BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het "Tussenstanden-Topic"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - vrijdag 14 februari 2014 - 21:26   quote  deeplink  
Ruiz
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 14 februari 2014 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 februari 2014 - 21:26 schreef van geil het volgende:
Ruiz
Wat is daar mee
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 februari 2014 - 22:30   quote  deeplink  
Is vervelend op je televizie
tomson
 tomson - vrijdag 14 februari 2014 - 22:35   quote  deeplink  
Zoet redt de puntjes daar wel in de slotfase. Wat een kansen voor Heracles. .
van geil
 van geil - vrijdag 14 februari 2014 - 22:35   quote  deeplink  
t begint ouderwets te jeuken.
als we nou maar n's winnen.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 14 februari 2014 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 februari 2014 - 22:35 schreef tomson het volgende:
Zoet redt de puntjes daar wel in de slotfase. Wat een kansen voor Heracles. .
Dat is het verschil met Erwin Mulder.
tomson
 tomson - vrijdag 14 februari 2014 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 februari 2014 - 22:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is het verschil met Erwin Mulder.
Voor de winterstop heeft ie ook wel eens wat muldertjes gehad hoor. En Mulder heeft ook wel eens wedstrijden dat het hem wel lukt. De kunst is om dat nivo een heel seizoen vol te houden. Zoals ( godbetere het) vd Sar, die gewoon iets van 12 wedstrijden de nul hield.
van geil
 van geil - vrijdag 14 februari 2014 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 februari 2014 - 23:07 schreef tomson het volgende:

[..]

Voor de winterstop heeft ie ook wel eens wat muldertjes gehad hoor. En Mulder heeft ook wel eens wedstrijden dat het hem wel lukt. De kunst is om dat nivo een heel seizoen vol te houden. Zoals ( godbetere het) vd Sar, die gewoon iets van 12 wedstrijden de nul hield.
Cillesen ook 10 dacht ik.
Lijdensweg heeft gelijk in deze.
Mulder kost punten.en pakt geen punten.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 14 februari 2014 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 februari 2014 - 23:10 schreef van geil het volgende:

[..]

Cillesen ook 10 dacht ik.
Lijdensweg heeft gelijk in deze.
Mulder kost punten.en pakt geen punten.
Wat een dom gelul.
van geil
 van geil - vrijdag 14 februari 2014 - 23:15   quote  deeplink  
t zal wel
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 14 februari 2014 - 23:19   quote  deeplink  
Sommige mensen hebben hier echt een anale fixatie op het zwart maken van een aantal spelers. Het is natuurlijk veelzeggend dat deze mensen ook graag van Gaal zien komen.
van geil
 van geil - vrijdag 14 februari 2014 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 februari 2014 - 23:19 schreef hotjumper het volgende:
Sommige mensen hebben hier echt een anale fixatie op het zwart maken van een aantal spelers. Het is natuurlijk veelzeggend dat deze mensen ook graag van Gaal zien komen.
inderdaad.
en gelukkig de meerderheid heeft t beste voor met Feyenoord.
Van Gaal is n ongelooflijke lul , maar wel n toptrainer.
en ja dan moet dat maar voor n succesvol Feyenoord.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 14 februari 2014 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 februari 2014 - 23:22 schreef van geil het volgende:

[..]

inderdaad.
Ik ben nooit een v.Gaal fan geweest......hij is overal in een gebreid bedje gestapt, in '95 was v.Hanegem ook kampioen geworden en had ook de CL gewonnen met Ajax....zelfde geld voor Barca en Bayern.

Ik zou niet weten wie de beste trainer voor Feijenoord zal zijn, maar vind Hotjumper wel een punt hebben....doe maar een buitenlander die er open instapt...het trainercarrousel in NL is wel een ons kent ons cluppie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 februari 2014 door Nenam_tiL --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 14 februari 2014 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 februari 2014 - 23:22 schreef van geil het volgende:

[..]

inderdaad.
Als je van Gaal als trainer wilt ben je geen haar beter dan de gemiddelde kaasjood! Glory hufters !

