|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Bassie wint met 6-2 en naar de finale. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
One hundred and freakshowwwwwww |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Als een kind zo blij als de competitie weer begint.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
van gerwen met 6-0 gewonnen van Lewis. in de finale tegen Bassie. die kale was wel vreselijk goed. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
lange winterstop lijkt t.pff |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hier nog 1 maar eerst zondag naar de broederstrijd met de kinders |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Moet er hier ook nog iemand uit de kast komen? Hebben we dat ook maar gehad! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Laat maar lekker zitten. Het is al bekend. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Benfica- Porto op het punt van beginnen. Prachtig eerbetoon aan Eusebio. . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat een sneue gasten van Porto. Kunnen hun bek niet even houden voor een minuut stilte als het iemand van de tegenstander betreft. Dat heb ik bij ons iig nog nooit meegemaakt. .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 januari 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Welke kast? De linnen kast ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Benfica-Porto 2-0. Lekker voor de poolert een zespuntertje erbij :) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Espanyol- Real Madrid 0-0 matige wedstrijd tot nu toe |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Twente heeft meerdere scorende spelers. gevaarlijke outsider. wordt tijd dat die n tikkie krijgen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Via stream of heb je jezelf af laten persen door FOX ? Ik kijk vanavond bij match of the day dus geen spoilers aub ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dreambox FTW!
Maar goed, kwartiertje gekeken, leuk om El Ahmadi en Vlaar//Held weer eens te zien ballen. Daarna weer Sons of Anarchy. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 - 19:15 schreef tomson het volgende:Via stream of heb je jezelf af laten persen door FOX ? Ik kijk vanavond bij match of the day dus geen spoilers aub ;) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ow ja... het is weer bezig. Dan slingeren we dat gare FOX maar weer aan he. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik zei toch geen spoilers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 - 19:15 schreef tomson het volgende:Via stream of heb je jezelf af laten persen door FOX ? Ik kijk vanavond bij match of the day dus geen spoilers aub ;) Ik heb gewoon Fox ja. Is dat duur dan? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nee maar nu moet je toch extra betalen voor FOX internationaal terwijl die vorig seizoen gewoon bij sport1 te zien waren. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
van mij mag vitesse wel ff zo blijven staan |
|
|
|
|
moa
|
|
|
joden morgen verliezen dan kunnen we op 1 punt komen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 - 20:36 schreef tomson het volgende:Nee maar nu moet je toch extra betalen voor FOX internationaal terwijl die vorig seizoen gewoon bij sport1 te zien waren. Oh.. geen idee, ik heb t gewoon allebei :-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Mannetje hoor, die Stylzz ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fietstas vies gewonnen bij PEC. Zwolle Had ze echt een tijd bij de strot en dan vliegt in blessuretijd de winnende er toch in. Gadverdamme. .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 januari 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik heb er niet echt op gelet na de verandering... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik heb zelf ook geen idee van de oude kosten, laat staan de huidige kosten. Eerst werd het betaald en keek ik gewoon op kosten van, nu in m'n eigen huis kijk ik het niet via de officiƫle kanalen.
Zal wel goed wezen met dat FOX. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind zo'n dreambox ook nogal gedoe.
Als er wat veranderd moet je ook weer aan de gang enzo |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 - 22:25 schreef Bosifyable het volgende:Ik heb zelf ook geen idee van de oude kosten, laat staan de huidige kosten. Eerst werd het betaald en keek ik gewoon op kosten van, nu in m'n eigen huis kijk ik het niet via de officiƫle kanalen. Zal wel goed wezen met dat FOX. Kwaliteit van de gemiddelde illegale stream is misschien wel beter dan via FOX, hier altijd haperingen in de stream zelfs bij lage beeldkwaliteit. En heb dat alleen bij FOX, om nog maar niet te spreken van die WAARDELOZE KUT SUPPORT van FOX. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Groningen en Heerenveen hebben gelijk gespeeld, gunstig. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kun je wel een gaatje van 6 punten slaan idd. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Moeten jullie wel winnen ouwe....;-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Staat toch ook duidelijk kun je wijsNEUS ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
HOOGVLIET !! Hij doe t weer ! Haha. .. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehe....volgens mij is het kan....en geen kun wijsmeeuw |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als het nog theoretisch is zeg je kunnen. Maar dat KAN je aan jou toch miet uitleggen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ach heb niks tegen die gozer...hij wel tegen mij, zal straks wel weer losgaan.
Heb nooit wat tegen Feijenoorders gehad....wel tegen Pisvee en fietstassen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ach doe allemaal lekker gek achter het virtuele hek :) |
|
|