoon nagelaten uit één van die kansen een goal te maken wat het ook gewoon uitstraalde. Ik miste de uitstraling om Milan af te maken en lieten zich op onvolwassen manier in de luren leggen door b.v. Balotelli. Ik vind het echt bizar hoe mensen daar tot op het bot getreiterd werden. Het resultaat mag er dan ook zijn voor Milan, door vroeg een man te missen en met 10 man te staan gewoon door omdat ze de nul hielden. Maar vooral niet in de spiegel kijken en de hele wereld de schuld geven! Typisch 020! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 11:17 schreef VVout het volgende:[..] Ze hebben gewoon nagelaten uit één van die kansen een goal te maken wat het ook gewoon uitstraalde. Ik miste de uitstraling om Milan af te maken en lieten zich op onvolwassen manier in de luren leggen door b.v. Balotelli. Ik vind het echt bizar hoe mensen daar tot op het bot getreiterd werden. Het resultaat mag er dan ook zijn voor Milan, door vroeg een man te missen en met 10 man te staan gewoon door omdat ze de nul hielden. Als Ajax al per ongeluk 1 gemaakt had was het binnen 2 minuten sowieso 1-1.
Ajax kan nergens aanspraak op maken als je in 70 minuten met 11 tegen 10 maar een handje vol mogelijkheden weet te creëren. Dat huilie huile van de Hoer is lachwekkend, je weet dat Italiaanse ploegen zo spelen, helemaal als het 11 tegen 10 is en zij genoeg hebben aan 0-0. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Het leed wat ajakkes heet! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
hmm..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 december 2013 door moa -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Mooi hè leedvermaak! En wat zijn ze stil nu hè! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Het is eerder verdrietig, het zegt veel over het niveau van de Nederlandse clubs. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T scheelt niet veel van Italiaanse |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ajax heeft zich juist wel goed geweerd in deze poule, alleen werkt dat opportunistische voetbal van ze gewoon niet tegen Italiaanse ploegen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 12:55 schreef moa het volgende:Ajax heeft zich juist wel goed geweerd in deze poule, alleen werkt dat opportunistische voetbal van ze gewoon niet tegen Italiaanse ploegen. Dus hebben ze KEIHARD GEFAALD en zouden ze wel eens een toontje lager mogen zingen die snavels! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Aangezien jullie zo van leedvermaak houden, heb ik graag even een andere vraag.
Wat zijn de resultaten van Feyenoord de afgelopen jaren in Europees verband? En kom alsjeblieft niet aan met de winst in 2002, maar alleen de afgelopen jaren graag.
En er zullen er nu wel weer een aantal gaan schelden hier, maar misschien moeten jullie eerst eens naar je eigen cluppie kijken, want wij spelen tenminste nog Europees.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 december 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 13:14 schreef Ajax Warrior het volgende:Aangezien jullie zo van leedvermaak houden, heb ik graag even een andere vraag. Wat zijn de resultaten van Feyenoord de afgelopen jaren in Europees verband? En kom alsjeblieft niet aan met de winst in 2002, maar alleen de afgelopen jaren graag. En er zullen er nu wel weer een aantal gaan schelden hier, maar misschien moeten jullie eerst eens naar je eigen cluppie kijken, want wij spelen tenminste nog Europees. Maar wij blazen niet zo hoog van de toren. Lees dit forum eens door, zelfkritiek genoeg hier. Verder de tyfus voor dat clubje van je van grachtspringers en lekspringers :) Laat je prikken door een italiaan hahaha, amateurs! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 13:14 schreef Ajax Warrior het volgende:Aangezien jullie zo van leedvermaak houden, heb ik graag even een andere vraag. Wat zijn de resultaten van Feyenoord de afgelopen jaren in Europees verband? En kom alsjeblieft niet aan met de winst in 2002, maar alleen de afgelopen jaren graag. En er zullen er nu wel weer een aantal gaan schelden hier, maar misschien moeten jullie eerst eens naar je eigen cluppie kijken, want wij spelen tenminste nog Europees. sterker nog jullie hebben in 3 jaar tijd 18 duels gespeeld om te proberen een volgende ronde te bereiken? en dat lukt niet eens ouwe pikkepijp! En wie niet springt? huil baby je lijkt blind wel!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 december 2013 door Milo -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 13:14 schreef Ajax Warrior het volgende:Aangezien jullie zo van leedvermaak houden, heb ik graag even een andere vraag. Wat zijn de resultaten van Feyenoord de afgelopen jaren in Europees verband? En kom alsjeblieft niet aan met de winst in 2002, maar alleen de afgelopen jaren graag. En er zullen er nu wel weer een aantal gaan schelden hier, maar misschien moeten jullie eerst eens naar je eigen cluppie kijken, want wij spelen tenminste nog Europees. Als laatste was dat in 2002 met Feyenoord in de Europa League, vanaf toen ging het met het Nederlandse voetbal alleen nog maar berg afwaarts. Dus gewoon snaveltje dicht houden, want er is tot op heden weinig representatiefs meer gebeurt.
