|
|
tomson
|
|
|
Heerenveen de stroom niet betaald. Per direct afgesloten. Voetballen bij kaarslicht zou ik zeggen hahaha. .. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
joden al weer 1-0 voor, kaasjoden hebben zo te zien geen zin er een wedstrijd van te maken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jawel, kaasjoden missen een levensgrote kans. Volgende aanval snavels maken meteen wel de kans. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 14:45 schreef Stylzz het volgende:Jawel, kaasjoden missen een levensgrote kans. Volgende aanval snavels maken meteen wel de kans. Ik bedoel dat ik AZ ontzettend zwak vind spelen, niet scherp op de bal, amper een goede combinatie. Normaal vind ik AZ een erg leuk ploegje hebben met goed voetbal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 14:51 schreef moa het volgende:[..] Ik bedoel dat ik AZ ontzettend zwak vind spelen, niet scherp op de bal, amper een goede combinatie. Normaal vind ik AZ een erg leuk ploegje hebben met goed voetbal. Hebben (ook) een uitcomplex. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En ze stellen die Reijnen op, dan geef je al bijna op |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Jawel, maar ik vind ze wel zwak spelen. Dat mag toch? :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zit totaal geen tempo in bij AZ. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
en net als ik het zeg scoort vitesse de 1-1 pffff
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
pff 2-1 voor Vitesse das nou weer minder maja....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: gaat nou helemaal fout! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ik ben geen neus!lol
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
kom op rkc!hup waalwijk!uhum P:
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: dat je daar naar kijkt dat wekt alleen maar meer agressie op!lijkt net of er een heleboel voor de Bijlmer zijn haha maar er zitten genoeg tussen die kijken die antiajaks zijn.....lol maar ik waag me er niet aan.heb er ook geen interesse in.alleen op teletekst meer is ajaks niet waard.trouwens ik kijk wel naar rkc hup rkc!!!lol |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
je hoeft niet te kijken om de stand te weten? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
trouwens toen (wij) tegen az speelde hadden we vet moeten winnen maja de kansen werden niet benut zoals zo vaak...en toen werd het 2-2 |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: waarschijnlijk is het weer zo slecht bij hun dat hij bij een echte club komt kijken die van ons dus!!FEYENOORD! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
AZ is echt schandalig slecht... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ga nou maar gewoon weg, kutjood. Opzouten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou me trouwens genaaid voelen als az supporter. Zo dramatisch spelen als t er om draait. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb hem bij de 1-0 al uitgezet, hoef het dan niet verder te zien.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik zat te hopen op een schoppartij. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
kishna who the fuck is kishna??whahahahaha zeker weer geimporteerd?? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hare kishna. Daar is homo jari dol op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja echte ajax eigen jeugd. Op zijn 15e bij ADO weggehaald dus. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ga je club supporten snotblaag, genoeg lege stoeltjes. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Fischer blijkt volgende week niet inzetbaar.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: niet alleen zijn moeder maar ook zijn geimporteerde pa.haha alleen grote bek als ze winnen dit is het bewijs weer!red bulll salzburg jaalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaa
red bull salzburg!!! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Elke man met maandverband tenue is homo. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die homo jari is dus jui jitsu. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Tijd om met enge ziektes te gooien, blijkbaar wordt er alleen dan gemodereerd. Iemand suggesties? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: zo gaat het daar altijd toch?ze hebben zelf niks geen eigen jeugd!ze kopen alles wat los en vast zit of stelen jeugd.nu niet maar das voor het eerst.en ze hebben de knjb mee zoals altijd!jari je kan die 3 sterren in je reet douwen!en je kan er op gaan zitten en ik zal nog wel wat in je ster douwen ouwe! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat ie al weg is. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 16:11 schreef moa het volgende:Tijd om met enge ziektes te gooien, blijkbaar wordt er alleen dan gemodereerd. Iemand suggesties? ja precies!haha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zal tijd worden. Ze zouden een apart forumpie voor die kleuters moeten beginnen. . |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mooi nu nog de oven in.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hij is doorbakken haha |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Is van zichzelf al een halve gare.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2014 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|