Je merkt het in de kuip toch steeds meer, als je bij een 1-1 stand tegen Vitesse "komen wij uit Rotterdam" gaat lopen doen dan kom je duidelijk voor de verkeerde reden naar de kuip. Ga dan verdomme lekker bingo'en met je schoonmoeder.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 14 februari 2014 - 23:43   quote  deeplink  
Maar blijkbaar is de stand op de ranglijst voor jullie belangrijker dan de club. Jullie zouden curling supporters moeten worden
tomson
 tomson - vrijdag 14 februari 2014 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 februari 2014 - 23:43 schreef hotjumper het volgende:
Maar blijkbaar is de stand op de ranglijst voor jullie belangrijker dan de club. Jullie zouden curling supporters moeten worden
Veel te koud.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 14 februari 2014 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Outch !!.....maar wel eens met Jumper(gebeurt niet vaak)
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 14 februari 2014 - 23:52   quote  deeplink  
Wat is een kaasjood?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 14 februari 2014 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 februari 2014 - 23:45 schreef tomson het volgende:

[..]

Veel te koud.
Dan ga je lekker honkbal/Amerikaans voetbal/korfbal/ lawnbowls/ of een andere leuke wijven sport kijken.
tomson
 tomson - zaterdag 15 februari 2014 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 februari 2014 - 23:53 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dan ga je lekker honkbal/Amerikaans voetbal/korfbal/ lawnbowls/ of een andere leuke wijven sport kijken.
Zag daarstraks bij het sportjournaal nog een zooitje vrouwen langlaufen met een luchtbuks op hun rug. Was een stuk leuker om te zien dan pak m beet de laatste editie van Feyenoord- Heracles ;)
Nee effe serieus, ik vind het altijd leuk om op zaterdagavond de football show te kijken op BBC. De lagere divisies van het engelse voetbal, dan hebben ze ook vaak reportages over een bepaalde club en als je dan die ouwe footballgrounds zie dan vind ik dat echt geweldig. De eredivisie is tegenwoordig net een poppenhuis geworden. Ze vinden het belangrijker hoe hun haar zit dan hoe hun kicksen zitten..
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 februari 2014 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 00:07 schreef tomson het volgende:

[..]

Zag daarstraks bij het sportjournaal nog een zooitje vrouwen langlaufen met een luchtbuks op hun rug. Was een stuk leuker om te zien dan pak m beet de laatste editie van Feyenoord- Heracles ;)
Nee effe serieus, ik vind het altijd leuk om op zaterdagavond de football show te kijken op BBC. De lagere divisies van het engelse voetbal, dan hebben ze ook vaak reportages over een bepaalde club en als je dan die ouwe footballgrounds zie dan vind ik dat echt geweldig. De eredivisie is tegenwoordig net een poppenhuis geworden. Ze vinden het belangrijker hoe hun haar zit dan hoe hun kicksen zitten..
Voetbal zoals voetbal bedoeld is.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 15 februari 2014 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Jullie is jodenvolk.
tomson
 tomson - zaterdag 15 februari 2014 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 00:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Jullie is jodenvolk.
Kaas of gewone ?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 15 februari 2014 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 00:30 schreef tomson het volgende:

[..]

