|
|
Stylzz
|
|
|
quote: voort wat hoort wat. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ze naait maar een end weg.. lekker happie ! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Moet je ze daarna wel op de bodem van de Noordzee laten zakken anders vind je vrouw de foto's toevallig terug in de social media -.- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 16:07 schreef VVout het volgende:[..] Moet je ze daarna wel op de bodem van de Noordzee laten zakken anders vind je vrouw de foto's toevallig terug in de social media -.- Joran? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dan druk je je nog zachjes uit vind ik. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Klopt. Giroud is niet veel. Daarom blijft het ook wat typisch dat Wenger op die grote zak met geld blijft zitten.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 18:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Klopt. Giroud is niet veel. Daarom blijft het ook wat typisch dat Wenger op die grote zak met geld blijft zitten.. I don't know where the hell you are talking about.
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
willempie
|
|
|
Een blonde en een zwarte is de beste tip |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha....en dan zit er nog zo'n klootviool van jullie te kutten bij ons.....pffff ik word te soft |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:56 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hahahaha....en dan zit er nog zo'n klootviool van jullie te kutten bij ons.....pffff ik word te soft euuh boudewijn erzit hier iemand die gefrusreerd is,kun je hem een ban geven?hij zegt over ons medesupporter dat het een klootviool is deze ouwe!
ach neman ik zou zeggen neem een red bull van mij die krijg je gratis!haha en nee ik kijk niet naar jullie maar heb het wel op teletekst gezien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 februari 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
wat zeg je nou voor rare dingen op die neuzensite van je neman?zodra jullie verliezen is het matchfiching??als er iemand corrupt is en die de boel omkoopt is het dat cluppie van jullie uit de Bijlmer wel. haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 februari 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 23:03 schreef TheMenace het volgende:[..] euuh boudewijn erzit hier iemand die gefrusreerd is,kun je hem een ban geven?hij zegt over ons medesupporter dat het een klootviool is deze ouwe! ach neman ik zou zeggen neem een red bull van mij die krijg je gratis!haha en nee ik kijk niet naar jullie maar heb het wel op teletekst gezien. Krijg die zooi niet weg....stinkt als die chemische fabriek in Naarden. Vraag jij maar om een ban hoor, vind het best.....ben er 2 jaar af geweest bij jullie |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 23:06 schreef TheMenace het volgende:wat zeg je nou voor rare dingen op die neuzensite van je neman?zodra jullie verliezen is het matchfiching??als er iemand corrupt is en die de boel omkoopt is het dat cluppie van jullie uit de Bijlmer wel. haha Sarcasme is aan jou niet besteed....en de Bijlmer bestaat niet meer slome |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Wat hebben de neuzen eigenlijk gedaan? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vanuit de kroeg gaan voetballen...0-3 en die derde....pffff zeg niks meer |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: haha normaal ben je wel een aardige gozer.....alles goed relativerend voor je tegenstander ensow...maar nu wordt het moeilijker hea althans voor iemand van de Bijlmer maar ja als (je) verliest he wordt het een ander verhaal he,kun je nagaan hoe wij ons al jaren voelen.......het is jullie gegund die nederlaag!nu effe mijn red bull opdrinken.....
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 23:08 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Krijg die zooi niet weg....stinkt als die chemische fabriek in Naarden. Vraag jij maar om een ban hoor, vind het best.....ben er 2 jaar af geweest bij jullie maar je blijft ons missen........
ik ben al jaren op die bijlmersite geblokkeerd wrom?ik zou het niet weten haha |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: slome???moewhahaha ik word nu beledigt ook ik word bang van je ouwe!de Bijlmer bestaat nog steeds en zeker zoalang IK het zeg NEUS!hehe bijlmerbajes!