En wat er aangehaald wordt heb je al helemaal niet te bepalen, dat zijn gewoon de feiten helaas.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 december 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Waar maak jij jezelf druk om warrior ? Wij zijn maar kutkakkerlakken :p |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Naar wat er in Milaan is gebeurd heb ik heerlijk geslapen afgelopen nacht |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Pffff gelukkig vliegen wij er niet uit tegen Praag en Kuban... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Je heet niet voor niks bluffert he.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nou en? De tyfus voor ze. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 13:19 schreef Stylzz het volgende:[..] Maar wij blazen niet zo hoog van de toren. Lees dit forum eens door, zelfkritiek genoeg hier. Verder de tyfus voor dat clubje van je van grachtspringers en lekspringers :) Laat je prikken door een italiaan hahaha, amateurs! Ghehe, laat je prikken door een Italiaan..d:-)))))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 december 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
prima kopstoot..mare Zoet ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zuivere goal afgekeurd.rekik |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wie heet er dan ook Rekick, dan vraag je er om! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kutzooi. En oninteressant. Als Feyenoord er maar beter op wordt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De gifbeker is definitief naar Eindhoven. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ben geen heilige, integendeel....maar dit zou ik nooit posten....gaat zelfs mij te ver of het nou Ajacieden zijn of Feijenoorders of wat dan ook..... Overigens niks persoonlijks naar Renato toe....meer degene die zo iets bedenkt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 december 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Ik weet niet of er een plek in de EL in gevaar komt door het slechte optreden van NL clubs? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Met dank aan Cocu, die heeft totaal geen overwicht en controle over de spelers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: is al gebeurt,per 2015 weer een er af |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Wat moet er gebeuren om er weer een bij te krijgen? Het huidige optreden van de NL clubs helpt daar vast niet bij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 21:36 schreef Boudewijn het volgende:[..] Wat moet er gebeuren om er weer een bij te krijgen? Het huidige optreden van de NL clubs helpt daar vast niet bij. absoluut niet nee.t wordt allen maar erger zo. ken de regelgeving niet,maar het is duidelijk dat t er niet beter op wordt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Juist daarom. De tyfus voor alles dat niet Feyenoord is.
En als we dan gaan lachen, waarom dan om een club die nu al tijdenlang zowel nationaal als internationaal (veel) beter presteert. Lekker laten gaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 21:06 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik ben geen heilige, integendeel....maar dit zou ik nooit posten....gaat zelfs mij te ver of het nou Ajacieden zijn of Feijenoorders of wat dan ook..... Overigens niks persoonlijks naar Renato toe....meer degene die zo iets bedenkt tsja, dat krijg je als je sjalen aan gaat vallen, wraak acties. Italianen, messentrekker, dat weet jij ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: volgens mij is dat nog niet zo hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 21:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Juist daarom. De tyfus voor alles dat niet Feyenoord is. En als we dan gaan lachen, waarom dan om een club die nu al tijdenlang zowel nationaal als internationaal (veel) beter presteert. Lekker laten gaan. ik gun ze allemaal nix, dus als t kudt met ze gaat vind ik dat prima. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tis mij om het even. Of ze nou winnen of verliezen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: weet bijna zeker dat ik t vorige week in de VI las. de verliezende bekerfinalist speelt geen europees voetbal meer,en de play offs gaan n plaats omhoog..plaats 7 meen ik ipv 8 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 21:42 schreef Stylzz het volgende:[..] tsja, dat krijg je als je sjalen aan gaat vallen, wraak acties. Italianen, messentrekker, dat weet jij ook. Het is ook niet handig om dat in itakkerland te doen....maar ik ben uit de tijd dat je het met je knuisten deed....als je mazzel(sorry) had trok je een plank uit de tribune ;-) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik gebruik ook liever een klauwhamer...... |
|
|
|