Kaas of gewone ?
Gewone.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 februari 2014 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 00:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Jullie is jodenvolk.
Ga je lekker naar de arena
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 15 februari 2014 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 01:02 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ga je lekker naar de arena
Waar het hart vol van is.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 februari 2014 - 01:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 01:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Waar het hart vol van is.
Ik zal je niet tegen houden
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 15 februari 2014 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 01:15 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik zal je niet tegen houden
Sympathiek. ;)

Maar je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb zelf ook een afkeer van de persoon Van Gaal, maar om medesupporters als jood weg te zetten..
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 februari 2014 - 01:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 01:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Sympathiek. ;)

Maar je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb zelf ook een afkeer van de persoon Van Gaal, maar om medesupporters als jood weg te zetten..
Jij legde de link met "jullie"....
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 15 februari 2014 - 09:32   quote  deeplink  
Maar we weten allemaal best dat sommige spelers niet het niveau hebben wat we graag zouden willen zien. Ik prijs dan de instelling maar, want als die goed is, is bij Feyenoord altijd heel wat waard.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 15 februari 2014 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 09:32 schreef Stylzz het volgende:
Maar we weten allemaal best dat sommige spelers niet het niveau hebben wat we graag zouden willen zien. Ik prijs dan de instelling maar, want als die goed is, is bij Feyenoord altijd heel wat waard.
Er zijn zo'n 10 basisspelers die gemiddeld niet beter of slechter zijn dan de ander.
De 1 heeft de instelling, de ander heeft de balcontrole.
van geil
 van geil - zaterdag 15 februari 2014 - 10:31   quote  deeplink  
naar de bingo, met m'n schoonmoeder.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 15 februari 2014 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Bullshit! Complete onzin vind ik het wat je hier schrijft en in je bericht daarvoor. Dus omdat er mensen zijn (en ja, ik vind van Gaal ook gewoon een goede optie) die van Gaal als coach willen, hebben ze geen hart meer voor de club, zijn ze gloryhunters en ga jij ze vergelijken met Ajacieden? Kom op zeg. Natuurlijk is van Gaal een ongelofelijk arrogante gast, maar wel een trainer die overal waar hij komt resultaat boekt. Tuurlijk is de club het belangrijkste, maar je bent toch geen supporter voor de club om maar toe te zien hoe we op een plek eindigen die nergens toe doet? Jij wilt toch ook weer eens kampioen worden? Of ga jij naar het stadion met het idee dat het je geen moer uitmaakt of we winnen of verliezen? Tuurlijk blijf je je club steunen, ook als er verloren wordt en het moeizaam/moeilijk is, maar dan nog willen we toch allemaal vooruit met onze club en de beste resultaten boeken? En dan ben je dus gelijk een gloryhunter? Tuurlijk joh. Als die mensen die van Gaal willen dat waren geweest, dan hadden ze toch al lang voor PSV geweest in het verleden of nu voor Ajax? Maar nee, die mensen zijn achter hun club blijven staan en hebben net als jij de moeizame jaren doorgemaakt. En nu wil men weer vooruit met de club. En dus ziet men graag de best mogelijke trainer komen. En ja, dat is een trainer met een Ajax-verleden. Nou en? Dat was Koeman ook. Ik vind het altijd al opvallend dat de verdediging met Martins Indi, de Vrij en Janmaat in het Nederlands elftal het een stuk beter doet dan bij Feyenoord zelf? Hoe komt dat? Zou het eventueel misschien iets met van Gaal te maken kunnen hebben?
Kom op man. Ga je medesupporters niet vergelijken met gloryhunters en Ajacieden. De haat naar Ajax en (ex)Ajacieden moet niet groter zijn dan de liefde en het belang van je eigen club. Van dit soort insinuaties word ik gewoon misselijk.
Nibke
 Nibke - zaterdag 15 februari 2014 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 12:02 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Bullshit! Complete onzin vind ik het wat je hier schrijft en in je bericht daarvoor. Dus omdat er mensen zijn (en ja, ik vind van Gaal ook gewoon een goede optie) die van Gaal als coach willen, hebben ze geen hart meer voor de club, zijn ze gloryhunters en ga jij ze vergelijken met Ajacieden? Kom op zeg. Natuurlijk is van Gaal een ongelofelijk arrogante gast, maar wel een trainer die overal waar hij komt resultaat boekt. Tuurlijk is de club het belangrijkste, maar je bent toch geen supporter voor de club om maar toe te zien hoe we op een plek eindigen die nergens toe doet? Jij wilt toch ook weer eens kampioen worden? Of ga jij naar het stadion met het idee dat het je geen moer uitmaakt of we winnen of verliezen? Tuurlijk blijf je je club steunen, ook als er verloren wordt en het moeizaam/moeilijk is, maar dan nog willen we toch allemaal vooruit met onze club en de beste resultaten boeken? En dan ben je dus gelijk een gloryhunter? Tuurlijk joh. Als die mensen die van Gaal willen dat waren geweest, dan hadden ze toch al lang voor PSV geweest in het verleden of nu voor Ajax? Maar nee, die mensen zijn achter hun club blijven staan en hebben net als jij de moeizame jaren doorgemaakt. En nu wil men weer vooruit met de club. En dus ziet men graag de best mogelijke trainer komen. En ja, dat is een trainer met een Ajax-verleden. Nou en? Dat was Koeman ook. Ik vind het altijd al opvallend dat de verdediging met Martins Indi, de Vrij en Janmaat in het Nederlands elftal het een stuk beter doet dan bij Feyenoord zelf? Hoe komt dat? Zou het eventueel misschien iets met van Gaal te maken kunnen hebben?
Kom op man. Ga je medesupporters niet vergelijken met gloryhunters en Ajacieden. De haat naar Ajax en (ex)Ajacieden moet niet groter zijn dan de liefde en het belang van je eigen club. Van dit soort insinuaties word ik gewoon misselijk.
+10000000000000000000000000000
van geil
 van geil - zaterdag 15 februari 2014 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 12:02 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

