|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2014 - 16:47 schreef TheMenace het volgende:[..] hahahaha ja dan moet je maar zorgen dat je van den haag wint tjah dan loop je niet al jaren achter de feiten aan...magoed gaat toch goed zo???twente komt straks op 43 en Vitesse 42 ajakkes op 43 en (wij) op 37 nu dus ja vechten voor de vierde plaats zou ik zeggen uhum..... Niets daar mee te maken. Tukkers simpel Kudt volk |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: nounou wil je wel op je woorden letten voor je het weet heb je een ban..uhum dat is mij verteld althans... en alles wat je hoort.....
maja
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2014 - 17:22 schreef TheMenace het volgende:[..] nounou wil je wel op je woorden letten voor je het weet heb je een ban..uhum dat is mij verteld althans... en alles wat je hoort..... maja tsja, de tyfus voor ze dan :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Pisvee loopt ook niet helemaal volgens plan geloof ik :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hahahha nounou jongens laat jezelf niet zo gaan.absolute frustratie hoort toch niet bij zo een (elite)club gedraag je als mens zijnde uhum haha |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
0-1 AZ.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 februari 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
gaat lekker met Vitesse haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Godverredomme...Zie nou pas dat Heracles wel kan winnen van die ooievaars. En niet zo'n beetje ook. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
goed zo den haag tjah tegen ons moeten jullie de punten halen hea!tjonge tjonge als jullie ons niet hadden gehad dan hadden jullie stijf onderaan gestaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 februari 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pfff, dat accent van die co-commentator.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Idd...irritant hé ;-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wie is het eigenlijk ??.....volgens mij een limburger |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Martijn Reuser zo te horen |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: jij bent een kenner ? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Ik onthoud vaak dingen die onnodig zijn. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is ook een gave....ik onthoud niks |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wat Vincent zegt. Amsterdammert geloof ik. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: idd korsakov....mijn avatar is een reminder ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: of zaankanter....die kunnen ook plat praten, niet zoals ik maar toch |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gaat vooruit hoor: je begint steeds meer Feyenoorder te worden. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zaankanters: beschaafd volk. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb nooit wat tegen Feijenoord gehad hoor....en dat virus zit hier in huis (niet door mij)....maar sta gewoon Feijenoord mokken af te drogen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ADO breekt alvast de boel af? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ken er een aantal .....beter als Brabanders (sorry) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Het gaat goed met AZ tegen Vitesse 0-2 nog 8 minuten |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 februari 2014 - 22:17 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik heb nooit wat tegen Feijenoord gehad hoor....en dat virus zit hier in huis (niet door mij)....maar sta gewoon Feijenoord mokken af te drogen hahahahahaha top! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: oke houd ons op de hoogte als het U belieft.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: mwah maar 2 punten achter op Vitesse zo kunnen we het ook bekijken haha
tjah wij moeten het altijd positief blijven bekijken,hoe hardleers feyenoord heel vaak is! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 februari 2014 - 22:17 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik heb nooit wat tegen Feijenoord gehad hoor....en dat virus zit hier in huis (niet door mij)....maar sta gewoon Feijenoord mokken af te drogen Komt toch nog goed met je. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 februari 2014 - 22:31 schreef TheMenace het volgende:[..] mwah maar 2 punten achter op Vitesse zo kunnen we het ook bekijken haha tjah wij moeten het altijd positief blijven bekijken,hoe hardleers feyenoord heel vaak is! Verkoop je tegelwijsheden? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: ...Wij moeten het altijd positief blijven bekijken....
Die kun je verkopen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:05-02-2014 sc Heerenveen - FC Twente 08-02-2014 PSV - FC Twente 12-02-2014 FC Groningen - FC Twente 15-02-2014 FC Twente - Vitesse 23-02-2014 FC Twente - Feyenoord Zo, aardig programma dat Twente. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: 8 punten, meer niet. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: dat dan weer wel alleen (wij) hebben ook twente,psv,groningen,nac,az,heracles uit.iedereen komt nog tegen elkander P: thuis tegen heerenveen,go ahead,nec,rkc,cambuur,bijlmer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 februari 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Laten ze maar lekker veel punten verspelen, en 020 ook |
|
|
|