|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dikkie kan niet tegen opportunistisch voetbal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 23:10 schreef van geil het volgende:ja , wedstrijd controleren noemen de trainers dat. ipv gewoon door voetballen. niet te geloven. wij hebben daar dit seizoen zeker 10 punten mee verloren. .... @&%/&!%&§$$&§§§@@@ Grmbbblll
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 februari 2014 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: inderdaad. KUTSEIZOEN. en dat was niet nodig geweest. welterusten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Geweldige wedstrijd van Bayern München ... Kijk zo hoort voetbal gespeeld te worden! Dat is wat ik bij Feyenoord ook zo graag zou willen zien. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: is allang alweer 2-2 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja mijn post was ook van een UUR terug |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: 2-3. Je loopt achter. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Deze zege van PSV tegen Go Ahead Eagles kan betekenen dat ze weer 3 punten dichter bij Ajax kunnen komen, morgen. Ajax moet zien te winnen in De Kuip. Nee, Ajax krijgt het nog wel zwaar krijgen, komende maand. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Oh ja? Niet belangrijk voor mij ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t lijkt echt n rampseizoen te worden. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: quote: Hahaha, hilarisch! Wat ben je toch ook een ongelooflijk dom kalf hè. En alsjeblieft, meld dit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 21:54 schreef Bosifyable het volgende:[..] [..] Hahaha, hilarisch! Wat ben je toch ook een ongelooflijk dom kalf hè. En alsjeblieft, meld dit. ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ga carnavalle dwaas |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kssst dan. En bewaar je depressieve gewauwel voor als je je kater hebt ! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Volgend seizoen dan! ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
ja maar dan zijn die die en die weg ! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Oh ja, carnaval. Zo'n gozer sneed me vandaag af toen ik in de auto zat, ik flits met m'n lichten en bij het stoplicht moest hij er per se wat van zeggen. Ware het niet dat hij als Harry Potter verkleed was en z'n viswijf als wortel. Nou, komaan, hoe serieus neem je zo iemand? Blijf dan gewoon lekker in je auto zitten :') Wat een debiel joh. En heel dat feest ook, maar goed, zolang anderen er plezier aan beleven erger ik me alleen maar aan de omleidingen in verband me de optochten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zie het al voor me ; loop je straks op een kruispunt te matten met Harry Potter en z'n wortel :) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 00:10 schreef Bosifyable het volgende:Oh ja, carnaval. Zo'n gozer sneed me vandaag af toen ik in de auto zat, ik flits met m'n lichten en bij het stoplicht moest hij er per se wat van zeggen. Ware het niet dat hij als Harry Potter verkleed was en z'n viswijf als wortel. Nou, komaan, hoe serieus neem je zo iemand? Blijf dan gewoon lekker in je auto zitten :') Wat een debiel joh. En heel dat feest ook, maar goed, zolang anderen er plezier aan beleven erger ik me alleen maar aan de omleidingen in verband me de optochten. Go Voldemort go! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: In de kroeg met je lul uit je broek lopen...Ben je dan ook verkleed? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: In veel gevallen zal niemand het in de gaten hebben |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
PSV heeft het geluk wat ze eerder misten. Is straks ook wel over, gaan nog wel punten verspelen. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 10:23 schreef MMM het volgende:PSV heeft het geluk wat ze eerder misten. Is straks ook wel over, gaan nog wel punten verspelen. Dat kun je niet zeggen. Sinds Guus Hiddink daar rondloopt, hebben ze alles gewonnen. En die man heeft heel zijn leven al geluk bij elke club/land waar hij is. Dus dat zal nog wel even duren met die Guus Geluk daar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: als je je lul in je oor stopt wel. benzinepomp. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
alles pakt punten. n lastig verhaal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Tja alsof we nog ergens om mee doen :') |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heerenveen heeft de beste voorhoede. laten we die maar compleet binnenhalen met Ziyech. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Snap je, maar die vierde plaats blijft een must.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Mja, ik zie de noodzaak van Europees voetbal niet meer, met de resultaten die wij behalen Europees had je net zo goed PEC Zwolle of FC Groningen Europa in kunnen sturen, die hadden in ieder geval misschien nog willen vechten voor wat ze waard zijn.