+2
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 15 februari 2014 - 12:38   quote  deeplink  
Hee Jumpert, het is je weer gelukt!
Welkom terug.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 februari 2014 - 13:03   quote  deeplink  
Foeke Booy heeft in Nederland deze eeuw meer prijzen gepakt dan van Gaal en Adriaanse bij elkaar met beperktere middelen, waarom hoor ik die naam nooit.

En wat een onzin dat ik niet wil dat Feyenoord wint alleen hoeft dat van mij niet ten koste van alles. Ik zit er niet op te wachten dat Feyenoord een club wordt als az, Twente, PSV of , godbetert, Vitesse. Ik wil dat Feyenoord gewoon Feyenoord blijft en niet de zoveelste exponent wordt van de stompzinnige Nederlandse school.

Gooi je oogkleppen eens af en kijk in wat voor omgeving Adriaanse en Gaal hun successen hebben gehaald, dat is een situatie waarin Feyenoord voorlopig niet zit.

En ik vergelijk m'n medesupporters met wie ik wil zolang ze hun wijf meenemen naar het stadion en ze tijdens de wedstrijd staan te ouwehoeren over hun mobieltje, hun 3x gestikte stone island jassen of de uitlaat van hun Honda Civic uit 1992, in plaats van het team op het veld te steunen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 15 februari 2014 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 13:03 schreef hotjumper het volgende:
Foeke Booy heeft in Nederland deze eeuw meer prijzen gepakt dan van Gaal en Adriaanse bij elkaar met beperktere middelen, waarom hoor ik die naam nooit.

En wat een onzin dat ik niet wil dat Feyenoord wint alleen hoeft dat van mij niet ten koste van alles. Ik zit er niet op te wachten dat Feyenoord een club wordt als az, Twente, PSV of , godbetert, Vitesse. Ik wil dat Feyenoord gewoon Feyenoord blijft en niet de zoveelste exponent wordt van de stompzinnige Nederlandse school.

Gooi je oogkleppen eens af en kijk in wat voor omgeving Adriaanse en Gaal hun successen hebben gehaald, dat is een situatie waarin Feyenoord voorlopig niet zit.

