|
|
infamous psv
|
|
|
quote: hij heeft gelijk wat betreft spel van PSV en Heracles... |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Moeten ze wel beter gaan voetballen maar niet zo als de tweede helft tegen Lurling en zijn Maten |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
note: heb het e.e.a. van gisteren opgeschoond in dit topic |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 01:24 schreef bode het volgende:[..] Moeten ze wel beter gaan voetballen maar niet zo als de tweede helft tegen Lurling en zijn Maten das waar alleen de clubs die erboven staan die moeten allemaal te pakken zijn want die zijn minder als Feyenoord! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: whehehe jij bent er ook elk moment van de dag hea?haha jawel vreemd dat hij alles opschoond waar is dat nou voor nodig?P:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 april 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 08:19 schreef TheMenace het volgende:[..] whehehe jij bent er ook elk moment van de dag hea?haha jawel vreemd dat hij alles opschoond waar is dat nou voor nodig?P: Had je iets bevuilt Menace..? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hahaha dat moet jij nodig zeggen bijlmersnavel! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hij is er nu niet hoor.. En er werd je wat gevraagd. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ik laat altijd mijn geur achter zeker als er snavels zijn!P:
Ja ik heb hippy en biba1940 bevuilt maar das toch niet erg of wel?hehe |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: kan mij geen moer verrotten dat die kneus er niet is hij komt vast wel weer whehehe ps ik heb al antwoord gegeeft op diegeen zijn vraag.daar ben ik altijd netjes in.in antwoord op de vraag geven wat voor antwoord dan ook want ik ben netjes opgevoed whehehehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 april 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 april 2012 - 10:54 schreef TheMenace het volgende:[..] ik laat altijd mijn geur achter zeker als er snavels zijn!P: Ja ik heb hippy en biba1940 bevuilt maar das toch niet erg of wel?hehe Nee niet erg Menace keep up the good work.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Klopt, Renato. Sinds ik met pensioen ben hoef ik niet meer dagelijks met de trein van mijn woonplaats (een dorpje op zo'n 10 kilometer van Utrecht) naar Amsterdam. Dus spoor ik inderdaad niet (meer) ;-) Wat een spannende competitie, hè? Nog altijd zes clubs die kampioen kunnen worden! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 13:26 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha. Klopt, Renato. Sinds ik met pensioen ben hoef ik niet meer dagelijks met de trein van mijn woonplaats (een dorpje op zo'n 10 kilometer van Utrecht) naar Amsterdam. Dus spoor ik inderdaad niet (meer) ;-) Wat een spannende competitie, hè? Nog altijd zes clubs die kampioen kunnen worden! d:-)
Het is lang niet zo spannend geweest, aankomende speelronde word weer een thriller.. |
|
|
|
|
Dazeijyja
|
|
|
quote: Goed opschonen doe je door het twente stadion naar duitsland te duwen ;) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Godnondeju, dat was toch absoluut geen penalty voor Barcelona!! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hahaha in spanje ben ik voor madrid maar dit was volgens mij een domme overtreding dus een penalty.domme domme domme italiaan maja
milan kan winnen hoor!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 april 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 21:07 schreef TheMenace het volgende:[..] hahaha in spanje ben ik voor madrid maar dit was volgens mij een domme overtreding dus een penalty.domme domme domme italiaan maja milan kan winnen hoor! het was niet eens een overtreding, die gast schoof gewoon door en met z'n achterste been kwam hij tegen die van messi aan die met opzet bleef wachten hopende op een penalty.
Messi is een 100% matennaaier! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
En nu weer gestrekt been van Barcelona op de Milan keeper! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 21:09 schreef Boudewijn het volgende:[..] het was niet eens een overtreding, die gast schoof gewoon door en met z'n achterste been kwam hij tegen die van messi aan die met opzet bleef wachten hopende op een penalty. Messi is een 100% matennaaier! tjah ik begrijp wel wat je bedoelt maar als je zo doorglijdt dan kom je ertegenaan toch?echt stom van hem.maja dit was net weer een overtreding op de keeper dus die catalaan had geel moeten hebben want dies choof ook door maja.
ik heb voorkeurtje ook voor milan maja |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ja precies ik zag het!nederlandse knjb scheidsrechter je ziet het wel weer hea ...rara hoe kan dat..... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
effe wat anders waarom stellen ze in godsnaam mevrouw blom bij heerenveen-bijlmer aan terwijl blom een bijlmersupporter is denk daar ook maar eens over na.......
je zag het bij az toch ook dat van holman was ook geen rood tegen vitesse!allemaal corruptie.... alhoewel dat van barcelona vind ik twijfel je kan hem geven maar hoeft niet nee....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 april 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Milan moet gewoon vlammen en niet dat angsthazenvoetbal spelen |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
HOPLA! 1 - 1!