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tja Neman, een sterke sponsor en er lopen daar ook goede voetballers rond. Verder beter zo snel mogelijk vergeten maar zeker. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 23:21 schreef VVout het volgende:Tja Neman, een sterke sponsor en er lopen daar ook goede voetballers rond. Verder beter zo snel mogelijk vergeten maar zeker. oh god er is weer een meeluller........net of ajakkes geen koopclub is?hahaha ze hebben drie jaar lang alles leeggekocht..... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kopen is geen oplossing, maar de mensen die er toe doen zo lang mogelijk bij je club te houden wel. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 23:20 schreef TheMenace het volgende:[..] slome???moewhahaha ik word nu beledigt ook ik word bang van je ouwe!de Bijlmer bestaat nog steeds en zeker zoalang IK het zeg NEUS!hehe bijlmerbajes! Slome is een stop woordje van mij...no offence....Amsterdam zuid oost loopt tot aan Driemond.....de Bijlmer bestaat niet meer, ik weet niet hoe oud jij bent of waar je woont maar ik kom er vandaan "slome" |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 23:25 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Slome is een stop woordje van mij...no offence....Amsterdam zuid oost loopt tot aan Driemond.....de Bijlmer bestaat niet meer, ik weet niet hoe oud jij bent of waar je woont maar ik kom er vandaan "slome" het interesseert me geen reet hoe iets loopt met driemond en weetik veel wat als ik zeg dat het Bijlmer is dan blijft het Bijlmer.en jouw topografische kennis kan me an me reet oxideren net als jouw verhaaltje over die koopclub uit de bijlmergajes van je.!nou doei! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 23:21 schreef VVout het volgende:Tja Neman, een sterke sponsor en er lopen daar ook goede voetballers rond. Verder beter zo snel mogelijk vergeten maar zeker. Yep en ze hebben ook een renstal in de formule 1....ach VVout ik vind de titel belangrijker....2 of 3 spelers bij Ajax met de instelling van Immers of Beugelsdijk kom je een end verder |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Koeman schijnt al een vrachtwagen vol Red Bull te hebben besteld voor de resterende wedstrijden! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, Jan weet je al wat het wordt. Hard of Extreem? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 23:28 schreef TheMenace het volgende:[..] het interesseert me geen reet hoe iets loopt met driemond en weetik veel wat als ik zeg dat het Bijlmer is dan blijft het Bijlmer.en jouw topografische kennis kan me an me reet oxideren net als jouw verhaaltje over die koopclub uit de bijlmergajes van je.!nou doei! Dat moet jij weten...maar als jij een representant van het Feijenoord forum cq legioen bent dan vraag ik me af hoe jouw mede forum leden over jou denken....en jij het Djee topic als een K topic bestempelt dan vraag ik me af hoeveel van je hersencellen je nog over hebt. Geeft aan dat jij totaal niet op mijn niveau zit
Maar goed dit wilde ik altijd al ff kwijt aan jou....en ik laat het hierbij en ga er ook niet meer op reageren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 februari 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 23:37 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dat moet jij weten...maar als jij een representant van het Feijenoord forum cq legioen bent dan vraag ik me af hoe jouw mede forum leden over jou denken....en jij het Djee topic als een K topic bestempelt dan vraag ik me af hoeveel van je hersencellen je nog over hebt. Geeft aan dat jij totaal niet op mijn niveau zit Maar goed dit wilde ik altijd al ff kwijt aan jou....en ik laat het hierbij en ga er ook niet meer op reageren tuurlijk jongen zet mijn medelotgenoten maar weer eens tegen me op hea haha in de hoop dat ze ruzie met mij maken en jij weer kan lachen!neem toch een red bull!P: dat durf je wel he.er zijn zat feyenoorders die mij zeker niet moeten nou en?maar jij bent niet voor Feyenoord dusse ophoepelen....haha ik mag ook niet op jullie site!trouwens dat van djee was een heel ander verhaal maar daar ga ik zeker bij jouw niet op in....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 februari 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 - 00:01 schreef TheMenace het volgende:[..] tuurlijk jongen zet mijn medelotgenoten maar weer eens tegen me op hea haha in de hoop dat ze ruzie met mij maken en jij weer kan lachen!neem toch een red bull!P: dat durf je wel he.er zijn zat feyenoorders die mij zeker niet moeten nou en?maar jij bent niet voor Feyenoord dusse ophoepelen....haha ik mag ook niet op jullie site!trouwens dat van djee was een heel ander verhaal maar daar ga ik zeker bij jouw niet op in.... Mede lotgenoten ??....ruzie, lachen ??.....Ja ik ben een Ajacied..... daaaag Dennis |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ajacmiet uit de bijlmerbajes zal je bedoelen haha dag tante neeman! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
020 = ontmaskerd. Gewoon die verdediging opjagen. Volgende tegenstanders gaan dat copiëren. Wordt leuk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat wisten we al. Wij hielden t twee keer niet vol |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Leek gisteren verdomd veel op die 1-1 toen met Fernandes. Ajax was toen alleen nog wat sterker |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En als je de kansen krijgt moeten er gelijk een paar in daar ontbreekt het er ook nogal eens aan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 - 00:58 schreef FR-Henk het volgende:020 = ontmaskerd. Gewoon die verdediging opjagen. Volgende tegenstanders gaan dat copiëren. Wordt leuk. Benieuwd of AZ dat al durft komend weekend. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
In Alkmaar schijnt geen blikje Red Bull meer te krijgen te zijn ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 - 00:58 schreef FR-Henk het volgende:020 = ontmaskerd. Gewoon die verdediging opjagen. Volgende tegenstanders gaan dat copiëren. Wordt leuk. Wellicht, maar Red Bull heeft een prima ploeg. Ik zie eigenlijk geen NL'se ploegen met 0-3 winnen in Amsterdam.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 - 13:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Wellicht, maar Red Bull heeft een prima ploeg. Ik zie eigenlijk geen NL'se ploegen met 0-3 winnen in Amsterdam.. Om nog maar te zwijgen over Bayern Munchen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 - 13:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Wellicht, maar Red Bull heeft een prima ploeg. Ik zie eigenlijk geen NL'se ploegen met 0-3 winnen in Amsterdam.. AZ met 0-4! |
|
|
|