Alleen de 2e plek is interessant omdat dat nog een bult geld op kan leveren als je per ongeluk goed loot, alles tussen de 3e en 7e plaats is voor mij hetzelfde. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2014 - 23:12 schreef moa het volgende:[..] Mja, ik zie de noodzaak van Europees voetbal niet meer, met de resultaten die wij behalen Europees had je net zo goed PEC Zwolle of FC Groningen Europa in kunnen sturen, die hadden in ieder geval misschien nog willen vechten voor wat ze waard zijn. Alleen de 2e plek is interessant omdat dat nog een bult geld op kan leveren als je per ongeluk goed loot, alles tussen de 3e en 7e plaats is voor mij hetzelfde. Yep. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2014 - 23:12 schreef moa het volgende:[..] Mja, ik zie de noodzaak van Europees voetbal niet meer, met de resultaten die wij behalen Europees had je net zo goed PEC Zwolle of FC Groningen Europa in kunnen sturen, die hadden in ieder geval misschien nog willen vechten voor wat ze waard zijn. Alleen de 2e plek is interessant omdat dat nog een bult geld op kan leveren als je per ongeluk goed loot, alles tussen de 3e en 7e plaats is voor mij hetzelfde. Tja de prestaties zijn niet best geweest nee maar heb weer erg zin in een paar Europese wedstrijden, vandaar dat ik hoop dat ze daar nog voor gaan en wie weet kan de tweede plaats nog, maar dan mag je geen punten meer laten liggen.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 10:23 schreef MMM het volgende:PSV heeft het geluk wat ze eerder misten. Is straks ook wel over, gaan nog wel punten verspelen. vanavond nog steeds een beetje lucky |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De weg naar beneden is ingezet |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2014 - 23:17 schreef RenatoBos het volgende:[..] Tja de prestaties zijn niet best geweest nee maar heb weer erg zin in een paar Europese wedstrijden, vandaar dat ik hoop dat ze daar nog voor gaan en wie weet kan de tweede plaats nog, maar dan mag je geen punten meer laten liggen.. Ik snap je helemaal, ik kan ook niet wachten, maar zolang wij wedstrijden verliezen tegen Heracles, ADO, RKC, Go Ahead e.d. is het misschien beter dat we eerst eens aan een fatsoenlijk team gaan bouwen. Ook dit seizoen wisselen we weer heel goede wedstrijden met ontzettende zaadpartijen af.
Ben erg pessimistisch over onze kansen de rest van het seizoen, morgen zie ik ons niet winnen, PSV uit zijn we kansloos, AZ uit gegarandeerd puntverlies. Tegen Heracles, RKC en Go Ahead verloren we eerder dit jaar ook al punten, zouden in normale doen leuke wedstrijden zijn om aan het doelsaldo te wennen maar als je nu 4 of 5 punten haalt uit die 3 wedstrijden is het al heel wat. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Zo sta je 4 punten achter de nummer 1, zo zijn het er 12..
Als het een beetje tegen zit is Heerenveen ons ook voorbij volgende week. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Europees voetbal kost geld. Tenzij je heel ver komt, en dat komen we niet. alleen Cl IS LEUK. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
tsja, positiviteit is idd wat moeilijk op te brengen onder de huidige omstandigheden |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2014 - 23:27 schreef moa het volgende:[..] Zo sta je 4 punten achter de nummer 1, zo zijn het er 12.. Als het een beetje tegen zit is Heerenveen ons ook voorbij volgende week. Dat kan er ook nog wel bij, typisch Feyenoord anno 2014 ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Het is al snel 1-0 in die kookpan |
|
|
|