(kan het gewoon niet helpen dat ik het Barcelona niet gun) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
goalllllllllllllllllllllllllll |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: dat heb ik ook hahaha
waardoor weet ik ook niet echt want arrogant zijn ze niet echt toch???maja het heeft ook met de hype eromheen te maken miss??? en miss omdat ik voor madrid ben in spanje haha
come on milan!P:
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 21:19 schreef TheMenace het volgende:[..] dat heb ik ook hahaha waardoor weet ik ook niet echt want arrogant zijn ze niet echt toch???maja het heeft ook met de hype eromheen te maken miss??? en miss omdat ik voor madrid ben in spanje haha come on milan!P: Misschien heeft Cruijff er wat mee te maken |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: dat ook jah!tering heey onterechte strafschop@ |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
En Milan weer in achtervolging... pfff ellendige Kuipers |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ja, het is gewoon niet te geloven. Gele kaart ok, maar absoluut geen penalty wederom.
Barcelona moet sowieso doorgaan... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
En weer vrijwel gestrekt been van Barcelona maar weer niet eens een gele kaart |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
wat een teringlijer is die kuipers zeg.. hoe kan je een wedstrijd een kant op fluiten |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: maak toch ook nie uit het valt steeds welmee |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 21:32 schreef Boudewijn het volgende:Ja, het is gewoon niet te geloven. Gele kaart ok, maar absoluut geen penalty wederom. Barcelona moet sowieso doorgaan... dit is echt triest!wat een waardeloze scheidsrechter superslecht!zeker een seizoenkaart barca gehad!???? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 21:33 schreef kuipje het volgende:wat een teringlijer is die kuipers zeg.. hoe kan je een wedstrijd een kant op fluiten echt zwaar onterecht dit maja.kijk wat willem zegt en van basten erover |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
willem je bent een goede vent alleen dit was geen strafschop de tweede want ze trokken allebei en als er eentje begon was het die catalaan wel.... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Van Hanegem vindt Messi niet goed hahahaha |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Och och och wat is die Ron Jans' toch een vervelend mannetje. Om dat soort mensen heb ik mede een hekel aan Barcelona. Dat verafgoden en verfoeilijker van alles wat ze doen |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: als van hanegem dat zegt.. is dat zo..
niet vergeten dat je op een feyenoord forum zit he ;) |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 21:41 schreef Boudewijn het volgende:Och och och wat is die Ron Jans' toch een vervelend mannetje. Om dat soort mensen heb ik mede een hekel aan Barcelona. Dat verafgoden en verfoeilijker van alles wat ze doen koop sport 1.. dan heb je van hanegem.. altijd grappig |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Zit nu helaas via de iPad te kijken, anders had ik sport1 opstaan alleen kan sport1 niet via iPad app van ziggo kijken |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 21:42 schreef kuipje het volgende:[..] als van hanegem dat zegt.. is dat zo.. niet vergeten dat je op een feyenoord forum zit he ;) Van Hanegem is droogkloot hahahaha... Van Basten zegt dat hij wel goed speelt , zegt Van Hanegem tegen hem: op welk scherm kijk je hahaha |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 21:44 schreef Boudewijn het volgende:[..] Zit nu helaas via de iPad te kijken, anders had ik sport1 opstaan alleen kan sport1 niet via iPad app van ziggo kijken zozo.. hip hoor.. moet je dan bijbetalen? of kan je alle kanalen bekijken via je iPad? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 21:41 schreef Boudewijn het volgende:Och och och wat is die Ron Jans' toch een vervelend mannetje. Om dat soort mensen heb ik mede een hekel aan Barcelona. Dat verafgoden en verfoeilijker van alles wat ze doen ik heb toevallig ook geswitch naar nederland 3 en ron jans zei toch echt dat het geen strafschop is dus meestal ben ik het niet met hem eens maar dit keer wel |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: geef mij maar ronaldo!P: |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 april 2012 - 21:45 schreef infamous psv het volgende:[..] Van Hanegem is droogkloot hahahaha... Van Basten zegt dat hij wel goed speelt , zegt Van Hanegem tegen hem: op welk scherm kijk je hahaha Van hanegem wordt iets te oud voor het vak als analist. Die Hans anders bril reclames passen hem goed :) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Van Gelder vieze natnek..... |
|
|
|