En ik vergelijk m'n medesupporters met wie ik wil zolang ze hun wijf meenemen naar het stadion en ze tijdens de wedstrijd staan te ouwehoeren over hun mobieltje, hun 3x gestikte stone island jassen of de uitlaat van hun Honda Civic uit 1992, in plaats van het team op het veld te steunen.
Tsja, maar bij Foeke Booy is het ook alweer 10 jaar geleden dat hij een prijs won. Maar desalniettemin heeft hij bij Utrecht goed werk geleverd en doet hij het bij Go Ahead Eagles nu ook goed. Waarom je die naam nooit hoort? Tsja, hij is wat onopvallender, heeft er een aantal jaar tussen zitten dat hij technisch directeur was in plaats van trainer. Misschien is dat het.

Daarnaast beweer ik nergens dat jij niet wil dat Feyenoord wint. Ik heb je alleen de vraag gesteld of het zo is en daarbij er nog altijd van uitgaande dat jij ook het beste met Feyenoord voor hebt. En met van Gaal als coach wordt je niet direct hetzelfde als een Ajax, PSV of AZ. PSV heeft geld van de gemeente, AZ had Scheringa. Dat is bij Feyenoord allemaal niet aan de hand. En zoals bij Vitesse gaat Feyenoord ook nooit worden. En zeker niet enkel en alleen door een trainer.

Wat nou oogkleppen? Ik weet heus wel dat Feyenoord niet de beste selectie heeft, maar het is ook niet zo slecht dat er niets mee te beginnen valt. En ga nou niet beginnen over van Gaal, want die heeft het toch wel laten zien bij AZ. Die heeft daar het team opgebouwd en ze kampioen gemaakt. En eigenlijk hadden ze dat zelfs twee keer moeten worden. Bovendien speelt van Gaal met elk team goed voetbal en maakt hij jonge spelers beter. En dat is nu net iets wat heel belangrijk is bij Feyenoord, aangezien er nogal veel jeugdige spelers bij lopen. Zijn resultaten van nu bij het Nederlands elftal spreken ook voor hem. Ja, er zijn gevestigde namen als van Persie, Robben, van der Vaart en Strootman. Maar nog altijd lopen er veel jonge spelers bij en staat de verdediging (die voor 75% gelijk is aan die bij Feyenoord) een stuk beter dan bij onze club. En zoals gezegd spelen al zijn elftallen leuk voetbal. Adriaanse is ook niet direct mijn eerste keus, maar vind ik nog altijd een prima trainer.

