|
|
TheMenace
|
|
|
allemaal fijne wedstrijd en tot in de rust! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Laten we hopen op een punt en denken aan de overwinning |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Mag je dwangbuis dan pas weer af ? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: whehehe ik zal me rustig houden....ik heb geleerd.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Er is ook een wedstrijdtopic menace.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kansloos dat Chelsea.. Zoveel miljoenen spenderen en dan zo laf spelen, bah. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En omdat Sneijder bij Galatasaray speelt krijg je bij de NOS die zaadpartij voorgeschoteld. Terwijl ze weten dat chelsea betonvoetbal speelt. Mis je mooi die galavoorstelling van Real. ..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 februari 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2014 - 23:00 schreef tomson het volgende:En omdat Sneijder bij Galatasaray speelt krijg je bij de NOS die zaadpartij voorgeschoteld. Terwijl ze weten dat chelsea betonvoetbal speelt. Mis je mooi die galavoorstelling van Real. .. De NOS maakt wel vaker de 'verkeerde' wedstrijdkeuze. Gelukkig hebben we Sport1 nog... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heb ik ook wel, maar 99% van de Nederlanders niet he. . |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
56' eigen goal van Van der Hoorn whahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Ik zeg massaal gaan trollen op het 020-forum! Oh nee, zo zijn wij niet! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En dat is 2 whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Die Cillissen is trouwens zichtbaar beter dan Mulder///HELD! ... NOT! |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
laten we vooral ajax af gaan kraken.. is toch behoorlijk triest
en dan helemaal als je bedenkt dat wij de EL niet eens halen |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
ze worden gewoon helemaal weggespeeld.. is echt niet goed |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Laat het een voorbeeld zijn voor zondag! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Zal wel weer een incident zijn! :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, rukker de Boer zal wel weer een stomme smoes klaar hebben. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
denk dat we zondag met een getergd ajakkes te maken krijgen.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Maakt niets uit: ik heb begrepen dat die mega sponsordeal met Red Bull is dus het wordt hun derde nederlaag zondag! Kunnen zij daarna allemaal hun moeder bellen met hun nieuwe Huawei!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 februari 2014 door JanM -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Mwah, als Feyenoord goed gekeken heeft...dan denk ik 5-0 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:35 schreef JanM het volgende:[..] Maakt niets uit: ik heb begrepen dat die mega sponsordeal met Red Bull is dus het wordt hun derde nederlaag zondag! Kunnen zij daarna allemaal hun moeder bellen met hun nieuwe Huawei! ik hou je d'r aan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:23 schreef kuipje het volgende:laten we vooral ajax af gaan kraken.. is toch behoorlijk triest en dan helemaal als je bedenkt dat wij de EL niet eens halen helaas heb je helemaal gelijk. en al winnen wij met 10-0 tegen ze. t blijft n doekje tegen t bloeden. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:36 schreef van geil het volgende:[..] helaas heb je helemaal gelijk. en al winnen wij met 10-0 tegen ze. t blijft n doekje tegen t bloeden. Zuurpruim! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
10-0 winnen vind ik geen doekje meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
het is toch wel depressief dat de nummer 1 van de nederlandse competitie 6-0 klop krijgt van de nummer 1 van oostenrijk.. wat stelt oostenrijk nou voor? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Precies, da's een enorm groot laken! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:40 schreef kuipje het volgende:het is toch wel depressief dat de nummer 1 van de nederlandse competitie 6-0 klop krijgt van de nummer 1 van oostenrijk.. wat stelt oostenrijk nou voor? Vreselijk ... BUT I LOVE IT! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
uiteraard maar t wordt n doekje. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Jammer van die 'ere'treffer! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:40 schreef kuipje het volgende:het is toch wel depressief dat de nummer 1 van de nederlandse competitie 6-0 klop krijgt van de nummer 1 van oostenrijk.. wat stelt oostenrijk nou voor? Je kan je ook afvragen wat de NL competitie nou eigenlijk helemaal voorstelt. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:40 schreef kuipje het volgende:het is toch wel depressief dat de nummer 1 van de nederlandse competitie 6-0 klop krijgt van de nummer 1 van oostenrijk.. wat stelt oostenrijk nou voor? Je vraagt er trouwens ook om als je met roze aan tegen die kerels gaat voetballen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik ken n roze ploeg die hier met 0-3 had gewonnen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Of de Oostenrijkse. En Bayern verloor ook met 3-0 van die gasten, dus het is gewoon een hele goeie ploeg! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Een berg leedvermaak hoor. Ik kon een "glimlach" ook niet onderdrukken. Maar eerst maar eens de zondag afwachten voordat we de komediant uithangen :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 februari 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nog een beet AZ kijken, misschien dat dat nog wat wordt, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Red Bull is in Oostenrijk ook 10x beter dan de rest.. #geld |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Idd zielig om te zien dat wij nog kanslozer zijn! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hun supporters dachten er blijkbaar anders over. #leegstadion :p |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die kaasjoden doen het beter 1-0 voor nu. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Yep, droevig die opkomst en ze staan er nog geen eens zo gek voor. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat een lul, gaat ie over treintjes zeiken die verslaggeverT. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Die trainer F. de Boer wilde toch langer blijven met die grote mond nou je ziet de uitslag, wat een grote bek in die Amsterdamse krant voor de wedstrijd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Advocaat ook n schijtluis.overigens altijd al geweest |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
moeten ze naar veel beter te zijn geweest nog in de handjes knijpen. n aanvaller eruit n verdediger er in (ek weet je nog en onze Ronald) wat n slappe hap. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Slovan heeft wel geknokt dat ze er bij neer vielen, als je dat inzakt als AZ zijnde is dat vragen om problemen.
Modeverschijnsel in Nederland, goed beginnen en toch in de problemen raken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ja , wedstrijd controleren noemen de trainers dat. ipv gewoon door voetballen. niet te geloven. wij hebben daar dit seizoen zeker 10 punten mee verloren. |
|
|
|