Dan nog hoef jij je medesupporters zo niet te vergelijken. Zeker niet zolang je niet weet of de mensen hier op het forum wel voldoen aan dat stereotype beeld dat jij nu schetst.
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 15 februari 2014 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 13:33 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ik weet heus wel dat Feyenoord niet de beste selectie heeft, maar het is ook niet zo slecht dat er niets mee te beginnen valt.
Zo, dat was een indrukwekkende eruptie!
Maar met bovenstaande ben ik het toch niet eens. Ik denk nl wel, dat wij de beste selectie, - maar vooral het beste elftal hebben. Ik geloof nog steeds in een kampioenschap dit jaar! We kunnen geweldig voetballen, - maar waar iedere andere club in de eredivisie voor ons onder doet is de enorme power in ons elftal. We gaan echt een keiharde tik uitdelen aan ajaks hier in de Kuip!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 15 februari 2014 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 13:55 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Zo, dat was een indrukwekkende eruptie!
Maar met bovenstaande ben ik het toch niet eens. Ik denk nl wel, dat wij de beste selectie, - maar vooral het beste elftal hebben. Ik geloof nog steeds in een kampioenschap dit jaar! We kunnen geweldig voetballen, - maar waar iedere andere club in de eredivisie voor ons onder doet is de enorme power in ons elftal. We gaan echt een keiharde tik uitdelen aan ajaks hier in de Kuip!
Tsja, het zit hem ook niet echt helemaal in wat onze jongens kunnen, het is ook meer dat ze allemaal nog jong zijn en daardoor ook wisselvalliger. Dat moet eruit. De balans tussen jong en oud klopt niet altijd helemaal in het elftal. Hoewel er aan de andere kant met Pellè, Schaken, Immers en Mathijsen toch een aantal oudere jongens instaan. Een kampioenschap is ook dit jaar zeker nog mogelijk. Maar dan moeten we wel de kleine wedstrijden blijven winnen. Dus..zondag bij NAC de 3 punten mee naar Rotterdam nemen!
van geil
 van geil - zaterdag 15 februari 2014 - 23:50   quote  deeplink  
Gadver Twente gewonnen.
had n gelijk spel gehoopt.
moeilijk verhaal nu om nog te stijgen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 februari 2014 - 01:17   quote  deeplink  
Nee hoor de pannenkoekmastert neemt de punten mee uit die grafstad..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 16 februari 2014 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 01:17 schreef RenatoBos het volgende:
Nee hoor de pannenkoekmastert neemt de punten mee uit die grafstad..
Dat hoop ik! Maar dan nog : het belangrijkste is wat onze krukken in Breda gaan doen ...
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 februari 2014 - 08:47   quote  deeplink  
Van de twee was de beste optie als Twente won. Daar moeten we nog heen namelijk.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 16 februari 2014 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 08:47 schreef Stylzz het volgende:
Van de twee was de beste optie als Twente won. Daar moeten we nog heen namelijk.
Dat laatste klopt, maar ik vind Vitesse de laatste tijd best zwak spelen, dus die gaan vast nog meer punten verspelen. Maar zo erg is deze uitslag nu ook weer niet. Zelf vanmiddag winnen in Breda en je staat 3 punten voor op Vitesse. Volgende week uit naar Twente en dan moet je zorgen dat je daar wint. Dan sta je tweede en ligt alles weer open. Zeker als Ajax vandaag van Heerenveen verliest, want die komen ook nog naar de Kuip. Maar goed, zover moeten we niet vooruit kijken, want dan loopt het altijd fout. Gewoon vandaag alles geven en winnen. En dan kijken we volgende week weer verder. Eerst vandaag!!
MMM
 MMM - zondag 16 februari 2014 - 11:29   quote  deeplink  
Vitesse heel zwak gisteren en ik was niet echt onder de indruk van Twente. Tadic uitschakelen en je hebt dat hele elftal te pakken.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 16 februari 2014 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 11:21 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Dat laatste klopt, maar ik vind Vitesse de laatste tijd best zwak spelen, dus die gaan vast nog meer punten verspelen. Maar zo erg is deze uitslag nu ook weer niet. Zelf vanmiddag winnen in Breda en je staat 3 punten voor op Vitesse. Volgende week uit naar Twente en dan moet je zorgen dat je daar wint. Dan sta je tweede en ligt alles weer open. Zeker als Ajax vandaag van Heerenveen verliest, want die komen ook nog naar de Kuip. Maar goed, zover moeten we niet vooruit kijken, want dan loopt het altijd fout. Gewoon vandaag alles geven en winnen. En dan kijken we volgende week weer verder. Eerst vandaag!!
Precies wat je zegt: Eerst vandaag. En juist daar in zijn we al zo vaak in teleurgesteld door de spelers van Feyenoord ...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 16 februari 2014 - 11:34   quote  deeplink  
Remember: uit RKC, ADO Denhaag, NEC, PEC Zwolle allemaal zware teleurstellingen!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 16 februari 2014 - 11:40   quote  deeplink  
#neverforget
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 16 februari 2014 - 11:46   quote  deeplink  
The Other Side of the Heart is White , veel respect voor de mensen die de film hebben gemaakt en geproduceerd. Ik vond het geen ene reet aan maar ik hoop dat het de voetballers van Feyenoord kan inspireren!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5945
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het "Tussenstanden-Topic"

0.0971651